rzuca po całej drodze
Moderator: Student
Re: rzuca po całej drodze
jakość odpowiedzi adekwatna do jakości pytania..
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
Re: rzuca po całej drodze
Bo debile chcieli by zdiagnozować wszystko przez net az chwilę te matoły bedą się strzępić że ujowy dentysta i dziury meilem nie załata.W zawieszeniu cudów nie ma ale jest to dość złożony system zależnosci i pierwszym krokiem jest sprawdzenie na szarpakach na pierwszej lepszej stacji diagnostycznej.Jeszcze nie zadżyło mi się, ani mojm znajomym żeby na stacji diagnostycznej pobrali za to opłatę. Jedziesz i mówisz że masz kłopot z zawiechą i że się obawiasz jeżdzić bo nie wiesz co się dzieje i co masz naprawić , ale na to gamoń netowy nie wpadnie tylko będzie ludziom dupę zawracał i się fochował ale że jest debilem to mu też do łba nie przyjdzieTomaszRT pisze:jakość odpowiedzi adekwatna do jakości pytania..

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Re: rzuca po całej drodze
Za kompleksowe sprawdzenie zawiechy na szarpakach płacę dwie dyszki na stacji diagnostycznej. Zwyczajnie nie chce mi się podnosić auta i szukać samemu
Re: rzuca po całej drodze
Tak, tak.... Teraz to na pewno wszyscy będą chętnie Tobie pomagać.....woltek pisze:dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Nic od Was nie można się dowiedzieć (każdy dla siebie, zakłamane chamy)

JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.
GAZ 69M 1967r.
Re: rzuca po całej drodze
Witam nie mogę nigdzie znaleźć informacji n.t zbieżności kół w Uazie 469b.
Byłem w geofizyce podali, że to CHYBA zbieżność 1.5 - 3.0
Czy to prawda? W czwartek jestem umówiony na ustawienie czy dane są prawidłowe?
Pozdrawiam
Byłem w geofizyce podali, że to CHYBA zbieżność 1.5 - 3.0
Czy to prawda? W czwartek jestem umówiony na ustawienie czy dane są prawidłowe?
Pozdrawiam
"Czego nie ma, to się nie zepsuje"
www.polskajazda.pl/Samochody/UAZ/469B/76189
www.polskajazda.pl/Samochody/UAZ/469B/76189
Re: rzuca po całej drodze
Prawidłowe.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
-
-
- Posty: 215
- Rejestracja: ndz lis 11, 2007 7:34 pm
- Lokalizacja: miasto
Re: rzuca po całej drodze
Instrukcja jest do ściągnięcia na forum tam wszystko dokładnie pisze lub gotowa do kupienia na Allegro Ja przygodę z UAZem zaczynałem od ściągnięcia instrukcji dokładnego przeczytania sprawdzenia w praktyce a później od zadawania pytań.
Edgar z Gór.
Re: rzuca po całej drodze
Nie zawsze mam dostęp do internetu, dlatego czasami lepiej jest poprzeć niektóre informacje na forum. Kupować na allegro? Wybacz, ale za te pieniądze wolę przejechać nim 2 km więcej
Ja nie zaczynałem przygody od instrukcji, lecz od doprowadzenia auta do stanu używalności, jako że nadwozie było przywiązane sznurkami do ramy w dniu zakupu. Dzięki instrukcji nie dowiem się, gdzie jakiej grubości blacha przychodzi i jaki jest profil auta.
P.S. Co do rzucania po drodze:
1. Sprawdź ogumienie
2. Wyważenie felg
3. Ciśnienie w kołach (może różnić się o 0.2 na jednej osi i już może ściągać)
4. łożyska, piasty
5. Zbieżność ( u mnie w tej chwili jest całkowicie do dupy pod tym względem)
6. Końcówki (czasami opłaca się je jeszcze delikatnie dokręcić)
7. Jak jeździsz po dziurawym asfalcie.. to normalne, że rzuca
8. Luzy w układzie kierowniczym
9. Opory toczenia (najlepiej sprawdzić czy bębny się grzeją)
0. Warto sprawdzić czy jest jeszcze olej w kolumnie kierowniczej
, o ile się nie mylę, tam będzie śruba którą można luz wyeliminować.
Przyczyn może być wiele, czasami nawet najmniejsza drobnostka może powodować takie, a nie inne reakcje.
I dodam jeszcze coś na koniec. Wskazówka od mojego dziadka: Auta starego typu tak mają, że jeżdżą od jednej strony do drugiej, kierownicę trzeba trzymać z wyczuciem, gdy zacznie znosić w lewo, nie kręć kierownicą w prawo, a jedynie zablokuj, na ślimaku w kolumnie jest dosyć spore uzwojenie, przez co jest bardzo czuły na delikatne ruchy kierownicą
Pozdrawiam
P.S. Wszystkie modele Uaza mają taką zbieżność? (łącznie z tymi nowymi?)
Ja nie zaczynałem przygody od instrukcji, lecz od doprowadzenia auta do stanu używalności, jako że nadwozie było przywiązane sznurkami do ramy w dniu zakupu. Dzięki instrukcji nie dowiem się, gdzie jakiej grubości blacha przychodzi i jaki jest profil auta.
P.S. Co do rzucania po drodze:
1. Sprawdź ogumienie
2. Wyważenie felg
3. Ciśnienie w kołach (może różnić się o 0.2 na jednej osi i już może ściągać)
4. łożyska, piasty
5. Zbieżność ( u mnie w tej chwili jest całkowicie do dupy pod tym względem)
6. Końcówki (czasami opłaca się je jeszcze delikatnie dokręcić)
7. Jak jeździsz po dziurawym asfalcie.. to normalne, że rzuca
8. Luzy w układzie kierowniczym
9. Opory toczenia (najlepiej sprawdzić czy bębny się grzeją)
0. Warto sprawdzić czy jest jeszcze olej w kolumnie kierowniczej

Przyczyn może być wiele, czasami nawet najmniejsza drobnostka może powodować takie, a nie inne reakcje.
I dodam jeszcze coś na koniec. Wskazówka od mojego dziadka: Auta starego typu tak mają, że jeżdżą od jednej strony do drugiej, kierownicę trzeba trzymać z wyczuciem, gdy zacznie znosić w lewo, nie kręć kierownicą w prawo, a jedynie zablokuj, na ślimaku w kolumnie jest dosyć spore uzwojenie, przez co jest bardzo czuły na delikatne ruchy kierownicą
Pozdrawiam
P.S. Wszystkie modele Uaza mają taką zbieżność? (łącznie z tymi nowymi?)
"Czego nie ma, to się nie zepsuje"
www.polskajazda.pl/Samochody/UAZ/469B/76189
www.polskajazda.pl/Samochody/UAZ/469B/76189
Re: rzuca po całej drodze
Ciekawa teoriaTuri pisze: Wskazówka od mojego dziadka: Auta starego typu tak mają, że jeżdżą od jednej strony do drugiej, kierownicę trzeba trzymać z wyczuciem, gdy zacznie znosić w lewo, nie kręć kierownicą w prawo, a jedynie zablokuj, na ślimaku w kolumnie jest dosyć spore uzwojenie, przez co jest bardzo czuły na delikatne ruchy kierownicą



Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Re: rzuca po całej drodze
Twój dziadek raczej nie znał sie na samochodach
sądząc po radach 


Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Re: rzuca po całej drodze
na ślimaku w kolumnie jest dosyć spore uzwojenie,


bałwan bałwanowi wilkiem ..........życie to podróż ,a nie osiaganie celu ...PATOLGIA...
Re: rzuca po całej drodze
może dziadek elektrykiem był 

Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Re: rzuca po całej drodze
Tutaj to ja już zakręciłem z tym uzwojeniem 
Ponadto jeżeli jeździcie UAZ'ami, żukami i innymi samochodami o zbliżonej konstrukcji kolumny bez przeróbek, wspomagania itp to wiecie, że UAZ'a prowadzi się najlepiej przy prędkości w okolicach 60km/h
Elektrykiem nie był a Mechanikiem. Prawie pół wieku spędził naprawiając Żuki, Gazy 69, Syrenki, Warszawy, Ursus C-45, Stalińce S-100 i inne wynalazki minionej ery technologicznej.
P.S. Jak znowu coś przekręcę śmiało poprawiajcie, pojęć za bardzo nie znam (przy okazji je poznam) Po prostu wiem co na jakiej zasadzie działa i jak to naprawić w zupełności mi to wystarcza aby jeździć bezawaryjnie

Ponadto jeżeli jeździcie UAZ'ami, żukami i innymi samochodami o zbliżonej konstrukcji kolumny bez przeróbek, wspomagania itp to wiecie, że UAZ'a prowadzi się najlepiej przy prędkości w okolicach 60km/h
Elektrykiem nie był a Mechanikiem. Prawie pół wieku spędził naprawiając Żuki, Gazy 69, Syrenki, Warszawy, Ursus C-45, Stalińce S-100 i inne wynalazki minionej ery technologicznej.
P.S. Jak znowu coś przekręcę śmiało poprawiajcie, pojęć za bardzo nie znam (przy okazji je poznam) Po prostu wiem co na jakiej zasadzie działa i jak to naprawić w zupełności mi to wystarcza aby jeździć bezawaryjnie

Ostatnio zmieniony śr lis 18, 2009 12:13 am przez Turi, łącznie zmieniany 1 raz.
"Czego nie ma, to się nie zepsuje"
www.polskajazda.pl/Samochody/UAZ/469B/76189
www.polskajazda.pl/Samochody/UAZ/469B/76189
Re: rzuca po całej drodze
To już wiem dlaczego wiekszość nie dotrwała do naszych czasówTuri pisze:Tutaj to ja już zakręciłem z tym uzwojeniem
Ponadto jeżeli jeździcie UAZ'ami, żukami i innymi samochodami o zbliżonej konstrukcji kolumny bez przeróbek, wspomagania itp to wiecie, że UAZ'a prowadzi się najlepiej przy prędkości w okolicach 60km/h
Elektrykiem nie był a Mechanikiem. Prawie pół wieku spędził naprawiając Żuki, Gazy 69, Syrenki, Warszawy, Ursus C-45, Stalińce S-100 i inne wynalazki minionej ery technologicznej.
P.S. Jak znowu coś przekręcę śmiało poprawiajcie xD


Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Re: rzuca po całej drodze
Turi pisze: wspomagania itp to wiecie, że UAZ'a prowadzi się najlepiej przy prędkości w okolicach 60km/h

Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Re: rzuca po całej drodze
Rozumiem, że jadąc puścisz kierownicę i przejedziesz parę kilometrów po linii prostej?nieprawda , herezja i pomówienia jakieś , no chyba ,że to jakiś rupieć to tak
500 góra 700m to się zgodzę, ale dalej na pewno delikatnie zniesie (bo to mam na myśli w wypowiedzi)
Mnie po 200-300m zaczyna ściągać w lewo, ale przyczynę znam, jest to wina rozbieżności u mnie oraz opory tarcia w lewym przednim bębnie (trochę za dużo dospawałem do szczęk z tej strony)
Przeczytałem wcześniejszą moją wypowiedź:
Zapewne tego się czepiacie, za bardzo tutaj przesadziłemtypu tak mają, że jeżdżą od jednej strony do drugiej


Tak jak pisałem, muszę pilnować co piszę, bo czasami przesadzam z niektórymi rzeczami

"Czego nie ma, to się nie zepsuje"
www.polskajazda.pl/Samochody/UAZ/469B/76189
www.polskajazda.pl/Samochody/UAZ/469B/76189
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 39
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 11:34 pm
- Lokalizacja: Rzeszów/Strzyżów i okolice
Re: rzuca po całej drodze
DziękiTuri pisze:Nie zawsze mam dostęp do internetu, dlatego czasami lepiej jest poprzeć niektóre informacje na forum. Kupować na allegro? Wybacz, ale za te pieniądze wolę przejechać nim 2 km więcej
Ja nie zaczynałem przygody od instrukcji, lecz od doprowadzenia auta do stanu używalności, jako że nadwozie było przywiązane sznurkami do ramy w dniu zakupu. Dzięki instrukcji nie dowiem się, gdzie jakiej grubości blacha przychodzi i jaki jest profil auta.
P.S. Co do rzucania po drodze:
1. Sprawdź ogumienie
2. Wyważenie felg
3. Ciśnienie w kołach (może różnić się o 0.2 na jednej osi i już może ściągać)
4. łożyska, piasty
5. Zbieżność ( u mnie w tej chwili jest całkowicie do dupy pod tym względem)
6. Końcówki (czasami opłaca się je jeszcze delikatnie dokręcić)
7. Jak jeździsz po dziurawym asfalcie.. to normalne, że rzuca
8. Luzy w układzie kierowniczym
9. Opory toczenia (najlepiej sprawdzić czy bębny się grzeją)
0. Warto sprawdzić czy jest jeszcze olej w kolumnie kierowniczej, o ile się nie mylę, tam będzie śruba którą można luz wyeliminować.
Przyczyn może być wiele, czasami nawet najmniejsza drobnostka może powodować takie, a nie inne reakcje.
I dodam jeszcze coś na koniec. Wskazówka od mojego dziadka: Auta starego typu tak mają, że jeżdżą od jednej strony do drugiej, kierownicę trzeba trzymać z wyczuciem, gdy zacznie znosić w lewo, nie kręć kierownicą w prawo, a jedynie zablokuj, na ślimaku w kolumnie jest dosyć spore uzwojenie, przez co jest bardzo czuły na delikatne ruchy kierownicą
Pozdrawiam
P.S. Wszystkie modele Uaza mają taką zbieżność? (łącznie z tymi nowymi?)
Re: rzuca po całej drodze
woltek pisze:rzuca mnie po całej drodze "czarnej" -m zbieżność czy coś innego
Jakie trzymasz ciśnienie w kołach? jeżeli jeździsz na oryginałach ( JA cośtam), to spuść do 1 at, a najlepiej załóż atki - zupełnie inny samochód!!
Wielu moich początkujących kolegów tak miało, obniżenie ciśnienia pomogło.
Przepraszam, że żyję - to się więcej nie powtórzy...
Re: rzuca po całej drodze
Boszszs nastepny znawcabajobongo pisze: to spuść do 1 at, a najlepiej załóż atki - zupełnie inny samochód!!
Wielu moich początkujących kolegów tak miało, obniżenie ciśnienia pomogło.



Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Re: rzuca po całej drodze

Ciekawa koncepcja.
Ci "nowi" to istna wylęgarnia patentów...

JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.
GAZ 69M 1967r.
Re: rzuca po całej drodze
pokolenie neostrady
, cos tam przeczytali , coś tam usłyszeli ....

Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Re: rzuca po całej drodze
Spróbuj, zobaczysz. na ATkach goodricha i z ciśnieniem 2.0 atm. idzie prościutko, ale na JA przy 2.0, a nawet 1,5 atm myszkował po całej drodze. I te wiadomości nie z netu, i nie wyssane z palca, ale od starych użytkowników- profesjonalnych mechaników.klucz13 pisze:Boszszs nastepny znawcabajobongo pisze: to spuść do 1 at, a najlepiej załóż atki - zupełnie inny samochód!!
Wielu moich początkujących kolegów tak miało, obniżenie ciśnienia pomogło.kuźwa na samych felach po torach se pojeździj
![]()
Przepraszam, że żyję - to się więcej nie powtórzy...
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 39
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 11:34 pm
- Lokalizacja: Rzeszów/Strzyżów i okolice
Re: rzuca po całej drodze
Dzięki !
Re: rzuca po całej drodze
Od prooooooofesjonalistowbajobongo pisze:Spróbuj, zobaczysz. na ATkach goodricha i z ciśnieniem 2.0 atm. idzie prościutko, ale na JA przy 2.0, a nawet 1,5 atm myszkował po całej drodze. I te wiadomości nie z netu, i nie wyssane z palca, ale od starych użytkowników- profesjonalnych mechaników.klucz13 pisze:Boszszs nastepny znawcabajobongo pisze: to spuść do 1 at, a najlepiej załóż atki - zupełnie inny samochód!!
Wielu moich początkujących kolegów tak miało, obniżenie ciśnienia pomogło.kuźwa na samych felach po torach se pojeździj
![]()



Boże chroń nas od aids, a1h1 i takich mundrych

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość