jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Bartmann

- Posty: 1833
- Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartmann » ndz lip 13, 2008 4:35 pm
Jest ok.
Samo ci siądzie...no jak bedziesz akrobacje robił to drążek ponaparza w resor.

-
sys-kom

- Posty: 1810
- Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sys-kom » ndz lip 13, 2008 4:58 pm
wygląda na klepane resory , tak jak wyżej samo siądzie
Off Road to choroba przenoszona przez błoto
HERBU BIEDRONKA
-
maruda

- Posty: 497
- Rejestracja: śr lip 28, 2004 5:46 pm
- Lokalizacja: Sosnowiec
Post
autor: maruda » ndz lip 13, 2008 8:05 pm
bardzo mocno wyklepane, oryginalne są prawie proste
-
sys-kom

- Posty: 1810
- Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sys-kom » ndz lip 13, 2008 8:13 pm
dokładnie
Off Road to choroba przenoszona przez błoto
HERBU BIEDRONKA
-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » ndz lip 13, 2008 8:28 pm
"żeby żuk stał wysoko i woził dwie tony"
na początek proponuje obniżyć ciśnienie w oponach, do póki nowych resorów nie skombinujesz bo te szybko nie siądą

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
sys-kom

- Posty: 1810
- Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sys-kom » ndz lip 13, 2008 8:31 pm
worek piasku na pakę , na przód troszkę szpeju i siądzie szybko
Off Road to choroba przenoszona przez błoto
HERBU BIEDRONKA
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » pn lip 14, 2008 9:28 am
to nie sa klepane respry

worek piachu nie pomoze - tam ktos wstawil na wreda co drugie pioro z jakiegos dostawczaka
Predzej mu wypadna wszystkie plomby niz mu siada te resory

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
sys-kom

- Posty: 1810
- Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sys-kom » pn lip 14, 2008 9:55 am
jest coś dziwnego w tych resorach bo nie lagi są różnej szerokości .
ktoś może policzyć ile jest lag w przednim i ile w tylnym resorze , bo pamiętam że nie są takie same ,
Off Road to choroba przenoszona przez błoto
HERBU BIEDRONKA
-
Didymos

- Posty: 2164
- Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
- Lokalizacja: Węgrów
Post
autor: Didymos » pn lip 14, 2008 9:59 am
Z przodu powinno być 8 piór z tyłu 9 albo 7.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
-
Olek1605
-

- Posty: 861
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Olek1605 » pn lip 14, 2008 10:00 am
wyraźnie masz klepane resory jak chcesz żeby był elastyczniejszy to załaduj mu na pake troche ciężaru i pojeździj po wybojach zrobi się "miękciejszy"
-
Rafal102
- jestem tu nowy...

- Posty: 48
- Rejestracja: wt lip 08, 2008 7:24 am
- Lokalizacja: Mrągowo
Post
autor: Rafal102 » pn lip 14, 2008 4:44 pm
Mi to nie przeszkadza, moge wjezdzać głeboko w jeziorka ale pytałem czy jest sens bo i tak most jest nisko wiec czy podwyzszenie ma jakies tu znaczenie..

Czy plus moj bo tak szybko w bagnie nie utonie..

LAND ROVER DISCOVERY 96'
AUDI B4 Cabrio V6 2.8
PASSAT B5 1.9 TDI 152 KM 336NM
-
Bartmann

- Posty: 1833
- Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartmann » pn lip 14, 2008 5:57 pm
Jak nie masz zamiaru upalać to w zasadzie bez znaczenia... i tak zaraz coś innego się zepsuje

-
goralski
-

- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: goralski » wt lip 15, 2008 9:50 am
im wyższy tym gorsze kąty pracy krzyżaków...my w swoim gzie po klepaniu resorów i założeniu do samej ramy (bez budy) nie daliśmy rady go pchać bo wysoko stał,z czasem samo siadło,z przodu "trochę" mu silnik pomógł

jeśli krzyżaki i wały "patrzą" ok to zostaw,nic nie wkładaj i szukaj większych opon

"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
-
Rafal102
- jestem tu nowy...

- Posty: 48
- Rejestracja: wt lip 08, 2008 7:24 am
- Lokalizacja: Mrągowo
Post
autor: Rafal102 » wt lip 15, 2008 12:25 pm
Wikeszych ..

Tzn..

Wiekszy balon czy felgi 16' a może 17'
LAND ROVER DISCOVERY 96'
AUDI B4 Cabrio V6 2.8
PASSAT B5 1.9 TDI 152 KM 336NM
-
Olek1605
-

- Posty: 861
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Olek1605 » wt lip 15, 2008 12:39 pm
większy balon, chyba że na zloty tuningowe się wybierasz to felgi

-
Rafal102
- jestem tu nowy...

- Posty: 48
- Rejestracja: wt lip 08, 2008 7:24 am
- Lokalizacja: Mrągowo
Post
autor: Rafal102 » wt lip 15, 2008 1:03 pm
A w te felgi wejdze, czy trzeba inne szukać..

i jaka szerokość dać..

LAND ROVER DISCOVERY 96'
AUDI B4 Cabrio V6 2.8
PASSAT B5 1.9 TDI 152 KM 336NM
-
Olek1605
-

- Posty: 861
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Olek1605 » wt lip 15, 2008 3:38 pm
31/10,5/15
-
Rafal102
- jestem tu nowy...

- Posty: 48
- Rejestracja: wt lip 08, 2008 7:24 am
- Lokalizacja: Mrągowo
Post
autor: Rafal102 » śr lip 16, 2008 12:28 pm
Słuchajcie, przygladałem sie zawieszeniu w Uazie innym niż moj i miał faktycznie resory proste. Ale w takim razie moje nie moga byc klepane, muszaq byc z innego auta, poniważ, wydaje mi sie, że sa dużo dłuższe. Pytanie: Jakiej długości sa resory w Uazie..

Ja postaram sie swoje zmierzyć.
LAND ROVER DISCOVERY 96'
AUDI B4 Cabrio V6 2.8
PASSAT B5 1.9 TDI 152 KM 336NM
-
Olek1605
-

- Posty: 861
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Olek1605 » śr lip 16, 2008 3:32 pm
jak wyklepiesz oryginalne to naprawde wysoko może stać, ale jak już ktoś wspomniał wcześniej nie zwróciłem na to uwagi masz powkładane grubsze pióra co drugie co utrudni opadnięcie resorów
-
Rafal102
- jestem tu nowy...

- Posty: 48
- Rejestracja: wt lip 08, 2008 7:24 am
- Lokalizacja: Mrągowo
Post
autor: Rafal102 » śr lip 16, 2008 10:17 pm
Nie ma co płakać, tak musi być, kolega z form uświadomił mi, że w innym wypadku most rozwali mi miskie olejową dlatego juz zaczynam rozumiec i poznawac moje autko..

LAND ROVER DISCOVERY 96'
AUDI B4 Cabrio V6 2.8
PASSAT B5 1.9 TDI 152 KM 336NM
-
ladzk
-

- Posty: 102
- Rejestracja: czw kwie 20, 2006 10:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa niestety
Post
autor: ladzk » wt lip 22, 2008 1:25 am
Rafal102 pisze:Witam. Mam na imie Rafał i jestem z Mrągowa. NIe ma gdzie sie przedsawic wiec robie to w swoim pierwszym poście.
Od paru dni stałem sie posiadaczem mojego wymażonego samochodu i mam co do niego pytanie. Jest on strasznie wysoko podniesiony i cholernie sztywny i z tym sie wiaze moje pytanie czy to ma sens..

Czy nie lepiej go obnizyc i zyskac troche elaztycznosc samochodu.

? Czy moze jednak to sie przydaje..

Za pomoc bede wdzieczny..

Ma to sens.
Lepiej obniżyć.
A w ogóle to jak tam stryjenka uważa...
Ktoś podniósł zawieszenie i utwardził bo potrzebował pojazdu do upalania w terenie - tam zawieszenie miękkie jak w hamerykańskich krążownikach szos i niskie jak w Ferrari jest raczej wadą... A jak ty chcesz po prostu po czarnym tyłek wozić i nie zastanawiać się czy zjeżdżając na trawę od razu się nie zawiesisz - to ani takie wysokie zawieszenie nie jest ci potrzebne (trzydzieści - trzydzieści pięć centymetrów spokojnie wystarcza na wszelkie polne drogi i płaskie w miarę oraz twarde łączki) ani tak twarde (jedzie się tym pewnie jak furmanką). I musisz wybrać co dla ciebie ważniejsze - komfort, prędkość czy dzielność terenowa wyśrubowana do granic możliwości.
-
cezii

- Posty: 419
- Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
- Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów
Post
autor: cezii » wt lip 22, 2008 7:33 am
utwardził bo potrzebował pojazdu do upalania w terenie - tam zawieszenie miękkie
Akurat z tym miękkim zawieszeniem to bym sie nie zgodził bo w terenie w dużym stopniu liczy sie wykrzyż a uaz z fest wyklepanymi resorami takiego akurat nie posiada w przeciwieństwie do miękiego ( jak na uaza) zawieszenia oryginalnego. Może wygląda bardziej plaskato ale nie odrywa kółek od ziemi na przechyłach

_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
-
piotrek_uaz

- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Post
autor: piotrek_uaz » wt lip 22, 2008 10:02 am
cezii pisze:utwardził bo potrzebował pojazdu do upalania w terenie - tam zawieszenie miękkie
Akurat z tym miękkim zawieszeniem to bym sie nie zgodził bo w terenie w dużym stopniu liczy sie wykrzyż a uaz z fest wyklepanymi resorami takiego akurat nie posiada w przeciwieństwie do miękiego ( jak na uaza) zawieszenia oryginalnego. Może wygląda bardziej plaskato ale nie odrywa kółek od ziemi na przechyłach

Wlasnie mialem to napisac

-
Rafal102
- jestem tu nowy...

- Posty: 48
- Rejestracja: wt lip 08, 2008 7:24 am
- Lokalizacja: Mrągowo
Post
autor: Rafal102 » czw sie 14, 2008 12:05 am
Jestem ciagle na etapie remontu mojego uaza i tu wystapił problem z podniesieniem, a dokładnie chodzi mi o ten kat pod jakim pracuje wał. Jest bardzo duży, można powiedziec że maxymalny. Poniewaz gdyby auto uniosło sie chociaż 2cm w góre to by nie mozna było wałem przekrecic bo krzyzak nie mogłby bardziej sie załamac. Mam pytanie czy łożysko na moście nie dostanie za mocno po dupie..

A może coś jeszcze innego byc narazone..

LAND ROVER DISCOVERY 96'
AUDI B4 Cabrio V6 2.8
PASSAT B5 1.9 TDI 152 KM 336NM
-
piotrek_uaz

- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Post
autor: piotrek_uaz » czw sie 14, 2008 7:14 am
Rafal102 pisze:Jestem ciagle na etapie remontu mojego uaza i tu wystapił problem z podniesieniem, a dokładnie chodzi mi o ten kat pod jakim pracuje wał. Jest bardzo duży, można powiedziec że maxymalny. Poniewaz gdyby auto uniosło sie chociaż 2cm w góre to by nie mozna było wałem przekrecic bo krzyzak nie mogłby bardziej sie załamac. Mam pytanie czy łożysko na moście nie dostanie za mocno po dupie..

A może coś jeszcze innego byc narazone..

Ja mysle ze cos predzej czy pozniej rozsypie sie.
U mnie po wyklepaniu resorow (troche za mocno - kowal nie trafil w wysokosc tylu) sa wibracje od walu i wyje.
Tylko po cholere podnosic go tak wysoko ? Przeciez bedzie odbijal sie jak pilka na kazdym dolku. A jak wjezdzasz w wode i naleje Ci sie do kabiny, to chyba swiat sie nie zawali

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość