gaznik weber

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt cze 13, 2006 10:12 pm

Ja tylko nadmienie dwa słowa:
- podnoszenie poziomu paliwa w komorze pływakowej nie ma za zadania usprawnic pracy na przechylach ale wymoc wieksze dawkowanie dyszy glownej paliwa - jak ktos wie jak dziala gaznik to wpadnie odrazu o co chodzi - a jak ktos nie wie to podpowiem ze wszystko opiera się na podcisnieniu :wink:

- co do gaznika "podciśnieniowego" - nie od dzisiaj wiadomo że polonezowskie gazniki z mechanicznym sterowaniem przepustnicy II przelotu sprawdzaly sie duzo lepiej niz ze sterowaniem podcisnieniowym :) Poprostu kiedys ktos w FSO wymyslil ze zrobimy gaznik na podcisnieniach i auto bedzie zamiatac jak nalezy i do tego palic o polowe mniej.
Dobrze ze juz nie ma w Polsce tylu racjonalizatorow co kiedyś :)21
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

tomek4x4
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn gru 19, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: Małopolska okolice Krakowa

Post autor: tomek4x4 » śr cze 14, 2006 6:26 pm

Wszystko rozumiem ale ''wymoc większe dawkowanie dyszy głównej paliwa'' :o Pierwszy raz sie z czyms takim spotykam. Jak mozna wspomóc[ i po co] dawkowanie dyszy jak ona jest cała zanurzona w paliwie . Poziom paliwa przewidziany jest fabrycznie dla prawidlowego działania rurek emulsyjnych, przez co zbyt wysoki powoduje zalewnie silnika. Niech kolega ''Bart03'' na pisze dokladniej o co chodzi z tym ''dawkowaniem'' bo... no nie wiem. POZDRAWIAM!
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.

tomek4x4
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn gru 19, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: Małopolska okolice Krakowa

Post autor: tomek4x4 » śr cze 14, 2006 6:35 pm

Jakub p. pisze:Jakie wg Ciebie powinny mieć wymiary / , takie jakie masz u siebie ?
Ja mam takie jak pisałem wyżej. Ale tak jak pisalem doszedłem do tego metodą prób i błędów. W każdym innym przypadku może być inaczej. A i jeszcze jedno, ja mam silnik po lekkim tuningu tzn. przystosowany do benzyny E94/95 ,wyważone korbowody, polerowane zawory i gładzone kanały dolotowe. Dlatego u Ciebie może być inaczej.
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr cze 14, 2006 7:14 pm

tomek4x4 pisze:Wszystko rozumiem ale ''wymoc większe dawkowanie dyszy głównej paliwa'' :o Pierwszy raz sie z czyms takim spotykam. Jak mozna wspomóc[ i po co] dawkowanie dyszy jak ona jest cała zanurzona w paliwie . Poziom paliwa przewidziany jest fabrycznie dla prawidlowego działania rurek emulsyjnych, przez co zbyt wysoki powoduje zalewnie silnika. Niech kolega ''Bart03'' na pisze dokladniej o co chodzi z tym ''dawkowaniem'' bo... no nie wiem. POZDRAWIAM!
Przeciez rurka emulsyjna służy do mieszania paliwa z powietrzem - to z niej mieszanka paliwowo - powietrzna jest dopiero rozpylana przez rozpylacz w gardzieli. Jesli podniesiesz poziom paliwa w komorze plywakowej to automatycznie podnosisz w rurce emulsyjnaj. Podcisnienie powstale w gardzieli jest w stanie w tym czasie zassac wieksza ilość mieszanki paliwowo - powietrznaj - której sklad oczywiście także sie zmieni. A skoro wiecej mieszanki jest zuzywane podczas pracy silnika to tym samym wieksza ilosć paliwa musi przepłynąc przez dysze główna i skoro dysza główna ma stałą średnice to musi to wpłynąc na zwiekszenie przepływu w dyszy.
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » czw cze 15, 2006 7:11 pm

......jest to zasada naczyń połączonych......ale bez przesady,zbyt wysoki poziom paliwa też ma swoje wady :)2
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości