Wspomaganie od beczki! Czy tak sie da?

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
UAZ Adventure
Posty: 611
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: UAZ Adventure » czw lis 30, 2006 8:50 pm

No wspomaganie to dora rzecz. Zwłaszcza jak jedzie się w koleinach z nieprzeciętną prędością to nagłe zmienienie toru jazdy może niezamiło skończyć się dla naszych paluszków :roll: albo nawet rąk

Awatar użytkownika
Zachary
Posty: 776
Rejestracja: ndz paź 27, 2002 9:10 pm
Lokalizacja: mazury-warszawa

Post autor: Zachary » czw lis 30, 2006 10:22 pm

UAZ Adventure pisze:No wspomaganie to dora rzecz. Zwłaszcza jak jedzie się w koleinach z nieprzeciętną prędością to nagłe zmienienie toru jazdy może niezamiło skończyć się dla naszych paluszków :roll: albo nawet rąk
Znam to z autopsji. Urwało mi kiedyś zaczep mięśnia przedramienia. Bolało :(
Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata ;-)[/color]

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » pt gru 01, 2006 10:12 am

a może tak by jeszcze załorzyć amortyzator na układzie kierowniczym :)2
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » ndz gru 03, 2006 10:19 pm

Co do wspomagania to mam rame uaza na podworku z mostami w ktorej jest zamontowane wspomaganie od mb 123 jutro zrobie fote i wrzuce :D
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » wt gru 05, 2006 1:20 pm

zdjecia mile widziane.podzielam zdanie co do zamontowania wspomagania w uazie(nie koniecznie merc)
a co do silnika 200d to jest to porażka
mam uaza z silnikeim 2.4 diesel i on TYLKO jeździ,dlatego tego drugiego robie na fordzie
_______________________________________
uaz bez silnika

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » wt gru 05, 2006 4:54 pm

Uwielbiam ludzi ktorzy najpierw o cos pytaja a jak im mowisz ze jakis element sie nie nadaje to wypytuja a po co? a dlaczego??? Jak ktos twierdzi ze to jest dobry silnik to chyba na codzien jezdzi maluchem bo polonez to juz dla niego za duze predkosci. Jezeli chodzi o wspomaganie to jezeli bys zalozyl przekladnie MB w miejsce oryginalnej i wasem od tej przekladni zamontowanym oryginalnie to przy skrecaniu kierownica w lewo kola skreca w prawo bo te przekladnie maja inne kierunki obrotow. Dlatego jak koledzy juz mowili musisz was sciagnac i obrocic o 180 stopni a cala przekladnie przesunac na ramie w strone przedniego zderzaka co najprawdopodobniej skonczy sie wycinaniem grila.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Maciek Skura
 
 
Posty: 216
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek Skura » wt gru 05, 2006 6:11 pm

Można też założyć przekładnie od BMW.

Pozdrawiam
Maciek Skura
Maciek Skura
609-500-811
Gadu-Gadu: 1394471 Skype: team4x4sport

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » wt gru 05, 2006 6:24 pm

Ja mam od Opla Omegi.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » wt gru 05, 2006 10:14 pm

albo od trola
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » wt gru 05, 2006 10:45 pm

mam dodam ze ja tego nie montowalem :lol: Obrazek
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » wt gru 05, 2006 10:59 pm

I cale szczescie dla tego co bedzie tym jezdzil.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » pn gru 11, 2006 6:13 pm

odświeżę nieco temat

właśnie kończę budowę płyty łączącej ramę z przekładnią od BMW e34
jeżeli ktoś będzie takie wspomaganie montował to mogę porobić zdjątka i ewentualnie pomierzyć płytę

a może tutaj wrzucić zdjątka??


chce kto czy nie


:)21
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn gru 11, 2006 6:48 pm

piotr oskwarek pisze:

chce kto czy nie


:)21

nie :)21
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn gru 11, 2006 6:58 pm

A na kiego mi to, jak już ze sto razy robiłem :wink: ?

Doobra-jasne że wrzucaj :)2
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » pn gru 11, 2006 7:10 pm

Bart03 pisze:
piotr oskwarek pisze:

chce kto czy nie


:)21

nie :)21

nie to nie :)21

chciałem tylko ułatwić zadanie potomnym motaczom :-?


paka
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » wt gru 12, 2006 9:06 pm

nie bądź "taki"wrzuć coś młodzieży........lub potomnym 8)
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » śr gru 13, 2006 2:03 pm

zakładałem już merca , opla i bmw . zdecydowanie najmniej roboty jest z bmw . jeżeli zrobisz to ładnie to nawet facet na przeglądzie nie skapuje że to nieorginał . jeżdże już na tym 5 sezonów - zero awarii (no i kciuki już się ponastawiały i opuchlizna zeszła )..........montując to za pośrednictwem ,, blachy ''jest dużo łatwiej ale chyba mało estetycznie - można też pospawać wsporniki bezpośrednio do ramy .

Awatar użytkownika
faust 12
 
 
Posty: 253
Rejestracja: pn lut 27, 2006 3:54 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: faust 12 » śr gru 13, 2006 3:46 pm

Skorom temat już został wywołany to mam jeszcze jedno pytanie ( młody zawsze zdziwiony ? ) Mam przekładnię z bmw, zresztą od P. Bormana tu obecnego ( pozdrawiam ! ), a poniewaz montuję silnik merca - mam razem z ni pompe wspomagania. Czy taki układ : pompa merc i przekładnia bmw da radę ? Nie znalazłem żadnych danych dotyczących pompy mercedesa - czy cisnienia porównywalne z bmw ? Oczywiście mam pompę bmw, ale jeśliby się dało skojarzyć układ opisany powyżej to może szkoda tego psuć, a i mniej roboty...
Nic nie będzie już takie jak dawniej. Kupiłem Gaza...
GAZ 69M 1974 (?)
RR 300 Tdi
Grupa D!

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » śr gru 13, 2006 6:12 pm

faust 12 pisze:Skorom temat już został wywołany to mam jeszcze jedno pytanie ( młody zawsze zdziwiony ? ) Mam przekładnię z bmw, zresztą od P. Bormana tu obecnego ( pozdrawiam ! ), a poniewaz montuję silnik merca - mam razem z ni pompe wspomagania. Czy taki układ : pompa merc i przekładnia bmw da radę ? Nie znalazłem żadnych danych dotyczących pompy mercedesa - czy cisnienia porównywalne z bmw ? Oczywiście mam pompę bmw, ale jeśliby się dało skojarzyć układ opisany powyżej to może szkoda tego psuć, a i mniej roboty...
....większość obecnych na rynku pomp wspomagania,to pompy ZF, i dają sobie świetnie radę z różnymi przekładniami,dla tego nie zawracaj sobie tym głowy(merc + BMW,da radę)
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
UAZ Adventure
Posty: 611
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: UAZ Adventure » śr gru 13, 2006 6:19 pm

Bmw to najmniej zabawy, a do działania jego nie można raczej mieć jakiś zastrzeżeń :)2

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » śr gru 13, 2006 6:59 pm

....większość obecnych na rynku pomp wspomagania,to pompy ZF, i dają sobie świetnie radę z różnymi przekładniami,dla tego nie zawracaj sobie tym głowy(merc + BMW,da radę)[/quote].........
........należy jednak zwrócić uwagę na wielkość koła pasowego poszczególnych pomp (disle zazwyczaj mają koła o większej średnicy - kwestia obrotow - coby na wolnych pompa już wspomagała , a na wysokich nie zapowietrzała sie )

Awatar użytkownika
faust 12
 
 
Posty: 253
Rejestracja: pn lut 27, 2006 3:54 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: faust 12 » śr gru 13, 2006 9:10 pm

Dzięki za informację, jezeli tak to sprawdzę tylko przed montażem średnice kół pasowych ( porównawczo ) tak aby przełożenie było takie samo jak w oryginale bmw. Myślę, że to rozwiązuje jeden z bardzo licznych moich problemów.
Nic nie będzie już takie jak dawniej. Kupiłem Gaza...
GAZ 69M 1974 (?)
RR 300 Tdi
Grupa D!

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » czw gru 14, 2006 10:27 am

....znalazłem taką fotkę....
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/700 ... d2e37.html
...zwróć uwagę na średnicę koła pasowego pompy......średnica orginalna,nie motana,we współpracy z kołem pasowym orginalnym uazowym daje sobie świetnie radę :)2
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
faust 12
 
 
Posty: 253
Rejestracja: pn lut 27, 2006 3:54 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: faust 12 » czw gru 14, 2006 3:27 pm

Dzięki Fazi, już wiem na co zwrócić uwagę.
Nic nie będzie już takie jak dawniej. Kupiłem Gaza...
GAZ 69M 1974 (?)
RR 300 Tdi
Grupa D!

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » czw gru 14, 2006 6:49 pm

Pozwolę se tylko napomknąć,ze to obroty mają znaczenie,a średnica kół pasowych jest wynikowa.Krótko mówiąc obroty pompy muszą być takie jak fabryczne.Pompa/od benzyniaka np/ pracujaca teraz z dieslem musi być na przekładni przyspieszającej.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość