
Nowa instalacja i deska rozdzielcza...
Moderator: Student
Wszystko takie nowe i nadal amperomierz zamiast woltomierza ?klucz13 pisze:http://zdjecia.swistak.pl/00/01/21/13/1211300_4_b.jpg
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu 

Z tego co pisałes na początku to chyba bedzie przeprawówka,wiec taka decha nie bardzo co nie
To tam takie po lewej stronie to chyba obrotomierz...ale faktycznie niema miejsca w syfie żeby go zmotac wygodniej.Ja mam ciśnieniomierz hydrauliczny narazie taki prosto z MB wyrwany,ale musze znaleźć coś co będzie pasować w miejsce oryginalnego.WIecie moze jakie auto miało taki ciśnieniomierz hydrauliczny budowy takiej jak elektr. od syfa albo podobnej?Byle okrągły był 


Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
rozpusta Panowie, rozpusta....klucz13 pisze:http://zdjecia.swistak.pl/00/01/21/13/1211300_4_b.jpg

Ale obrotomierz to faktycznie znalazł się na bombowym miejscu

Szalony Iwan EVO (kto by zliczył!)


Ja przerobiłem na 4-5 kolorów narysowałe coś w rodzaju schematu nadmieniam nie jestem elektrykiem ten schemat mam ze soba przydał się pare razy.
wentylatory bez przekaźnika palą włączniki poprostu wytapiają plastik obudowę itp.
Im prościej tym lepiej dublowanie kabli np lewe prawe światło oddzielnie jest przesadą
ja wywaliłem amperomierz zamieniłem go na woltomierz
jak robisz kontrolki i baterie włączników zestaw bezpieczników opisz je po miesiacu zapomniesz co do czego
włączniki na desce powinny mieć jakieś lekkie podswietlenie w nocy czsem musze sobie podświecić
rub tak aby dostęp do włączników miał też pilot
wentylatory bez przekaźnika palą włączniki poprostu wytapiają plastik obudowę itp.
Im prościej tym lepiej dublowanie kabli np lewe prawe światło oddzielnie jest przesadą
ja wywaliłem amperomierz zamieniłem go na woltomierz
jak robisz kontrolki i baterie włączników zestaw bezpieczników opisz je po miesiacu zapomniesz co do czego
włączniki na desce powinny mieć jakieś lekkie podswietlenie w nocy czsem musze sobie podświecić
rub tak aby dostęp do włączników miał też pilot
ja to mam szczęście
właśnie debatujemy czy dawać amperomierz czy voltomierz.... Z podłączeniem korzystniej jest mieć voltomierz bo się podpina równolegle jak już faziuaz powiedział, a przez amperomierz starty są dodatkowe, bo musi być w szeregu...
Zrobiłem projekt deski na kartonie... jak w samolocie
Opisy muszą być, normalka, chcę zaadoptować jakąś skrzynkę bezpieczników/przekaźników z jakiejś osobówki (chyba szajswagena wezmę bo w miarę wytrzymały), to niektóre są super opisane obrazkami, tak że może nawet moj szofer by sie połapał...
Wyłączniki podświetlane wykombinuje, odpadnie problem 200 kontrolek
Zrobiłem projekt deski na kartonie... jak w samolocie

Opisy muszą być, normalka, chcę zaadoptować jakąś skrzynkę bezpieczników/przekaźników z jakiejś osobówki (chyba szajswagena wezmę bo w miarę wytrzymały), to niektóre są super opisane obrazkami, tak że może nawet moj szofer by sie połapał...

Wyłączniki podświetlane wykombinuje, odpadnie problem 200 kontrolek

Szalony Iwan EVO (kto by zliczył!)


mozna jakies dodatkowe informacje o tym alternatorze...?szarlotka pisze:uważam że tylko to czego nie ma to się nie psuje więc nie dokładałbym gadzetóf. osobiście to ograniczyłem się do dołożenia obrotomierza(do dziś nie wiem po co) i przekaźników na halogeny. no i alternator 110 amper. hula świetnie i nawet sie nie sfajczyło
Pozdro
Lukasz
Pytasz o podłączenie amperomierza to opisze to tak
:
masz bateryjke 2 przewody do żaróweczki
amperomierz podłączasz po przecienciu jednego przewodu i podłaczenie amperomierza szeregowo czyli jeden biegun do jednego końca kabla drugi do drugiego końca ( jeśli amperomierz zrobi kaput to prąd nie popłynie i żaróweczka nie świeci) dlatego wywaliłem amperomierz
Voltomierz podłaczasz równolegle czyli pozostawiasz stare kabelki bateryjka żarówka i dodajesz nowe które podłączacz do plusa i minusa bateryjki (woltomierz zrobi kaput jest dalej prąd nawet jak ma zwarcie poprostu go odłączysz jednym kabelkiem i spoko)

masz bateryjke 2 przewody do żaróweczki
amperomierz podłączasz po przecienciu jednego przewodu i podłaczenie amperomierza szeregowo czyli jeden biegun do jednego końca kabla drugi do drugiego końca ( jeśli amperomierz zrobi kaput to prąd nie popłynie i żaróweczka nie świeci) dlatego wywaliłem amperomierz
Voltomierz podłaczasz równolegle czyli pozostawiasz stare kabelki bateryjka żarówka i dodajesz nowe które podłączacz do plusa i minusa bateryjki (woltomierz zrobi kaput jest dalej prąd nawet jak ma zwarcie poprostu go odłączysz jednym kabelkiem i spoko)

ja to mam szczęście
alternator boscha z audi 2.5 tdi. mocowania identyczne, kwestia przedłużenia naciągu paska, dolne otwory pasują. prądu jeszcze nigdy nam nie brakło choć włączone wszystko na raz razem z winczem_CaShu_ pisze:mozna jakies dodatkowe informacje o tym alternatorze...?szarlotka pisze:uważam że tylko to czego nie ma to się nie psuje więc nie dokładałbym gadzetóf. osobiście to ograniczyłem się do dołożenia obrotomierza(do dziś nie wiem po co) i przekaźników na halogeny. no i alternator 110 amper. hula świetnie i nawet sie nie sfajczyło
Pozdro
Lukasz

Monster Stodoła
szarlotka pisze:alternator boscha z audi 2.5 tdi. mocowania identyczne, kwestia przedłużenia naciągu paska, dolne otwory pasują. prądu jeszcze nigdy nam nie brakło choć włączone wszystko na raz razem z winczem_CaShu_ pisze:mozna jakies dodatkowe informacje o tym alternatorze...?szarlotka pisze:uważam że tylko to czego nie ma to się nie psuje więc nie dokładałbym gadzetóf. osobiście to ograniczyłem się do dołożenia obrotomierza(do dziś nie wiem po co) i przekaźników na halogeny. no i alternator 110 amper. hula świetnie i nawet sie nie sfajczyło
Pozdro
Lukasz



w sumie 1353 KM 
no replacement for displacement!

no replacement for displacement!
no właśnie czegoś takiego szukamy! albo coś od jakiegoś dostawczego, chociażby od VW Trasportera,tez sa elegnackie. Narazie mamy japoński wynalazek po tunningu - coś koło 100A przerobiony na samowzbudzający sie, ale mam pewne obawy że skurczybyk sie kiedyś skopci, bo sie grzeje niemiłosiernie! Jeśli można spytać to ile cię kosztował ten alternator?szarlotka pisze: alternator boscha z audi 2.5 tdi. mocowania identyczne, kwestia przedłużenia naciągu paska, dolne otwory pasują. prądu jeszcze nigdy nam nie brakło choć włączone wszystko na raz razem z winczem
Szalony Iwan EVO (kto by zliczył!)


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość