Grill

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » sob gru 03, 2005 12:58 pm

ten, o który mi chodzi to nie popirdułka, tylko konkret bardzo podobny do tego z pierwszego zdjęcia powyżej. rozmiar miałem na myśli w sensie szerokosci auta.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » sob gru 03, 2005 4:44 pm

Oryginalny? :o
Na szerokość ten mój podchodzi tylko że uaz ma pionowy przód a pajero po 91 pochylony u góry. Może od starej pojary by pasił, to w sumie tylko kwestia mocowania.
same starocie

Awatar użytkownika
gÓral świętokrzyski
Posty: 1565
Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
Lokalizacja: Kielce/Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: gÓral świętokrzyski » sob gru 03, 2005 5:06 pm

paranoic_killer pisze:He he he- u mnie to samo! Na LPG pali jak głupie! Spokojnie do -15, a tu grzałki, wynalazki...
A metal trze o metal , suchy gaz rujnuje silnik przez te pare pierwszych minut do rozgrzania :D
Natomiast już teraz mogę powiedzieć, że znakomitym wynalazkiem jest grzałka zamontowana w bloku silnika, taka na 220V. Podłączyłem ją kiedyś, grzeje szybko i auto odpaliło na gazie od pierwszego razu, przy ujemnej temperaturze. Nie przypuszczałem, że ta grzałka będzie aż tak wydajna.
A jak to w bloku silnika?? W misce olejowej może??
Jak byłem w Szwecyji to każdy jeden wiking miał grzałe ale w misce olejowej a na publicznych parkingach stoja se puszki z gniazdkami co by się podpiąc :D jak oleum zamarznie

To jak to w końcu w bloku czy w misce ??
Więcej info mozna by prosic bo rozmyslam nad tym od dłuzszego czasu.
Deszcz zacina nas po pysku Uaz przelazł po bagnisku

www.korbol.prv.pl

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » sob gru 03, 2005 5:28 pm

ee... jedna rzecz wiecej ktora moze sie popsuc :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » sob gru 03, 2005 6:35 pm

wupasek pisze:ee... jedna rzecz wiecej ktora moze sie popsuc :wink:
:)2
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob gru 03, 2005 6:53 pm

Obrazek taki gril jak ten to pestka !! wykonuje go w 8 godzin (bez malowania) :)2
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
paranoic_killer
Posty: 570
Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paranoic_killer » sob gru 03, 2005 7:17 pm

A zweryfikowane toto w terenie? Bo ja też w jednym uazie miałem podobny- niby solidny i wogóle a jak dobrze naparliśmy we trzech to się giął... :)3
Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob gru 03, 2005 7:32 pm

paranoic_killer pisze:A zweryfikowane toto w terenie? Bo ja też w jednym uazie miałem podobny- niby solidny i wogóle a jak dobrze naparliśmy we trzech to się giął... :)3
tutaj zaleznosc jest taka !! jezeli ugnie sie rama to gril razem z rama :)2 dla tego ze,wmotany jest mocno w rame !!
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » sob gru 03, 2005 7:53 pm

faziuaz pisze:Obrazek taki gril jak ten to pestka !! wykonuje go w 8 godzin (bez malowania) :)2
Hehehehe.....łatwizna??? 8h?????I tu cie mam bratku:)
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob gru 03, 2005 7:56 pm

Bartmann pisze:
faziuaz pisze:Obrazek taki gril jak ten to pestka !! wykonuje go w 8 godzin (bez malowania) :)2
Hehehehe.....łatwizna??? 8h?????I tu cie mam bratku:)
hahaha .....ale trzeba znac tajniki !! 8)
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob gru 03, 2005 9:19 pm

gÓral świętokrzyski pisze:
paranoic_killer pisze:He he he- u mnie to samo! Na LPG pali jak głupie! Spokojnie do -15, a tu grzałki, wynalazki...
A metal trze o metal , suchy gaz rujnuje silnik przez te pare pierwszych minut do rozgrzania :D
Natomiast już teraz mogę powiedzieć, że znakomitym wynalazkiem jest grzałka zamontowana w bloku silnika, taka na 220V. Podłączyłem ją kiedyś, grzeje szybko i auto odpaliło na gazie od pierwszego razu, przy ujemnej temperaturze. Nie przypuszczałem, że ta grzałka będzie aż tak wydajna.
A jak to w bloku silnika?? W misce olejowej może??
Jak byłem w Szwecyji to każdy jeden wiking miał grzałe ale w misce olejowej a na publicznych parkingach stoja se puszki z gniazdkami co by się podpiąc :D jak oleum zamarznie

To jak to w końcu w bloku czy w misce ??
Więcej info mozna by prosic bo rozmyslam nad tym od dłuzszego czasu.
A na syberi i dawnej polsce to na kopcia się w mrozy paliło :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » sob gru 03, 2005 9:34 pm

Znajomy mial ciągnik ( Białorus sie to zwało) i w silne mrozy to pod miską olejową ognisko pierw palił..a potem za jakąs godzine próbował palić :)21

BTW: opowieśc jest oparta na faktach autentycznych.. 8)
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
KUbutek
Posty: 583
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: KUbutek » sob gru 03, 2005 10:28 pm

Przemekslaw pisze:Znajomy mial ciągnik ( Białorus sie to zwało) i w silne mrozy to pod miską olejową ognisko pierw palił..a potem za jakąs godzine próbował palić :)21

BTW: opowieśc jest oparta na faktach autentycznych.. 8)
Na faktach z filmu "Czterej pancerni i pies " odcinek I lub II :lol:

Awatar użytkownika
Gazon
Posty: 389
Rejestracja: wt sie 09, 2005 8:40 pm
Lokalizacja: Abinsk Rosjia

Post autor: Gazon » sob gru 03, 2005 11:02 pm

faziuaz pisze:Obrazek taki gril jak ten to pestka !! wykonuje go w 8 godzin (bez malowania) :)2


To ze to pestka to widac po wykonaniu, mam pytanie Faziuaz czy jest u Ciebie gietarka do rur na zdieciu widac ze kolana sa wspawane a rura powinna byc z jednego kawalka tak spawaja hydraulicy co znaja tajniki, ja sie nie czepiam po prostu tak uwazam.
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
Gaz 69-57rp, Gaz 69-72rp,UAZ, MB 123,BMW 316,

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » ndz gru 04, 2005 6:51 pm

Gazon pisze:
faziuaz pisze:Obrazek taki gril jak ten to pestka !! wykonuje go w 8 godzin (bez malowania) :)2


To ze to pestka to widac po wykonaniu, mam pytanie Faziuaz czy jest u Ciebie gietarka do rur na zdieciu widac ze kolana sa wspawane a rura powinna byc z jednego kawalka tak spawaja hydraulicy co znaja tajniki, ja sie nie czepiam po prostu tak uwazam.
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
widze gazon ze sie przyjrzales......i masz racje (dla tego,mowie,czas wykonania ........8h)Obrazek ten jest giety !!
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Gazon
Posty: 389
Rejestracja: wt sie 09, 2005 8:40 pm
Lokalizacja: Abinsk Rosjia

Post autor: Gazon » ndz gru 04, 2005 8:30 pm

Ja z tymi kolankami mialem juz problemy robili mi trzy razy gril i orurowanie uaza i zawsze wspawali te kolanka a ja chcialem miec z calosci i na tym foto widac jak ja to zrobilem , a robilem to pierwszy raz mozecie ocenic i sobie nie zalowac .
[img]http://newtone.ca/TheImg2.aspx?imagePat ... Quality=80[/img]
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
Gaz 69-57rp, Gaz 69-72rp,UAZ, MB 123,BMW 316,

Awatar użytkownika
Mih
Posty: 447
Rejestracja: wt maja 03, 2005 11:41 am
Lokalizacja: janow

Post autor: Mih » ndz gru 04, 2005 8:40 pm

faziuaz pisze:
Gazon pisze:
faziuaz pisze:Obrazek taki gril jak ten to pestka !! wykonuje go w 8 godzin (bez malowania) :)2


To ze to pestka to widac po wykonaniu, mam pytanie Faziuaz czy jest u Ciebie gietarka do rur na zdieciu widac ze kolana sa wspawane a rura powinna byc z jednego kawalka tak spawaja hydraulicy co znaja tajniki, ja sie nie czepiam po prostu tak uwazam.
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
widze gazon ze sie przyjrzales......i masz racje (dla tego,mowie,czas wykonania ........8h)Obrazek ten jest giety !!
jakas taka mania okratowywania, czy co....
ERA...ERO disco..ROSJA&JAPONIA RZADZI

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » ndz gru 04, 2005 8:57 pm

gÓral świętokrzyski pisze: To jak to w końcu w bloku czy w misce ??
Więcej info mozna by prosic bo rozmyslam nad tym od dłuzszego czasu.

Grzałka służy do zagrzania wody w układzie chłodzenia, więc automatycznie zagrzewa cały silnik. Zamontowana jest w bloku silnika i podpięta rurkami do układu. Może nie jest potrzebna... ale mnie mechanik mówił, że nie ma większej siekiery dla silnika niż odpalać go na gazie na zimno. Poza tym nigdy nie wiadomo kiedy Ci reduktor zamarznie i wtedy pupa blada. Ja jeżdżę sam, więc nie będzie miał mi kto pomóc. Dlatego zamontowałem tę grzałeczkę, jeśli stoi w ogródku - nie ma problemów, kabelek i zasilanie jest. Natomiast w łowisku często zostawiam auto koło zaprzyjaźnionego bacy, który w razie potrzeby odstąpi trochę prądu. A mróz czasem tam bierze taki do -20. Jaki problem podgrzać silnik do tych drobnych 70 stopni?
Z wynalazków założyłem nadstawki z odsuwanymi szybami, niby to samo ale dzięki temu mam lepsze wietrzenie samochodu w czasie jazdy, jak będzie jeszcze szyber-dach to już w ogóle wichura, panie, będzie w aucie. No i nie trzeba wysiadać z auta, żeby sobie lusterka ustawić. :wink: Przednią szybę mam całościową, bez przegródki, wycieraczki dolne też, rezultat działania - miodzio, nie muszę się garbić do kierownicy, żeby coś w deszcz zobaczyć przez szybę. Myślę, że dla bezpieczeństwa ruchu nie jest to bez znaczenia. Maskę sobie wykleiłem taką matą bitumiczną z warstwą alufolii, gródź też (z obu stron). Klamki i zamki nowego typu, mieszalnik powietrza ciepłego i zimnego, webasto, konsola pod deską rozdzielczą, zasilanie do ogrzewanych mat pod pupę, nie lubię, jak mi zimno po halterach ciągnie. Poza tym oryginalny rosyjski zestaw do osłony drążków kierowniczych, T-Max ileś tam na 12V, szperaczyk dodatkowy prócz halogenów 2 ale muszę je poprzestawiać, bo bez sensu je człowiek zamontował... na zderzaku. Jak już wreszcie zrobię z budą (z pomocą speca) to mam zamiar wyklejać ją wykładziną głuszącą, tapicerka na drzwi gotowa do założenia. Trochę dłubania w elektryce w celu uzyskania prądu 28V i 36V zmiennego 400 Hz. W sumie roboty niewiele, ale czas, panie, czas jest niezbędny a tego brak.
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pn gru 05, 2005 9:48 am

Władek pisze:
gÓral świętokrzyski pisze: To jak to w końcu w bloku czy w misce ??
Więcej info mozna by prosic bo rozmyslam nad tym od dłuzszego czasu.

Grzałka służy do zagrzania wody w układzie chłodzenia, więc automatycznie zagrzewa cały silnik. Zamontowana jest w bloku silnika i podpięta rurkami do układu. Może nie jest potrzebna... ale mnie mechanik mówił, że nie ma większej siekiery dla silnika niż odpalać go na gazie na zimno. Poza tym nigdy nie wiadomo kiedy Ci reduktor zamarznie i wtedy pupa blada. Ja jeżdżę sam, więc nie będzie miał mi kto pomóc. Dlatego zamontowałem tę grzałeczkę, jeśli stoi w ogródku - nie ma problemów, kabelek i zasilanie jest. Natomiast w łowisku często zostawiam auto koło zaprzyjaźnionego bacy, który w razie potrzeby odstąpi trochę prądu. A mróz czasem tam bierze taki do -20. Jaki problem podgrzać silnik do tych drobnych 70 stopni?
Z wynalazków założyłem nadstawki z odsuwanymi szybami, niby to samo ale dzięki temu mam lepsze wietrzenie samochodu w czasie jazdy, jak będzie jeszcze szyber-dach to już w ogóle wichura, panie, będzie w aucie. No i nie trzeba wysiadać z auta, żeby sobie lusterka ustawić. :wink: Przednią szybę mam całościową, bez przegródki, wycieraczki dolne też, rezultat działania - miodzio, nie muszę się garbić do kierownicy, żeby coś w deszcz zobaczyć przez szybę. Myślę, że dla bezpieczeństwa ruchu nie jest to bez znaczenia. Maskę sobie wykleiłem taką matą bitumiczną z warstwą alufolii, gródź też (z obu stron). Klamki i zamki nowego typu, mieszalnik powietrza ciepłego i zimnego, webasto, konsola pod deską rozdzielczą, zasilanie do ogrzewanych mat pod pupę, nie lubię, jak mi zimno po halterach ciągnie. Poza tym oryginalny rosyjski zestaw do osłony drążków kierowniczych, T-Max ileś tam na 12V, szperaczyk dodatkowy prócz halogenów 2 ale muszę je poprzestawiać, bo bez sensu je człowiek zamontował... na zderzaku. Jak już wreszcie zrobię z budą (z pomocą speca) to mam zamiar wyklejać ją wykładziną głuszącą, tapicerka na drzwi gotowa do założenia. Trochę dłubania w elektryce w celu uzyskania prądu 28V i 36V zmiennego 400 Hz. W sumie roboty niewiele, ale czas, panie, czas jest niezbędny a tego brak.
ales sie nagadal !!
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
KUbutek
Posty: 583
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: KUbutek » pn gru 05, 2005 11:58 am

Władek pisze:
gÓral świętokrzyski pisze: To jak to w końcu w bloku czy w misce ??
Więcej info mozna by prosic bo rozmyslam nad tym od dłuzszego czasu.

Grzałka służy do zagrzania wody w układzie chłodzenia, więc automatycznie zagrzewa cały silnik. Zamontowana jest w bloku silnika i podpięta rurkami do układu. Może nie jest potrzebna... ale mnie mechanik mówił, że nie ma większej siekiery dla silnika niż odpalać go na gazie na zimno. Poza tym nigdy nie wiadomo kiedy Ci reduktor zamarznie i wtedy pupa blada. Ja jeżdżę sam, więc nie będzie miał mi kto pomóc. Dlatego zamontowałem tę grzałeczkę, jeśli stoi w ogródku - nie ma problemów, kabelek i zasilanie jest. Natomiast w łowisku często zostawiam auto koło zaprzyjaźnionego bacy, który w razie potrzeby odstąpi trochę prądu. A mróz czasem tam bierze taki do -20. Jaki problem podgrzać silnik do tych drobnych 70 stopni?
Z wynalazków założyłem nadstawki z odsuwanymi szybami, niby to samo ale dzięki temu mam lepsze wietrzenie samochodu w czasie jazdy, jak będzie jeszcze szyber-dach to już w ogóle wichura, panie, będzie w aucie. No i nie trzeba wysiadać z auta, żeby sobie lusterka ustawić. :wink: Przednią szybę mam całościową, bez przegródki, wycieraczki dolne też, rezultat działania - miodzio, nie muszę się garbić do kierownicy, żeby coś w deszcz zobaczyć przez szybę. Myślę, że dla bezpieczeństwa ruchu nie jest to bez znaczenia. Maskę sobie wykleiłem taką matą bitumiczną z warstwą alufolii, gródź też (z obu stron). Klamki i zamki nowego typu, mieszalnik powietrza ciepłego i zimnego, webasto, konsola pod deską rozdzielczą, zasilanie do ogrzewanych mat pod pupę, nie lubię, jak mi zimno po halterach ciągnie. Poza tym oryginalny rosyjski zestaw do osłony drążków kierowniczych, T-Max ileś tam na 12V, szperaczyk dodatkowy prócz halogenów 2 ale muszę je poprzestawiać, bo bez sensu je człowiek zamontował... na zderzaku. Jak już wreszcie zrobię z budą (z pomocą speca) to mam zamiar wyklejać ją wykładziną głuszącą, tapicerka na drzwi gotowa do założenia. Trochę dłubania w elektryce w celu uzyskania prądu 28V i 36V zmiennego 400 Hz. W sumie roboty niewiele, ale czas, panie, czas jest niezbędny a tego brak.
Wiem że o zdjęcja całej maszyny nie ma co prosić . bo jeteś oporny.... :lol:
Ale może po troszeczku , poproszę o zdjątka tej grzałeczki i jakieś szczegóły .....

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pn gru 05, 2005 6:16 pm

KUbutek pisze:
Władek pisze:
gÓral świętokrzyski pisze: To jak to w końcu w bloku czy w misce ??
Więcej info mozna by prosic bo rozmyslam nad tym od dłuzszego czasu.

Grzałka służy do zagrzania wody w układzie chłodzenia, więc automatycznie zagrzewa cały silnik. Zamontowana jest w bloku silnika i podpięta rurkami do układu. Może nie jest potrzebna... ale mnie mechanik mówił, że nie ma większej siekiery dla silnika niż odpalać go na gazie na zimno. Poza tym nigdy nie wiadomo kiedy Ci reduktor zamarznie i wtedy pupa blada. Ja jeżdżę sam, więc nie będzie miał mi kto pomóc. Dlatego zamontowałem tę grzałeczkę, jeśli stoi w ogródku - nie ma problemów, kabelek i zasilanie jest. Natomiast w łowisku często zostawiam auto koło zaprzyjaźnionego bacy, który w razie potrzeby odstąpi trochę prądu. A mróz czasem tam bierze taki do -20. Jaki problem podgrzać silnik do tych drobnych 70 stopni?
Z wynalazków założyłem nadstawki z odsuwanymi szybami, niby to samo ale dzięki temu mam lepsze wietrzenie samochodu w czasie jazdy, jak będzie jeszcze szyber-dach to już w ogóle wichura, panie, będzie w aucie. No i nie trzeba wysiadać z auta, żeby sobie lusterka ustawić. :wink: Przednią szybę mam całościową, bez przegródki, wycieraczki dolne też, rezultat działania - miodzio, nie muszę się garbić do kierownicy, żeby coś w deszcz zobaczyć przez szybę. Myślę, że dla bezpieczeństwa ruchu nie jest to bez znaczenia. Maskę sobie wykleiłem taką matą bitumiczną z warstwą alufolii, gródź też (z obu stron). Klamki i zamki nowego typu, mieszalnik powietrza ciepłego i zimnego, webasto, konsola pod deską rozdzielczą, zasilanie do ogrzewanych mat pod pupę, nie lubię, jak mi zimno po halterach ciągnie. Poza tym oryginalny rosyjski zestaw do osłony drążków kierowniczych, T-Max ileś tam na 12V, szperaczyk dodatkowy prócz halogenów 2 ale muszę je poprzestawiać, bo bez sensu je człowiek zamontował... na zderzaku. Jak już wreszcie zrobię z budą (z pomocą speca) to mam zamiar wyklejać ją wykładziną głuszącą, tapicerka na drzwi gotowa do założenia. Trochę dłubania w elektryce w celu uzyskania prądu 28V i 36V zmiennego 400 Hz. W sumie roboty niewiele, ale czas, panie, czas jest niezbędny a tego brak.
Wiem że o zdjęcja całej maszyny nie ma co prosić . bo jeteś oporny.... :lol:
Ale może po troszeczku , poproszę o zdjątka tej grzałeczki i jakieś szczegóły .....
grzalke kupisz wkazdym sklepie, z czesciami do samochodow ciezarowych,i najlepiej kupic grzalke do" jelcza",dla tego ze montowana jest na przewodzie elastycznym(przecinasz przewod i wkladasz grzalke,ot i co !! :)2 :roll: )
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
KUbutek
Posty: 583
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: KUbutek » wt gru 06, 2005 12:02 am

Obojętnie gdzie tnę czy w jakimś kuńkretnym miejscu ?
Jaki jest koszt grzałeczki ?

Awatar użytkownika
Pietrass
 
 
Posty: 273
Rejestracja: czw cze 16, 2005 6:49 am
Lokalizacja: Łódź - widzew

Post autor: Pietrass » wt gru 06, 2005 9:57 am

Dobra to niech ktos wreszcie napisze ile by kosztowało wykonanie takiego !!! a niee gadacie na inny temat oczywisce tego http://img527.imageshack.us/img527/9605/gril32sb.jpg
Chcesz sie czuc bezpiecznie kup TERENÓWKE :)
http://www.lodz4x4.pl/pietras.html

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » wt gru 06, 2005 5:29 pm

KUbutek pisze:Obojętnie gdzie tnę czy w jakimś kuńkretnym miejscu ?
Jaki jest koszt grzałeczki ?
w najnizszym miejscu (cyrkulacja cieplej wody,plynu) :wink:
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości