ktos juz podnosił uaza na dystansach
Moderator: Student
- Michał(student)
-
- Posty: 135
- Rejestracja: wt mar 28, 2006 12:48 pm
- Lokalizacja: Klimontów
- Kontaktowanie:
Ja mam oryginalne... nie widze sensu zmieniania amorkow, bo jak resor sie troche splaszczy (a po jezdzie w terenie jest to szybkie zjawisko) to wrzucenie klocka spowoduje ze odleglosc mostu od zaczepu amorka wroci do wartosci przy wyklepanych resorach.. chyba ze ktos ma zamiar na nowiutkich resorach dodatkowo liftowac samochod, co raczej nie jest mądrym wyjsciem...robert parol pisze:scania-amortyzator od 3 wleczonej osi z samochodu
A zapomniałem sie zapytac wczoraj gdzie kupiłes te amorki i za ile i czy na przodzie tez masz
nie wiem u kogo wy habrujecie te resory ale może to nieodpowiednie miejsce... chyba że dają na walcarke czy jak to tam się ten automat do habrownia nazywa, bo ja to biore młot kowadło i 3 litry wody... i jak tak sie zachabruje to resor jeszcze twardszy jest niż orginał bo materiał odkształcany utwardza się... narazie samochód 2 lata w tereni non stop chodzi na wyhabrowany resorkach i nic nie siadły, z przodu 7 z tyłu 9 piór.
z tym że na początku były tak wyciągnięte że wieszaki do środka ściągnęło i musiałem z tyłu wrzucić 15 worków cementu i jeszcze na zderzaku z tyłu 3 widły od wózka jeździły 3 dni, no i troche siadły... hehe jak je zakładałem to musiałem naciągać je tak żeby rozciągnęły na odległość mocowań
a co do amorków to scania z przodu jest, z tyłu mam od jelcza
amorki giełda słomczyn w dziale tirolotów
z tym że na początku były tak wyciągnięte że wieszaki do środka ściągnęło i musiałem z tyłu wrzucić 15 worków cementu i jeszcze na zderzaku z tyłu 3 widły od wózka jeździły 3 dni, no i troche siadły... hehe jak je zakładałem to musiałem naciągać je tak żeby rozciągnęły na odległość mocowań

a co do amorków to scania z przodu jest, z tyłu mam od jelcza
amorki giełda słomczyn w dziale tirolotów
no risk, no fun
uaz 300D


uaz 300D
motokogut pisze:nie wiem u kogo wy habrujecie te resory ale może to nieodpowiednie miejsce... chyba że dają na walcarke czy jak to tam się ten automat do habrownia nazywa, bo ja to biore młot kowadło i 3 litry wody... i jak tak sie zachabruje to resor jeszcze twardszy jest niż orginał bo materiał odkształcany utwardza się... narazie samochód 2 lata w tereni non stop chodzi na wyhabrowany resorkach i nic nie siadły, z przodu 7 z tyłu 9 piór.
z tym że na początku były tak wyciągnięte że wieszaki do środka ściągnęło i musiałem z tyłu wrzucić 15 worków cementu i jeszcze na zderzaku z tyłu 3 widły od wózka jeździły 3 dni, no i troche siadły... hehe jak je zakładałem to musiałem naciągać je tak żeby rozciągnęły na odległość mocowań![]()
a co do amorków to scania z przodu jest, z tyłu mam od jelcza
amorki giełda słomczyn w dziale tirolotów
Ale woda to do klepania nie jest potrzebna??
GyGy 5479591
Uaz 469 B
Uaz 469 B
Tak samo zrobiłem, około milimetra trzeba było zeszlifować... na dużych dziurach kiedy oś była prawie w powietrzu dalej było słychać jak się wał obija, to znowu poprawiłem i jest ok. Też ponad rok jeżdzę bez problemów.Michał(student) pisze:A wał to sie niechciał obracać to go liznąłem na szlifierce.... Narazie się nic nie dzieje już rok czasu.
[/quote]robert parol pisze:
KOLEGO JAKIES FOTKI NA PRYWAT PLIISSSSSSSSSSSS
Tu trochę widać,ale swiatło wtedy już słabe było


Shot with CYBERSHOT at 2007-06-26
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość