jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » śr kwie 07, 2004 7:21 pm
no i bardzo dobrze...powstanie syf o przyzwoitych walorach użytkowych jesli bedzie porządnie zrobiony i praktycznie wieczny w normalnej eksploatacji
tylko nie zapomnij wyjebać kranika lewy/prawy bo sie bedzie zapowietrzał

#noichuj
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » śr kwie 07, 2004 7:59 pm
Jako główny będze zbiornik prawy a lewy dostanie pompkę na prunt tylko żeby przelewał do głównego zastanowie się nad wyłącznikiem pływakowym
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Grzegorz G.

- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Grzegorz G. » czw kwie 08, 2004 8:59 am
1) Ja dzisiaj bym skrzynię uazową wywalił (właśnie poszło mi łożysko między skrzynią i reduktorem - to na wałku zdawczym). To zbyt wybuchowa zabawka jest. Dzisiaj bym przejściówkę do reduktora zamówił i silnik ze skrzynią bym dał. Znajomy robi wtedy dodatkowe podparcie dla wałka zdawczego ze skrzyni i działa jak należy.
2) U mnie ten zawór działa, ale pewnie do czasu. Powrót mam do jednego zbiornika więc po przełączeniu powoli mi paliwo z powrotem do lewego przepompowuje. Wydaje mi się, że to się najchętniej przy całkowitym braku paliwa w którymś ze zbiorników zapowietrza.
Grzechu_z_UAZ
-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » czw kwie 08, 2004 9:58 am
klucz13 pisze:Jako główny będze zbiornik prawy a lewy dostanie pompkę na prunt tylko żeby przelewał do głównego zastanowie się nad wyłącznikiem pływakowym
widziałem w uazie taki patent że zbiorniki były ze sobą rurka połączone w miejsce korków spustowych były wkręcone końcówki z połączenim tej ruki. A co najważnejsze że to działało samoczynnie

Gazy 69
-
Artur

- Posty: 562
- Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: Artur » czw kwie 08, 2004 1:50 pm
Darek pisze:klucz13 pisze:Jako główny będze zbiornik prawy a lewy dostanie pompkę na prunt tylko żeby przelewał do głównego zastanowie się nad wyłącznikiem pływakowym
widziałem w uazie taki patent że zbiorniki były ze sobą rurka połączone w miejsce korków spustowych były wkręcone końcówki z połączenim tej ruki. A co najważnejsze że to działało samoczynnie

Nie polecal bym takiego pomysłu bo co będzie jak sie auto przechyli a zbiorniki oba bedą pełne?? Raczej zacznie spie..dalac to samo bedzie kiedy bedzie mało i sie auto przechyli to sie syf zapowietrzy raczej.
-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » czw kwie 08, 2004 2:01 pm
można zaworek zwrotny wstawić co by tylko w jedną strone przepływało.
Uaz ma wade konstrukcyjna z wlewami - są za krótkie. Naet jak bedzie tylko jeden zbiornik pełny i bedzie ostry trawers na jego strone to się bedzie wylewać. Gaz to co innego

ma wysoko wlew paliwa - nie mówie o tym mały zbiorniku co ma pod siedzeniem pasażera - co w moim gazie nie występuje

Gazy 69
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » czw kwie 08, 2004 6:29 pm
Darek pisze:klucz13 pisze:Jako główny będze zbiornik prawy a lewy dostanie pompkę na prunt tylko żeby przelewał do głównego zastanowie się nad wyłącznikiem pływakowym
widziałem w uazie taki patent że zbiorniki były ze sobą rurka połączone w miejsce korków spustowych były wkręcone końcówki z połączenim tej ruki. A co najważnejsze że to działało samoczynnie

Jest to pierwsza rzecz jaką upier...sz w terenie i po jeżdzie
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » pt kwie 09, 2004 7:50 am
zbiorniki też można upierdzielić

ale ten przewód jeśli już by miał być to oczywiście że trzeba go tak poprowadzić i osłonić przed ewentualnymi uszkodzeniami.
Widziałem bezpieczne rozwiązanie w uazi - zbiornik paliwa zamontowany wewnątrz uaza na nadkolu

Gazy 69
-
jose
-

- Posty: 289
- Rejestracja: czw mar 25, 2004 10:26 pm
- Lokalizacja: była 100lica
Post
autor: jose » pt kwie 09, 2004 8:25 am
dobry sposob:D mi LPG montuja na tylnych blotnikach. bedzie dobrze;)
pozdr
jose
UAZ.Sexy technology.
SAMURAI disco.Jeszcze bardziej sexy technology.
tel. 600 520 504
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » pt kwie 09, 2004 7:40 pm
Darek pisze:zbiorniki też można upierdzielić

ale ten przewód jeśli już by miał być to oczywiście że trzeba go tak poprowadzić i osłonić przed ewentualnymi uszkodzeniami.
Widziałem bezpieczne rozwiązanie w uazi - zbiornik paliwa zamontowany wewnątrz uaza na nadkolu

a jak se na dachu dupniesz to ci pompka paliwowa nie potrzebna
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość