Nowa instalacja i deska rozdzielcza...

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
szarlotka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 38
Rejestracja: wt maja 17, 2005 10:18 am
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: szarlotka » czw gru 29, 2005 1:15 pm

uważam że tylko to czego nie ma to się nie psuje więc nie dokładałbym gadzetóf. osobiście to ograniczyłem się do dołożenia obrotomierza(do dziś nie wiem po co) i przekaźników na halogeny. no i alternator 110 amper. hula świetnie i nawet sie nie sfajczyło :D
Monster Stodoła

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » czw gru 29, 2005 10:01 pm

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » czw gru 29, 2005 10:09 pm

Wszystko takie nowe i nadal amperomierz zamiast woltomierza ?
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » czw gru 29, 2005 10:15 pm

W miarę poprawna (obrotomierz za nisko) choć u siebie będę robił to inaczej i ten głośnik pod nogami pasażera :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
NuVo
 
 
Posty: 1284
Rejestracja: pn lis 28, 2005 6:32 pm
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne

Post autor: NuVo » czw gru 29, 2005 11:20 pm

Z tego co pisałes na początku to chyba bedzie przeprawówka,wiec taka decha nie bardzo co nie :wink: To tam takie po lewej stronie to chyba obrotomierz...ale faktycznie niema miejsca w syfie żeby go zmotac wygodniej.Ja mam ciśnieniomierz hydrauliczny narazie taki prosto z MB wyrwany,ale musze znaleźć coś co będzie pasować w miejsce oryginalnego.WIecie moze jakie auto miało taki ciśnieniomierz hydrauliczny budowy takiej jak elektr. od syfa albo podobnej?Byle okrągły był :D
Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » pt gru 30, 2005 5:45 am

Star, Willys MB
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !

Awatar użytkownika
GUTMAN
Posty: 518
Rejestracja: wt lis 08, 2005 8:24 pm
Lokalizacja: Bochnia
Kontaktowanie:

Post autor: GUTMAN » pt gru 30, 2005 7:09 pm

rozpusta Panowie, rozpusta.... :)
Ale obrotomierz to faktycznie znalazł się na bombowym miejscu :)
Szalony Iwan EVO (kto by zliczył!)
;)

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pt gru 30, 2005 7:40 pm

Ja mam ciśnieniomierz hydrauliczny
:o ?? (chyba mechaniczny,ciśnienie oddziałowuje bezpośrednio na zegar poprzez ciniutki przewod ciśnieniowy)
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » sob gru 31, 2005 11:29 am

mnie taki tez sie gdziesz szweda i ma podobne wymiary jak uazowe zegary- on jest chyba z ikarusa :-?
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
NuVo
 
 
Posty: 1284
Rejestracja: pn lis 28, 2005 6:32 pm
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne

Post autor: NuVo » sob gru 31, 2005 5:15 pm

faziuaz pisze:
Ja mam ciśnieniomierz hydrauliczny
:o ?? (chyba mechaniczny,ciśnienie oddziałowuje bezpośrednio na zegar poprzez ciniutki przewod ciśnieniowy)



No przecież napisałem że taki :D
Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"

darek4x4
 
 
Posty: 114
Rejestracja: pn lip 04, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: darek4x4 » ndz sty 01, 2006 12:20 am

Ja przerobiłem na 4-5 kolorów narysowałe coś w rodzaju schematu nadmieniam nie jestem elektrykiem ten schemat mam ze soba przydał się pare razy.
wentylatory bez przekaźnika palą włączniki poprostu wytapiają plastik obudowę itp.

Im prościej tym lepiej dublowanie kabli np lewe prawe światło oddzielnie jest przesadą

ja wywaliłem amperomierz zamieniłem go na woltomierz

jak robisz kontrolki i baterie włączników zestaw bezpieczników opisz je po miesiacu zapomniesz co do czego

włączniki na desce powinny mieć jakieś lekkie podswietlenie w nocy czsem musze sobie podświecić

rub tak aby dostęp do włączników miał też pilot
ja to mam szczęście

Awatar użytkownika
NuVo
 
 
Posty: 1284
Rejestracja: pn lis 28, 2005 6:32 pm
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne

Post autor: NuVo » ndz sty 01, 2006 2:54 pm

Jest jakaś różnica między podłączeniem voltomierza a amperomierza,tzn. trzeba inne kable ciągnąć czy wszystko zostaje tak samo?
Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » ndz sty 01, 2006 5:56 pm

NuVo pisze:Jest jakaś różnica między podłączeniem voltomierza a amperomierza,tzn. trzeba inne kable ciągnąć czy wszystko zostaje tak samo?
voltomierz równolegle,amperomierz szeregowo.
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
GUTMAN
Posty: 518
Rejestracja: wt lis 08, 2005 8:24 pm
Lokalizacja: Bochnia
Kontaktowanie:

Post autor: GUTMAN » ndz sty 01, 2006 8:10 pm

właśnie debatujemy czy dawać amperomierz czy voltomierz.... Z podłączeniem korzystniej jest mieć voltomierz bo się podpina równolegle jak już faziuaz powiedział, a przez amperomierz starty są dodatkowe, bo musi być w szeregu...
Zrobiłem projekt deski na kartonie... jak w samolocie :)

Opisy muszą być, normalka, chcę zaadoptować jakąś skrzynkę bezpieczników/przekaźników z jakiejś osobówki (chyba szajswagena wezmę bo w miarę wytrzymały), to niektóre są super opisane obrazkami, tak że może nawet moj szofer by sie połapał... :D
Wyłączniki podświetlane wykombinuje, odpadnie problem 200 kontrolek :)
Szalony Iwan EVO (kto by zliczył!)
;)

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » ndz sty 01, 2006 8:20 pm

wstaw voltomierz bo przy amperomierzach lubia powstawac pozary :lol:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » ndz sty 01, 2006 9:22 pm

Poza tym woltomierz pokazuje ci co faktycznie dzieje się z akumulatorem i alternatorem, a amperomierz tylko ładowanie/rozładowanie.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
NuVo
 
 
Posty: 1284
Rejestracja: pn lis 28, 2005 6:32 pm
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne

Post autor: NuVo » ndz sty 01, 2006 10:22 pm

a ma ktos to może na schemacie jak to podłączyc,bo za bardzo pojecia niemam do tego pieroństwa. :(
Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » pn sty 02, 2006 2:18 am

Didymos pisze:Poza tym woltomierz pokazuje ci co faktycznie dzieje siê z akumulatorem i alternatorem, a amperomierz tylko ³adowanie/roz³adowanie.
Zawsze mo¿na to i to zamontowaæ :)
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
_CaShu_
Posty: 309
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: _CaShu_ » pn sty 02, 2006 1:01 pm

szarlotka pisze:uważam że tylko to czego nie ma to się nie psuje więc nie dokładałbym gadzetóf. osobiście to ograniczyłem się do dołożenia obrotomierza(do dziś nie wiem po co) i przekaźników na halogeny. no i alternator 110 amper. hula świetnie i nawet sie nie sfajczyło :D
mozna jakies dodatkowe informacje o tym alternatorze...?

Pozdro
Lukasz

darek4x4
 
 
Posty: 114
Rejestracja: pn lip 04, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: darek4x4 » pn sty 02, 2006 1:25 pm

Pytasz o podłączenie amperomierza to opisze to tak :D :
masz bateryjke 2 przewody do żaróweczki
amperomierz podłączasz po przecienciu jednego przewodu i podłaczenie amperomierza szeregowo czyli jeden biegun do jednego końca kabla drugi do drugiego końca ( jeśli amperomierz zrobi kaput to prąd nie popłynie i żaróweczka nie świeci) dlatego wywaliłem amperomierz

Voltomierz podłaczasz równolegle czyli pozostawiasz stare kabelki bateryjka żarówka i dodajesz nowe które podłączacz do plusa i minusa bateryjki (woltomierz zrobi kaput jest dalej prąd nawet jak ma zwarcie poprostu go odłączysz jednym kabelkiem i spoko) :)2
ja to mam szczęście

Awatar użytkownika
_CaShu_
Posty: 309
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: _CaShu_ » pn sty 02, 2006 1:34 pm

ale do amperomierza to chyba trzeba jakas taka sztabe metalowa stosowac... - nie jestem pewien :oops:

pozdro

Awatar użytkownika
szarlotka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 38
Rejestracja: wt maja 17, 2005 10:18 am
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: szarlotka » pn sty 02, 2006 2:26 pm

_CaShu_ pisze:
szarlotka pisze:uważam że tylko to czego nie ma to się nie psuje więc nie dokładałbym gadzetóf. osobiście to ograniczyłem się do dołożenia obrotomierza(do dziś nie wiem po co) i przekaźników na halogeny. no i alternator 110 amper. hula świetnie i nawet sie nie sfajczyło :D
mozna jakies dodatkowe informacje o tym alternatorze...?

Pozdro
Lukasz
alternator boscha z audi 2.5 tdi. mocowania identyczne, kwestia przedłużenia naciągu paska, dolne otwory pasują. prądu jeszcze nigdy nam nie brakło choć włączone wszystko na raz razem z winczem :D
Monster Stodoła

Awatar użytkownika
NuVo
 
 
Posty: 1284
Rejestracja: pn lis 28, 2005 6:32 pm
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne

Post autor: NuVo » pn sty 02, 2006 3:51 pm

A taki alternator pociągnie akumulator 225 Ah?Bo taki mam,od ciężarówki i boje sie że jedna elektrownia pod maską to będzie za mało :(
Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » pn sty 02, 2006 4:14 pm

szarlotka pisze:
_CaShu_ pisze:
szarlotka pisze:uważam że tylko to czego nie ma to się nie psuje więc nie dokładałbym gadzetóf. osobiście to ograniczyłem się do dołożenia obrotomierza(do dziś nie wiem po co) i przekaźników na halogeny. no i alternator 110 amper. hula świetnie i nawet sie nie sfajczyło :D
mozna jakies dodatkowe informacje o tym alternatorze...?

Pozdro
Lukasz
alternator boscha z audi 2.5 tdi. mocowania identyczne, kwestia przedłużenia naciągu paska, dolne otwory pasują. prądu jeszcze nigdy nam nie brakło choć włączone wszystko na raz razem z winczem :D
:)2 :D :)2
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
GUTMAN
Posty: 518
Rejestracja: wt lis 08, 2005 8:24 pm
Lokalizacja: Bochnia
Kontaktowanie:

Post autor: GUTMAN » wt sty 03, 2006 9:36 am

szarlotka pisze: alternator boscha z audi 2.5 tdi. mocowania identyczne, kwestia przedłużenia naciągu paska, dolne otwory pasują. prądu jeszcze nigdy nam nie brakło choć włączone wszystko na raz razem z winczem :D
no właśnie czegoś takiego szukamy! albo coś od jakiegoś dostawczego, chociażby od VW Trasportera,tez sa elegnackie. Narazie mamy japoński wynalazek po tunningu - coś koło 100A przerobiony na samowzbudzający sie, ale mam pewne obawy że skurczybyk sie kiedyś skopci, bo sie grzeje niemiłosiernie! Jeśli można spytać to ile cię kosztował ten alternator?
Szalony Iwan EVO (kto by zliczył!)
;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość