czy to normalna praca reduktora?

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

reduktor

Post autor: ub40 » pt lip 29, 2005 4:43 pm

SebastianS pisze:dołączanie przodu może się odbywać przy każdej prędkości, byle jechać prosto. W łuku przedni i tylny wał obracają się z różnymi prędkościami, więc moment łączenia przedniego wału zaskutkuje zgrzytem. Natomiast na prostej - nie widzę problemów - dołączałem już przód nawet w okolicach 90-100 km/h :) Tyle tylko że warto na moment wysprzęglić, żeby układ napędowy biegł sobie luźno - i śmiało dołączać/rozłączać.

Przy jezdzie po luku oba waly obracaja sie z ta sama predkoscia poniewaz w reduktorze niema mechanizmu roznicowego tylko w mostach napedowych. Instrukcja zaleca aby naped przedni wlaczac przy predkosci nie wiekszej niz 60km/h. Rzecza oczywista jest ze wlaczenie biegu terenowego przy tej predkosci moze skonczyc sie "wybuchem" reduktora.
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » sob lip 30, 2005 12:24 am

nie obracaja sie z ta sama predkoscia :)21 dopiero jak zalaczysz to beda sie obracac z ta sama predkoscia, przed załaczeniem( na luku) maja rozne predkosci 8)
ZG 5.2 96r.

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

reduktor

Post autor: ub40 » sob lip 30, 2005 8:45 pm

moralez pisze:nie obracaja sie z ta sama predkoscia :)21 dopiero jak zalaczysz to beda sie obracac z ta sama predkoscia, przed załaczeniem( na luku) maja rozne predkosci 8)
mowiac: obracaja sie z ta sama predkoscia, mialem na mysli uklad zalaczony, zgadzam sie jednoczesnie ze przy jezdzie po luku waly nie obracaja sie z jednakowa predkoscia
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

Awatar użytkownika
Telesfor11
 
 
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 6:08 am
Lokalizacja: Wrocław

Reduktor

Post autor: Telesfor11 » czw wrz 15, 2005 10:50 am

Po przeczytaniu waszych informacji na temat załanczania reduktore wyjechałem na odpowiednio miętki teren żeby zobaczyć czy zdołam załączyć swój ostatnio zblokowany reduktor rozwiązałem swój problem troche inaczej niż tu podajecie próbowałem na trójce na luzie "w pędzie" i nic tylko blokada
aZ zajechałem na głębokie koleiny osiadłem na ramie i nagle póściło
narazie działa

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość