Podwyzszanie samochodu

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » ndz lip 13, 2008 4:35 pm

Jest ok.
Samo ci siądzie...no jak bedziesz akrobacje robił to drążek ponaparza w resor. :lol:
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » ndz lip 13, 2008 4:58 pm

wygląda na klepane resory , tak jak wyżej samo siądzie
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
maruda
Posty: 497
Rejestracja: śr lip 28, 2004 5:46 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: maruda » ndz lip 13, 2008 8:05 pm

bardzo mocno wyklepane, oryginalne są prawie proste

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » ndz lip 13, 2008 8:13 pm

dokładnie
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » ndz lip 13, 2008 8:28 pm

"żeby żuk stał wysoko i woził dwie tony" :)21

na początek proponuje obniżyć ciśnienie w oponach, do póki nowych resorów nie skombinujesz bo te szybko nie siądą :lol:
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » ndz lip 13, 2008 8:31 pm

worek piasku na pakę , na przód troszkę szpeju i siądzie szybko
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn lip 14, 2008 9:28 am

to nie sa klepane respry !! worek piachu nie pomoze - tam ktos wstawil na wreda co drugie pioro z jakiegos dostawczaka :o
Predzej mu wypadna wszystkie plomby niz mu siada te resory :)21
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » pn lip 14, 2008 9:55 am

jest coś dziwnego w tych resorach bo nie lagi są różnej szerokości .

ktoś może policzyć ile jest lag w przednim i ile w tylnym resorze , bo pamiętam że nie są takie same ,
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » pn lip 14, 2008 9:59 am

Z przodu powinno być 8 piór z tyłu 9 albo 7.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » pn lip 14, 2008 10:00 am

wyraźnie masz klepane resory jak chcesz żeby był elastyczniejszy to załaduj mu na pake troche ciężaru i pojeździj po wybojach zrobi się "miękciejszy"

Rafal102
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: wt lip 08, 2008 7:24 am
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Rafal102 » pn lip 14, 2008 4:44 pm

Mi to nie przeszkadza, moge wjezdzać głeboko w jeziorka ale pytałem czy jest sens bo i tak most jest nisko wiec czy podwyzszenie ma jakies tu znaczenie..?? Czy plus moj bo tak szybko w bagnie nie utonie..??
LAND ROVER DISCOVERY 96'
AUDI B4 Cabrio V6 2.8
PASSAT B5 1.9 TDI 152 KM 336NM

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » pn lip 14, 2008 5:57 pm

Jak nie masz zamiaru upalać to w zasadzie bez znaczenia... i tak zaraz coś innego się zepsuje :lol:
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
goralski
 
 
Posty: 10926
Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
Kontaktowanie:

Post autor: goralski » wt lip 15, 2008 9:50 am

im wyższy tym gorsze kąty pracy krzyżaków...my w swoim gzie po klepaniu resorów i założeniu do samej ramy (bez budy) nie daliśmy rady go pchać bo wysoko stał,z czasem samo siadło,z przodu "trochę" mu silnik pomógł :)21 jeśli krzyżaki i wały "patrzą" ok to zostaw,nic nie wkładaj i szukaj większych opon :)2
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S

Rafal102
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: wt lip 08, 2008 7:24 am
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Rafal102 » wt lip 15, 2008 12:25 pm

Wikeszych ..?? Tzn..?? Wiekszy balon czy felgi 16' a może 17'
LAND ROVER DISCOVERY 96'
AUDI B4 Cabrio V6 2.8
PASSAT B5 1.9 TDI 152 KM 336NM

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » wt lip 15, 2008 12:39 pm

większy balon, chyba że na zloty tuningowe się wybierasz to felgi :lol:

Rafal102
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: wt lip 08, 2008 7:24 am
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Rafal102 » wt lip 15, 2008 1:03 pm

A w te felgi wejdze, czy trzeba inne szukać..?? i jaka szerokość dać..??
LAND ROVER DISCOVERY 96'
AUDI B4 Cabrio V6 2.8
PASSAT B5 1.9 TDI 152 KM 336NM

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » wt lip 15, 2008 3:38 pm

31/10,5/15

Rafal102
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: wt lip 08, 2008 7:24 am
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Rafal102 » śr lip 16, 2008 12:28 pm

Słuchajcie, przygladałem sie zawieszeniu w Uazie innym niż moj i miał faktycznie resory proste. Ale w takim razie moje nie moga byc klepane, muszaq byc z innego auta, poniważ, wydaje mi sie, że sa dużo dłuższe. Pytanie: Jakiej długości sa resory w Uazie..?? Ja postaram sie swoje zmierzyć.
LAND ROVER DISCOVERY 96'
AUDI B4 Cabrio V6 2.8
PASSAT B5 1.9 TDI 152 KM 336NM

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » śr lip 16, 2008 3:32 pm

jak wyklepiesz oryginalne to naprawde wysoko może stać, ale jak już ktoś wspomniał wcześniej nie zwróciłem na to uwagi masz powkładane grubsze pióra co drugie co utrudni opadnięcie resorów

Rafal102
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: wt lip 08, 2008 7:24 am
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Rafal102 » śr lip 16, 2008 10:17 pm

Nie ma co płakać, tak musi być, kolega z form uświadomił mi, że w innym wypadku most rozwali mi miskie olejową dlatego juz zaczynam rozumiec i poznawac moje autko..:)
LAND ROVER DISCOVERY 96'
AUDI B4 Cabrio V6 2.8
PASSAT B5 1.9 TDI 152 KM 336NM

ladzk
 
 
Posty: 102
Rejestracja: czw kwie 20, 2006 10:56 pm
Lokalizacja: Warszawa niestety

Re: Podwyzszanie samochodu

Post autor: ladzk » wt lip 22, 2008 1:25 am

Rafal102 pisze:Witam. Mam na imie Rafał i jestem z Mrągowa. NIe ma gdzie sie przedsawic wiec robie to w swoim pierwszym poście.

Od paru dni stałem sie posiadaczem mojego wymażonego samochodu i mam co do niego pytanie. Jest on strasznie wysoko podniesiony i cholernie sztywny i z tym sie wiaze moje pytanie czy to ma sens..?? Czy nie lepiej go obnizyc i zyskac troche elaztycznosc samochodu.??? Czy moze jednak to sie przydaje..?? Za pomoc bede wdzieczny..??
Ma to sens.
Lepiej obniżyć.
A w ogóle to jak tam stryjenka uważa...

Ktoś podniósł zawieszenie i utwardził bo potrzebował pojazdu do upalania w terenie - tam zawieszenie miękkie jak w hamerykańskich krążownikach szos i niskie jak w Ferrari jest raczej wadą... A jak ty chcesz po prostu po czarnym tyłek wozić i nie zastanawiać się czy zjeżdżając na trawę od razu się nie zawiesisz - to ani takie wysokie zawieszenie nie jest ci potrzebne (trzydzieści - trzydzieści pięć centymetrów spokojnie wystarcza na wszelkie polne drogi i płaskie w miarę oraz twarde łączki) ani tak twarde (jedzie się tym pewnie jak furmanką). I musisz wybrać co dla ciebie ważniejsze - komfort, prędkość czy dzielność terenowa wyśrubowana do granic możliwości.

Awatar użytkownika
cezii
Posty: 419
Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów

Post autor: cezii » wt lip 22, 2008 7:33 am

utwardził bo potrzebował pojazdu do upalania w terenie - tam zawieszenie miękkie
Akurat z tym miękkim zawieszeniem to bym sie nie zgodził bo w terenie w dużym stopniu liczy sie wykrzyż a uaz z fest wyklepanymi resorami takiego akurat nie posiada w przeciwieństwie do miękiego ( jak na uaza) zawieszenia oryginalnego. Może wygląda bardziej plaskato ale nie odrywa kółek od ziemi na przechyłach :)2
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey

Awatar użytkownika
piotrek_uaz
Posty: 534
Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy

Post autor: piotrek_uaz » wt lip 22, 2008 10:02 am

cezii pisze:
utwardził bo potrzebował pojazdu do upalania w terenie - tam zawieszenie miękkie
Akurat z tym miękkim zawieszeniem to bym sie nie zgodził bo w terenie w dużym stopniu liczy sie wykrzyż a uaz z fest wyklepanymi resorami takiego akurat nie posiada w przeciwieństwie do miękiego ( jak na uaza) zawieszenia oryginalnego. Może wygląda bardziej plaskato ale nie odrywa kółek od ziemi na przechyłach :)2
Wlasnie mialem to napisac :D

Rafal102
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: wt lip 08, 2008 7:24 am
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Rafal102 » czw sie 14, 2008 12:05 am

Jestem ciagle na etapie remontu mojego uaza i tu wystapił problem z podniesieniem, a dokładnie chodzi mi o ten kat pod jakim pracuje wał. Jest bardzo duży, można powiedziec że maxymalny. Poniewaz gdyby auto uniosło sie chociaż 2cm w góre to by nie mozna było wałem przekrecic bo krzyzak nie mogłby bardziej sie załamac. Mam pytanie czy łożysko na moście nie dostanie za mocno po dupie..?? A może coś jeszcze innego byc narazone..??
LAND ROVER DISCOVERY 96'
AUDI B4 Cabrio V6 2.8
PASSAT B5 1.9 TDI 152 KM 336NM

Awatar użytkownika
piotrek_uaz
Posty: 534
Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy

Post autor: piotrek_uaz » czw sie 14, 2008 7:14 am

Rafal102 pisze:Jestem ciagle na etapie remontu mojego uaza i tu wystapił problem z podniesieniem, a dokładnie chodzi mi o ten kat pod jakim pracuje wał. Jest bardzo duży, można powiedziec że maxymalny. Poniewaz gdyby auto uniosło sie chociaż 2cm w góre to by nie mozna było wałem przekrecic bo krzyzak nie mogłby bardziej sie załamac. Mam pytanie czy łożysko na moście nie dostanie za mocno po dupie..?? A może coś jeszcze innego byc narazone..??
Ja mysle ze cos predzej czy pozniej rozsypie sie.
U mnie po wyklepaniu resorow (troche za mocno - kowal nie trafil w wysokosc tylu) sa wibracje od walu i wyje.

Tylko po cholere podnosic go tak wysoko ? Przeciez bedzie odbijal sie jak pilka na kazdym dolku. A jak wjezdzasz w wode i naleje Ci sie do kabiny, to chyba swiat sie nie zawali :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość