PODNIESIENIE MOCY!

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
KOMAR62
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: wt gru 13, 2005 5:55 pm
Lokalizacja: Łomża

Post autor: KOMAR62 » śr sty 11, 2006 12:55 am

klucz13 pisze:wiec lać się ten zajzajer powinno i to więcej niż piszą
więcej????
to jakie proporcje przyjąć? ??
UAZ 469B,k260

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » śr sty 11, 2006 12:57 am

klucz13 pisze:
wupasek pisze:ja leje, chociaz ile bym nie nalal to i tak mi padna zawory od lpg :P
odkad zniknela uniwersalna to raptem 50ml tego uszlachetniacza zuzylem :lol:
Wymienić gniazda i zawory na odpowiednie :)21
paaanie.. szkoda zachodu dla 70koni z ktorych ponad polowa jest martwa :)21
Obrazek

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr sty 11, 2006 12:57 am

KOMAR62 pisze:
klucz13 pisze:wiec lać się ten zajzajer powinno i to więcej niż piszą
więcej????
to jakie proporcje przyjąć? ??
Jeszcze raz tyle
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
KOMAR62
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: wt gru 13, 2005 5:55 pm
Lokalizacja: Łomża

Post autor: KOMAR62 » śr sty 11, 2006 12:58 am

klucz13 pisze:
KOMAR62 pisze:
klucz13 pisze:wiec lać się ten zajzajer powinno i to więcej niż piszą
więcej????
to jakie proporcje przyjąć? ??
Jeszcze raz tyle
i wszystko jasne :)2
UAZ 469B,k260

ksewcio
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: wt sty 10, 2006 3:30 pm

Post autor: ksewcio » śr sty 11, 2006 9:27 am

Stówka na zegarku mi wystarcza !! Jeżdzę rekreacyjnie troche po czarnym ale więkrzości po błotku i piasku.to co poprawić w silniczku żeby miał ze 100 kucyków ?? ciśnienie ma idealne pali na dotyk leje 95U.napewno musze wymienić gażnik,zaproponójcie jaki jest najlepszy !!

Awatar użytkownika
jac.uaz
Posty: 506
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 12:01 pm
Lokalizacja: Elbląg
Kontaktowanie:

Post autor: jac.uaz » śr sty 11, 2006 9:52 am

Ja w swoim dla podniesienia mocy chcę wymienić głowicę, gaźnik na webera szliw kolektorów oraz wymiana aparaty zapłonowego i całego układu na elektronika (orginalne ruskie). Kolega ma w swoim uazie i różnica jes kolosalna. a aparat z całym układem nawet w Kaliningradzie nie jest specjalnie kosztowny.
GRUPA OFFROAD
UAZ 469 B

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: PODNIESIENIE MOCY!

Post autor: Wojtek_K » śr sty 11, 2006 10:02 am

.[/quote] na asfalcie z zapiętym przednim wałem[oczywiście sprzęgiełka wył.] [/quote]

:o :o :o :o :o
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » śr sty 11, 2006 10:03 am

ksewcio pisze:Stówka na zegarku mi wystarcza !! Jeżdzę rekreacyjnie troche po czarnym ale więkrzości po błotku i piasku.to co poprawić w silniczku żeby miał ze 100 kucyków ?? ciśnienie ma idealne pali na dotyk leje 95U.napewno musze wymienić gażnik,zaproponójcie jaki jest najlepszy !!
solex
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Re: PODNIESIENIE MOCY!

Post autor: wupasek » śr sty 11, 2006 10:44 am

Wojtek_K pisze:
na asfalcie z zapiętym przednim wałem[oczywiście sprzęgiełka wył.]
:o :o :o :o :o
no co? moze ma wlaczony przod w kabinie a sprzegielka wyl..
kto bogatemu zabroni? :lol:
Obrazek

Awatar użytkownika
Wojtek_K
Posty: 2384
Rejestracja: wt paź 29, 2002 7:35 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek_K » śr sty 11, 2006 10:52 am

ale po ch....
1. Muscel'69
2. Muscel'82
3. Uaz'91
4. K160-3,3T'91
5. Cherokee'95
6. Africa'00 :-)

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » śr sty 11, 2006 3:50 pm

klucz13 pisze:Z motoru uazowego idzie wycisnąć 140KM a to wystarcza :)21 i jest to całkiem niezły silnik :)2
:o To opowiedz o tym wyciskaniu... 140 to duzo i napewno wystarcza...A co do kolegi Kasprola to dawno go nie widziałem na forum...wysłałem mu wiadomość na PW ( miałem własny interes) i nadal nie odpisuje :( :( :(
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » śr sty 11, 2006 3:58 pm

Przemekslaw pisze:...A co do kolegi Kasprola to dawno go nie widziałem na forum...wysłałem mu wiadomość na PW ( miałem własny interes) i nadal nie odpisuje :( :( :(
bredzisz..
co to znaczy dawno?
w niedziele pisal ostatnio :lol:
zadzwon albo mejla napisz.. na pw to sobie mozesz dowcipy wysylac a nie konkretne wiadomosci...
czasem pw znikaja w niewyjasnionych okolicznosciach
Obrazek

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » śr sty 11, 2006 4:03 pm

Przemekslaw pisze:
klucz13 pisze:Z motoru uazowego idzie wycisnąć 140KM a to wystarcza :)21 i jest to całkiem niezły silnik :)2
:o To opowiedz o tym wyciskaniu... 140 to duzo i napewno wystarcza...A co do kolegi Kasprola to dawno go nie widziałem na forum...wysłałem mu wiadomość na PW ( miałem własny interes) i nadal nie odpisuje :( :( :(
Autor miał na myśli UAZa czy Wołgę???
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr sty 11, 2006 4:45 pm

wupasek pisze:
Przemekslaw pisze:...A co do kolegi Kasprola to dawno go nie widziałem na forum...wysłałem mu wiadomość na PW ( miałem własny interes) i nadal nie odpisuje :( :( :(
bredzisz..
co to znaczy dawno?
w niedziele pisal ostatnio :lol:
zadzwon albo mejla napisz.. na pw to sobie mozesz dowcipy wysylac a nie konkretne wiadomosci...
czasem pw znikaja w niewyjasnionych okolicznosciach
ja tez dzisial puscilem mu wiadomosc ale jak narazie cisza

Zreszta jak chce zarobic to sie odezwie :)21
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » śr sty 11, 2006 4:54 pm

Klucz napisał w swojej wiadomości że chodzi o silnik uazowy...o taki tez mi chodzi 8)
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

tomek4x4
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn gru 19, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: Małopolska okolice Krakowa

Re: PODNIESIENIE MOCY!

Post autor: tomek4x4 » śr sty 11, 2006 10:57 pm

KOMAR62 pisze:
tomek4x4 pisze:
ksewcio pisze:Cześć! Jestem nowy! rozrządu,zawory,pompa olejowa. przeznaczony dla wojska nie jest przystosowany do etyliny 94 lub95,poprostu ma za mały stopień sprężania który jest odpowiedni dla paliwa niskooktanowego.Więc tak nie można by jeżdzić bo auto by żarło quote]

podepne się z małym pytaniem
też mam uaza z 90 roku oryginał z polycyji :) i się zastanawiam czy zalanie et 98 wyrządzi mu wielką krzywdę.zaraz mnie objedziecie że gniazda zaworów się powypalają itp. ale mam dostęp do 98 po 3 zeta.i co?
Jak będziesz lał 98 bez przerobienia silnika to robisz tylko krzywdę sobie,bo płacisz więcej za mocniejsze paliwo którego taki silnik i tak nie jest w stanie w pełni wykorzystać. Masz tylko jeden duuuży plus że auto jest z policji. Ponieważ do użytku policji silniki miały zakładane specjane bardzo cienkie uszczelki pod głowice,miało to na celu poprawić [co prawda w niewielkim stopniu] stopień sprężania a co zatym idzie podniesienie mocy i pełniejsze wykorzystanie paliwa o wyższych oktanach.
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.

tomek4x4
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn gru 19, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: Małopolska okolice Krakowa

Re: PODNIESIENIE MOCY!

Post autor: tomek4x4 » śr sty 11, 2006 11:10 pm

Wojtek_K pisze:.
na asfalcie z zapiętym przednim wałem[oczywiście sprzęgiełka wył.] [/quote]

:o :o :o :o :o[/quote] Zamontowany jest przedni nowy wał ponoć wyważany a nie ma widocznych odważników,więc przy okazji testowaliśmy go na wysokich obrotach.No i okazało się że chyba był bo jest ok.
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.

Awatar użytkownika
luk
Posty: 594
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
Lokalizacja: Komorów
Kontaktowanie:

Re: PODNIESIENIE MOCY!

Post autor: luk » czw sty 12, 2006 12:43 am

tomek4x4 pisze:
KOMAR62 pisze:
tomek4x4 pisze: Jak będziesz lał 98 bez przerobienia silnika to robisz tylko krzywdę sobie,bo płacisz więcej za mocniejsze paliwo którego taki silnik i tak nie jest w stanie w pełni wykorzystać. Masz tylko jeden duuuży plus że auto jest z policji. Ponieważ do użytku policji silniki miały zakładane specjane bardzo cienkie uszczelki pod głowice,miało to na celu poprawić [co prawda w niewielkim stopniu] stopień sprężania a co zatym idzie podniesienie mocy i pełniejsze wykorzystanie paliwa o wyższych oktanach.
trzeba czytać ze zrozumieniem :wink:
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5558
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » czw sty 12, 2006 6:49 am

dobra to i ja się wypowiem


mam uaza z silnikiem po pełnym remoncie łacznie z wyważaniem korbowodów i innych cudów, silnik jest odpręzony i ma może z 70 km, ale ma za to zajebisty dół i to jest w tym piekne.

jeśli jest choć trochę trakcji to wjedzie wszędzie robiąc pyr pyr, niestety problem to podjazdy po piasku - jedynka i but czasami nie wystarcza - ale to malutki szczegół.

wolę silnik o mniejszej mocy, ale o dłuższej żywotności.

Jak nie wiesz co zrobic to wyremontuj porządnie silnik, następnie popraw wszytko tak aby jak najlepiej spalał mieszankę paliwa, i jeśli to zrobisz to ci całkowicie wystarczy.

ja u siebie musze przerobić dolot gazu i założyć mikser do gazu i tyle.

Na trasie auto może jechać nawet powyzej 120 - tylko po co?
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » czw sty 12, 2006 1:12 pm

kpeugeot pisze:Na trasie auto mo¿e jechaæ nawet powyzej 120 - tylko po co?
¯eby zobaczyæ czy Pan Bóg i anio³ki te¿ je¿d¿± UAZami :)
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu :)

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » czw sty 12, 2006 1:16 pm

KleryK pisze:
kpeugeot pisze:Na trasie auto może jechać nawet powyzej 120 - tylko po co?
Żeby zobaczyć czy Pan Bóg i aniołki też jeżdżą UAZami :)
Lub co bardziej prawdopodobne czy w piekle za karę się śmiga UAZem:):):)
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » ndz sty 15, 2006 12:11 am

kpeugeot pisze:ja u siebie musze przerobić dolot gazu i założyć mikser do gazu i tyl
brejdak mial u siebie w uazie zalozony ,mikser i jakos sily troche niemial, ja w swoim wywalilem calkiem orginalny filter, zalozylem na gaznik taka nakladke jak jest w Golfach III na gazniku, filter powietrza zaadoptowalem z jakiegos Hiundaya, a rurke od gazu wpuscilem do tej nakladki z boku takim kolankiem miedzianym(w strone gardzieli) co przy rurach gazowych jest, i jest git
Ostatnio zmieniony ndz sty 15, 2006 12:13 am przez Doktor200, łącznie zmieniany 1 raz.
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » ndz sty 15, 2006 12:13 am

Doktor200 pisze:brejdak mial u siebie w uazie zalozony ,mikser i jakos sily troche niemial, ja w swoim wywalilem calkiem orginalny filter, zalozylem na gaznik taka nakladke jak jest w Golfach III na gazniku, filter powietrza zaadoptowalem z jakiegos Hiundaya, a rurke od gazu wpuscilem do tej nakladki z boku takim kolankiem miedzianym(w strone gardzieli) co przy rurach gazowych jest,
dawaj szczegolowe zdjecia :lol:
Obrazek

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » ndz sty 15, 2006 12:14 am

ok jutro cykne to dam
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
Żuczek
 
 
Posty: 215
Rejestracja: pn maja 12, 2003 10:25 am
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontaktowanie:

Post autor: Żuczek » ndz sty 15, 2006 9:25 am

Ja standardowy gażnik ze wzykłym filterm (mokrym) gazrurka potraktowałem i jest ok. W oryginalnej obudowie filtra przy samym gażniku rurkę wpusciłem z kolankiem. Gaznik nie tkniety, wysokość (mikser sie nie mieścił) nie zmieniona, koszty modernizacji pomijalne...

Przy okazji pytanie w temacie. Czy daje coś zamiana na elektroniczny zapłon?
Gaz- Designed for Żuczek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości