Pomocy UAZ traci moc...
Moderator: Student
w uazie z odmy zawsze będzie coś kopciło, u mnie było już tak że jak stałem na światłach to ludzie myśleli że się auto palifaziuaz pisze:dym z odmy świadczy o przedmuchach do skrzyni korbowej,czyli pierścienie.........

zrób próbę olejową:
zmierz ciśnienie w garze, potem strzykawą wstrzyknij troszkę oleju i znowu zmierz, jeśli ciśnienie skoczy znaczy że pierścionki. Mogą popękać albo ustawić sie zamkami ale to raczej jak trafienie w totolotka

Jak mało leci <dymu> to raczej spoko bo u mnie też:):)
A z układem zasilania wszystko wporzo??
A z układem zasilania wszystko wporzo??
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
- gÓral świętokrzyski
- Posty: 1565
- Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
- Lokalizacja: Kielce/Łódź
- Kontaktowanie:
no ale powiedz czy sprawdziłeś ciśnienie sprężaniaŻaba pisze:Dzisiaj odpaliłem LPG i nie zauwarzyłem żadnej różnicy![]()
A czy regulator napięcia moze miec cos do tegoo bo na banka mam zepsuty a kabelek od regulatora idzie do cewki![]()
![]()
![]()



faziuaz pisze:dym z odmy świadczy o przedmuchach do skrzyni korbowej,czyli pierścienie.........
Jak beda wygwizdane prowadnice zaworow a pierscienie w porzadku to z odmy bedzie dmuchalo jak z kompresora mozna dokladnie powiedziec tylko po zrobieniu pomiarow kompresji na cylindrach
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
Gaz 69-57rp, Gaz 69-72rp,UAZ, MB 123,BMW 316,
i o tym mówięGazon pisze:faziuaz pisze:dym z odmy świadczy o przedmuchach do skrzyni korbowej,czyli pierścienie.........
Jak beda wygwizdane prowadnice zaworow a pierscienie w porzadku to z odmy bedzie dmuchalo jak z kompresora mozna dokladnie powiedziec tylko po zrobieniu pomiarow kompresji na cylindrach
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon




- Telesfor11
-
- Posty: 103
- Rejestracja: pn wrz 12, 2005 6:08 am
- Lokalizacja: Wrocław
Mnie szczeka remont motoru a objawy mam podobne ale pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem
1 sprężanie i mam zajebistą różnice miedzy (1 i 2) ~8,5 a (3 i 4) ~ 10
- zawory
2 smarowanie no niestety majonezu to mam kupe a wycieki to wszędzie
- uszczelka i to niejedna
3 aparat zapłonowy
- moge se godzinami ustawiać (ma takie luzy że korbą to trzy obroty musze zrobić żeby je wykasować)
4 mieszanke
- mam lpg i niestety to jest nie do sprawdzenia bo na stacjach z gazem to
różnie bywa
MAM WIELKA nadzieje że to wszystko
1 sprężanie i mam zajebistą różnice miedzy (1 i 2) ~8,5 a (3 i 4) ~ 10
- zawory
2 smarowanie no niestety majonezu to mam kupe a wycieki to wszędzie

- uszczelka i to niejedna
3 aparat zapłonowy
- moge se godzinami ustawiać (ma takie luzy że korbą to trzy obroty musze zrobić żeby je wykasować)
4 mieszanke
- mam lpg i niestety to jest nie do sprawdzenia bo na stacjach z gazem to


MAM WIELKA nadzieje że to wszystko
Dzisaj rano przyjechal na remont moj byly Uaz , ze slow wlasciciela bylo tak jak pisal Telesfor11 zrobilem zamiary cisnienia i na I 9,0 na II 8,2 na III 7,8 na IV 8,8 . Po regulacji zaworow tylko na II 9,8 a na wszystkich po 10 , okazalo sie ze jakis botanik na serwisowej stacji Uaza mial ten sprzet w swoich rekach caly dzien i naregulowal . Telesfor11 mozesz zaczac od regulacji to chyba jest najlzejsze z tej listy a pozniej jak kopniesz dalej to bedzie widac czy kap. rem.
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon

Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
Gaz 69-57rp, Gaz 69-72rp,UAZ, MB 123,BMW 316,
- Telesfor11
-
- Posty: 103
- Rejestracja: pn wrz 12, 2005 6:08 am
- Lokalizacja: Wrocław
Podczepię się pod temat. Reguluję silnik i szukając wiedzy na szanownym forum napotkałem na powyższą wiadomość Gazona.Gazon pisze:To mi wyglada na slaba kompresje , zobacz co tam sie zebralo w gazniku albo zmien stacje bezynowa no silnikowi uaza wszystko jedno bierze nawet rospuszczalnikjak masz problemy z pradem to sprawdz cewke moze sie bardzo grzeje i zaczynaja sie problemy to sie zdarza bardzo rzadko ja takie czary juz przechodzilem , palil na zimnym z polobrotu tylko sie skubany nagrzeje zaczynaja sie podobne problemy, wymienilem cewke i bylo O.K
. tylko on mnie musztrowal dwa tygodnie, ja nie jestem elektrykiem i bardzo nie lubie tych kabli
![]()
Pozdrawiam z Kalkazu
Gazon
Jaka powinna być prawidłowa temperatura cewki? Oczywiście sprawdzana na macanta. U mnie po przejechaniu kilku kilometrów jest bardzo gorąca, ale dotknąć ją jeszcze można.
Pozdrawiam,
Jacko - Rzeszów
UAZ 469B 1979 ~ Oryginał
UAZ 469B 1979 ~ Oryginał
Jeżeli naruszyłem zasady co do reaktywacji tematów, to przepraszam, ale moje pytanie było związanie z konkretną wiadomością z tego wątku.Tomek_B pisze:Masz oryginalną cewke?? Jeżeli nie to warto w nią zainwestować.![]()
![]()
Druga sprawa to troche stary ten podczepiany temat![]()
Jacko - Rzeszów
UAZ 469B 1979 ~ Oryginał
UAZ 469B 1979 ~ Oryginał
Dwa pierwsze podejrzenia:Żaba pisze:A więc:
Ręczny odpada Bo jest popuszczony poto aby nim nie chamować .
Zwykłe hamulce są słabe i nie sądze żeby mi uaza trzymały do tego stopnia
Oleju bierze mało ale bierze
Zawory były ustawianeNIe wiem czy to ważne ale na mrozie pali bez problemu
No ale jak pod górke jade to dwójki mi zaczyna brakowac tak być nie moze ja jeszcze zime musze przejeżdzić bo nic innego nie da rady
Ze zawory byly ustawione to nie znaczy ze trzynaja - sprawdzenie kompresji to podstawa.
Drugie - nawet jak kompresja jest OK to jeśli zapłon nie trafia jak trzeba to z jazdy dupa...
Czyli na początek kompresję i zapłon (ale nie statycznie a pod obciążeniem) sprawdzći.. . Jak to się zgadza to szukać w układzie zasilania (może gaźnik przytkany, może pływak dziurawy, może smok się do dna baku przytulił - w maluchu tak miałem, później kumplowi maluch nie szedł - obmierzyłem wydajność pompy, postawiłem diagnozę że smok opadł, wymienił smok i pojazd ożył - komu by tak od razu wpadło do głowy że smok w baku może się przemieścić i do blachy docisnąć dławiąc tym sposobem?)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość