Sprzęgło szczezło
Moderator: Student
teraz juz wiem oczym mowisz , tuleja na ktora nabite jest lozysko , wtym przypadku niema mowy o zadnym luzie , najprosciej napawac tuleje i nabic ponownie lozysko i problem rozwiazany . przy okazji nasmaruj lozysko i tuleje prowadzaca
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
Weż całą tą hydraulikę wypierdol i przerób sobie na linkę a będziesz miał spokuj raz na zawsze. Ja mam od VW golfa i jest ok. Nawet jakby kiedyś strzeliła to wymiana jej to jest chwila i to bez użycia jakich kolwiek narzędzi. A hydraulika jak Ci walnie w terenie to tylko siąść i płakać. POZDRAWIAM!paranoic_killer pisze:Panowie zlokalizowałem- pompa nieszczelna. Trzeba będzie zregienerować. Sprzęt jest całkowicie seryjny- ale z tego co wiem to linek tam ni ma- pełna hydraulika...
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.
- gÓral świętokrzyski
- Posty: 1565
- Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
- Lokalizacja: Kielce/Łódź
- Kontaktowanie:
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Przemekslaw pisze:gosc pisze:przy mojej zmocie na poduszkach 5 cm nieraz jechala![]()
![]()
![]()
Chyba z pionowych ścian zjeżdżasz..![]()

http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
po "ostatnim zjezdzie" juz niebylo czemu fotek robic bo buda odjechalaPrzemekslaw pisze:A jakie wogoole masz Autkomoże sie pochwalisz fotkami cobysmy wiedzieli że takie autko na pionowe ściany sie nie nadaje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[zart]


Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
Zamontuj sobie nowy typ...koło zamachowe zmień...wyważ wszystko ładnie...będziesz zadowolony.................do czasu aż znowu nie padnie:):):):)KUbutek pisze:A wracając do tematu sprzęgła dowiedziałem sie że jest jeszcze nowy docisk starego typu regulowany od spodu no znaczy nie ma usz śrób regulujących na łapkach.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
A o którym mówisz :
- nowego typu centralna sprężyna (290 złoty + 130 tarcza + ? zamontowanie docisku i wyważenie koła zamachowego )
- nowego typu stary model regulacja nie na łapkach tylko od spodu ( około 250 zł i nie trzeba wyważać i montować na kole otwory pasują + tarcza 130 )
A ja mam jeszcze zdrową tarczę bo grubość około 9,5 mm docisk jest też ok, tylko śruby regulujące muszę wymienić .
Czy ma ktoś patent na śrubki regulujące docisk co by się nie odkręcały ?
- nowego typu centralna sprężyna (290 złoty + 130 tarcza + ? zamontowanie docisku i wyważenie koła zamachowego )
- nowego typu stary model regulacja nie na łapkach tylko od spodu ( około 250 zł i nie trzeba wyważać i montować na kole otwory pasują + tarcza 130 )
A ja mam jeszcze zdrową tarczę bo grubość około 9,5 mm docisk jest też ok, tylko śruby regulujące muszę wymienić .
Czy ma ktoś patent na śrubki regulujące docisk co by się nie odkręcały ?
Kuba te ceny co podajesz to TARMOT jak mniemam??:):):)
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości