
AFGANY- naprawa
Moderator: Student
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
gaaz99 pisze:przy silniku 2.8benzyna zwykłe mosty z przełożeniem 8x37 wytrzymują więcejawgany były nowe,pomielone ,wymienione kosze satelit,znowu pomielone! raz półoska zerwana i raz zmielony atak!!! a teraz ze zwykłymi mostami gicio


w sumie 1353 KM 
no replacement for displacement!

no replacement for displacement!
afgany ! afganymudder pisze:gaaz99 pisze:przy silniku 2.8benzyna zwykłe mosty z przełożeniem 8x37 wytrzymują więcejawgany były nowe,pomielone ,wymienione kosze satelit,znowu pomielone! raz półoska zerwana i raz zmielony atak!!! a teraz ze zwykłymi mostami gicio
może to były nie afgany a koreany


uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Atak to jeszcze rozumiem, ale żeby dyfer i półoś w moście na zwolnicach rozwalić??
W afganie te elementy poddawane są o 46% mniejszym obciążeniom niż w zwykłym... No ale nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko mało prawdopodobne.
Co do wytrzymałości w Suzuce, tam na koło przypada raczej nie więcej jak 300kg, gdzie w Uazie jest od 430kg, więc teoretycznie dadzą rade z palcem w nosie

W afganie te elementy poddawane są o 46% mniejszym obciążeniom niż w zwykłym... No ale nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko mało prawdopodobne.
Co do wytrzymałości w Suzuce, tam na koło przypada raczej nie więcej jak 300kg, gdzie w Uazie jest od 430kg, więc teoretycznie dadzą rade z palcem w nosie

same starocie
o luzach mi niepisz to podstawa (a na mostach uazowych się znammudder pisze:a kasowaliście luzy dbaliście o łożyska swożnie itd. to podstawa w afganiegaaz99 pisze:sprzedaliśmy te afgańce i po kłopocie

pisze że przy mocnym silniku afgan siada szybciej od normalego mostu!!(atak8x37)to tak jak półosie nowego typu szajs!! ,testowaliśmy to napewno dużo winy ma materiał





uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 35
- Rejestracja: czw sty 23, 2003 10:16 pm
- Lokalizacja: skierniewice/dessau
- Kontaktowanie:
no co wy laplandery są git tylko te o przełożeniu 6:1, a te trudno dostaći predkosc max 60km/h zbyt krotkie przelozenia sa tez do dupy- sprawdzone
60km/h??? to jakim cudem Luberdy jeep na 35" wyciąga 140?
6:1 są idealne przy kółkach 35-38" przełożenia masz jak w seryjnym sprzęcie
Bardzo ładny topic jest tu http://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=398873

No i są jescze zdolni ludzieMiras M pisze:Atak to jeszcze rozumiem, ale żeby dyfer i półoś w moście na zwolnicach rozwalić??![]()
W afganie te elementy poddawane są o 46% mniejszym obciążeniom niż w zwykłym... No ale nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko mało prawdopodobne.
Co do wytrzymałości w Suzuce, tam na koło przypada raczej nie więcej jak 300kg, gdzie w Uazie jest od 430kg, więc teoretycznie dadzą rade z palcem w nosie

w sumie 1353 KM 
no replacement for displacement!

no replacement for displacement!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości