Grill
Moderator: Student
- gÓral świętokrzyski
- Posty: 1565
- Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
- Lokalizacja: Kielce/Łódź
- Kontaktowanie:
A metal trze o metal , suchy gaz rujnuje silnik przez te pare pierwszych minut do rozgrzaniaparanoic_killer pisze:He he he- u mnie to samo! Na LPG pali jak głupie! Spokojnie do -15, a tu grzałki, wynalazki...

A jak to w bloku silnika?? W misce olejowej może??Natomiast już teraz mogę powiedzieć, że znakomitym wynalazkiem jest grzałka zamontowana w bloku silnika, taka na 220V. Podłączyłem ją kiedyś, grzeje szybko i auto odpaliło na gazie od pierwszego razu, przy ujemnej temperaturze. Nie przypuszczałem, że ta grzałka będzie aż tak wydajna.
Jak byłem w Szwecyji to każdy jeden wiking miał grzałe ale w misce olejowej a na publicznych parkingach stoja se puszki z gniazdkami co by się podpiąc

To jak to w końcu w bloku czy w misce

Więcej info mozna by prosic bo rozmyslam nad tym od dłuzszego czasu.
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
- paranoic_killer
- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Hehehehe.....łatwizna??? 8h?????I tu cie mam bratku:)faziuaz pisze:taki gril jak ten to pestka
wykonuje go w 8 godzin (bez malowania)
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
A na syberi i dawnej polsce to na kopcia się w mrozy paliłogÓral świętokrzyski pisze:A metal trze o metal , suchy gaz rujnuje silnik przez te pare pierwszych minut do rozgrzaniaparanoic_killer pisze:He he he- u mnie to samo! Na LPG pali jak głupie! Spokojnie do -15, a tu grzałki, wynalazki...![]()
A jak to w bloku silnika?? W misce olejowej może??Natomiast już teraz mogę powiedzieć, że znakomitym wynalazkiem jest grzałka zamontowana w bloku silnika, taka na 220V. Podłączyłem ją kiedyś, grzeje szybko i auto odpaliło na gazie od pierwszego razu, przy ujemnej temperaturze. Nie przypuszczałem, że ta grzałka będzie aż tak wydajna.
Jak byłem w Szwecyji to każdy jeden wiking miał grzałe ale w misce olejowej a na publicznych parkingach stoja se puszki z gniazdkami co by się podpiącjak oleum zamarznie
To jak to w końcu w bloku czy w misce
Więcej info mozna by prosic bo rozmyslam nad tym od dłuzszego czasu.

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
faziuaz pisze:taki gril jak ten to pestka
wykonuje go w 8 godzin (bez malowania)
To ze to pestka to widac po wykonaniu, mam pytanie Faziuaz czy jest u Ciebie gietarka do rur na zdieciu widac ze kolana sa wspawane a rura powinna byc z jednego kawalka tak spawaja hydraulicy co znaja tajniki, ja sie nie czepiam po prostu tak uwazam.
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
Gaz 69-57rp, Gaz 69-72rp,UAZ, MB 123,BMW 316,
widze gazon ze sie przyjrzales......i masz racje (dla tego,mowie,czas wykonania ........8h)Gazon pisze:faziuaz pisze:taki gril jak ten to pestka
wykonuje go w 8 godzin (bez malowania)
To ze to pestka to widac po wykonaniu, mam pytanie Faziuaz czy jest u Ciebie gietarka do rur na zdieciu widac ze kolana sa wspawane a rura powinna byc z jednego kawalka tak spawaja hydraulicy co znaja tajniki, ja sie nie czepiam po prostu tak uwazam.
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon


Ja z tymi kolankami mialem juz problemy robili mi trzy razy gril i orurowanie uaza i zawsze wspawali te kolanka a ja chcialem miec z calosci i na tym foto widac jak ja to zrobilem , a robilem to pierwszy raz mozecie ocenic i sobie nie zalowac .
[img]http://newtone.ca/TheImg2.aspx?imagePat ... Quality=80[/img]
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
[img]http://newtone.ca/TheImg2.aspx?imagePat ... Quality=80[/img]
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
Gaz 69-57rp, Gaz 69-72rp,UAZ, MB 123,BMW 316,
jakas taka mania okratowywania, czy co....faziuaz pisze:widze gazon ze sie przyjrzales......i masz racje (dla tego,mowie,czas wykonania ........8h)Gazon pisze:faziuaz pisze:taki gril jak ten to pestka
wykonuje go w 8 godzin (bez malowania)
To ze to pestka to widac po wykonaniu, mam pytanie Faziuaz czy jest u Ciebie gietarka do rur na zdieciu widac ze kolana sa wspawane a rura powinna byc z jednego kawalka tak spawaja hydraulicy co znaja tajniki, ja sie nie czepiam po prostu tak uwazam.
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazonten jest giety
ERA...ERO disco..ROSJA&JAPONIA RZADZI
gÓral świętokrzyski pisze: To jak to w końcu w bloku czy w misce
Więcej info mozna by prosic bo rozmyslam nad tym od dłuzszego czasu.
Grzałka służy do zagrzania wody w układzie chłodzenia, więc automatycznie zagrzewa cały silnik. Zamontowana jest w bloku silnika i podpięta rurkami do układu. Może nie jest potrzebna... ale mnie mechanik mówił, że nie ma większej siekiery dla silnika niż odpalać go na gazie na zimno. Poza tym nigdy nie wiadomo kiedy Ci reduktor zamarznie i wtedy pupa blada. Ja jeżdżę sam, więc nie będzie miał mi kto pomóc. Dlatego zamontowałem tę grzałeczkę, jeśli stoi w ogródku - nie ma problemów, kabelek i zasilanie jest. Natomiast w łowisku często zostawiam auto koło zaprzyjaźnionego bacy, który w razie potrzeby odstąpi trochę prądu. A mróz czasem tam bierze taki do -20. Jaki problem podgrzać silnik do tych drobnych 70 stopni?
Z wynalazków założyłem nadstawki z odsuwanymi szybami, niby to samo ale dzięki temu mam lepsze wietrzenie samochodu w czasie jazdy, jak będzie jeszcze szyber-dach to już w ogóle wichura, panie, będzie w aucie. No i nie trzeba wysiadać z auta, żeby sobie lusterka ustawić.

Władek - Kraków
ales sie nagadalWładek pisze:gÓral świętokrzyski pisze: To jak to w końcu w bloku czy w misce
Więcej info mozna by prosic bo rozmyslam nad tym od dłuzszego czasu.
Grzałka służy do zagrzania wody w układzie chłodzenia, więc automatycznie zagrzewa cały silnik. Zamontowana jest w bloku silnika i podpięta rurkami do układu. Może nie jest potrzebna... ale mnie mechanik mówił, że nie ma większej siekiery dla silnika niż odpalać go na gazie na zimno. Poza tym nigdy nie wiadomo kiedy Ci reduktor zamarznie i wtedy pupa blada. Ja jeżdżę sam, więc nie będzie miał mi kto pomóc. Dlatego zamontowałem tę grzałeczkę, jeśli stoi w ogródku - nie ma problemów, kabelek i zasilanie jest. Natomiast w łowisku często zostawiam auto koło zaprzyjaźnionego bacy, który w razie potrzeby odstąpi trochę prądu. A mróz czasem tam bierze taki do -20. Jaki problem podgrzać silnik do tych drobnych 70 stopni?
Z wynalazków założyłem nadstawki z odsuwanymi szybami, niby to samo ale dzięki temu mam lepsze wietrzenie samochodu w czasie jazdy, jak będzie jeszcze szyber-dach to już w ogóle wichura, panie, będzie w aucie. No i nie trzeba wysiadać z auta, żeby sobie lusterka ustawić.Przednią szybę mam całościową, bez przegródki, wycieraczki dolne też, rezultat działania - miodzio, nie muszę się garbić do kierownicy, żeby coś w deszcz zobaczyć przez szybę. Myślę, że dla bezpieczeństwa ruchu nie jest to bez znaczenia. Maskę sobie wykleiłem taką matą bitumiczną z warstwą alufolii, gródź też (z obu stron). Klamki i zamki nowego typu, mieszalnik powietrza ciepłego i zimnego, webasto, konsola pod deską rozdzielczą, zasilanie do ogrzewanych mat pod pupę, nie lubię, jak mi zimno po halterach ciągnie. Poza tym oryginalny rosyjski zestaw do osłony drążków kierowniczych, T-Max ileś tam na 12V, szperaczyk dodatkowy prócz halogenów 2 ale muszę je poprzestawiać, bo bez sensu je człowiek zamontował... na zderzaku. Jak już wreszcie zrobię z budą (z pomocą speca) to mam zamiar wyklejać ją wykładziną głuszącą, tapicerka na drzwi gotowa do założenia. Trochę dłubania w elektryce w celu uzyskania prądu 28V i 36V zmiennego 400 Hz. W sumie roboty niewiele, ale czas, panie, czas jest niezbędny a tego brak.

Wiem że o zdjęcja całej maszyny nie ma co prosić . bo jeteś oporny....Władek pisze:gÓral świętokrzyski pisze: To jak to w końcu w bloku czy w misce
Więcej info mozna by prosic bo rozmyslam nad tym od dłuzszego czasu.
Grzałka służy do zagrzania wody w układzie chłodzenia, więc automatycznie zagrzewa cały silnik. Zamontowana jest w bloku silnika i podpięta rurkami do układu. Może nie jest potrzebna... ale mnie mechanik mówił, że nie ma większej siekiery dla silnika niż odpalać go na gazie na zimno. Poza tym nigdy nie wiadomo kiedy Ci reduktor zamarznie i wtedy pupa blada. Ja jeżdżę sam, więc nie będzie miał mi kto pomóc. Dlatego zamontowałem tę grzałeczkę, jeśli stoi w ogródku - nie ma problemów, kabelek i zasilanie jest. Natomiast w łowisku często zostawiam auto koło zaprzyjaźnionego bacy, który w razie potrzeby odstąpi trochę prądu. A mróz czasem tam bierze taki do -20. Jaki problem podgrzać silnik do tych drobnych 70 stopni?
Z wynalazków założyłem nadstawki z odsuwanymi szybami, niby to samo ale dzięki temu mam lepsze wietrzenie samochodu w czasie jazdy, jak będzie jeszcze szyber-dach to już w ogóle wichura, panie, będzie w aucie. No i nie trzeba wysiadać z auta, żeby sobie lusterka ustawić.Przednią szybę mam całościową, bez przegródki, wycieraczki dolne też, rezultat działania - miodzio, nie muszę się garbić do kierownicy, żeby coś w deszcz zobaczyć przez szybę. Myślę, że dla bezpieczeństwa ruchu nie jest to bez znaczenia. Maskę sobie wykleiłem taką matą bitumiczną z warstwą alufolii, gródź też (z obu stron). Klamki i zamki nowego typu, mieszalnik powietrza ciepłego i zimnego, webasto, konsola pod deską rozdzielczą, zasilanie do ogrzewanych mat pod pupę, nie lubię, jak mi zimno po halterach ciągnie. Poza tym oryginalny rosyjski zestaw do osłony drążków kierowniczych, T-Max ileś tam na 12V, szperaczyk dodatkowy prócz halogenów 2 ale muszę je poprzestawiać, bo bez sensu je człowiek zamontował... na zderzaku. Jak już wreszcie zrobię z budą (z pomocą speca) to mam zamiar wyklejać ją wykładziną głuszącą, tapicerka na drzwi gotowa do założenia. Trochę dłubania w elektryce w celu uzyskania prądu 28V i 36V zmiennego 400 Hz. W sumie roboty niewiele, ale czas, panie, czas jest niezbędny a tego brak.

Ale może po troszeczku , poproszę o zdjątka tej grzałeczki i jakieś szczegóły .....
grzalke kupisz wkazdym sklepie, z czesciami do samochodow ciezarowych,i najlepiej kupic grzalke do" jelcza",dla tego ze montowana jest na przewodzie elastycznym(przecinasz przewod i wkladasz grzalke,ot i coKUbutek pisze:Wiem że o zdjęcja całej maszyny nie ma co prosić . bo jeteś oporny....Władek pisze:gÓral świętokrzyski pisze: To jak to w końcu w bloku czy w misce
Więcej info mozna by prosic bo rozmyslam nad tym od dłuzszego czasu.
Grzałka służy do zagrzania wody w układzie chłodzenia, więc automatycznie zagrzewa cały silnik. Zamontowana jest w bloku silnika i podpięta rurkami do układu. Może nie jest potrzebna... ale mnie mechanik mówił, że nie ma większej siekiery dla silnika niż odpalać go na gazie na zimno. Poza tym nigdy nie wiadomo kiedy Ci reduktor zamarznie i wtedy pupa blada. Ja jeżdżę sam, więc nie będzie miał mi kto pomóc. Dlatego zamontowałem tę grzałeczkę, jeśli stoi w ogródku - nie ma problemów, kabelek i zasilanie jest. Natomiast w łowisku często zostawiam auto koło zaprzyjaźnionego bacy, który w razie potrzeby odstąpi trochę prądu. A mróz czasem tam bierze taki do -20. Jaki problem podgrzać silnik do tych drobnych 70 stopni?
Z wynalazków założyłem nadstawki z odsuwanymi szybami, niby to samo ale dzięki temu mam lepsze wietrzenie samochodu w czasie jazdy, jak będzie jeszcze szyber-dach to już w ogóle wichura, panie, będzie w aucie. No i nie trzeba wysiadać z auta, żeby sobie lusterka ustawić.Przednią szybę mam całościową, bez przegródki, wycieraczki dolne też, rezultat działania - miodzio, nie muszę się garbić do kierownicy, żeby coś w deszcz zobaczyć przez szybę. Myślę, że dla bezpieczeństwa ruchu nie jest to bez znaczenia. Maskę sobie wykleiłem taką matą bitumiczną z warstwą alufolii, gródź też (z obu stron). Klamki i zamki nowego typu, mieszalnik powietrza ciepłego i zimnego, webasto, konsola pod deską rozdzielczą, zasilanie do ogrzewanych mat pod pupę, nie lubię, jak mi zimno po halterach ciągnie. Poza tym oryginalny rosyjski zestaw do osłony drążków kierowniczych, T-Max ileś tam na 12V, szperaczyk dodatkowy prócz halogenów 2 ale muszę je poprzestawiać, bo bez sensu je człowiek zamontował... na zderzaku. Jak już wreszcie zrobię z budą (z pomocą speca) to mam zamiar wyklejać ją wykładziną głuszącą, tapicerka na drzwi gotowa do założenia. Trochę dłubania w elektryce w celu uzyskania prądu 28V i 36V zmiennego 400 Hz. W sumie roboty niewiele, ale czas, panie, czas jest niezbędny a tego brak.
![]()
Ale może po troszeczku , poproszę o zdjątka tej grzałeczki i jakieś szczegóły .....



Dobra to niech ktos wreszcie napisze ile by kosztowało wykonanie takiego
! a niee gadacie na inny temat oczywisce tego http://img527.imageshack.us/img527/9605/gril32sb.jpg

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości