andoria krótko i na temat

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

kcuf
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: czw maja 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: skierniewice

Post autor: kcuf » ndz lut 26, 2006 8:22 pm

Obrazek
do czego słuzy zaznaczona część
jak macie rozwiązane gaszenie
Ostatnio zmieniony pn lut 27, 2006 9:19 pm przez kcuf, łącznie zmieniany 1 raz.
Paweł Urbanek
Liberty Renegade 2005

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » ndz lut 26, 2006 8:29 pm

ten przewod to najprawdopodobniej podcisnienie do pompy wtryskowej (model z turbo ?? ) gaszenie tradycyjne
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » pn lut 27, 2006 6:49 am

To wężyk z podciśnieniem z kolektora dolotowego sterujący czymś w pompie. Jak mi kiedyś powiedzieli w serwisie – zdjęcie jakiejś różnicy w działaniu nie zrobi – pogorszy się ekonomia pracy. Zastanawia mnie inny element – wąż idący od pompki podciśnieniowej w tylnej części nasady głowicy do serwa hamulcowego ma trójnik, za trójnikiem fioletowy zawór zwrotny. Gdzie on dalej idzie? W oryginale jest tak że za pompką jest zawór, za zaworem trójnik i z trójnika idzie na serwo i na mały baniaczek – akumulator podciśnienia.

kcuf
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: czw maja 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: skierniewice

Post autor: kcuf » pn lut 27, 2006 5:49 pm

z pompy wtryskowej wychodzą przewody
przelew, zasilanie i jeszcze jeden cienki pomiędzy nimi
do czego on może służyć?
Obrazek
Ostatnio zmieniony pn lut 27, 2006 9:06 pm przez kcuf, łącznie zmieniany 1 raz.
Paweł Urbanek
Liberty Renegade 2005

kcuf
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: czw maja 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: skierniewice

Post autor: kcuf » pn lut 27, 2006 5:58 pm

czy w waszych andoriach w kolektorze ssącym jest dziura na końcu
co z nią zrobić
silnik bez turbo
Paweł Urbanek
Liberty Renegade 2005

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » wt lut 28, 2006 12:14 pm

wężyk ze zdjęcia dochodzi do dolotu pompki paliwa łącząc się tuż przed nią z wężem idącym z baku – czyli jest to jakiś nadmiar. Co do otworu w kolektorze – zaślepić czymkolwiek np. wkrętem – nie ma tam specjalnego ciśnienia ani podciśnienia

kcuf
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: czw maja 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: skierniewice

Post autor: kcuf » wt lut 28, 2006 7:45 pm

jeszcze jedno pytanko
ile amper ma alternator żuk diesel? - andoria
Paweł Urbanek
Liberty Renegade 2005

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » wt lut 28, 2006 8:04 pm

standardowy miał chyba 55A więc nie za obficie

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » śr mar 01, 2006 2:08 pm

Ja mam andorie z turbinka i w gazie musialem troche kasty wyciac bo za cholere by nie weszlo a wdech przechodzi mi niestet kolo nog pilota tyle ze go obudowalem.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

kcuf
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: czw maja 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: skierniewice

Post autor: kcuf » pt mar 03, 2006 8:25 pm

prace z montażem już na wykończeniu
pytanko
z prawej strony bloku(od pompy) obok czujnika oleju wychodzi taki dynks do założenia rurki
do czego on służy czy jest to jakieś odpowietrzenie gdzie to puścić
Paweł Urbanek
Liberty Renegade 2005

czapla_offroad
 
 
Posty: 143
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 8:33 pm
Lokalizacja: wlkp

Post autor: czapla_offroad » pt mar 03, 2006 9:08 pm

kcuf pisze:Obrazek
do czego słuzy zaznaczona część
jak macie rozwiązane gaszenie
Gdzie jest poprowadzowny ten wężyk od serwa hamulcowego? Jak on jest podłaczony do czego on służy?

kcuf
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: czw maja 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: skierniewice

Post autor: kcuf » pt mar 03, 2006 9:17 pm

a może on idzie tam gdzie ja opisywałem do bloku?
co w przypadku wersji bez turbo?
Paweł Urbanek
Liberty Renegade 2005

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » pt mar 03, 2006 11:28 pm

kcuf pisze:prace z montażem już na wykończeniu
pytanko
z prawej strony bloku(od pompy) obok czujnika oleju wychodzi taki dynks do założenia rurki
do czego on służy czy jest to jakieś odpowietrzenie gdzie to puścić
Masz na mysli albo króciec magistrali olejowej do smarowania turbosprężarki (blok w wersji bez turbo też go ma) albo wyjście płynu chłodzącego - łączone albo bezpośrednio z króćcem w połowie wysokości chłodnicy, ew. w szereg można podłączyć chłodniczkę oleju (montowana pod filtrem oleju)

kcuf
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: czw maja 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: skierniewice

Post autor: kcuf » pn mar 06, 2006 7:13 pm

jak macie rozwiązany gaz
a jak sprzęgło?
pedały w podłodze
Paweł Urbanek
Liberty Renegade 2005

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pn mar 06, 2006 11:06 pm

Ja mialem jakis czas w podlodze terazm mam wiszace.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

kcuf
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: czw maja 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: skierniewice

Post autor: kcuf » sob mar 11, 2006 8:44 pm

autko zrobione chodzi super
mocy ma więcej niż orginalny uaz na gazie przynajmniej piersze odczucie
troche głośny ale narazie bez wyciszenia
pytanko takie
czy orginalna chłodnica uaza wyda przy silniku 4c90
jaki wiatrak zastosować bo orginał z silnika połowe wiatru puszcza dołem i silnik ma 80 stopni przy otwartej żaluzji ale z przykreconym ocieplaczem
brak termostau - ile może kosztować taki termostat?
Paweł Urbanek
Liberty Renegade 2005

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » ndz mar 12, 2006 8:14 pm

Chłodnica powinna dac rade a koszt termostatu to okolo 20zł. Wiatrak jak ten zly to daj elektryka i czujnik ktory bedzie go wlaczal przy odpowiedniej temperturze.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

beztroski
 
 
Posty: 258
Rejestracja: wt maja 11, 2004 8:11 pm
Lokalizacja: mazury

Post autor: beztroski » sob mar 18, 2006 9:39 pm

<Kacper> pisze:
kcuf pisze:co to ten niereegularnik
w tamtych postach nie ma jednoznacznych odpowiedzi
jak nie cięcie to znowu co innego a jedni piszą ta a drudzy tak.
kcuf mam ten artykuł poskanowany bo rozsyłałem komuś wcześniej. Daj mi na PW jakiegoś maila co skany wejda na skrzynke bo ten mail co masz w profilu nie chce przyjąć załączników :-?
Troche się zagapiłem, ale jak by dało, to jestem silnie chętny na te skany. Dzięki na zaś.
Prowadziłem beztroskie życie, ale kupiłem gza.

kcuf
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: czw maja 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: skierniewice

Post autor: kcuf » sob mar 18, 2006 11:08 pm

opis z ofrołdu nie wielw pomaga bo jest w nim wiele nieścisłości. Pomieszne są silniki andori i merca
Paweł Urbanek
Liberty Renegade 2005

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob mar 18, 2006 11:12 pm

kcuf pisze:opis z ofrołdu nie wielw pomaga bo jest w nim wiele nieścisłości. Pomieszne są silniki andori i merca
prawda trochę im nie wyszło i miał być cały cykl :)3
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

beztroski
 
 
Posty: 258
Rejestracja: wt maja 11, 2004 8:11 pm
Lokalizacja: mazury

Post autor: beztroski » pn mar 20, 2006 7:52 pm

A wytłumaczy mim ktoś jaka jest różnica między "starą" i "nową" andorią?
Prowadziłem beztroskie życie, ale kupiłem gza.

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » pn mar 20, 2006 10:16 pm

@beztroski dostałeś? :roll: Bo dostałem maila zwrotnego że pierwszy załącznik nie doszedł.
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

beztroski
 
 
Posty: 258
Rejestracja: wt maja 11, 2004 8:11 pm
Lokalizacja: mazury

Post autor: beztroski » wt mar 21, 2006 11:47 am

No i faktycznie nie doszedł. A może na adres gazbzik@wp.pl. Jak by nie poszło, to dzięki przynajmniej za chęci.
Prowadziłem beztroskie życie, ale kupiłem gza.

beztroski
 
 
Posty: 258
Rejestracja: wt maja 11, 2004 8:11 pm
Lokalizacja: mazury

Post autor: beztroski » pt mar 24, 2006 10:15 pm

Dotarło :)2 Wielkie dzięki !!
Prowadziłem beztroskie życie, ale kupiłem gza.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość