Bedzie robic?
Moderator: Student
TOOOOMEEEEK! on nie odczuwa potrzeby wyzszych obrotow. on odczuwa potrzebe zeby go ktos pchal na starcie a to z powodu nieprawidlowego(zbyt malego) przelozenia. przy wiekszym przelozeniu mowie ze on zaczal zapierd..... a masy mu nie ubylo wrecz przeciwnie w miejsce mostow "lekkich" patrolowych dostal unimogi. Ja sie nie czepiam ani Ciebie ani nikogo, tylko chce fakt przelozen jakos jasno zobrazowac. Odkrecajac np. kolo uzyj klucza 15cm lub zaloz na niego metrowa rure. To jest przelozenie. Mozesz zawolac kulturyste. jesli odkreci tym krotkim to i tak z ogromnym wysilkiem
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi 
Uljan 469b

Uljan 469b
Kielon pisze: chce fakt przelozen jakos jasno zobrazowac. Odkrecajac np. kolo uzyj klucza 15cm lub zaloz na niego metrowa rure. To jest przelozenie. Mozesz zawolac kulturyste. jesli odkreci tym krotkim to i tak z ogromnym wysilkiem




http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Bartmann pisze:Kielon pisze: chce fakt przelozen jakos jasno zobrazowac. Odkrecajac np. kolo uzyj klucza 15cm lub zaloz na niego metrowa rure. To jest przelozenie. Mozesz zawolac kulturyste. jesli odkreci tym krotkim to i tak z ogromnym wysilkiem![]()
![]()
![]()
....a mnie uczyli ze to w/w "przełozenie " momentem obrotowym sie zwie.................sie podziało na tym swiecie

Niemand rece opadaja. moment to co innego. jest wartoscia dotyczaca silnika na ktora nie mamy wplywu bo wyznacza ja energia ladunku spalonego w cylindrze razy OWSZEM ramie ktorym jest promien wykorbienia walu czyli odleglosc czopu korbowego od czopu glownego walu mierzona wosi walu... kurde, my tu mowimy oprzelozeniu ukladu napedowego a konkretne o mostach. zaraz temat sie skasztasztani do konca i bedziemy sie zarzucac przykladami z przerzutek rowerowych. kto wie co jest w moscie reka do gory...



Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi 
Uljan 469b

Uljan 469b
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
- Piotr_kaszuby
- Posty: 328
- Rejestracja: pt gru 09, 2005 2:50 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Mozesz miec slabawo na szybkich, a na reduktorze na pewno ok. zawsze to troche lepiej ze robura nie zapodales. zreszta jak Piotr mowi, co ci teraz zostalo. a swoja droga jak temat zbadasz to sie podziel nowina...pakjusz_pl pisze:Czyli Panowie co, uwazacie ze moja zmota nie bedzie robic w terenie?![]()
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi 
Uljan 469b

Uljan 469b
Teraz tos chlopie dowaliłKielon pisze:Niemand rece opadaja. moment to co innego. jest wartoscia dotyczaca silnika na ktora nie mamy wplywu bo wyznacza ja energia ladunku spalonego w cylindrze razy OWSZEM ramie ktorym jest promien wykorbienia walu czyli odleglosc czopu korbowego od czopu glownego walu mierzona wosi walu... kurde, my tu mowimy oprzelozeniu ukladu napedowego a konkretne o mostach. zaraz temat sie skasztasztani do konca i bedziemy sie zarzucac przykladami z przerzutek rowerowych. kto wie co jest w moscie reka do gory...![]()





A przykład z przerzutkami rowerowymi jest bardziej odpowiedni



Podepne się z pytaniem do tematu.
Tylko nie krzyczeć. Związek pytania z tematem aczkowiek luźny, ale jest.
Reduktor robur - pod jakim kątem powinien pracować? Nie wiem jak jest w oryginale i obawiam sie że go zbyt pionowo postawiłem. A to mało oleju wtedy i już lekko wyje. I chyba ma tendencje do wiecej niż lekko.
Tylko nie krzyczeć. Związek pytania z tematem aczkowiek luźny, ale jest.
Reduktor robur - pod jakim kątem powinien pracować? Nie wiem jak jest w oryginale i obawiam sie że go zbyt pionowo postawiłem. A to mało oleju wtedy i już lekko wyje. I chyba ma tendencje do wiecej niż lekko.
Dobra napisze pojednawczo: chodzi mi o to zebysmy nie rozdzielili wlosa bez sensu na 4. Ze odkrecanie sruby to moment- pewnie. Ja po prostu caly czas rozpatruje temat w kontekscie silnika, jego parametrow i faktu jak sobie poradzi przy malym przelozeniu dlatego zawezilem i dlatego nie chce kasztanic o rowerach ktore sa owszem dobrym przykladem. A skoro juz z grubsza sie zgadzamy to powiedz co myslisz o konkretnym przypadku z tematu? albo podziel sie obserwacjami z jazdy podobnymniemand pisze:Teraz tos chlopie dowaliłKielon pisze:Niemand rece opadaja. moment to co innego. jest wartoscia dotyczaca silnika na ktora nie mamy wplywu bo wyznacza ja energia ladunku spalonego w cylindrze razy OWSZEM ramie ktorym jest promien wykorbienia walu czyli odleglosc czopu korbowego od czopu glownego walu mierzona wosi walu... kurde, my tu mowimy oprzelozeniu ukladu napedowego a konkretne o mostach. zaraz temat sie skasztasztani do konca i bedziemy sie zarzucac przykladami z przerzutek rowerowych. kto wie co jest w moscie reka do gory...![]()
moment obrotowy NIE JEST wartoscia dotyczaca TYLKO silnika , odkrecajac kazda głupia srubke uzywasz "momentu obrotowego" .................oj nie uwazało sie w szkole
to jest elementarna fizyka z podstawówki
![]()
![]()
A przykład z przerzutkami rowerowymi jest bardziej odpowiedniniz odkrecanie sruby
![]()

Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi 
Uljan 469b

Uljan 469b
Będzie robić i sam się zdziwisz jak. Mosty masz z przełożeniem okpakjusz_pl pisze:Czyli Panowie co, uwazacie ze moja zmota nie bedzie robic w terenie?![]()
4,6 identyczne z szybkimi uazowymi. Ja miałem takie przełożenia przy swoim uazie na 33bfg i silniku 105KM z G(merc 2,3 benz. na sronbergu) i dawało radę w terenie na reduktorze , więc myślę że twój uaz będzie dawał radę i to dobrze. Tą moc co masz ponad max. momentem obrot. zawsze możesz dorze sporzytkować.
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Tak ,opony 33/12,5/15 MT i mosty złożone dokładnie bez luzów. na szybkich nic nie ukręcałem, natomiast na wolnych kilka razy.Kielon pisze:Pilmar a dobrze rozumiem? ty miales szybkie uazowe przelozenia? chodzi mi o uczciwa opinie czy warto sie w to pchac zeby wytrzymalosc poprawic? i jakie oponki miales?
- pakjusz_pl
- Posty: 526
- Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
pilmar pisze:Będzie robić i sam się zdziwisz jak. Mosty masz z przełożeniem okpakjusz_pl pisze:Czyli Panowie co, uwazacie ze moja zmota nie bedzie robic w terenie?![]()
4,6 identyczne z szybkimi uazowymi. Ja miałem takie przełożenia przy swoim uazie na 33bfg i silniku 105KM z G(merc 2,3 benz. na sronbergu) i dawało radę w terenie na reduktorze , więc myślę że twój uaz będzie dawał radę i to dobrze. Tą moc co masz ponad max. momentem obrot. zawsze możesz dorze sporzytkować.
No toś mnie uspokoił




Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości