Stukot przy zmianie biegów

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Johny_Szczecin
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: pn lut 04, 2008 8:44 am
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Johny_Szczecin » sob mar 29, 2008 3:33 pm

No i się wyjaśniło - uwalony synchronizator - zdemontowałem, wybrałem ile się dało opiłki i to co z niego pozostało (mam nadzieję, że tylko z niego), zalałem nowym olejem, poskładałem tak jak było (chyba - bo nic nie zostało). Dwójka wchodzi jak zawsze z międzygazem ale przestało łomotać przy wysprzęglaniu jedynki i chrupanie ustało wszelkie. 8)

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » sob mar 29, 2008 6:54 pm

Przy tych prędkościach co się zapina przód to wycia nawet nie będzie. Z tyłu bym nie polecał ale przód może być wszystko z innej parafii. :)21 :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
Johny_Szczecin
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: pn lut 04, 2008 8:44 am
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Johny_Szczecin » sob mar 29, 2008 10:00 pm

Biorąc pod uwagę moje "doświadczenie" w składaniu mostów to ja nie rozwijam nawet na samym tyle takiej prędkości żeby zaczął wyć 8) a jakoś nie chce mi się wierzyć że tam wszystko jest dobrze wymierzone i poskładane...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości