tłumik uaz z fordem

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » czw gru 14, 2006 9:41 pm

to mnie zaskczyłeś teraz
myslałem że uazowe bedzie to łozysko
boje sie że i wałek masz rzeźbiony czyli u mnie będzie podobnie :-? :-? :roll:
Ostatnio zmieniony pt gru 15, 2006 7:17 pm przez wofka, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » pt gru 15, 2006 9:51 am

wałek będziesz miał dużo zakrutki ! a łożysko fordoskie niepodejdzie (ma zamałą średnice -jak dobrze pokombinujes to zalożysz orginalne uazowskie z łapą fordoską ).............a najlepiej daj to do mechanika - jak coś niewyjdzie to przynajmniej będziesz miał na kogo zwalić winę ?!?

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pt gru 15, 2006 10:50 am

dam rade z łapą ale c z wałkiem zrobić?

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pt gru 15, 2006 4:48 pm

mam juz obudowe :oops: :P :D :)2 !!
zaczynam walke z wkładaniem silnika.wiem już jak dorobić blache łączącą i jak zrobić łapy
martwi mnie temat sprzęgła
co zrobić-montować tarcze uaza z dociskiem forda???
wolałbym mieć sprzęgło tylko fordowe
co w takim układzie zrobić z wałkiem skrzyni biegów uaza?
po 1 jest zbyt krótki
po 2 frezy pod tarcze inne
sprawa łozyska jest w miare prosta i zostaje uazowe a co z reszta??

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » pt gru 15, 2006 7:59 pm

frezy
zachowaj oryginał forda zarówno sprzęgło jak i łożysko


skąd wziąłeś obudowę sprzęgła?
stamtąd też weź wałek sprzęgłowy forda

do dobrych magików zawieź niech Ci to połączą z wałkiem UAZa odpowiednio przedłużając

tokarz przedłuży Ci śliżg wałka i po kłopocie
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pt gru 15, 2006 8:14 pm

tak też miałem zrobić
do momentu w którym naczytałem sie tu na forum żebym sobie darował skrzynie uaza i wkładał fordowska
a ty co masz????i jak sie sprawuje?

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » pt gru 15, 2006 8:20 pm

sprawuje się spoko

co prawda nie jest to autko do startów na 1/4 mili

ale co do prób przyspieszania to miałem lepsze czasy od kolegów z :
audi 90 2.3benz
ar 155 2.0TS


gdyby nie zgrzytające biegi to...



:)21
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pt gru 15, 2006 8:26 pm

a jak z obrotami na 4 biegu?muszą być dośc wysokie co by tą spokojną 80 śmigać?

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » pt gru 15, 2006 8:35 pm

nie sądzę
autko zamyka budzik na 3 biegu
na 4 wskazówka dochodzi spokojnie do 0

na polnej drodze z dala od jakichkolwiek oznak życia 120km/h bezproblemu,

nie mam w UAZie obrotomierza ale przy 80km/h silniczek bardzo ładnie pracował i nie miał zbyt dużych obrotów, pracował tak gdzieś na pół gwizdka (mam w nim przelotowy wydech):)21
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pt gru 15, 2006 8:54 pm

nadzwyczajną zaleta Twojego rozwiązania jest mało komplikacj i przeróbek i cena :)2 :)2 :)2

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » ndz gru 17, 2006 9:27 pm

podpowiedzcie jeszcze coś na temat łączenia tych tłumików

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn gru 18, 2006 7:57 am

a co tu kurde podpowiadac jak masz spawarke to wszystko polaczysz, a jak chcesz ładnie i profesjonalnie to kup rure cienkoscienna ciagniana na zimna, do tego mufy, obejmy i po klopocie.
Czy tobie zawsze wszystko trzaba jak dziecku tlumaczyc :)9
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn gru 18, 2006 10:33 am

nie pytam kur..wa jak mam to pospawac tylko w którym miejscu rury łaczyły sie w oryginale
przestań wcinać te swoje głupie komentarze
nie odzywaj sie wcale skoro uważasz ze pozjadałeś wszystkie rozumy
grzecznie prosze o rade a Ty robisz ze mnie debila
wyluzuj troche :)3 :)3 i albo doradź coś jeśli wiesz i możesz albo poprostu sie zamknij

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » pn gru 18, 2006 2:14 pm

ej koleś sam wyluzuj bo przesadziłeś !! !! !!
zaraz w ogóle nikt Ci nie będzie odpowiadał na Twoje pytania...

zastanów się czasem co piszesz.

P.S. myślę, że jak by tak kolegę W. na trochę przyblokować to by się nauczył myśleć ci pisze.
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn gru 18, 2006 2:31 pm

nie róbcie ze mnie idioty to bedzie ok
ja kolege przepraszam :)2

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » pn gru 18, 2006 3:15 pm

prawda jest taka, że sam z siebie robisz idiotę...
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn gru 18, 2006 6:07 pm

wofka pisze:nie pytam kur..wa jak mam to pospawac tylko w którym miejscu rury łaczyły sie w oryginale
przestań wcinać te swoje głupie komentarze
nie odzywaj sie wcale skoro uważasz ze pozjadałeś wszystkie rozumy
grzecznie prosze o rade a Ty robisz ze mnie debila
wyluzuj troche :)3 :)3 i albo doradź coś jeśli wiesz i możesz albo poprostu sie zamknij
przesadziles i to zbyt mocno :evil:

a zamknac to ty sie mozesz bo frajerze jeszcze nie dorosles widac zeby pisac na tym forum cokolwiek :)3
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn gru 18, 2006 6:16 pm

No i wkurzyłeś Barta, teraz to tylko krew...
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn gru 18, 2006 6:17 pm

już luz
ja odpusciłem Ty też możesz masz na zgode :)2
kolega Borman napisał ze obydwie rury trzeba połączyć i to najlepiej w momencie w którym jest to zrobione fabrycznie i o to mi chodziło.o ten moment a nie o to jak to pospawać
niepotrzebnie Ty mi pojechałeś i ja Tobie też
sorki kolego

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » pn gru 18, 2006 7:31 pm

wofka pisze: niepotrzebnie Ty mi pojechałeś i ja Tobie też
hehe śmieszny jesteś, kiedyś może to zrozumiesz...
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn gru 18, 2006 7:35 pm

moze i tak ale stać mnie na to żeby sie przyznać do błędu

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » wt gru 19, 2006 12:47 pm

kedek pisze:prawda jest taka, że sam z siebie robisz idiotę...
.......albowiem ,,lepiej milczeć i uchodzić za idiotę , niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości ''
.......no wofka - wygląda na to że będziesz musiał sobie radzić sam - przynajmniej ja zabieram swoje zabawki z tej piaskownicy i się ,,zamykam'' (nie będę cię wkur..ał )

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » wt gru 19, 2006 3:21 pm

jakos sobie poradze
choć nie ukrywam że żałuje że spadacie
pozdrawiam

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » wt gru 19, 2006 10:30 pm

gri74 pisze:No i wkurzyłeś Barta, teraz to tylko krew...
e tam, Bart - dobry człowiek, chłopa w życiu nie widziałem a telefon mam i dzwoniłem ze 2 razy po radę bo nożyk na gardle był :)2

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » wt gru 19, 2006 10:42 pm

kuki469 pisze:
gri74 pisze:No i wkurzyłeś Barta, teraz to tylko krew...
e tam, Bart - dobry człowiek, chłopa w życiu nie widziałem a telefon mam i dzwoniłem ze 2 razy po radę bo nożyk na gardle był :)2
Może "kolegi" kolego... bo chłop to się możę komuś źle kojarzyć :)21
A osobe światła i zyczliwą nie wypada tak nazywać :wink:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość