jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » wt lis 01, 2005 9:26 am
przerabialem galke uaza. Dalem do goscia ktory regeneruje sworznie i galki . Kazalem mu zaprasowac w galce uaza sworzen pod wymiar BMW
Cala operacja - kilka godzin roboty- rano zawiozlem a o 16:00 odebralem, koszt 30 zł

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
west

- Posty: 371
- Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
- Lokalizacja: swarzędz
Post
autor: west » wt lis 01, 2005 9:34 am
Czyli to ze stożkiem od bmki a to z gwintem uaz
Hmmm a to bezpiecznie wygląda
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » wt lis 01, 2005 9:39 am
no wyglada bezpieczniej niz spawana lapa albo drazek

poprostu jak zwykla galka kierownicza tyle ze w porownaniu do galki uaza to ta ma malutki stozek jak od osobowki
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
west

- Posty: 371
- Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
- Lokalizacja: swarzędz
Post
autor: west » wt lis 01, 2005 10:15 am
Przerobiłeś to z tego co miałeś czy fachowiec miał nowe
Kulka pasuje go gniazda od uaza

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » wt lis 01, 2005 10:28 am
nic nie przerabialem. Dalem do fachowca i on dopasowal odpowiednia gruba kulke i stozek. Wszystko nowe
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
west

- Posty: 371
- Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
- Lokalizacja: swarzędz
Post
autor: west » wt lis 01, 2005 10:41 am
No to super pomysł

A ja chciałem ciąć toczć krzesać iskry

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » wt lis 01, 2005 10:47 am
no ja poczatkowo tez chcielem tak zrobic ale wpadlem kiedys na ten pomysl i zawiozlem do fachowca. Jeszcze mu podkreslilem ze to auto bedzie latac i skakac w terenie wiec niech sie przylozy
West tylko pamietaj jak chcesz ta opcje to znajdz dobrego fachure bo ja znam wielu partaczy

Lepiej dac 10 zl wiecej a masz pewnosc ze gosc sie zna i robi dobrze

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
west

- Posty: 371
- Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
- Lokalizacja: swarzędz
Post
autor: west » wt lis 01, 2005 11:33 am
Tak sobie myśle że skoro ten spec robił dla ciebie to już wie o co chodzi może by się dało z nim załatwić wpłata paczka ...
Masz jakiś namiar na niego
A może to twój sąsiad

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » wt lis 01, 2005 1:21 pm
w Katowicach i okolicach jest kilku gosci ktorzy regeneruja takie rzeczy ale ten jest sprawdzony i jeszcze nikomu sie nie zdarzyla zadna awaria

Gosciu siedzi w temacie kilkadziesiat lat wiec wie o co chodzi
z ta paczka to bedzie problem bo najpierw musisz wyslac do Katowic galke z uaza i dopioro on ja rozbierze, dorobi nowy teflon i sworzen i wtedy moglby to odeslac. Z tego co wiem to nie jest to typ czlowieka ktoremu chcialo by sie latan na poczte i spowrotem

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
west

- Posty: 371
- Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
- Lokalizacja: swarzędz
Post
autor: west » wt lis 01, 2005 1:31 pm
Wiesz skoro robił dla ciebie a ty masz przekładnie od bmw "7" ja mam też taką to poprostu bym zamówił to samo .
A wysłanie pocztą to chyba nie jest wielki problem.
Nie znam nikogo w poznaniu co robi takie rzeczy , a eksperymentować bym nie chciał
Jak możesz to daj namiar na gościa na priv.
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » wt lis 01, 2005 1:35 pm
prosciej bedzie jak to wyslesz do mnie a ja mu to zawioze i co potem odesle. Tylko tak jak mowie- musisz przyslac mi galke z uaza ktora gosciu ma przerobic. Mam nadzieje ze jest w dobrym stanie bo jak jest wyrabana to trzeba bedzie kombinowac z jakiegos zuka. Chodzi glownie o to zeby koles mial dobry material wyjsciowy aby dorobic dobry sworzen

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » wt lis 01, 2005 1:45 pm
zmnalazlem namiary - wysle ci na priv - jak sie z kolesiem nie dogadasz to daj znac
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
borman

- Posty: 656
- Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
- Lokalizacja: sanok
Post
autor: borman » wt lis 01, 2005 7:33 pm
bierzesz wąsa od bmki nagrzewasz go palnikiem do czerwoności od interesującej cie strony i wbijasz orginalny uazoski ,,stożek '' w otwor po stożku bmki ....studzisz...wybijasz... wszystko wygląda jak po fabryce ,..
....najlepiej uzyć stary niepotrzebny swożeń ,(stożek ) ponieważ czasem przy zbyt intensywnym młotkowaniu może sie on odkształcić .
-
west

- Posty: 371
- Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
- Lokalizacja: swarzędz
Post
autor: west » wt lis 01, 2005 7:40 pm
borman pisze:bierzesz wąsa od bmki nagrzewasz go palnikiem do czerwoności od interesującej cie strony i wbijasz orginalny uazoski ,,stożek '' w otwor po stożku bmki ....studzisz...wybijasz... wszystko wygląda jak po fabryce ,..
....najlepiej uzyć stary niepotrzebny swożeń ,(stożek ) ponieważ czasem przy zbyt intensywnym młotkowaniu może sie on odkształcić .
Taaa tylko pytanie czy wasa nie rozchartujesz
I czy prz pierwszym skoku na rajdzie nie pokulasz się w tłum

-
tomekuaz
-

- Posty: 173
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:04 pm
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: tomekuaz » śr lis 02, 2005 7:26 am
Gdyby nawet sie rozchartował to nie pęknie tylko najpierw sie odkształci. Stal jest bardzije miękka wtedy. Ogólnie pomysł bormana wydaje mi se bardzo ciekawy i bardziej "estetyczny " . Ja nie byłęm tak pomysłowy i spawałem wąsa z dwóch (BMW+Uaz, wydawało mi sie tez ze od bmw będzie zbyt krótki). Spaw wykonany przez spawaczy wytrzymałościowych czyli ma być lux. Rok już smigam i ok.
pozdrawiam
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD
-
west

- Posty: 371
- Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
- Lokalizacja: swarzędz
Post
autor: west » śr lis 02, 2005 7:24 pm
Bart 03 WIELKIE DZIĘKI
Sprawę udało się rozwiązać inaczej a mianowicie pojechałem do zaprzyjaźnionego tokarza (specjalista starej daty robił wszystko) wzioł wąs w tokarnie i poprostu roztoczył stozek

(wytoczył nowy stozek troszke wiekszy idealnie pasujacy do gałki uazowej)
Teraz końcówka od uaza pasuje idealnie
Operacja trwała 30 min i po bólu

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » śr lis 02, 2005 9:10 pm
no to w koncu rozwiercal was BMW czy przelecial stozek galki uaza na mniejszy

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
west

- Posty: 371
- Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
- Lokalizacja: swarzędz
Post
autor: west » śr lis 02, 2005 9:22 pm
Bart03 pisze:no to w koncu rozwiercal was BMW czy przelecial stozek galki uaza na mniejszy

W wąsie roztoczył otwór który też jest stożkowy na wymiar stożka gałki uazowej

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » śr lis 02, 2005 9:25 pm
troche malo tam miesa ale jak nie przesadzil to bedzie git

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
west

- Posty: 371
- Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
- Lokalizacja: swarzędz
Post
autor: west » śr lis 02, 2005 9:33 pm
Bart03 pisze:troche malo tam miesa ale jak nie przesadzil to bedzie git

wystarczyło roztoczyć 2,5 mm i jest git
miejsca zostało sporo (jest bezpiecznie)

-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » czw paź 25, 2007 7:16 pm
witam
mam pytanie do kolegów którzy wmotali do uazików wspomaganko od bmw e-34 -kolumne mocowana do belki wzdłużnej
po zamontowaniu tego nie mieści sie na oryginale miejsca chłdnica uaza
czy przesunięcie chłodnicy na maksa w prawo załatwi sprawe i czy nie koliduje to z zamykaniem maski
dodam ze budy nie bede podnosił
Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » sob lis 03, 2007 3:30 pm
cześć
podpowiecie mi coś z tą chłodnicą

Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
-
pietro
- jestem tu nowy...

- Posty: 74
- Rejestracja: śr sty 24, 2007 4:21 pm
- Lokalizacja: Tarnów
Post
autor: pietro » sob lis 03, 2007 9:19 pm
Z chłodnicą nic, musiałeś żle zamontować przekładnie
niedawno założyłem u siebie i nic mi tak nie pasowało jak ta przekładnia,
nawet bez pompy lżej się kręci.
pozdr.
monterey 3.2 xtztdm 850
-
wofka

- Posty: 631
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
- Lokalizacja: MAZOWIECKIE
Post
autor: wofka » ndz lis 04, 2007 11:15 am
ja jeszcze jej nie zamontowałem
zrobiłem wstępne przymiarki i wtedy zauważyłem że moze wystąpić problem z chłodnicą
czy masz ten sam silnik co ja

Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
-
pietro
- jestem tu nowy...

- Posty: 74
- Rejestracja: śr sty 24, 2007 4:21 pm
- Lokalizacja: Tarnów
Post
autor: pietro » ndz lis 04, 2007 1:48 pm
A tego to niewiem bo nie pisałeś jaki masz motór.
U mienja wsjo łorginał.
monterey 3.2 xtztdm 850
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość