niezła burza rozpetala sie na temat przerobki blachy w uazie

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

czy dobry uaz to przerobiony uaz

Czas głosowania minął ndz lis 27, 2005 7:01 pm

tak na pewno
12
43%
oczywiscie nie
11
39%
nie mam zdania
5
18%
 
Liczba głosów: 28

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » pn lis 21, 2005 10:30 pm

faziuaz pisze:
<Kacper> pisze:Oj podejrzewam że niektóre plaskacze dostałyby po dupie w konfrontacji z takim uazem 8)
ja natomiast podejrzewam ze, dobry plaskacz to martwy plaskacz :lol: jak mi gosciu jeszcze raz takie plaskacze....... :)17 :)17
nie rozumiem co masz na myśli :roll:
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » wt lis 22, 2005 9:11 am

spoko !! wszystko rozumiem ,pytanie "po co ta buda z laza" bylo czysto retoryczne 8) Natomiast nurtuje mnie inne pytanie jak zatrzymujesz to wszystko i jak to sie prowadzi?wspomniales o podwojnych amorach modyfikacjach zawieszenia,itd? sadzac z wysokosci tego pojazdu wydaje mi sie ze nie jest zbyt stabilny,co?(zwlaszcza na bocznych przechylach) 8)
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » wt lis 22, 2005 9:17 am

paranoik , u mnie spoko !! poprostu sila spokoju :)2
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » wt lis 22, 2005 9:20 am

<Kacper> pisze:
faziuaz pisze:
<Kacper> pisze:Oj podejrzewam że niektóre plaskacze dostałyby po dupie w konfrontacji z takim uazem 8)
ja natomiast podejrzewam ze, dobry plaskacz to martwy plaskacz :lol: jak mi gosciu jeszcze raz takie plaskacze....... :)17 :)17
nie rozumiem co masz na myśli :roll:
mialem na mysli ze jak jeszcze raz wlasciciel bedzie chcial wepchac na mangelsy plaskacze to bedziemy sie kłucić :D
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

bodek1
Posty: 426
Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka

Post autor: bodek1 » wt lis 22, 2005 11:06 am

faziuaz pisze:spoko !! wszystko rozumiem ,pytanie "po co ta buda z laza" bylo czysto retoryczne 8) Natomiast nurtuje mnie inne pytanie jak zatrzymujesz to wszystko i jak to sie prowadzi?wspomniales o podwojnych amorach modyfikacjach zawieszenia,itd? sadzac z wysokosci tego pojazdu wydaje mi sie ze nie jest zbyt stabilny,co?(zwlaszcza na bocznych przechylach) 8)
Hamulce tarczowe - WSZYSTKIE - z granda , wspomaganie , dobra pompa i jest sukces :)2 Co do przechyłów to trzeba pójść na kompromis: albo świetna trakcja w terenie , albo na czarnym lub coś pośredniego!!! U mnie jest połączenie tego wszystkiego . Sprężyny przód to jest grand + po 2 bilsteiny na koło , sprężyny tył robione na zamówienie . Trochę to bylo metodą chybił-trafił , ale w końcu trafił . Zaczynałem od sprężyn podobnych parametrami jak jeep , no może trochę bardzij twarde . To wszystko było nie tak . Zrobiliśmy w końcu sprężyny dość twarde , które wymusiły zmianę 2 bilsteinów na 1 + seria . Teraz jest bardzo dobrze. Auto oczywiście trochę się wychyla , ale nie ma potrzeby mocowania stabilizatora. Na czarnym spokojna jazda to jakieś 100-120km/h. Mozna szybciej , ale zaczyna lekko pływac :D Chociaż teraz zakladam specjalne polibusze więc myślę , że będzie jeszcze bardziej stabilny.
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » wt lis 22, 2005 2:27 pm

faziuaz pisze:mialem na mysli ze jak jeszcze raz wlasciciel bedzie chcial wepchac na mangelsy plaskacze to bedziemy sie kłucić :D
To wszystkim chodzi nie o mangle tylko o profil opony :wink:
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » wt lis 22, 2005 7:53 pm

<Kacper> pisze:
faziuaz pisze:mialem na mysli ze jak jeszcze raz wlasciciel bedzie chcial wepchac na mangelsy plaskacze to bedziemy sie kłucić :D
To wszystkim chodzi nie o mangle tylko o profil opony :wink:
opony,opony,o tym mowie !! :x
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » wt lis 22, 2005 8:58 pm

plaskacz=samochód na drogi asfaltowe to miałem na myśli...
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » śr lis 23, 2005 7:40 am

<Kacper> pisze:plaskacz=samochód na drogi asfaltowe to miałem na myśli...
Gdy piszemy plaskacz to chyba wszyscy mamy to samo na mysli...(chyba ?? :roll: )
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » śr lis 23, 2005 6:34 pm

huuurrrraaaaa :)2 !! !!
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość