Pomocy UAZ traci moc...

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » ndz gru 18, 2005 7:02 pm

dym z odmy świadczy o przedmuchach do skrzyni korbowej,czyli pierścienie.........
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » ndz gru 18, 2005 8:44 pm

faziuaz pisze:dym z odmy świadczy o przedmuchach do skrzyni korbowej,czyli pierścienie.........
w uazie z odmy zawsze będzie coś kopciło, u mnie było już tak że jak stałem na światłach to ludzie myśleli że się auto pali :D
zrób próbę olejową:
zmierz ciśnienie w garze, potem strzykawą wstrzyknij troszkę oleju i znowu zmierz, jeśli ciśnienie skoczy znaczy że pierścionki. Mogą popękać albo ustawić sie zamkami ale to raczej jak trafienie w totolotka :D

Żaba :)
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: wt lip 05, 2005 6:14 pm
Lokalizacja: Duszniki

Post autor: Żaba :) » ndz gru 18, 2005 10:04 pm

Dym leci w małych ilościach i mam nadzieje ze to nie pierścionki ale mimo wszystko zrobie próbe... :-? Dzięki za wskazówki :)2
Co tył nie może to przód pomoże:P

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » ndz gru 18, 2005 10:37 pm

Jak mało leci <dymu> to raczej spoko bo u mnie też:):)
A z układem zasilania wszystko wporzo??
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pn gru 19, 2005 6:58 pm

jak mało to nie ma strachu :lol:
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Żaba :)
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: wt lip 05, 2005 6:14 pm
Lokalizacja: Duszniki

Post autor: Żaba :) » pn gru 19, 2005 7:07 pm

Dzisiaj odpaliłem LPG i nie zauwarzyłem żadnej różnicy :-?
A czy regulator napięcia moze miec cos do tegoo bo na banka mam zepsuty a kabelek od regulatora idzie do cewki ?? ?? ?? :oops:
Co tył nie może to przód pomoże:P

Awatar użytkownika
gÓral świętokrzyski
Posty: 1565
Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
Lokalizacja: Kielce/Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: gÓral świętokrzyski » pn gru 19, 2005 7:48 pm

weź chłopie zmierz kompreche będziesz wiedział czy silnik czy osprzęt
Deszcz zacina nas po pysku Uaz przelazł po bagnisku

www.korbol.prv.pl

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pn gru 19, 2005 7:53 pm

Żaba pisze:Dzisiaj odpaliłem LPG i nie zauwarzyłem żadnej różnicy :-?
A czy regulator napięcia moze miec cos do tegoo bo na banka mam zepsuty a kabelek od regulatora idzie do cewki ?? ?? ?? :oops:
no ale powiedz czy sprawdziłeś ciśnienie sprężania !! jak nie ma ciśnienia w cylindrach(rze) to nie szukaj jeszcze innych przyczyn !! sprawdz ciśnienie :o (póżniej reszta)
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn gru 19, 2005 7:57 pm

w oponach tez sobie sprawdz :)20 cisnienie :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pn gru 19, 2005 8:09 pm

Bart03 pisze:w oponach tez sobie sprawdz :)20 cisnienie :wink:
pewnie że tak (usługa kompleksowa) !! :)2
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn gru 19, 2005 8:10 pm

nie ma sie co smiac - to sa powazne sprawy :)25
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pn gru 19, 2005 8:16 pm

no przecież !! :)18
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Gazon
Posty: 389
Rejestracja: wt sie 09, 2005 8:40 pm
Lokalizacja: Abinsk Rosjia

Post autor: Gazon » wt gru 20, 2005 12:51 pm

faziuaz pisze:dym z odmy świadczy o przedmuchach do skrzyni korbowej,czyli pierścienie.........

Jak beda wygwizdane prowadnice zaworow a pierscienie w porzadku to z odmy bedzie dmuchalo jak z kompresora mozna dokladnie powiedziec tylko po zrobieniu pomiarow kompresji na cylindrach
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
Gaz 69-57rp, Gaz 69-72rp,UAZ, MB 123,BMW 316,

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » wt gru 20, 2005 6:02 pm

Gazon pisze:
faziuaz pisze:dym z odmy świadczy o przedmuchach do skrzyni korbowej,czyli pierścienie.........

Jak beda wygwizdane prowadnice zaworow a pierscienie w porzadku to z odmy bedzie dmuchalo jak z kompresora mozna dokladnie powiedziec tylko po zrobieniu pomiarow kompresji na cylindrach
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
i o tym mówię !! :wink: ale jeżeli ma dymić poprzez zużyte prowadnice trzonka zaworu........to co to za silnik ?? (te zawory nie mają prawa się szczelnie zamknąć) :o
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » wt gru 20, 2005 8:58 pm

A czemu sądzisz, że nie zamykają się szczelnie, może puszczać przez prowadnice wydechowych w czasie gdy zawór jest otwarty :roll:
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
Gazon
Posty: 389
Rejestracja: wt sie 09, 2005 8:40 pm
Lokalizacja: Abinsk Rosjia

Post autor: Gazon » wt gru 20, 2005 9:09 pm

Didymos pisze:A czemu sądzisz, że nie zamykają się szczelnie, może puszczać przez prowadnice wydechowych w czasie gdy zawór jest otwarty :roll:


:)2 :)2 :)2 :)2 :)2
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
Gaz 69-57rp, Gaz 69-72rp,UAZ, MB 123,BMW 316,

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » śr gru 21, 2005 9:08 pm

Didymos pisze:A czemu sądzisz, że nie zamykają się szczelnie, może puszczać przez prowadnice wydechowych w czasie gdy zawór jest otwarty :roll:
.........bo mają luz w prowadnicy. :o
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Gazon
Posty: 389
Rejestracja: wt sie 09, 2005 8:40 pm
Lokalizacja: Abinsk Rosjia

Post autor: Gazon » śr gru 21, 2005 9:27 pm

faziuaz pisze:
Didymos pisze:A czemu sądzisz, że nie zamykają się szczelnie, może puszczać przez prowadnice wydechowych w czasie gdy zawór jest otwarty :roll:
.........bo mają luz w prowadnicy. :o


?? ?? ?? ?? ?? :o :o :o :o
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
Gaz 69-57rp, Gaz 69-72rp,UAZ, MB 123,BMW 316,

Awatar użytkownika
Telesfor11
 
 
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 6:08 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Telesfor11 » wt gru 27, 2005 6:23 pm

Mnie szczeka remont motoru a objawy mam podobne ale pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem

1 sprężanie i mam zajebistą różnice miedzy (1 i 2) ~8,5 a (3 i 4) ~ 10
- zawory
2 smarowanie no niestety majonezu to mam kupe a wycieki to wszędzie :D
- uszczelka i to niejedna
3 aparat zapłonowy
- moge se godzinami ustawiać (ma takie luzy że korbą to trzy obroty musze zrobić żeby je wykasować)
4 mieszanke
- mam lpg i niestety to jest nie do sprawdzenia bo na stacjach z gazem to :)3 różnie bywa :)3

MAM WIELKA nadzieje że to wszystko

Awatar użytkownika
Gazon
Posty: 389
Rejestracja: wt sie 09, 2005 8:40 pm
Lokalizacja: Abinsk Rosjia

Post autor: Gazon » wt gru 27, 2005 7:48 pm

Dzisaj rano przyjechal na remont moj byly Uaz , ze slow wlasciciela bylo tak jak pisal Telesfor11 zrobilem zamiary cisnienia i na I 9,0 na II 8,2 na III 7,8 na IV 8,8 . Po regulacji zaworow tylko na II 9,8 a na wszystkich po 10 , okazalo sie ze jakis botanik na serwisowej stacji Uaza mial ten sprzet w swoich rekach caly dzien i naregulowal . Telesfor11 mozesz zaczac od regulacji to chyba jest najlzejsze z tej listy a pozniej jak kopniesz dalej to bedzie widac czy kap. rem. ??
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
Gaz 69-57rp, Gaz 69-72rp,UAZ, MB 123,BMW 316,

Awatar użytkownika
Telesfor11
 
 
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 6:08 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Telesfor11 » wt gru 27, 2005 7:51 pm

Niestety zawory były regulowane i dalej kupa :( :(

Awatar użytkownika
Jacko
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 94
Rejestracja: czw sty 12, 2006 4:57 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Jacko » śr lip 12, 2006 6:38 pm

Gazon pisze:To mi wyglada na slaba kompresje , zobacz co tam sie zebralo w gazniku albo zmien stacje bezynowa no silnikowi uaza wszystko jedno bierze nawet rospuszczalnik :lol: jak masz problemy z pradem to sprawdz cewke moze sie bardzo grzeje i zaczynaja sie problemy to sie zdarza bardzo rzadko ja takie czary juz przechodzilem , palil na zimnym z polobrotu tylko sie skubany nagrzeje zaczynaja sie podobne problemy, wymienilem cewke i bylo O.K :)2 . tylko on mnie musztrowal dwa tygodnie, ja nie jestem elektrykiem i bardzo nie lubie tych kabli :)3
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
Podczepię się pod temat. Reguluję silnik i szukając wiedzy na szanownym forum napotkałem na powyższą wiadomość Gazona.
Jaka powinna być prawidłowa temperatura cewki? Oczywiście sprawdzana na macanta. U mnie po przejechaniu kilku kilometrów jest bardzo gorąca, ale dotknąć ją jeszcze można.

Pozdrawiam,
Jacko - Rzeszów
UAZ 469B 1979 ~ Oryginał

Awatar użytkownika
Tomek_B
Posty: 376
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Tomek_B » śr lip 12, 2006 9:28 pm

Masz oryginalną cewke?? Jeżeli nie to warto w nią zainwestować. :)2 :)2

Druga sprawa to troche stary ten podczepiany temat :)3 :)3
GyGy 5479591

Uaz 469 B

Awatar użytkownika
Jacko
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 94
Rejestracja: czw sty 12, 2006 4:57 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Jacko » czw lip 13, 2006 7:06 am

Tomek_B pisze:Masz oryginalną cewke?? Jeżeli nie to warto w nią zainwestować. :)2 :)2

Druga sprawa to troche stary ten podczepiany temat :)3 :)3
Jeżeli naruszyłem zasady co do reaktywacji tematów, to przepraszam, ale moje pytanie było związanie z konkretną wiadomością z tego wątku.
Jacko - Rzeszów
UAZ 469B 1979 ~ Oryginał

ladzk
 
 
Posty: 102
Rejestracja: czw kwie 20, 2006 10:56 pm
Lokalizacja: Warszawa niestety

Post autor: ladzk » sob lip 15, 2006 3:36 am

Żaba pisze:A więc:
Ręczny odpada Bo jest popuszczony poto aby nim nie chamować .
Zwykłe hamulce są słabe i nie sądze żeby mi uaza trzymały do tego stopnia
Oleju bierze mało ale bierze
Zawory były ustawiane :)2 NIe wiem czy to ważne ale na mrozie pali bez problemu :lol: No ale jak pod górke jade to dwójki mi zaczyna brakowac tak być nie moze ja jeszcze zime musze przejeżdzić bo nic innego nie da rady :cry:
Dwa pierwsze podejrzenia:

Ze zawory byly ustawione to nie znaczy ze trzynaja - sprawdzenie kompresji to podstawa.

Drugie - nawet jak kompresja jest OK to jeśli zapłon nie trafia jak trzeba to z jazdy dupa...
Czyli na początek kompresję i zapłon (ale nie statycznie a pod obciążeniem) sprawdzći.. . Jak to się zgadza to szukać w układzie zasilania (może gaźnik przytkany, może pływak dziurawy, może smok się do dna baku przytulił - w maluchu tak miałem, później kumplowi maluch nie szedł - obmierzyłem wydajność pompy, postawiłem diagnozę że smok opadł, wymienił smok i pojazd ożył - komu by tak od razu wpadło do głowy że smok w baku może się przemieścić i do blachy docisnąć dławiąc tym sposobem?)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość