jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
tarhim
-

- Posty: 1163
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 6:09 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Bydgoszcz
Post
autor: tarhim » czw sie 25, 2011 12:47 pm
Frolik pisze:
ogolnie jeszcze wiecej dalo by jakies fajne V6, np. z Forda czy Mercedesa...
Monowtrysk sobie do głowicy zmotaj

UAZ 469B '86 z wołgą, "Krokodyl"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"
-
tomaszb2
-

- Posty: 247
- Rejestracja: ndz gru 19, 2010 3:35 pm
- Lokalizacja: świętokrzyskie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tomaszb2 » czw sie 25, 2011 12:49 pm
Frolik pisze:ogolnie jeszcze wiecej dalo by jakies fajne V6, np. z Forda czy Mercedesa...
a czy to wytrzyma reszta?

Tomek
Jazda Uazem jest jak rosyjska ruletka nie wiesz kiedy Cię coś (przy)trafi!! 
-
carinus
-

- Posty: 1144
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
- Lokalizacja: lubuskie/Belgia
Post
autor: carinus » wt sie 30, 2011 6:25 pm
Frolik pisze:
K131 działa ładnie, ale szukam czegos co da większą moc.
Gaźnik moze Ci dać co najwyżej lepszą kulturę pracy silnika i mniejsze spalanie a mocy musisz szukać w całym silniku z naciskiem na głowicę.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
-
Frolik

- Posty: 393
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 10:52 am
Post
autor: Frolik » pt wrz 20, 2013 1:12 pm
tarhim pisze:Frolik pisze:Warto ładowac się w ten gaźnik K151 ?
W ostatnim czasie zmieniłem K131 na 129b, ale dalej szukam optymalnego wyjścia.
A co ci w K131 nie podpasowało?
cały czas przerabiam temat gaznika w uazie i szukam najlepszego rozwiązania. Co polecacie? Jednak K131?
Mój K131 nadawał się juz tylko na smietnik , teraz mam K129b le też nie jest idealny. Jak sie go swietnie wyreguluje to pochodzi z tydzien i potem znowu zalewa...
-
Lorado

- Posty: 655
- Rejestracja: pn maja 07, 2007 7:47 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: Lorado » pt wrz 20, 2013 3:15 pm
Przepraszam że się wtrącam,ale jeżeli pochodzi tydzień i zalewa to chyba pływak tonie,czyli nabiera benzyny i podnosi poziom.
,Espace 2,2dCi 2003,Jeep Grand Cherokee 4,0 1998
-
Frolik

- Posty: 393
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 10:52 am
Post
autor: Frolik » pn wrz 23, 2013 12:15 pm
Lorado pisze:Przepraszam że się wtrącam,ale jeżeli pochodzi tydzień i zalewa to chyba pływak tonie,czyli nabiera benzyny i podnosi poziom.
no tak, dobrze ze sie wtrącasz, nie ma za co przepraszac.... ale plywak jest wymieniony na nowy

i w tym cały ból...
-
dmuchawiec
-

- Posty: 123
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 12:10 pm
- Lokalizacja: kraków
Post
autor: dmuchawiec » pn wrz 23, 2013 12:21 pm
Frolik pisze:Lorado pisze:Przepraszam że się wtrącam,ale jeżeli pochodzi tydzień i zalewa to chyba pływak tonie,czyli nabiera benzyny i podnosi poziom.
no tak, dobrze ze sie wtrącasz, nie ma za co przepraszac.... ale plywak jest wymieniony na nowy

i w tym cały ból...
co za ekstrawagancja.. wymieniać na nowy

na szczelny wymień albo zalutuj stary
Hilux Surf KZN130 '93
Uaz 315126 '87
-
Lorado

- Posty: 655
- Rejestracja: pn maja 07, 2007 7:47 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: Lorado » pn wrz 23, 2013 1:46 pm
Przed zamontowaniem musisz go zanurzyć w naczyniu z gorącą wodą.Jeżeli będzie nieszczelny to będą leciały bańki powietrza.Lutowanie to też nieciekawy sposób bo zwiększa wagę.Zdarza się że pływak c był w gaźniku na gazie to ma dziurę.
,Espace 2,2dCi 2003,Jeep Grand Cherokee 4,0 1998
-
TASMAN UAZ
-

- Posty: 200
- Rejestracja: pn cze 24, 2013 6:32 pm
- Lokalizacja: Grójec
Post
autor: TASMAN UAZ » pn paź 28, 2013 7:20 pm
witam byłby chętny ktoś na gaźnik K-151 sprawny z mojego uaza ? , a może k-129 lub k-129g tanio odsprzedam
UAZ 31512 na początku motania
FROTKA 2,2 DTI LONG
-
Frolik

- Posty: 393
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 10:52 am
Post
autor: Frolik » wt sty 21, 2014 2:45 pm
jakie ceny za gaźniki?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość