czy to sie nadaje..????

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob gru 10, 2005 8:40 pm

u bodka najwazniejsze jest czym" to wszystko "jest przykryte........uazem nieee !! :wink: uaz jest tche best :)2
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » sob gru 10, 2005 9:44 pm

bodek1 pisze:
Bart03 pisze:
pakjusz_pl pisze:
ee kolego moze sie pochwal jak tam twoja bestia v8 idzie???? ...
to musisz poszperac w dziale Jeep :)21
A dlaczego w dziale jeep ?? Przecież karoseria , rama to UAZ . Że jest zmieniony silnik i mosty to co ?? :)3 Jak ktoś ma silnik od bmw to tego uaza trzeba szukać na forum bmw? Jak silnik granady to do forda , a merca to do merca tak :)2 :( A jak ma mosty od patrola to idziemy do nissana!!! W ytakim razie trzeba podpowiedzieć Chermolowi żeby zrobił podstronę uazów zmotanych :o :)2
ale zes sie nagadal 8) juz sie nie odzywam po tu wszyscy jacys nadpobudliwi :)3
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

bodek1
Posty: 426
Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka

Post autor: bodek1 » sob gru 10, 2005 10:51 pm

Coś Ty :D Jestem spokojny jak jogin :lol: To tylko taka moja mała uwaga , że może faktycznie stworzyć stronę uazów mocno zmotanych . Przecież żaden samochód terenowy nie jest tak często przerabiany jak uaz więc może warto ??
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » sob gru 10, 2005 10:59 pm

gdyby zrobili taka stronke to by 3/4 foeumowiczow z dzialu UAZ ucieklo :lol:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » sob gru 10, 2005 11:59 pm

Bart03 pisze:gdyby zrobili taka stronke to by 3/4 foeumowiczow z dzialu UAZ ucieklo :lol:


Dokladnie... uazow zachowanych w oryginalach coraz mniej.... szczerze mowiac to sie nie dziwie... jesli ktos chce jezdzic w rajdach (nawet amatorsko...) to pewnie rzeczy w uazie trzeba wyrzucic...(czyt.zamienic) dlatego coraz wiecej mamy zmot dookola :lol:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » ndz gru 11, 2005 12:03 am

a co do pytania tego postu czy silniki BMW sie nadaja do 4x4 to sobie juz odpowiedzialem....i z tego co zaobserwowalem to nadaja sie jak najbardziej :lol: (nie patrzac na spalanie 8) ) ale ja chyba zostane przy MB ehh zawsze mozna cos innego "zmotac" :wink: :)2
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

bodek1
Posty: 426
Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka

Post autor: bodek1 » ndz gru 11, 2005 9:09 am

pakjusz_pl pisze:a co do pytania tego postu czy silniki BMW sie nadaja do 4x4 to sobie juz odpowiedzialem....i z tego co zaobserwowalem to nadaja sie jak najbardziej :lol: (nie patrzac na spalanie 8) ) ale ja chyba zostane przy MB ehh zawsze mozna cos innego "zmotac" :wink: :)2
Każdy silnik się nadaje . byle mial odpowiednią moc i moment :)2 Oczywiście jeszcze kwestia skrzyni biegów , redukcyjnej i przełozeń w mostach! Wszystku musi być ZGRANE . Dlatego ja preferuję najlepiej komplet czyli silnik ze skrzynią biegów jako monolit i do tego dopasować redukcyjną . Przerabiałem temat skladanki czyli silnik od T4 , skrzynia bmw td , reduktor uaz . |Po jakimś czsie awarie sprzęgła , na szosowych brak mocy i predkości i ogólnie KLIPA :D :)3 Ale oczywiście jak ktoś lubi się bawić / kiedyś też lubiłem :D / to może eksperymentować do woli . :cry: A co do trwałości silników BMW to nie jestem nią powalony :)3 Starsze motory niestety bardzo słaba głowica . Szybko wyrabiające się wałki rozrządu! Branie oleju to w zasadzie norma . Miałem w swoim życie chyba z 7 bmw od silnika 1,8 , poprzez 2,5 24V do 3,5 . Coś tam z wiedzy na temat tych motorów zostało .
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz gru 11, 2005 10:46 am

walek sie wyciera bo zatyka sie prysznic olejowy rozrzadu !! !! olej biora :o - stere trupy to moze biora ale dobry silnik nie ma prawa !! !! glowice- faktycznie nie sa najlepsze ale nie dotyczy to wszystkich modeli silnikow. Prawda jest taka- czy mercedes, czy BMW czy inny motor- jak jest wyjeb.... przez poprzednich wlascicieli to jak moze byc dobry. Lata i kilometry robia swoje :lol: pozatym jesli ktos wie na co trzeba zwracac uwage w danym silniku BMW i czasem do niego zagladnie to te silniki robia spokojnie 300tys km bez pierdniecia.

Sprawa zasadnicza- wiekszosc tych motorow jest zagazowana :)3 a BMW nie lubia gazu !! !!
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » ndz gru 11, 2005 12:32 pm

Bart03 pisze:walek sie wyciera bo zatyka sie prysznic olejowy rozrzadu !! !! olej biora :o - stere trupy to moze biora ale dobry silnik nie ma prawa !! !! glowice- faktycznie nie sa najlepsze ale nie dotyczy to wszystkich modeli silnikow. Prawda jest taka- czy mercedes, czy BMW czy inny motor- jak jest wyjeb.... przez poprzednich wlascicieli to jak moze byc dobry. Lata i kilometry robia swoje :lol: pozatym jesli ktos wie na co trzeba zwracac uwage w danym silniku BMW i czasem do niego zagladnie to te silniki robia spokojnie 300tys km bez pierdniecia.

Sprawa zasadnicza- wiekszosc tych motorow jest zagazowana :)3 a BMW nie lubia gazu !! !!
bart -popieram !! :)2 biora nie tylko stare! nowe tez....dlaczego?,bo jezeli uzywasz w ciezkich warunkach to grzejesz najbardziej na przegrzanie narazona rzecz czyli??,GLOWICE !! ,co znajduje sie w glowicy?,ano uszczelniacze ktore maja zapobiegac zasysaniu oliwy przez trzonki zaworow :)4 podczas kazdego suwu tloka zasysany jest olej(przez uszczelniacze zaworow) ktore sa twarde i nie spelniaja swego zadania.duza czesc mechaniorow nie bierze tego pod uwage,a 90% przyczyn "brania oleju"to uszczelniacze zaworow :)2 a nie pierscienie tlokowe :)3
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz gru 11, 2005 12:35 pm

....tym bardziej ze BMW stosuje pierscienie trapezowe :)2 :lol:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » ndz gru 11, 2005 12:46 pm

Bart03 pisze:....tym bardziej ze BMW stosuje pierscienie trapezowe :)2 :lol:
wielu stosuje :)2
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość