wtrysk do oryginala

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob kwie 15, 2006 12:20 pm

gdybym nie zrobił błędu z łożyskowaniem wzdłużnym wału - żukowskie półksiężyce zapewne nie wytrzymały 18-sprężynowego wołgowskiego sprzęgła i pojawił się duuuży wzdłużny luz, który wyciął panewki korbowe
......albo półpierścienie dystansowe współpracowały z nie przeszlifowaną wymiarowo powierzchnią,co spowodowało "zaciągnięcie kompozycji"z półpierścienia dystansowego na panewkę główną.......a dalej już poleciało :wink: .....miałem coś takiego w Alfie-sund(czy cuś podobnie, stary model)
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » sob kwie 15, 2006 2:53 pm

faziuaz pisze: .....miałem coś takiego w Alfie-sund(czy cuś podobnie, stary model)
ALFA SUD stare ale jare , a ten dzwiek boksera .......miodzio :)2
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob kwie 15, 2006 5:53 pm

SebastianS pisze: Tak więc panewki spoko wytrzymają - przynajmniej w wołdze, która ma sztywniejszy blok. Co do uaza - hm... te nowsze silniki, już z pokombinowanym kształtem ścianek bocznych (bodaj 451 symbol...) pewnie miałyby większe szanse...
Ale co wołga to wołga - zdecydowanie najlepiej się nadaje na takie zabiegi.
Wołga ma żeliwne pokrywy panewek głównych-i tu własnie jest ten smaczek :wink:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » ndz kwie 16, 2006 7:53 am

vandall1 pisze:
SebastianS pisze: Tak więc panewki spoko wytrzymają - przynajmniej w wołdze, która ma sztywniejszy blok. Co do uaza - hm... te nowsze silniki, już z pokombinowanym kształtem ścianek bocznych (bodaj 451 symbol...) pewnie miałyby większe szanse...
Ale co wołga to wołga - zdecydowanie najlepiej się nadaje na takie zabiegi.
Wołga ma żeliwne pokrywy panewek głównych-i tu własnie jest ten smaczek :wink:
Dokładnie :)2
Ale sztywność bloku też z innej półki - o ile uaz - co kapitalka blok do osiowania bo krzywy - w wołdze rzadko jest to konieczne (ale i tak zawsze daję przynajmniej sprawdzić)

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » czw kwie 20, 2006 12:21 am

vandall1 pisze:I zróbcie mu jeszcze rozrząd desmo :roll: Dostanie z 15-20% mocy wiecej :)20
Już kiedyś mi to proponowałeś. Myślałem, żeby z czystej złośliwości spróbować, żebyś musiał tak odszczekiwać, jak Czesław będzie szczekał kiedy wołgę doturbię. Ale desmo to za trudne dla silnika OHV :)21

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » czw kwie 20, 2006 9:01 pm

Na pewno chętnie odszczekam,jak zobaczę :)20 Ale się pewnie nie doczekam :(
Fakt,gadaliśmy kiedyś o tym:powiązanie "w obie strony"szklanek,popychaczy,dzwigienek i zaworów-duży kłopot i masa luzów po drodze.Wałek w głowicy może zainstalować?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » czw kwie 20, 2006 9:06 pm

vandall1 pisze:Na pewno chętnie odszczekam,jak zobaczę :)20 Ale się pewnie nie doczekam :(
No, możesz na pewniaka deklarować rózne paskude i upokarzające czynności - desmo w wołdze nie będzie :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość