Klekocze

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Zachary
Posty: 776
Rejestracja: ndz paź 27, 2002 9:10 pm
Lokalizacja: mazury-warszawa

Post autor: Zachary » pt lip 04, 2003 9:26 am

400 KM POWIADASZ :)6 TO JESZCZE LEPIEJ BO MOŻE SIĘ TAKI ADRES PRZYDAC PODCZAS JAKIEGOŚ WYPADU, NIE :)5 W KOŃCU TU W WARSZAWIE MAMY MAĆKA SKURĘ ALBO PANA ZBYSZKA, NIE :)5
Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata ;-)[/color]

Awatar użytkownika
cykor
 
 
Posty: 145
Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
Lokalizacja: Warszawa i nie

Post autor: cykor » wt gru 07, 2004 8:51 am

Może komuś się przyda.
Jeśli komuś coś "klekocze" to może niech sprawdzi. U mnie też "klekotało" czyli 1 i 2 cisza, 3 i 4 się zaczyna może nie "klekotanie" ale jakieś odgłosy jakby cos wyważone nie było, czyli bicie. Nie powiem że nie dawało mi to spać, ale na "przelocie" 100 km jak wysiadałem zmęczony i czułem się jak poobijany i nie żeby mnie tam coś obijało w samochodzie bo przecież tam nic nie ma prawa w środku latać i "obijać".
Olej w moście był ale z opiłkami. No to most na stół i do roboty. Rozkręcam a tam bida. Wałek atakujący jakiś taki pogryziony (zbocza zębów), koło zębate jakieś wyszczerbione (zamiast 41 to 39 całych zębów). No to co? Reanimować nie ma co (żaden dentysta plomby tam nie wstawi i żeby to jeszcze działać miało). Nowa para atak+koło, o innych drobiazgach nie wspominam (pierścień uszczelniający, uszczelka, podkładki regulacyjne i te małe i te duże, itd), jeszcze regulacja i "klekotania" czy raczej bicia (to "klekotanie" czy "bicie" to zależy od słuchu pewnie) nie ma i ta cisza .....

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

"klekotanie"

Post autor: ub40 » wt gru 07, 2004 10:29 am

Ja to zaczalbym jednak od sprawdzenia trybow i lozysk w skrzyni biegow i reduktorze. Odpialbym wal tylny i wlaczal kolejne biegi. Jezeli beda jakies stuki w ukladzie skrzynia reduktor to znaczy ze trzeba tam zagladnac. Jezeli bedzie cicho to znaczy ze to moze sie przenosic z mostu tylnego.
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

Awatar użytkownika
cykor
 
 
Posty: 145
Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
Lokalizacja: Warszawa i nie

Post autor: cykor » wt gru 07, 2004 1:06 pm

Mnie bylo szybciej dobrac sie do mostu i patrz los chcial ze od razu znalazlem (tego co klekocze).

Awatar użytkownika
KleryK
Posty: 749
Rejestracja: ndz lut 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdañsk
Kontaktowanie:

Post autor: KleryK » wt gru 07, 2004 6:56 pm

Tak czytam czytam i gdzies to juz slyszalem :D

U mnie klekocze ale tylko jedynka :o Chiquito moze potwierdzic. Wszystkie biegi OK, ale jedynka przy ruszaniu to klek klek klek dokladnie jak odg³os jad±cego czo³gu. Jedynki zadko uzywam, wiec nie jest to uciazliwe :) Ale sprawdze olej hehe :)

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

stuki

Post autor: ub40 » wt gru 07, 2004 8:41 pm

To samo jest u mnie na pierwszym i na wstecznym ale to wynika z tego ze te biegi maja proste zeby i na pewno dodatkowo sa troche zuzyte. Na pozostalych biegach ok.
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » wt gru 07, 2004 9:27 pm

Panie Majorze! Był tu na forum taki temat, zapoczątkowany zresztą przeze mnie, miach tytuł chyba "rzegotanie docisku". Toczyła się tam dyskusja o dziwnych odgłosach reduktorowo-skrzyniowych, nie tylko o samym docisku. Wiele tam było rad i wskazówek dotyczących dziwnego "warczenia słyszalnego zwłaszcza na 3 i 4 biegu ale na zbyt niskich dla tych biegów obrotach. Może tam znajdziesz rozwiązanie?
O, tutaj są adresy:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... rzegotanie
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... rzegotanie

Daj znać, jeśli rozwiążesz problem, OK ??
Władek - Kraków

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

stuki

Post autor: ub40 » wt gru 07, 2004 9:37 pm

To racja Panie Wladku, tak tez moze byc.
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

Awatar użytkownika
kubas
 
 
Posty: 875
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 11:46 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: kubas » wt gru 07, 2004 9:59 pm

u mnie powodem klekotania na reduktorze była śakaś taka zmotana guma na drążkach.. przy niższych obrotach klekotało i klekotało... co się okazało guma przyciągała dźwignię od napędu 4/tył do przodu i ząbki się ocierały.. no i po kłopocie wystarczył nożyk :D ale ile było szukania..
przyczajony Uaz, ukryty mercedes :)21
GG 141-99-54

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości