silnik 2,9 benzyna
Moderator: Student
mysle ze za bardzo odbieglismy od tematu...w tym temacie sie wypowiadam bo jestem uzytkownikiem takiego silnika, wiem ile mnie kosztowala jego budowa, bo robocizna bedzia taka sama czy to robisz wolge czy bmw, reasumujac - nigdy wiecejBABCIA I pisze:Ja w lipcu zaliczy³em Kozackie Wertepy Uazem z 1978 roku. Nawet klucz do kó³ nie by³ potrzebny. Nie widzê w tym nic wielkiego. Niestety zachodnia my¶l techniczna zawiod³a w wielu przypadkach.

Gelenda Cabrio 300TD
ooooochocho
!! tylko chwilę mnie nie było a tu temat na dwie strony się rozwinał (i prawie na temat )..... a ja znowu zacząłem biegle czytać po rusku .
....jeszcze raz o ruskach-na dziewieć rajdów w sezonie 2005 (w tym 5 rund karchera ) ( w sumie 10 razy na pudle ) raz spadła ,,fajka'' ze świecy na czwartym baniaku i raz ścięło ogranicznik skretu i wysypały sie śruty z pólosi . (przejechal też mi po masce ural - ale to nie wina auta ) ....no to awaryjne czy nie awaryjne te ,,ruskie '' 



jaka jest roznica w "polowej" naprawie dajmy na to forda, merca, lub bmw napedzanych gaznikami od naprawy polowej uaza? pozatym typowe myslenie uzytkownika ruskiej technologi "jest fajnie bo sobie wszystko naprawie w polu" = znaczy sie cos musi sie stac :D[/quote]
.........jeżdżę nietylko w rajdach- i najbardziej wkurzające jest kiedy trzeba (wyprawa 6-8 aut , w tym 2-3 uazopochodne ) ciągnąć na holu przez połowe bieszczad ,,zachodnią technologię''(a jest to nagminne )
...... a na rajdzch ( sam pewnie czesto widziałeś)uaza po utopieniu suszy się ,,na ognisku ''i jedzie dalej a ,,zachodniego '' na hol , laweta i do domu . np. przegob do G (sypią sie prawie jak w uazie ) jest ale w hurtowni w poznaniu szt jedna (przypadek z ostatniej rundy karchera -potrzebne były trzy sztuki )
.....fakt- każda poliszka swój ogonek chwali (czy jakoś tak )
.........jeżdżę nietylko w rajdach- i najbardziej wkurzające jest kiedy trzeba (wyprawa 6-8 aut , w tym 2-3 uazopochodne ) ciągnąć na holu przez połowe bieszczad ,,zachodnią technologię''(a jest to nagminne )
...... a na rajdzch ( sam pewnie czesto widziałeś)uaza po utopieniu suszy się ,,na ognisku ''i jedzie dalej a ,,zachodniego '' na hol , laweta i do domu . np. przegob do G (sypią sie prawie jak w uazie ) jest ale w hurtowni w poznaniu szt jedna (przypadek z ostatniej rundy karchera -potrzebne były trzy sztuki )
.....fakt- każda poliszka swój ogonek chwali (czy jakoś tak )
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Uazy maja opinie awaryjnych bo coraz wiecej osób bierze sie za ich motanie..czasem cos spierdoli przy robocie, pomyli sie w kilku kwestaich, wybierze się na rajd, samochód stanie w środku drogi do bazy rajdu, to sie wkurwiaja że im auto nawalilo. A jak ma ono jechać kiedy w sobie jakies same pojebane patenty robione z rozmachu bez zamysłu



!.Spadła fajka - Twoja wina, bo ją żle założyłeś
2.Ścieło ogranicznik - Twoja wina, bo go zle ustawiłeś
3.Przyłożył w Uaza Ural - Twoja wina - źle zaparkowałeś
Tat, tak Borman Twoja wina
Ja dzielę auta na przygotowane i nieprzygotowane, a nie na marki. Oczywiście różnice zauważam.

2.Ścieło ogranicznik - Twoja wina, bo go zle ustawiłeś

3.Przyłożył w Uaza Ural - Twoja wina - źle zaparkowałeś

Tat, tak Borman Twoja wina

Ja dzielę auta na przygotowane i nieprzygotowane, a nie na marki. Oczywiście różnice zauważam.
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
BABCIA I pisze:Pol - czy Uaz i G-klasa to ta sama grupa cenowa ?
G tak potania³ ?![]()
![]()
zaraz zaraz,kto tu przytoczyl przyklad ze g-klasa sie sypie, nie wchodzimy w szczegoly cenowe, zreszta juz napisalem ze odbiegamy od tematu, ale pozostac obojetny nie moge na przyklady "sypiacych sie G"

Gelenda Cabrio 300TD
wiadomo uazowski ma plusy i minusy, dlatego my zakladamy u siebie wolge po kompleksowym remocie i drobnych modyfikacjach, a jak sie nie sprawdzi to pojdzie 2,3v6 forda.
a swoja droga bede probowal wstawic wieksze tloki do uazowego, bo mamy troche tych silnkow w garazu, wiec dla zabawy cos mozna zmotac....w celach naukowych
a swoja droga bede probowal wstawic wieksze tloki do uazowego, bo mamy troche tych silnkow w garazu, wiec dla zabawy cos mozna zmotac....w celach naukowych

ERA...ERO disco..ROSJA&JAPONIA RZADZI
święta racjaPrzemekslaw pisze:Uazy maja opinie awaryjnych bo coraz wiecej osób bierze sie za ich motanie..czasem cos spierdoli przy robocie, pomyli sie w kilku kwestaich, wybierze się na rajd, samochód stanie w środku drogi do bazy rajdu, to sie wkurwiaja że im auto nawalilo. A jak ma ono jechać kiedy w sobie jakies same pojebane patenty robione z rozmachu bez zamysłu![]()


oj da i to jescze jak 3h przed drugim patrolem
na masakrze co prawda piąte miejsce ale jako jeden ukończył rajd bez awaryjnie tyle że drugiego dnia ktoś nas niefortunnie wyciągał i pękł wąs przy kolumnie kier. 6h w plecy gdyby nie to... ależ się rozmażyłem

w sumie 1353 KM 
no replacement for displacement!

no replacement for displacement!
Ja jednak myślę że to z tym uralem coś nitegezBABCIA I pisze:!.Spadła fajka - Twoja wina, bo ją żle założyłeś![]()
2.Ścieło ogranicznik - Twoja wina, bo go zle ustawiłeś![]()
3.Przyłożył w Uaza Ural - Twoja wina - źle zaparkowałeś![]()
Tat, tak Borman Twoja wina![]()
Ja dzielę auta na przygotowane i nieprzygotowane, a nie na marki. Oczywiście różnice zauważam.

w sumie 1353 KM 
no replacement for displacement!

no replacement for displacement!
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Dodaj jeszcze że to była V-ka z forda Scorpio firmy Matchbox w skali 1:44Kaktus pisze:tak sie podniecacie tymi ruskimi silnikami to w końcu jaki maja moment i moc bo nie wiem dla porównania stara Vka 2,9 forda ma od 222 do 233 kGm przy 3000 obrotów i moc 145 do 150 KM waga silnik kupiłem w paczce warzyła 130 kg z alternatorem pompą wspomagania i klimy

ruskie silniki z nami a moc z tobąKaktus pisze:tak sie podniecacie tymi ruskimi silnikami to w końcu jaki maja moment i moc bo nie wiem dla porównania stara Vka 2,9 forda ma od 222 do 233 kGm przy 3000 obrotów i moc 145 do 150 KM waga silnik kupiłem w paczce warzyła 130 kg z alternatorem pompą wspomagania i klimy

w sumie 1353 KM 
no replacement for displacement!

no replacement for displacement!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość