Bedzie robic?

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Kielon
Posty: 364
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Kielon » wt lut 06, 2007 6:37 pm

TOOOOMEEEEK! on nie odczuwa potrzeby wyzszych obrotow. on odczuwa potrzebe zeby go ktos pchal na starcie a to z powodu nieprawidlowego(zbyt malego) przelozenia. przy wiekszym przelozeniu mowie ze on zaczal zapierd..... a masy mu nie ubylo wrecz przeciwnie w miejsce mostow "lekkich" patrolowych dostal unimogi. Ja sie nie czepiam ani Ciebie ani nikogo, tylko chce fakt przelozen jakos jasno zobrazowac. Odkrecajac np. kolo uzyj klucza 15cm lub zaloz na niego metrowa rure. To jest przelozenie. Mozesz zawolac kulturyste. jesli odkreci tym krotkim to i tak z ogromnym wysilkiem
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi :)
Uljan 469b

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » wt lut 06, 2007 8:13 pm

Kielon pisze: chce fakt przelozen jakos jasno zobrazowac. Odkrecajac np. kolo uzyj klucza 15cm lub zaloz na niego metrowa rure. To jest przelozenie. Mozesz zawolac kulturyste. jesli odkreci tym krotkim to i tak z ogromnym wysilkiem
:lol: :lol: :lol: :)2
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

niemand
Posty: 346
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: niemand » śr lut 07, 2007 2:00 am

Bartmann pisze:
Kielon pisze: chce fakt przelozen jakos jasno zobrazowac. Odkrecajac np. kolo uzyj klucza 15cm lub zaloz na niego metrowa rure. To jest przelozenie. Mozesz zawolac kulturyste. jesli odkreci tym krotkim to i tak z ogromnym wysilkiem
:lol: :lol: :lol: :)2

....a mnie uczyli ze to w/w "przełozenie " momentem obrotowym sie zwie.................sie podziało na tym swiecie :D

Awatar użytkownika
Kielon
Posty: 364
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Kielon » śr lut 07, 2007 7:44 am

Niemand rece opadaja. moment to co innego. jest wartoscia dotyczaca silnika na ktora nie mamy wplywu bo wyznacza ja energia ladunku spalonego w cylindrze razy OWSZEM ramie ktorym jest promien wykorbienia walu czyli odleglosc czopu korbowego od czopu glownego walu mierzona wosi walu... kurde, my tu mowimy oprzelozeniu ukladu napedowego a konkretne o mostach. zaraz temat sie skasztasztani do konca i bedziemy sie zarzucac przykladami z przerzutek rowerowych. kto wie co jest w moscie reka do gory... :o :o
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi :)
Uljan 469b

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » śr lut 07, 2007 9:49 am

A które to most ??
:)21
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » śr lut 07, 2007 2:45 pm

Czyli Panowie co, uwazacie ze moja zmota nie bedzie robic w terenie? :roll: :wink:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
Piotr_kaszuby
Posty: 328
Rejestracja: pt gru 09, 2005 2:50 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: Piotr_kaszuby » śr lut 07, 2007 3:01 pm

pakjusz_pl pisze:Czyli Panowie co, uwazacie ze moja zmota nie bedzie robic w terenie? :roll: :wink:
tak czy inaczej zapóźno na zmiany bo praktycznie zmota skończona...
najpierw sprawdź to co masz a wszystko wyjdzie w praniu...
Mercedes G
Suzuki Samurai (sprzedany)
"Świder"

Awatar użytkownika
Kielon
Posty: 364
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Kielon » śr lut 07, 2007 4:34 pm

pakjusz_pl pisze:Czyli Panowie co, uwazacie ze moja zmota nie bedzie robic w terenie? :roll: :wink:
Mozesz miec slabawo na szybkich, a na reduktorze na pewno ok. zawsze to troche lepiej ze robura nie zapodales. zreszta jak Piotr mowi, co ci teraz zostalo. a swoja droga jak temat zbadasz to sie podziel nowina...
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi :)
Uljan 469b

niemand
Posty: 346
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Beskid Niski

Post autor: niemand » śr lut 07, 2007 4:43 pm

Kielon pisze:Niemand rece opadaja. moment to co innego. jest wartoscia dotyczaca silnika na ktora nie mamy wplywu bo wyznacza ja energia ladunku spalonego w cylindrze razy OWSZEM ramie ktorym jest promien wykorbienia walu czyli odleglosc czopu korbowego od czopu glownego walu mierzona wosi walu... kurde, my tu mowimy oprzelozeniu ukladu napedowego a konkretne o mostach. zaraz temat sie skasztasztani do konca i bedziemy sie zarzucac przykladami z przerzutek rowerowych. kto wie co jest w moscie reka do gory... :o :o
Teraz tos chlopie dowalił :D moment obrotowy NIE JEST wartoscia dotyczaca TYLKO silnika , odkrecajac kazda głupia srubke uzywasz "momentu obrotowego" .................oj nie uwazało sie w szkole :D to jest elementarna fizyka z podstawówki :D :D 8)

A przykład z przerzutkami rowerowymi jest bardziej odpowiedni :)2 niz odkrecanie sruby :)3 :D

KAZIK
 
 
Posty: 141
Rejestracja: wt mar 30, 2004 8:22 pm
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: KAZIK » śr lut 07, 2007 6:40 pm

Podepne się z pytaniem do tematu.

Tylko nie krzyczeć. Związek pytania z tematem aczkowiek luźny, ale jest.

Reduktor robur - pod jakim kątem powinien pracować? Nie wiem jak jest w oryginale i obawiam sie że go zbyt pionowo postawiłem. A to mało oleju wtedy i już lekko wyje. I chyba ma tendencje do wiecej niż lekko.

Awatar użytkownika
Kielon
Posty: 364
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Kielon » śr lut 07, 2007 8:32 pm

niemand pisze:
Kielon pisze:Niemand rece opadaja. moment to co innego. jest wartoscia dotyczaca silnika na ktora nie mamy wplywu bo wyznacza ja energia ladunku spalonego w cylindrze razy OWSZEM ramie ktorym jest promien wykorbienia walu czyli odleglosc czopu korbowego od czopu glownego walu mierzona wosi walu... kurde, my tu mowimy oprzelozeniu ukladu napedowego a konkretne o mostach. zaraz temat sie skasztasztani do konca i bedziemy sie zarzucac przykladami z przerzutek rowerowych. kto wie co jest w moscie reka do gory... :o :o
Teraz tos chlopie dowalił :D moment obrotowy NIE JEST wartoscia dotyczaca TYLKO silnika , odkrecajac kazda głupia srubke uzywasz "momentu obrotowego" .................oj nie uwazało sie w szkole :D to jest elementarna fizyka z podstawówki :D :D 8)

A przykład z przerzutkami rowerowymi jest bardziej odpowiedni :)2 niz odkrecanie sruby :)3 :D
Dobra napisze pojednawczo: chodzi mi o to zebysmy nie rozdzielili wlosa bez sensu na 4. Ze odkrecanie sruby to moment- pewnie. Ja po prostu caly czas rozpatruje temat w kontekscie silnika, jego parametrow i faktu jak sobie poradzi przy malym przelozeniu dlatego zawezilem i dlatego nie chce kasztanic o rowerach ktore sa owszem dobrym przykladem. A skoro juz z grubsza sie zgadzamy to powiedz co myslisz o konkretnym przypadku z tematu? albo podziel sie obserwacjami z jazdy podobnym :)2
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi :)
Uljan 469b

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » czw lut 08, 2007 10:38 pm

pakjusz_pl pisze:Czyli Panowie co, uwazacie ze moja zmota nie bedzie robic w terenie? :roll: :wink:
Będzie robić i sam się zdziwisz jak. Mosty masz z przełożeniem ok
4,6 identyczne z szybkimi uazowymi. Ja miałem takie przełożenia przy swoim uazie na 33bfg i silniku 105KM z G(merc 2,3 benz. na sronbergu) i dawało radę w terenie na reduktorze , więc myślę że twój uaz będzie dawał radę i to dobrze. Tą moc co masz ponad max. momentem obrot. zawsze możesz dorze sporzytkować.

Awatar użytkownika
Kielon
Posty: 364
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: Kielon » pt lut 09, 2007 7:57 am

Pilmar a dobrze rozumiem? ty miales szybkie uazowe przelozenia? chodzi mi o uczciwa opinie czy warto sie w to pchac zeby wytrzymalosc poprawic? i jakie oponki miales?
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi :)
Uljan 469b

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » pt lut 09, 2007 10:07 am

33" bfg
8)
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » pt lut 09, 2007 12:06 pm

Kielon pisze:Pilmar a dobrze rozumiem? ty miales szybkie uazowe przelozenia? chodzi mi o uczciwa opinie czy warto sie w to pchac zeby wytrzymalosc poprawic? i jakie oponki miales?
Tak ,opony 33/12,5/15 MT i mosty złożone dokładnie bez luzów. na szybkich nic nie ukręcałem, natomiast na wolnych kilka razy.

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » pt lut 09, 2007 2:13 pm

pilmar pisze:
pakjusz_pl pisze:Czyli Panowie co, uwazacie ze moja zmota nie bedzie robic w terenie? :roll: :wink:
Będzie robić i sam się zdziwisz jak. Mosty masz z przełożeniem ok
4,6 identyczne z szybkimi uazowymi. Ja miałem takie przełożenia przy swoim uazie na 33bfg i silniku 105KM z G(merc 2,3 benz. na sronbergu) i dawało radę w terenie na reduktorze , więc myślę że twój uaz będzie dawał radę i to dobrze. Tą moc co masz ponad max. momentem obrot. zawsze możesz dorze sporzytkować.


No toś mnie uspokoił :P miejmy nadzieje ze w terenie taki zestaw będzie śmigać,i miał dość dobre przyśpieszenie.. :lol: :wink: :)2
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości