Pytanie do mądrali forumowych

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
jac.uaz
Posty: 506
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 12:01 pm
Lokalizacja: Elbląg
Kontaktowanie:

Post autor: jac.uaz » pn lut 27, 2006 1:49 pm

A więc doświadczenie nasze wzrosło.; :lol:
GRUPA OFFROAD
UAZ 469 B

Awatar użytkownika
KUbutek
Posty: 583
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: KUbutek » pn lut 27, 2006 2:00 pm

Artur pisze:Sparawa już rozwiązana uszkodzona głowica mikroszczeliny po nagzaniu silnika mało wyczuwalne ubytki płynu proces spalania go w komorze powodował niszczenie świec
A jak do tego doszedłeś że jest uszkodzona głowica ? Prześwietlałeś ją ?

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pn lut 27, 2006 2:35 pm

KUbutek pisze:
Artur pisze:Sparawa już rozwiązana uszkodzona głowica mikroszczeliny po nagzaniu silnika mało wyczuwalne ubytki płynu proces spalania go w komorze powodował niszczenie świec
A jak do tego doszedłeś że jest uszkodzona głowica ? Prześwietlałeś ją ?
Dziwne było ze na wszystkich cylindrach ale jednak możliwe koleś dał do badania pod ciśnieniem i w temp. do warsztatu co sie tym zajmuje i wykazało na próbie ciśnieniowej po nagrzanu spadek ciśnienia a gołym okiem trudne wrecz moze nie mozliwe do sprawdzenia .Zreszta kto sie przyzna czy był przegrzany za szypko ostudzony czy wadliwy odlew itd. A odnośnie sugesti kolegów wskazujących na cewki i oprniki to stosowane nie po to zeby obnizać iskre tylko dla jej stabilizacji i odpowiedniej mapy zapłonu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości