
Wymiana tłoczka hamulcowego tył?!?
Moderator: Student
dzięki za wszystkie wskazówki jak bóg da w krótce zabierzemy sie do roboty(najpierw trza cześci dorwać,a cos nie bardzo widziałem ;(na allegro moze ktos z forumowiczów pomoże)
póki co,bo auto było wysoce potrzebne,odwalilismy hamówkę tzn zalalismy po full pompe płynem i podpompowalismy-tyz działało a teraz mamy piekną kałuze płynu na parkingu

póki co,bo auto było wysoce potrzebne,odwalilismy hamówkę tzn zalalismy po full pompe płynem i podpompowalismy-tyz działało a teraz mamy piekną kałuze płynu na parkingu




- Młody_KrysoUAZ
-
- Posty: 166
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 9:09 pm
- Lokalizacja: Białystok [Pietrasze]
- Kontaktowanie:
Witam. Mam taki problem. Jakich uszczelek użyć do cylinderka z tyłu? Bo wiem że są 2 rodzaje. Jeden to 2 origni obok siebie a drugi to taka szeroka uszczelka.SiD23 pisze:przepraszam za ortografie to od tej wskazówki z browarami
Gdzie człowiek nie może tam UAZA pośle! [albo wojaka 9%]
Jeep Cherokee 4.0L HighOutPut Manual. 31'
Jeep Cherokee 4.0L HighOutPut Manual. 31'
- Młody_KrysoUAZ
-
- Posty: 166
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 9:09 pm
- Lokalizacja: Białystok [Pietrasze]
- Kontaktowanie:
Na tłoczku na którym były uszczelki wargowe, simering ma kilometry luzu.Młody_KrysoUAZ pisze:Tyle ze w lewym bylo simmeringi a w prawym takie pełne...Rafał D pisze:Użyć takich jak były.
Na szczęście mozna dokupic wargowe w sklepach typu "uszczelki, simeringi i oringi".

Polecam zabrać tłoczki na wzór , bo kupuje się oringa niby pasującego wymiarami cyferkowymi, a potem okazuje sie że nie chce wejść, bo np. guma jest innej klasy twardości.
Przy okazji kup też smar do tłoczków hamulcowych, a gładzie pociągnij papierem 1000 lub drobniejszym. ew pastą polerską, tylko nie jeździj za długo wiertarką bo porobisz takie łagodne pagóry

Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....
UAZ -expect the unexpected....
Blad. Nie ta kolejnosc. Przewod pozniej. A czy zaslepicgemini pisze:1. odkręcić przewód hamulcowy i zaślepić, aby nie wyleciał płyn.

Kolekgemini pisze: 2. coś pod koła, lewarek UP, i coś pod most, kołek jakiś tak dla spokojnego sumienia BHP![]()


Blad. Sruby od bebna tak, ale kolo bez sensu. Latwiej sciagnac. Szkoda czasugemini pisze:3. koło wek

O ustawieniu samoregulatora przed montazemgemini pisze: O czymś zapomniałem??

To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
- Młody_KrysoUAZ
-
- Posty: 166
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 9:09 pm
- Lokalizacja: Białystok [Pietrasze]
- Kontaktowanie:
O ustawieniu samoregulatora przed montazemgemini pisze: O czymś zapomniałem??

No nie wszyscy maja samoregulator

Dzis - nowe cylinderki tylne [tamte miały zbyt duże "rysy wzdłużne" takze powinno nie byc problemow. Ale... oczywiscie uaz kupiony od starszego pana z hajnówki nie mogł być robiony w miare profesionalnie. Z przodu sa 2 cylinderki, górny wszystko okej, dolny nie działał... a zastanawialismy sie co tak dziwnie przod bierze ... Totalnie zapieczony już przez dłuższy czas. Grrr człowiekowi ciśnienie skacze jak takie coś się widzi. Tuleje od szczęk też źle powkładane, zamiast w tych dziurkach to były przykręcone jako podkłatka [!] nie wierzyłem.
Mam tylko nadzieje że 3 dnia wszystko wporzo będzie. Dzieki za wskazówki.[/url]
Gdzie człowiek nie może tam UAZA pośle! [albo wojaka 9%]
Jeep Cherokee 4.0L HighOutPut Manual. 31'
Jeep Cherokee 4.0L HighOutPut Manual. 31'
[/quote]No nie wszyscy maja samoregulator. Dzieki wszystkim za porady. Niestety naprawa przedluzyla sie z 30min odpowietrzania do 3-ech dni roboty. Tył miałbyć zrobiony w niedziele ale okazało się że złe uszczelki - sklep zamknięty takze :/
Dzis - nowe cylinderki tylne [tamte miały zbyt duże "rysy wzdłużne" takze powinno nie byc problemow. Ale... oczywiscie uaz kupiony od starszego pana z hajnówki nie mogł być robiony w miare profesionalnie. Z przodu sa 2 cylinderki, górny wszystko okej, dolny nie działał... a zastanawialismy sie co tak dziwnie przod bierze ... Totalnie zapieczony już przez dłuższy czas. Grrr człowiekowi ciśnienie skacze jak takie coś się widzi. Tuleje od szczęk też źle powkładane, zamiast w tych dziurkach to były przykręcone jako podkłatka [!] nie wierzyłem.
Mam tylko nadzieje że 3 dnia wszystko wporzo będzie. Dzieki za wskazówki.[/url]
Wyluzuj. Właśnie takie atrkcje człowiek sobie zapewnia jak kupuje UAZ'a.

- Młody_KrysoUAZ
-
- Posty: 166
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 9:09 pm
- Lokalizacja: Białystok [Pietrasze]
- Kontaktowanie:
Ja uzyłem pasty którą polecili w sklepie. Taka mała niebieska tubka. Dzisiaj już wszystko o 22 skonczone. Jazda testowa - fajnie. Zobaczymy czy nic nie cieknie rano. Uaz to jest jednak super sprawaKielon pisze:A jesli chodzi o konkrety to zawsze uzywam pasty ATE do cylinderkow wlasnie. Dziala to paskudztwo nawet jak sie dluzej pozostaje pod woda. Co wazne nie miesza sie z plynem hamulcowym, wiec caly cylinderek sru pasta i dopiero na auto.

Gdzie człowiek nie może tam UAZA pośle! [albo wojaka 9%]
Jeep Cherokee 4.0L HighOutPut Manual. 31'
Jeep Cherokee 4.0L HighOutPut Manual. 31'
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość