Uaz vs Łada Niva

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » czw gru 20, 2007 6:47 pm

uaza dlugo moze w orginale pojezdzic w miare bezawaryjnie, 3lata sie tluklem orginalem to z powaznieszych zeczy urkrecilem tylko raz przednia polos i 2 razy wtydmuchalo mi uszczele pod glowica,Nivka mi niepasi niema ramy , jak masz kuoppic niwke to lepiej jak kup samuraja
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
tomek
 
 
Posty: 919
Rejestracja: wt maja 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok

Post autor: tomek » czw gru 20, 2007 6:59 pm

Do upalania,skakania przez rowy stworzenia potwora :D z 33 calowymi kołami, wożenia np. pół tony cementu lub kręgu studziennego (i to kiedyś UAZem zdażyło się wieźć) to bezapelacyjnie UAZ...ale do śmigania po mieście na codzień,wypadów weekendowych nawet w ambitny teren, wycieczek to Nivka zdaje się sposobniejsza...(choć daawno temu i RMPST w klasie Nivka wygrywała :)2 ) ale co komu pasi...
UAZ 78 r (dawno temu)>czerwona niva 91r>biała niva 98 r >Disco 300, 98 r

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » czw gru 20, 2007 8:35 pm

Tomek kręgi to ja w zeszłym roku woziłem - jeden na uaza, i dwa na przyczepę... dał rade 20km dowieść i dalej jeździ :)
A na budowie to różne rzeczy - do 1tony cementu na pace, po 4 tony pręta żebrowanego (oczywiście tu masa rozkładała się na przyczepę i uaza), cała więźba dachowa (oczywiście w elementach) została przywieziona uazem z przyczepą i to już na drugi dom, teraz płyty kartonowo - gipsowe - ale to na przyczepie - po 48 sztuk mi wchodzi. a budowa nadal trwa... teraz przyjdzie czas pewnie na meble, lodówki itp. :)
Nivka pewnie nie dała by rady, ale jak Tomek napisał, na wycieczki i do czystej przyjemnej rekreacji to też myślę że z nivy będziesz bardziej zadowolony.
Ale jeżeli masz zapędy tuningowca i chcesz przerobić auto - to uaz będzie wdzięczniejszym autem do tego celu.
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Rycio
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 36
Rejestracja: czw lut 09, 2006 11:32 am

Post autor: Rycio » pt gru 21, 2007 8:25 am

Może do przerabiania samuraja fajne lekkie autko z komfortem uazowym

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » pt gru 21, 2007 3:54 pm

Rycio pisze:Może do przerabiania samuraja fajne lekkie autko z komfortem uazowym
A klega zapytal się tylko czy uaz czy niva :)
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » pt gru 21, 2007 5:07 pm

...i sam jest sobie winien :lol:
Grzechu_z_UAZ

Olin
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: wt lis 13, 2007 10:44 am
Lokalizacja: Toruń

uaz

Post autor: Olin » sob gru 22, 2007 4:03 pm

a i 1200 kilo zlomu tez wezmie ale siedzi ostro :D

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » ndz gru 23, 2007 10:15 pm

Powiem tak:
jac.uaz pisze:Moja rada jest taka: Jak lubisz porobić przy samochodzie, znasz się na tym lub chcesz poznać, masz warunki do naprawy lub masz tyle kasy że na servis Cię stać to polecam Uaza :).
...a jak nie masz warunków do naprawy, nie znasz się na tym i nie chcesz poznać, albo nie masz kasy na serwis, to nie polecam ani jednego, ani drugiego, ani jakiegokolwiek innego.
Po prawdzie, to offroad to jest drogie hobby - i co byś kupił - będziesz wkładać kasę wciąż, lub doprowadzisz do degradacji sprzęta.

Niva wyraźnie delikatniejsza, niż uaz, co nie znaczy, że uaz mniej się psuje. Oba auta wymagają ciągłej troski, uaz zniesie na pewno powazniejsze terenowe wyzwania.

Awatar użytkownika
lapserdak88
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: śr sty 02, 2008 4:28 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: lapserdak88 » śr sty 09, 2008 9:58 pm

seba4x4 pisze:Z masą Uaza przeholowałeś, tyle to nawet krótki Patrol nie ma............ Podałeś wagę długiego GR-a. Mój Uaz miał na wadze około 1550 kg, to już robi różnicę. Ponadto Uaz ma większość momentu dostępną od 2000 obr, to dużo daje.
mój ogór na wadze miał tone siedemset
Uaz ogór-tabletka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość