AFGANY- naprawa

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » czw gru 29, 2005 9:26 am

No żeby kręcić takimi gumami trzeba sie omeczyc :wink:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
nowicjusz
 
 
Posty: 221
Rejestracja: ndz mar 21, 2004 8:28 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: nowicjusz » czw gru 29, 2005 9:33 am

ja w suzuce mam obecnie mosty uaza+silverstony no i wspomaganie,
jak do tej pory to przez przypadek raz rozwaliłem most( głupi ja wyrywałem patrola) ,od tego momentu żadnego wyciągania kolegów-niestety,
szukam samuraia!!!

Awatar użytkownika
szarlotka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 38
Rejestracja: wt maja 17, 2005 10:18 am
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: szarlotka » czw gru 29, 2005 1:19 pm

jeździmy na afganach i 33". wyrabiają dobrze tylko wymagają troche pielęgnacji. kasowanie luzów, atak, no i sprawdzanie luzów na zwrotnicy to obowiązek!
Monster Stodoła

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » czw gru 29, 2005 6:35 pm

przy silniku 2.8benzyna zwykłe mosty z przełożeniem 8x37 wytrzymują więcej :)2 awgany były nowe,pomielone ,wymienione kosze satelit,znowu pomielone! raz półoska zerwana i raz zmielony atak!!! a teraz ze zwykłymi mostami gicio :)2
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw gru 29, 2005 7:10 pm

szarlotka pisze:jeździmy na afganach i 33". wyrabiają dobrze tylko wymagają troche pielęgnacji. kasowanie luzów, atak, no i sprawdzanie luzów na zwrotnicy to obowiązek!
:)2 :)2
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw gru 29, 2005 7:10 pm

gaaz99 pisze:przy silniku 2.8benzyna zwykłe mosty z przełożeniem 8x37 wytrzymują więcej :)2 awgany były nowe,pomielone ,wymienione kosze satelit,znowu pomielone! raz półoska zerwana i raz zmielony atak!!! a teraz ze zwykłymi mostami gicio :)2
:o może to były nie afgany a koreany :P
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » czw gru 29, 2005 8:19 pm

mudder pisze:
gaaz99 pisze:przy silniku 2.8benzyna zwykłe mosty z przełożeniem 8x37 wytrzymują więcej :)2 awgany były nowe,pomielone ,wymienione kosze satelit,znowu pomielone! raz półoska zerwana i raz zmielony atak!!! a teraz ze zwykłymi mostami gicio :)2
:o może to były nie afgany a koreany :P
afgany ! afgany :)2 :lol:
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » czw gru 29, 2005 8:22 pm

sprzedaliśmy te afgańce i po kłopocie :lol:
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » czw gru 29, 2005 10:30 pm

To jednak stwierdzenie, ze z tymi ruskimi czesciami to jest loteria, zdaje sie byc prawda... :roll:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw gru 29, 2005 10:37 pm

Przemekslaw pisze:To jednak stwierdzenie, ze z tymi ruskimi czesciami to jest loteria, zdaje sie byc prawda... :roll:
Chyba każdy kto ma uaza i sam przy nim robi to doskonale o tym wie :)2
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw gru 29, 2005 10:39 pm

gaaz99 pisze:sprzedaliśmy te afgańce i po kłopocie :lol:
a kasowaliście luzy dbaliście o łożyska swożnie itd. to podstawa w afganie
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » pt gru 30, 2005 4:44 pm

Atak to jeszcze rozumiem, ale żeby dyfer i półoś w moście na zwolnicach rozwalić?? :o

W afganie te elementy poddawane są o 46% mniejszym obciążeniom niż w zwykłym... No ale nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko mało prawdopodobne.

Co do wytrzymałości w Suzuce, tam na koło przypada raczej nie więcej jak 300kg, gdzie w Uazie jest od 430kg, więc teoretycznie dadzą rade z palcem w nosie :lol:
same starocie

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » pt gru 30, 2005 8:26 pm

mudder pisze:
gaaz99 pisze:sprzedaliśmy te afgańce i po kłopocie :lol:
a kasowaliście luzy dbaliście o łożyska swożnie itd. to podstawa w afganie
o luzach mi niepisz to podstawa (a na mostach uazowych się znam :)2 )
pisze że przy mocnym silniku afgan siada szybciej od normalego mostu!!(atak8x37)to tak jak półosie nowego typu szajs!! ,testowaliśmy to napewno dużo winy ma materiał :)3 te afgany były nowe a i tak :)3 tylni zmielił się to koleś kupił cały nowy (1200zł)i ten też padł :)3 a o satelitach niewspomne :o za tą kase by miał mosty volvo :wink:
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » pt gru 30, 2005 8:29 pm

tyle że tam był mb2,8i i kierowca morderca samochodów :lol: w suzuce
to napewno pochodzi dlużej :)2
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » sob gru 31, 2005 11:22 am

gaaz99 pisze: za tą kase by miał mosty volvo :wink:
i predkosc max 60km/h :)3 zbyt krotkie przelozenia sa tez do dupy- sprawdzone :)3
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » sob gru 31, 2005 12:08 pm

dlaczego tak mało ?? (nic nie wiem o tych mostach) czy to taka przestarzała technologia czy jak ?? :roll:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » sob gru 31, 2005 12:09 pm

nie technologia tylko przelozenia- podobnie jak w mostach starego Unimoga
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

suzifan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: czw sty 23, 2003 10:16 pm
Lokalizacja: skierniewice/dessau
Kontaktowanie:

Post autor: suzifan » sob gru 31, 2005 12:46 pm

i predkosc max 60km/h zbyt krotkie przelozenia sa tez do dupy- sprawdzone
no co wy laplandery są git tylko te o przełożeniu 6:1, a te trudno dostać
60km/h??? to jakim cudem Luberdy jeep na 35" wyciąga 140?
6:1 są idealne przy kółkach 35-38" przełożenia masz jak w seryjnym sprzęcie
Bardzo ładny topic jest tu http://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=398873
:)2

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » sob gru 31, 2005 2:18 pm

Miras M pisze:Atak to jeszcze rozumiem, ale żeby dyfer i półoś w moście na zwolnicach rozwalić?? :o

W afganie te elementy poddawane są o 46% mniejszym obciążeniom niż w zwykłym... No ale nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko mało prawdopodobne.

Co do wytrzymałości w Suzuce, tam na koło przypada raczej nie więcej jak 300kg, gdzie w Uazie jest od 430kg, więc teoretycznie dadzą rade z palcem w nosie :lol:
No i są jescze zdolni ludzie :P
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości