jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Olek1605
-

- Posty: 861
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Olek1605 » pn lis 20, 2006 11:49 pm
SANCHEZ pisze:jak sie zakopie i pochlapie błotem to się nauczy i będzie mile wspominał jakie to cięzkie były poczatki off-road- u
Trzeba swoje wyleżeć pod Uazem i niejedno błoto zaliczyć

nie każdemu to może wystarczyć

w 10cm błocku się zakopać

-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » pn lis 20, 2006 11:50 pm
Digidy123 pisze:witam,
wybrałem się z kolegami pojeździć w rejonach "bajkału" w kamieńcu wroclawskim i się zawiodłem, mój UAZ nie dał rady przejechać bo błocie i się zakopał w niedużym dołku (wiem że to duża wina standardowych ruskich opon szosowych, które maja dobry bieżnik ale to nie to samo co jakies kostki.
zastanawia mnie to,ze jak włączylem napęd 4x4 to dlaczego zaczęło go znosić na lewą strone jak chciałem jechac prosto, i nie rozumiem zasady dzialania mechanizmu różnicowego kiedy jak 2 koła miały dobrą przyczepność a pozostałe 2 byly w dołku to tylko one się obracały ale już nie dalo się wyjechać?? gdyż obracały się tylko te co miały podmokłe podłoże i nie sądzcie ze to bylo aż takie głębokie gdyż dołeki były po ok 10-12 cm

!!!!! ja samochodem osobowym bym wyjechal

szanowini forumowicze powiedźcie co robiem źle?
proponuje na dlugie jesienne juz wieczory zaczac czytac odpocztaku od pierwsze strony forum

GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
Michał

- Posty: 416
- Rejestracja: czw wrz 11, 2003 3:56 pm
- Lokalizacja: Jura - okolice Zawiercia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Michał » wt lis 21, 2006 10:24 am
Ten na fotce to mój były ogór, który nawet na zwykłych ruskich gumach jeździł w dość ciężkim terenie, a po zmianie na 'kostki' po lessowym błocie śmigał aż miło
Tak jak Ci już wyżej doradzali, poczytaj forum, poćwicz jazdę, zmień opony a zobaczysz co ten samochód potrafi

-
kedek

- Posty: 2182
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kedek » wt lis 21, 2006 10:48 am
Digidy123, możliwe, że widziałem w piątek Twojego uaza pod Polibudą

uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
-
Digidy123
-

- Posty: 130
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:41 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Digidy123 » wt lis 21, 2006 10:53 am
tak to mój pod Politechniką był (wydział mechaniczny) przepraszam ze umieściełem te zdjęcie ale mój jest IDENTYCZNY a bałem się ze mnie policja rozpozna

Grzegorz
-
kedek

- Posty: 2182
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kedek » wt lis 21, 2006 11:11 am
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
-
jarcion
-

- Posty: 879
- Rejestracja: pt sty 24, 2003 5:16 pm
- Lokalizacja: 3miasto
Post
autor: jarcion » wt lis 21, 2006 12:02 pm
[quote="Digidy123"]w UAZ-ie ciężko mi jest jechac na pósprzęgle a silnik w benzynie jest dość zrywny i szybko gubi przyczepność przy ruszaniu na wlączonym reduktorze też nie było wiele efektow ale skoro opony sie zalepiły )[/quote]
na pólsprzęgle- to ono się szybko sfajczy.
oponki się zalepiły, bo sie za wolno kółeczka kręciły
Podjedź nad to błotko, przed nim włącz redykror i dwójkę i ogień-na stałych obrotach przejdzie (no, powinien

)
Czekamy na relację

W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )
-
Digidy123
-

- Posty: 130
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:41 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Digidy123 » wt lis 21, 2006 12:08 pm
to nie o to tu chodzi ze cos nie tak z UAZ-em tylko że tamte zdjęcie mam od dawna na kompie i mi się bardzo podobało a moj nie różni się,
A z policją ani milicją nie mam problemu (tylko kiedys przez chodnik przjedżalem

)
OK pokaże tego swojego (zdjęcie zrobiłem kolo wydzialu mechanicznego tylko szkoda, ze nie było gdzie zaparkować aby było widac piękny budynek wydziału, kto jest z Wrocławia to wie o co mi chodzi- ulica Łukasiewicza)
http://img329.imageshack.us/img329/2934 ... icejx8.jpg
i tak rejestracji nie widać

Grzegorz
-
Digidy123
-

- Posty: 130
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:41 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Digidy123 » wt lis 21, 2006 3:48 pm
a co sądzicie o ARO muscel z silnikiem 300D od Merecedesa 123 ? taka zmota jest lepsza od UAZ-a?
choc jak kiedyś jeżdziłem Pajero to było super z intercoolerem i turbo, po autostadzie wystarczylo nacisnąć przycisk i zawieszenie samo się usztywniało i ponad 170km/h jechał a jak wjechałem w szose to tylko 1 przycisk i zamienia się auto w miekką terenówke, ale przecież nie ma co porównywać współczesnych konstukcji z "ruską nysą" (tak koledzy mówią na 452)
Grzegorz
-
Digidy123
-

- Posty: 130
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:41 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Digidy123 » wt lis 21, 2006 4:06 pm
do kedek:
a czy to był Twój UAZ 469 co kiedyś widziałem koło mechanicznego? z dużumi zmotami - krótki był i mocno przerobiony na off-road??
bo mój to oryginał a te błoto gdzie UAZ nie dał rady to raczej była taka ruda glina, która jest bardzo śliska, a jak czyściłem później nadkola to tyle się tego dziadostwa przykleiło ze szkoda gadać

Grzegorz
-
Jarem
-

- Posty: 1083
- Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
- Lokalizacja: Zamość
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jarem » wt lis 21, 2006 5:32 pm
ja mam opony szosowe od uaza ale gość od którego kupiłem syfa
ponacinał bieżnik na środkowych paskach w wulkanizacji...
... i jakoś kółeczka robią ciut lepiej od szosowych
Ps: te nacięcia są jedyną rzeczą za która mogę typa pochwalić...
ALE JAK BYM GO MIAŁ W ZASIĘGU RAMION

to nie ręcze za siebie

low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się
-
Olek1605
-

- Posty: 861
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Olek1605 » wt lis 21, 2006 5:38 pm
Jarem pisze:ja mam opony szosowe od uaza ale gość od którego kupiłem syfa
ponacinał bieżnik na środkowych paskach w wulkanizacji...
... i jakoś kółeczka robią ciut lepiej od szosowych
Ps: te nacięcia są jedyną rzeczą za która mogę typa pochwalić...
ALE JAK BYM GO MIAŁ W ZASIĘGU RAMION

to nie ręcze za siebie

to jest właśnie urok uaza nigdy nie wiesz czym cie zaskoczy
-
kozioU
-

- Posty: 2785
- Rejestracja: pt mar 03, 2006 3:56 pm
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: kozioU » wt lis 21, 2006 5:50 pm
Digidy123 pisze:a co sądzicie o ARO muscel z silnikiem 300D od Merecedesa 123 ? taka zmota jest lepsza od UAZ-a?
choc jak kiedyś jeżdziłem Pajero to było super z intercoolerem i turbo, po autostadzie wystarczylo nacisnąć przycisk i zawieszenie samo się usztywniało i ponad 170km/h jechał a jak wjechałem w szose to tylko 1 przycisk i zamienia się auto w miekką terenówke, ale przecież nie ma co porównywać współczesnych konstukcji z "ruską nysą" (tak koledzy mówią na 452)
wiesz, wydaje mi się, że twój UAZ (notabene piękna maszyna) jest o wiele lepszą terenówką niż jakiekolwiek Pajero

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » wt lis 21, 2006 5:53 pm
Olek1605 pisze:
to jest właśnie urok uaza nigdy nie wiesz czym cie zaskoczy
to nie bylo smieszne

wczoraj znowu lezalem pod uazem - kurde ile mozna

ja jednak wolalbym zeby chociaz raz w miesiacu mnie niczym nie zaskoczyl

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
Olek1605
-

- Posty: 861
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Olek1605 » wt lis 21, 2006 8:28 pm
Bart03 pisze:Olek1605 pisze:
to jest właśnie urok uaza nigdy nie wiesz czym cie zaskoczy
to nie bylo smieszne

wczoraj znowu lezalem pod uazem - kurde ile mozna

ja jednak wolalbym zeby chociaz raz w miesiacu mnie niczym nie zaskoczyl

nie mówiułem tego złośliwie, mój się tak często nie psuje ale często przy nim mimo to grzebie dla zabawy
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » śr lis 22, 2006 8:54 am
bo twoj nie robi codziennie po 100-300km i 6-8 motogodzin pracy

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » śr lis 22, 2006 10:08 am
mi sie tam moj niepsujke, nawet jak byl jeszcze orginalem
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
Digidy123
-

- Posty: 130
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:41 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Digidy123 » śr lis 22, 2006 1:16 pm
a może dlatego nie mogłem wyjechac ponieważ stałem w poprzek drogi (chyciałem zawrócić) a koła przednie były w dołku (trawa) a na wstecznym boksował kołoami??? może to też wina tego, że zawieszenie stasznie sztywne jest (mało jeżdżony) i te resory nie działały prawidłowo bez obciążenia??
Grzegorz
-
chiquito83

- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Post
autor: chiquito83 » śr lis 22, 2006 1:47 pm
poogladaj w necie filmiki jak ludzie jezdza uazami na oryginalnych oponkach, zawieszenie oczywiscie tez ma wplyw
-
Digidy123
-

- Posty: 130
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:41 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Digidy123 » śr lis 22, 2006 2:45 pm
widziałem juz tyle filmikow i tez myslałem ze z moim nie bedzie problemu ale to powiem szczerze dziwnie wyglądalo jak taka duza buda i koła dosyć wąskie i chyba najgorszą rzeczą było to ze było kompletnie ciemno a światło miałem tylko z auta i te świeciły jak wiadomo tylko do przodu i jak wysiadlismy z kolegami to telefonem sobie poświeciłem zeby zobaczyc co jest nie tak

Grzegorz
-
Młody_KrysoUAZ
-

- Posty: 166
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 9:09 pm
- Lokalizacja: Białystok [Pietrasze]
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Młody_KrysoUAZ » śr lis 22, 2006 2:49 pm
Cos mi sie wydaje, że może Ci przedni napęd nie działa. Sprawdz czy napewewno masz sprzęgiełka dobrze ustawione i jak dla mnie to najlepszy sposob strzał ze sprzęgłą i zobaczyc czy 4 [ewentualnie 3 albo 2] ślady są. Dokładnie mówiąc czy 2 ośie zostawią ślad.
Gdzie człowiek nie może tam UAZA pośle! [albo wojaka 9%]
Jeep Cherokee 4.0L HighOutPut Manual. 31'
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » śr lis 22, 2006 5:51 pm
dziś właśnie sie przekonałem w podobny sposób żę mam naped na 4 koła

błoto szło przy podjeździe spod wszystkich 4 kół

-
chiquito83

- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Post
autor: chiquito83 » śr lis 22, 2006 8:22 pm
Młody_KrysoUAZ pisze:Cos mi sie wydaje, że może Ci przedni napęd nie działa. Sprawdz czy napewewno masz sprzęgiełka dobrze ustawione i jak dla mnie to najlepszy sposob strzał ze sprzęgłą i zobaczyc czy 4 [ewentualnie 3 albo 2] ślady są. Dokładnie mówiąc czy 2 ośie zostawią ślad.
przeciez mowil ze mu sie kreci jedno z przodu i jedno z tylu

-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » śr lis 22, 2006 8:31 pm
....trening, ponoć, czyni mistrza

-
Pietrass
-

- Posty: 273
- Rejestracja: czw cze 16, 2005 6:49 am
- Lokalizacja: Łódź - widzew
Post
autor: Pietrass » czw lis 23, 2006 10:25 pm
ja tam nie mam problem z błotkiem w uaziorku

a jeżdze na podobnych oponkach ale mam 469 i nie narzekam w grotnikach w błotu dawal rade wiec saze że poprostu jak wszyscy co pisza tutaj mało GAZU dałes
A tak na serio w uazie troche techniki i przejedziesz prawie wszystko

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość