
Most kaput....
Moderator: Student
Oj @rusal, jajcarz niezły z ciebie...
A powaznie-bierzesz klucz 6-cio katny (taki sam jest do sprzegiełek, skrzyni i reduktora) i odkrecasz srube (taką w połowie wysokosci "gruchy"),nastepnie odkrecasz podobną śrubę na dole gruchy i... coś powinno wypłynać(więc podstaw naczynie)! Jak wypłynie wszystko po kilkunastu minutach, to zakrecasz dolną srube, a przez otwór w polowie gruchy wlewasz olej (cirka-jebałt 0,8 L). W momencie gdy olej zacznie Ci wypływać spowrotem przez TEN otwór, zaslepiasz go uprzednio przygotowaną srubą,(ta, którą wykreciłeś jako pierwszą)!
Amen!
Jedyny problem na jaki możesz natrafic to zdeformowane sruby w które nie da się wetknąć klucza. Wtedy meselek+młotek...

A powaznie-bierzesz klucz 6-cio katny (taki sam jest do sprzegiełek, skrzyni i reduktora) i odkrecasz srube (taką w połowie wysokosci "gruchy"),nastepnie odkrecasz podobną śrubę na dole gruchy i... coś powinno wypłynać(więc podstaw naczynie)! Jak wypłynie wszystko po kilkunastu minutach, to zakrecasz dolną srube, a przez otwór w polowie gruchy wlewasz olej (cirka-jebałt 0,8 L). W momencie gdy olej zacznie Ci wypływać spowrotem przez TEN otwór, zaslepiasz go uprzednio przygotowaną srubą,(ta, którą wykreciłeś jako pierwszą)!
Amen!
Jedyny problem na jaki możesz natrafic to zdeformowane sruby w które nie da się wetknąć klucza. Wtedy meselek+młotek...
- Młody_KrysoUAZ
-
- Posty: 166
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 9:09 pm
- Lokalizacja: Białystok [Pietrasze]
- Kontaktowanie:
dobrze ci wiadomo
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... z&start=25
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... ight=klucz
itd... itd....
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... z&start=25
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... ight=klucz
itd... itd....

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
No i rozebrane,z mostu już d....Pęknięte dwie satelity,wyszczerbane zeby w talerzu,obudowa łożyska na ataku znikła
[img=http://img184.imageshack.us/img184/7308/most2pn4.th.jpg]
A to resztki:
[img=http://img82.imageshack.us/img82/412/mostum0.th.jpg]
Przywiozłem cały most,ale lipa przełożenia sie niezgadzają ten most ma 37 zebów czyli jest szybki a ja mam wolne.Dzwoniłem i zamówiłme atak i talerz 450;-zł.

[img=http://img184.imageshack.us/img184/7308/most2pn4.th.jpg]
A to resztki:
[img=http://img82.imageshack.us/img82/412/mostum0.th.jpg]
Przywiozłem cały most,ale lipa przełożenia sie niezgadzają ten most ma 37 zebów czyli jest szybki a ja mam wolne.Dzwoniłem i zamówiłme atak i talerz 450;-zł.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
krolik pisze:co do twojego kosza satelit to wyglada on jak żukowski bo ma 2 satelity Uaza ma 4 satelity i jest cały zabudowany, a co do ceny tależa i ataku to strasznie przepłaciłeś bo na allegro można za 220-250 dostać
dokładnie tak jak napisałeś

jedynie dodam że stosowanie żukowskich koszy jest pomyłką- pękają praktycznie zawsze, zresztą wystarczy porównać z oryginalnym koszem uaza.
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl
www.szary-racing.pl
trzysetka napewno się do tego nie przyczyniła- badź spokojny
wrzucałem taki motor do uaza i gaza ale poszło równocześnie z wydystansowaniem obu mostów i nic się nie dzieje.
zreszta w swoim giezie mam V6 120 kucy i 2 sezony pałowania w RMPST mostom uazowym nie zaszkodziły - pod jednym warunkiem- wydystansowanie ma byc zrobione konkret
wrzucałem taki motor do uaza i gaza ale poszło równocześnie z wydystansowaniem obu mostów i nic się nie dzieje.
zreszta w swoim giezie mam V6 120 kucy i 2 sezony pałowania w RMPST mostom uazowym nie zaszkodziły - pod jednym warunkiem- wydystansowanie ma byc zrobione konkret
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl
www.szary-racing.pl
ja tam nie tne heh
wspawuję krótką M10 i odkręcam normalnie
wspawuję krótką M10 i odkręcam normalnie

8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl
www.szary-racing.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości