wspomaganie z BMW 5

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt lis 01, 2005 9:26 am

przerabialem galke uaza. Dalem do goscia ktory regeneruje sworznie i galki . Kazalem mu zaprasowac w galce uaza sworzen pod wymiar BMW :lol:

Cala operacja - kilka godzin roboty- rano zawiozlem a o 16:00 odebralem, koszt 30 zł :lol:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » wt lis 01, 2005 9:34 am

Czyli to ze stożkiem od bmki a to z gwintem uaz ?? :o

Hmmm a to bezpiecznie wygląda

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt lis 01, 2005 9:39 am

no wyglada bezpieczniej niz spawana lapa albo drazek :lol: poprostu jak zwykla galka kierownicza tyle ze w porownaniu do galki uaza to ta ma malutki stozek jak od osobowki
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » wt lis 01, 2005 10:15 am

Przerobiłeś to z tego co miałeś czy fachowiec miał nowe ??
Kulka pasuje go gniazda od uaza ??

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt lis 01, 2005 10:28 am

nic nie przerabialem. Dalem do fachowca i on dopasowal odpowiednia gruba kulke i stozek. Wszystko nowe
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » wt lis 01, 2005 10:41 am

No to super pomysł !! A ja chciałem ciąć toczć krzesać iskry :lol:
:)2

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt lis 01, 2005 10:47 am

no ja poczatkowo tez chcielem tak zrobic ale wpadlem kiedys na ten pomysl i zawiozlem do fachowca. Jeszcze mu podkreslilem ze to auto bedzie latac i skakac w terenie wiec niech sie przylozy :lol:

West tylko pamietaj jak chcesz ta opcje to znajdz dobrego fachure bo ja znam wielu partaczy :)3 Lepiej dac 10 zl wiecej a masz pewnosc ze gosc sie zna i robi dobrze :lol:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » wt lis 01, 2005 11:33 am

Tak sobie myśle że skoro ten spec robił dla ciebie to już wie o co chodzi może by się dało z nim załatwić wpłata paczka ...
Masz jakiś namiar na niego ??
A może to twój sąsiad :wink: ??

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt lis 01, 2005 1:21 pm

w Katowicach i okolicach jest kilku gosci ktorzy regeneruja takie rzeczy ale ten jest sprawdzony i jeszcze nikomu sie nie zdarzyla zadna awaria :)2 Gosciu siedzi w temacie kilkadziesiat lat wiec wie o co chodzi :lol:

z ta paczka to bedzie problem bo najpierw musisz wyslac do Katowic galke z uaza i dopioro on ja rozbierze, dorobi nowy teflon i sworzen i wtedy moglby to odeslac. Z tego co wiem to nie jest to typ czlowieka ktoremu chcialo by sie latan na poczte i spowrotem :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » wt lis 01, 2005 1:31 pm

Wiesz skoro robił dla ciebie a ty masz przekładnie od bmw "7" ja mam też taką to poprostu bym zamówił to samo .
A wysłanie pocztą to chyba nie jest wielki problem.

Nie znam nikogo w poznaniu co robi takie rzeczy , a eksperymentować bym nie chciał !!

Jak możesz to daj namiar na gościa na priv.

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt lis 01, 2005 1:35 pm

prosciej bedzie jak to wyslesz do mnie a ja mu to zawioze i co potem odesle. Tylko tak jak mowie- musisz przyslac mi galke z uaza ktora gosciu ma przerobic. Mam nadzieje ze jest w dobrym stanie bo jak jest wyrabana to trzeba bedzie kombinowac z jakiegos zuka. Chodzi glownie o to zeby koles mial dobry material wyjsciowy aby dorobic dobry sworzen 8)
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt lis 01, 2005 1:45 pm

zmnalazlem namiary - wysle ci na priv - jak sie z kolesiem nie dogadasz to daj znac
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » wt lis 01, 2005 7:33 pm

bierzesz wąsa od bmki nagrzewasz go palnikiem do czerwoności od interesującej cie strony i wbijasz orginalny uazoski ,,stożek '' w otwor po stożku bmki ....studzisz...wybijasz... wszystko wygląda jak po fabryce ,..
....najlepiej uzyć stary niepotrzebny swożeń ,(stożek ) ponieważ czasem przy zbyt intensywnym młotkowaniu może sie on odkształcić .

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » wt lis 01, 2005 7:40 pm

borman pisze:bierzesz wąsa od bmki nagrzewasz go palnikiem do czerwoności od interesującej cie strony i wbijasz orginalny uazoski ,,stożek '' w otwor po stożku bmki ....studzisz...wybijasz... wszystko wygląda jak po fabryce ,..
....najlepiej uzyć stary niepotrzebny swożeń ,(stożek ) ponieważ czasem przy zbyt intensywnym młotkowaniu może sie on odkształcić .
Taaa tylko pytanie czy wasa nie rozchartujesz ??

I czy prz pierwszym skoku na rajdzie nie pokulasz się w tłum ?? ?? ??

Awatar użytkownika
tomekuaz
 
 
Posty: 173
Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:04 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: tomekuaz » śr lis 02, 2005 7:26 am

Gdyby nawet sie rozchartował to nie pęknie tylko najpierw sie odkształci. Stal jest bardzije miękka wtedy. Ogólnie pomysł bormana wydaje mi se bardzo ciekawy i bardziej "estetyczny " . Ja nie byłęm tak pomysłowy i spawałem wąsa z dwóch (BMW+Uaz, wydawało mi sie tez ze od bmw będzie zbyt krótki). Spaw wykonany przez spawaczy wytrzymałościowych czyli ma być lux. Rok już smigam i ok.
pozdrawiam
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » śr lis 02, 2005 7:24 pm

Bart 03 WIELKIE DZIĘKI !! !! !!

Sprawę udało się rozwiązać inaczej a mianowicie pojechałem do zaprzyjaźnionego tokarza (specjalista starej daty robił wszystko) wzioł wąs w tokarnie i poprostu roztoczył stozek :o (wytoczył nowy stozek troszke wiekszy idealnie pasujacy do gałki uazowej)

Teraz końcówka od uaza pasuje idealnie !!

Operacja trwała 30 min i po bólu :)2

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr lis 02, 2005 9:10 pm

no to w koncu rozwiercal was BMW czy przelecial stozek galki uaza na mniejszy ??
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » śr lis 02, 2005 9:22 pm

Bart03 pisze:no to w koncu rozwiercal was BMW czy przelecial stozek galki uaza na mniejszy ??
W wąsie roztoczył otwór który też jest stożkowy na wymiar stożka gałki uazowej :lol:

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr lis 02, 2005 9:25 pm

troche malo tam miesa ale jak nie przesadzil to bedzie git :)2
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » śr lis 02, 2005 9:33 pm

Bart03 pisze:troche malo tam miesa ale jak nie przesadzil to bedzie git :)2
wystarczyło roztoczyć 2,5 mm i jest git :)2

miejsca zostało sporo (jest bezpiecznie) 8)

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » czw paź 25, 2007 7:16 pm

witam
mam pytanie do kolegów którzy wmotali do uazików wspomaganko od bmw e-34 -kolumne mocowana do belki wzdłużnej
po zamontowaniu tego nie mieści sie na oryginale miejsca chłdnica uaza :cry:
czy przesunięcie chłodnicy na maksa w prawo załatwi sprawe i czy nie koliduje to z zamykaniem maski ??
dodam ze budy nie bede podnosił
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » sob lis 03, 2007 3:30 pm

cześć
podpowiecie mi coś z tą chłodnicą ?? :roll:
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

pietro
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: śr sty 24, 2007 4:21 pm
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: pietro » sob lis 03, 2007 9:19 pm

Z chłodnicą nic, musiałeś żle zamontować przekładnie
niedawno założyłem u siebie i nic mi tak nie pasowało jak ta przekładnia,
nawet bez pompy lżej się kręci.

pozdr.
monterey 3.2 xtztdm 850

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » ndz lis 04, 2007 11:15 am

ja jeszcze jej nie zamontowałem
zrobiłem wstępne przymiarki i wtedy zauważyłem że moze wystąpić problem z chłodnicą
czy masz ten sam silnik co ja ??
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

pietro
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: śr sty 24, 2007 4:21 pm
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: pietro » ndz lis 04, 2007 1:48 pm

A tego to niewiem bo nie pisałeś jaki masz motór.
U mienja wsjo łorginał.
monterey 3.2 xtztdm 850

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość