silnik 2,9 benzyna

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » ndz sty 01, 2006 10:47 am

Ja w lipcu zaliczyłem Kozackie Wertepy Uazem z 1978 roku. Nawet klucz do kół nie był potrzebny. Nie widzę w tym nic wielkiego. Niestety zachodnia myśl techniczna zawiodła w wielu przypadkach.
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !

Awatar użytkownika
pol
Posty: 491
Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wroclaw
Kontaktowanie:

Post autor: pol » ndz sty 01, 2006 12:21 pm

BABCIA I pisze:Ja w lipcu zaliczy³em Kozackie Wertepy Uazem z 1978 roku. Nawet klucz do kó³ nie by³ potrzebny. Nie widzê w tym nic wielkiego. Niestety zachodnia my¶l techniczna zawiod³a w wielu przypadkach.
mysle ze za bardzo odbieglismy od tematu...w tym temacie sie wypowiadam bo jestem uzytkownikiem takiego silnika, wiem ile mnie kosztowala jego budowa, bo robocizna bedzia taka sama czy to robisz wolge czy bmw, reasumujac - nigdy wiecej 8)
Gelenda Cabrio 300TD

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » ndz sty 01, 2006 12:58 pm

ooooochocho !!!! tylko chwilę mnie nie było a tu temat na dwie strony się rozwinał (i prawie na temat )..... a ja znowu zacząłem biegle czytać po rusku . :wink: ....jeszcze raz o ruskach-na dziewieć rajdów w sezonie 2005 (w tym 5 rund karchera ) ( w sumie 10 razy na pudle ) raz spadła ,,fajka'' ze świecy na czwartym baniaku i raz ścięło ogranicznik skretu i wysypały sie śruty z pólosi . (przejechal też mi po masce ural - ale to nie wina auta ) ....no to awaryjne czy nie awaryjne te ,,ruskie '' ??

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » ndz sty 01, 2006 1:14 pm

jaka jest roznica w "polowej" naprawie dajmy na to forda, merca, lub bmw napedzanych gaznikami od naprawy polowej uaza? pozatym typowe myslenie uzytkownika ruskiej technologi "jest fajnie bo sobie wszystko naprawie w polu" = znaczy sie cos musi sie stac :D[/quote]

.........jeżdżę nietylko w rajdach- i najbardziej wkurzające jest kiedy trzeba (wyprawa 6-8 aut , w tym 2-3 uazopochodne ) ciągnąć na holu przez połowe bieszczad ,,zachodnią technologię''(a jest to nagminne )
...... a na rajdzch ( sam pewnie czesto widziałeś)uaza po utopieniu suszy się ,,na ognisku ''i jedzie dalej a ,,zachodniego '' na hol , laweta i do domu . np. przegob do G (sypią sie prawie jak w uazie ) jest ale w hurtowni w poznaniu szt jedna (przypadek z ostatniej rundy karchera -potrzebne były trzy sztuki )

.....fakt- każda poliszka swój ogonek chwali (czy jakoś tak )

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » ndz sty 01, 2006 1:29 pm

Uazy maja opinie awaryjnych bo coraz wiecej osób bierze sie za ich motanie..czasem cos spierdoli przy robocie, pomyli sie w kilku kwestaich, wybierze się na rajd, samochód stanie w środku drogi do bazy rajdu, to sie wkurwiaja że im auto nawalilo. A jak ma ono jechać kiedy w sobie jakies same pojebane patenty robione z rozmachu bez zamysłu :evil: :evil:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
pol
Posty: 491
Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wroclaw
Kontaktowanie:

Post autor: pol » ndz sty 01, 2006 1:37 pm

to moze jakis tescik porownawczy - dlugodystansowy - zeby bylo sprawiedliwie, fabrycznie nowego uaza i g-klasy? temat dla gazety coby rozwiac wszelkie watpiwosci co do jakosci roznych produktow :wink:
Gelenda Cabrio 300TD

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » ndz sty 01, 2006 1:39 pm

!.Spadła fajka - Twoja wina, bo ją żle założyłeś !!
2.Ścieło ogranicznik - Twoja wina, bo go zle ustawiłeś !!
3.Przyłożył w Uaza Ural - Twoja wina - źle zaparkowałeś !!
Tat, tak Borman Twoja wina !!
Ja dzielę auta na przygotowane i nieprzygotowane, a nie na marki. Oczywiście różnice zauważam.
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » ndz sty 01, 2006 1:41 pm

Pol - czy Uaz i G-klasa to ta sama grupa cenowa ?
G tak potaniał ? :o :o :o
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !

Awatar użytkownika
pol
Posty: 491
Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wroclaw
Kontaktowanie:

Post autor: pol » ndz sty 01, 2006 1:47 pm

BABCIA I pisze:Pol - czy Uaz i G-klasa to ta sama grupa cenowa ?
G tak potania³ ? :o :o :o

zaraz zaraz,kto tu przytoczyl przyklad ze g-klasa sie sypie, nie wchodzimy w szczegoly cenowe, zreszta juz napisalem ze odbiegamy od tematu, ale pozostac obojetny nie moge na przyklady "sypiacych sie G" :D
Gelenda Cabrio 300TD

Awatar użytkownika
Mih
Posty: 447
Rejestracja: wt maja 03, 2005 11:41 am
Lokalizacja: janow

Post autor: Mih » ndz sty 01, 2006 1:55 pm

wiadomo uazowski ma plusy i minusy, dlatego my zakladamy u siebie wolge po kompleksowym remocie i drobnych modyfikacjach, a jak sie nie sprawdzi to pojdzie 2,3v6 forda.

a swoja droga bede probowal wstawic wieksze tloki do uazowego, bo mamy troche tych silnkow w garazu, wiec dla zabawy cos mozna zmotac....w celach naukowych :)21
ERA...ERO disco..ROSJA&JAPONIA RZADZI

Awatar użytkownika
Mih
Posty: 447
Rejestracja: wt maja 03, 2005 11:41 am
Lokalizacja: janow

Post autor: Mih » ndz sty 01, 2006 1:56 pm

a jeszcze np. wymiany polosi przedniej w g, to nie jest juz taka latwizna jak w uazie, a i cena insza
ERA...ERO disco..ROSJA&JAPONIA RZADZI

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » ndz sty 01, 2006 6:04 pm

Przemekslaw pisze:Uazy maja opinie awaryjnych bo coraz wiecej osób bierze sie za ich motanie..czasem cos spierdoli przy robocie, pomyli sie w kilku kwestaich, wybierze się na rajd, samochód stanie w środku drogi do bazy rajdu, to sie wkurwiaja że im auto nawalilo. A jak ma ono jechać kiedy w sobie jakies same pojebane patenty robione z rozmachu bez zamysłu :evil: :evil:
święta racja !! :)2
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw sty 05, 2006 3:24 pm

oj da i to jescze jak 3h przed drugim patrolem :) na masakrze co prawda piąte miejsce ale jako jeden ukończył rajd bez awaryjnie tyle że drugiego dnia ktoś nas niefortunnie wyciągał i pękł wąs przy kolumnie kier. 6h w plecy gdyby nie to... ależ się rozmażyłem
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw sty 05, 2006 3:27 pm

BABCIA I pisze:!.Spadła fajka - Twoja wina, bo ją żle założyłeś !!
2.Ścieło ogranicznik - Twoja wina, bo go zle ustawiłeś !!
3.Przyłożył w Uaza Ural - Twoja wina - źle zaparkowałeś !!
Tat, tak Borman Twoja wina !!
Ja dzielę auta na przygotowane i nieprzygotowane, a nie na marki. Oczywiście różnice zauważam.
Ja jednak myślę że to z tym uralem coś nitegez :wink:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Kaktus
Posty: 689
Rejestracja: ndz lip 14, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Kaktus » sob sty 07, 2006 10:26 am

tak sie podniecacie tymi ruskimi silnikami to w końcu jaki maja moment i moc bo nie wiem dla porównania stara Vka 2,9 forda ma od 222 do 233 kGm przy 3000 obrotów i moc 145 do 150 KM waga silnik kupiłem w paczce warzyła 130 kg z alternatorem pompą wspomagania i klimy

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » sob sty 07, 2006 11:17 pm

a ja tam nic nie wiem ja tu tylko sprzątam :D
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » ndz sty 08, 2006 3:43 am

Kaktus pisze:tak sie podniecacie tymi ruskimi silnikami to w końcu jaki maja moment i moc bo nie wiem dla porównania stara Vka 2,9 forda ma od 222 do 233 kGm przy 3000 obrotów i moc 145 do 150 KM waga silnik kupiłem w paczce warzyła 130 kg z alternatorem pompą wspomagania i klimy
Dodaj jeszcze że to była V-ka z forda Scorpio firmy Matchbox w skali 1:44 :)20

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » ndz sty 08, 2006 2:51 pm

Kaktus pisze:tak sie podniecacie tymi ruskimi silnikami to w końcu jaki maja moment i moc bo nie wiem dla porównania stara Vka 2,9 forda ma od 222 do 233 kGm przy 3000 obrotów i moc 145 do 150 KM waga silnik kupiłem w paczce warzyła 130 kg z alternatorem pompą wspomagania i klimy
ruskie silniki z nami a moc z tobą :)21
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Kaktus
Posty: 689
Rejestracja: ndz lip 14, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Kaktus » ndz sty 08, 2006 3:17 pm

rozumiem trza twardym byc nie miekkim :D

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » ndz sty 08, 2006 3:19 pm

Kaktus pisze:rozumiem trza twardym byc nie miekkim :D
:)21
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość