Uaz vs Łada Niva
Moderator: Student
uaza dlugo moze w orginale pojezdzic w miare bezawaryjnie, 3lata sie tluklem orginalem to z powaznieszych zeczy urkrecilem tylko raz przednia polos i 2 razy wtydmuchalo mi uszczele pod glowica,Nivka mi niepasi niema ramy , jak masz kuoppic niwke to lepiej jak kup samuraja
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project 

Do upalania,skakania przez rowy stworzenia potwora
z 33 calowymi kołami, wożenia np. pół tony cementu lub kręgu studziennego (i to kiedyś UAZem zdażyło się wieźć) to bezapelacyjnie UAZ...ale do śmigania po mieście na codzień,wypadów weekendowych nawet w ambitny teren, wycieczek to Nivka zdaje się sposobniejsza...(choć daawno temu i RMPST w klasie Nivka wygrywała
) ale co komu pasi...


UAZ 78 r (dawno temu)>czerwona niva 91r>biała niva 98 r >Disco 300, 98 r
Tomek kręgi to ja w zeszłym roku woziłem - jeden na uaza, i dwa na przyczepę... dał rade 20km dowieść i dalej jeździ 
A na budowie to różne rzeczy - do 1tony cementu na pace, po 4 tony pręta żebrowanego (oczywiście tu masa rozkładała się na przyczepę i uaza), cała więźba dachowa (oczywiście w elementach) została przywieziona uazem z przyczepą i to już na drugi dom, teraz płyty kartonowo - gipsowe - ale to na przyczepie - po 48 sztuk mi wchodzi. a budowa nadal trwa... teraz przyjdzie czas pewnie na meble, lodówki itp.
Nivka pewnie nie dała by rady, ale jak Tomek napisał, na wycieczki i do czystej przyjemnej rekreacji to też myślę że z nivy będziesz bardziej zadowolony.
Ale jeżeli masz zapędy tuningowca i chcesz przerobić auto - to uaz będzie wdzięczniejszym autem do tego celu.

A na budowie to różne rzeczy - do 1tony cementu na pace, po 4 tony pręta żebrowanego (oczywiście tu masa rozkładała się na przyczepę i uaza), cała więźba dachowa (oczywiście w elementach) została przywieziona uazem z przyczepą i to już na drugi dom, teraz płyty kartonowo - gipsowe - ale to na przyczepie - po 48 sztuk mi wchodzi. a budowa nadal trwa... teraz przyjdzie czas pewnie na meble, lodówki itp.

Nivka pewnie nie dała by rady, ale jak Tomek napisał, na wycieczki i do czystej przyjemnej rekreacji to też myślę że z nivy będziesz bardziej zadowolony.
Ale jeżeli masz zapędy tuningowca i chcesz przerobić auto - to uaz będzie wdzięczniejszym autem do tego celu.
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Powiem tak:
Po prawdzie, to offroad to jest drogie hobby - i co byś kupił - będziesz wkładać kasę wciąż, lub doprowadzisz do degradacji sprzęta.
Niva wyraźnie delikatniejsza, niż uaz, co nie znaczy, że uaz mniej się psuje. Oba auta wymagają ciągłej troski, uaz zniesie na pewno powazniejsze terenowe wyzwania.
...a jak nie masz warunków do naprawy, nie znasz się na tym i nie chcesz poznać, albo nie masz kasy na serwis, to nie polecam ani jednego, ani drugiego, ani jakiegokolwiek innego.jac.uaz pisze:Moja rada jest taka: Jak lubisz porobić przy samochodzie, znasz się na tym lub chcesz poznać, masz warunki do naprawy lub masz tyle kasy że na servis Cię stać to polecam Uaza.
Po prawdzie, to offroad to jest drogie hobby - i co byś kupił - będziesz wkładać kasę wciąż, lub doprowadzisz do degradacji sprzęta.
Niva wyraźnie delikatniejsza, niż uaz, co nie znaczy, że uaz mniej się psuje. Oba auta wymagają ciągłej troski, uaz zniesie na pewno powazniejsze terenowe wyzwania.
- lapserdak88
- jestem tu nowy...
- Posty: 18
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 4:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość