Uaz+Silnik parcha+mosty parcha+skrzynia parcha+reduktor
Moderator: Student
- maciejmlynarz
- Posty: 503
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
- Lokalizacja: Leszno Wielkopolska
- maciejmlynarz
- Posty: 503
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
- Lokalizacja: Leszno Wielkopolska
nie tyle waga co przełożenie
4.11 albo 4,3kilka to na długich podjazdach zwłaszcza z większymi kółkami może być problem :/ K260 w zasadzie to samo co k160 ale lepsze przełożenie (4.62) i grucha tylnego mostu w osi samochodu 


Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Mosty 160/260 porownywalne masowo do Uazowych, ale tam trzeba uwazac na przelozenia. Kumpel wstawil od 160 2.8 benzyna i okazalo sie ze sa za szybkie. Silnik BMW 2.8 Skrzynia mercedes kaczka, rozdzielcza Robur i 33", 5 bieg nie da sie uzywac, bo V max na nim z przelozen wychodzi cos kolo 250km/h.
Jak jechalem plaskatym za nim, to 150km/h, a w uazie dopiero 4.5 krpm na III biegu.
Jak jechalem plaskatym za nim, to 150km/h, a w uazie dopiero 4.5 krpm na III biegu.

Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
prawiepilmar pisze:a ciśnienie w fedimie...
prawie nie robi róznicy - taka twarda

Ostatnio zmieniony ndz gru 14, 2008 11:42 pm przez Flor, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość