Silnik- ograniczenie dopływu powietrza.

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » ndz sie 08, 2004 7:01 pm

wrx pisze: Ja w sumie wolę tak jak jest teraz :)2
no nareszcie zes cos sensownego napisal 8) :)2
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » ndz sie 08, 2004 7:35 pm

Ankot pisze:u nas w klerykowie takie rzeczy robią średnio po 1,5kPLN...... mówię np. o silniku 1,8 do audi 80...
bbuuuuahhhhaaahhhaaaa :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
to wiem już co to za remont...dotarte zawory i nowe uszczelniacze + uszczelka głowica i miska i pierścienie...
remont :lol:

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » ndz sie 08, 2004 7:48 pm

no nareszcie zes cos sensownego napisal
lepiej późno niż wcale :)21
remont
szwedzki remont :wink:
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » ndz sie 08, 2004 7:56 pm

:)21
no i teraz ciekawe co pomaga wymiana pierścieni skoro tuleja stara i nagar wypłukany...no co ?










MotoDoktor :)21

ech...ja durny myślałem, że gaz to trudna sprawa aby porządnie założyć (by porządnie chodził) i aby silnik się nie skończył...a to proste jak drut :)21

szwedzki remont i lata dalej...500 tkm żuk - to nissan z 2 miliony walnie...tak wychodzi nie ?

tu większość ludzi jest dorosła a kwestie remontów wraz z kosztorysami był poruszane parokrotnie...więc prosze tutaj nie zaciemniać obrazu...bo jeszcze ktoś to potraktuje poważnie i na głupka wyjdzie...

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » ndz sie 08, 2004 8:05 pm

:)21
a ja gupi chciałem po 200tyś sprzedawać :)21

widziałem dzisiaj jak kolesiowi w starym oplu strzelił przewód gazowy, waliło w niebo na 2 metry :)21 :)21 , z wrażenia aż zapomniał polecieć zakrecić zawór, tylko stał jak ta dupa i się przyglądał :)21
moze myślał, że powinien w takiej stuacji mu wystrzelić cały w niebo jak rozwiązany balonik :)21
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » ndz sie 08, 2004 8:22 pm

ogolnie panie bananie wiekszosc z tego tematu to sie jedynie do wyciecia nadaje :)21

a tak miedzy Bogiem a prawda to trzebaby czlowiek na pelny etat albo i dwa zatrudnic, coby te wszystkie posty wyczyscil i mowie z reka na sercu nie zycze nikomu tej roboty - bo to syzyfowa praca :)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » ndz sie 08, 2004 8:27 pm

a co do cięcia to nie trzeba...niech pisze każdy co chce - w końcu to dyskusja...ale błędy i kłamstwa trza wypomnieć...

Ankot
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: sob sie 07, 2004 1:18 pm
Lokalizacja: Kleryków

Post autor: Ankot » ndz sie 08, 2004 9:24 pm

Mnie nie jest wszystko jedno - zważ że taki idiot wyjeżdza na drogi - jak zabije siebie to jego problem ........ale równie dobrze moze "trafić" Ciebie , mnie lub kogokolwiek innego.....
Się złozyło że mi "stukneło" 20-to lecie prawka ....w tym czasie przejechałem ponad 1,7Mkm, miałem 3 kolizje bez ofiar, w tym jedna z mojej winy . ostatnia trafiła mi się 16 lat temu...... Wychodzi na to że te stłuczki przypadaja na pierwsze 4 lata mojej "kariery kierowniczej" :o
- przypadek ? - chyba nie .........wyłazi jak wół brak doświadczenia......
Teraz nabyłem juz 6 zmysła i oczy wyrosły mi w d***e :D Do małych samochodów nie wsiadam - ryj ma mieć 2 metry a motor conajmniej 2 litry........ no co taka klaustrofobia........cenię swego żywota. A najlepiej mie się jeździło ...... BWP-em a później w robocie Uralem ( dźwigiem rakietowym ) ...jakojsik tak bezpiecznie. ...... a jakie towarzystwo na drodze było uprzejme........omijali z daleka....hehehehehe
Teraz mam zamiar nabyć takiego dla zabawy ale w wersji z budą - przerobię go na "campinga"..........( no co wiem że jestem zboczony ) :lol: :lol: :lol: :lol:
"wolanty na siebie" i gaz do dechy......

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » ndz sie 08, 2004 9:27 pm

widzę ze nie zrozumialeś mnie dokładnie, więc spiesze z wyjaśnieniem.
Nie mówiłem o poszanowaniu współużytkowników drogi, tylko o podejsćiu do maszyny. To 2 rózne kwestie. Amen.
łoś też człowiek

Ankot
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: sob sie 07, 2004 1:18 pm
Lokalizacja: Kleryków

Post autor: Ankot » ndz sie 08, 2004 9:29 pm

Jezu ale "prykacie" nie zaden szwedzki tylko z z zatulejowaniem lub wymianą tłoków i pełna obróbką mechaniczną.... ja nie mówiłem że na orginalnych częściach.....nie jestem zboczeńcem by wydawać kasę za logo firmy..... :lol: :lol: :lol: Takie np. "Gorzyce" robią całkiem niezłe tłoki i prawie do wszystkiego..........
Ostatnio zmieniony ndz sie 08, 2004 9:32 pm przez Ankot, łącznie zmieniany 1 raz.
"wolanty na siebie" i gaz do dechy......

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » ndz sie 08, 2004 9:31 pm

to i tak za mało pieniędzy...nawet na nieoryginalnych częściach...

Ankot
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: sob sie 07, 2004 1:18 pm
Lokalizacja: Kleryków

Post autor: Ankot » ndz sie 08, 2004 9:33 pm

E tam.... a może mie robią po starej znajomości ? - hyba jednak nie....
"wolanty na siebie" i gaz do dechy......

Ankot
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: sob sie 07, 2004 1:18 pm
Lokalizacja: Kleryków

Post autor: Ankot » ndz sie 08, 2004 9:43 pm

WRX..... wystrzelił przewód gazowy ? .... eee jakaś ściema ten miedziany nie mógł wystrzelić bo za małe cisnienie , poza tym na zbiorniku jest zabezpieczenie "antywypływowe" .
Jedyne co mogło spektakularnie "wystrzelić" to mieszanka w kolektorze ssącym.... Jak nie ma klapy przeciwwybuchowej to ślicznie i z efektami rozwala wszystkie gumy wraz z przepływomierzem i filtrem powietrza....hehehe. Częste zjawisko w wózkach sprowadzanych z Holandii .... Nie wiem czemu ale te gamonie nie stosują urzadzen przeciwwybuchowych........... :evil: :evil: !!
"wolanty na siebie" i gaz do dechy......

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » ndz sie 08, 2004 9:54 pm

jak to mowia z gowna bata nie ukrecisz....
albo robisz porzadny remont i jezdzisz nie martiwac sie kiedy to padnie albo klecisz z byle czego...
tyle ze ta druga opcja jest duzo bardziej kosztowna :)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » ndz sie 08, 2004 10:17 pm

banan pisze:to i tak za mało pieniędzy...nawet na nieoryginalnych częściach...
Racja w pełni!Jak to mówią:"nie kupuj tanio,bo to za drogo kosztuje".
Miałem wiele przypadków poprawiania "tanich" remontów.
Tanio to bedzie,jak cylindry przehonujesz drewnianym kołkiem z glancpapierem,pod panewki podłożysz listki z puszki po piwie itp.Szkoda gadać.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7506
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » pn sie 09, 2004 12:14 am

vandall1 pisze:
banan pisze:to i tak za mało pieniędzy...nawet na nieoryginalnych częściach...
Racja w pełni!Jak to mówią:"nie kupuj tanio,bo to za drogo kosztuje".
Miałem wiele przypadków poprawiania "tanich" remontów.
Tanio to bedzie,jak cylindry przehonujesz drewnianym kołkiem z glancpapierem,pod panewki podłożysz listki z puszki po piwie itp.Szkoda gadać.
Gdzieś kiedyś coś czytałem na temat dębowych tłoków... to chyba ta sama kategoria

Awatar użytkownika
moralez
    
    
Posty: 2454
Rejestracja: wt lut 11, 2003 5:07 am
Lokalizacja: włocławek

Post autor: moralez » pn sie 09, 2004 2:07 am

a te tloki to byly z puszek po debowym(mocnym) :)21 czy majster robil po kilku debowych ??
ZG 5.2 96r.

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pn sie 09, 2004 3:02 am

leon zet pisze:Gdzieś kiedyś coś czytałem na temat dębowych tłoków... to chyba ta sama kategoria
a o kondensatorach z zab slyszales ?? 8)
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Ankot
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: sob sie 07, 2004 1:18 pm
Lokalizacja: Kleryków

Post autor: Ankot » pn sie 09, 2004 7:13 am

Szanowni przedmówcy ; powtarzacie "obiegowe opinie" a konkretów brak........ ja wiem swoje . ja przez kilkanaście lat przygotowywałem sprzet do ciężkiej pracy w terenie a nie na giełdę.... Papatki
:lol: :lol: :lol:
"wolanty na siebie" i gaz do dechy......

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pn sie 09, 2004 7:37 am

chciał bym usłyszeć wyjaśnienie fenomenu tych remontów za 1500...bo ja też troche lat już robie i za ch... mi ta kwota nie pasuje :)21

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » pn sie 09, 2004 9:32 am

panie banan-za 6 tyś to dzisiaj kupuje sie całe auto (nie tylko w niemcowni) ktoś kto wyłożył 6 tyś na auto(całe swoje oszczędności ) nie wyda drugie tyle na remont ! więc robi remont za 1500 zł ......ktoś komu przekręcił się silnik w nowyszym aucie (np żułtek 100- 200 tyś km) robi remont też za w/w 1500 zł ponieważ w takim silniku wymienia sie to co sczezło a nie wszystko (nie ma potrzeby wymiany tłoków , tulejii , czy wału - po takim przebiegu te elementy są dopiero dotarte) .............................. nie jestem zwolennikiem robienia kapitalki ,,u szwagra w stodole''ale ludzie tak robia - koszt to w/w 1500 zł i co dziwne czasem te silniki całkiem nieżle pracują ................................................no to włożyłem kij w mrowisko :lol: :lol: - czekam

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pn sie 09, 2004 9:42 am

borman zgadza się - ale to nie remont kapitalny !! !! !!
a takie stwierdzenie tu padło...za 1500 to można naprawić silnik albo podleczyć ale nie wyremontować...i chyba napisałem, że 3% ludzi się decyduje na remont ze względu na koszty właśnie...

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7506
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » pn sie 09, 2004 9:46 am

MOC pisze:
leon zet pisze:Gdzieś kiedyś coś czytałem na temat dębowych tłoków... to chyba ta sama kategoria
a o kondensatorach z zab slyszales ?? 8)
Taa.. chyba czytaliśmy ten sam artykuł w Świecie motocykli

Ankot
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: sob sie 07, 2004 1:18 pm
Lokalizacja: Kleryków

Post autor: Ankot » pn sie 09, 2004 4:14 pm

Dla mnie remont kapitalny to zrobienie układu korbowo -tłokowego czyli conajmniej: szlif wała , cylindrów ( lub ew. wymiana tulei i ich szlif ) , nowe tłoki ze sw. ,wymiana panewek głównych i korbowych (ew. stare tłoki jak nie mają owalu i dorobienie do nich tulei - jak by co ...), przeszlifowanie zaworów i gniazd - regulacja klawiatury, zrobienie koło wałka posredniego ( na ogół bardzo żadko jest taka potrzeba) wymiana wszystkich uszczelek ( nie dziadować), nowe pierścionki i inne drobne pierdoły.
Jak Dacie konkretny przykład tzn : model silnika , jego pojemność i zakres robót to Wam podam ile to kosztuje u nas - z dokładnoscią do 15% - a w szczegółach to po 1- szym września bo majster na urlopie i warsztat zamknięty. 8)
hehehehe.kapitalka za 6 kpln..... :)21
Acha : dla mnie 15% prowizji za danie namiaru na warsztat......
"wolanty na siebie" i gaz do dechy......

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pn sie 09, 2004 4:17 pm

leon zet pisze:
MOC pisze:
leon zet pisze:Gdzieś kiedyś coś czytałem na temat dębowych tłoków... to chyba ta sama kategoria
a o kondensatorach z zab slyszales ?? 8)
Taa.. chyba czytaliśmy ten sam artykuł w Świecie motocykli
no przyznam sie ze dawno to bylo :wink:
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość