rama uaz a mosty patrol GR Y60
Moderator: Student
Re: rama uaz a mosty patrol GR Y60
swego czasu sporo było uazów na mostach GRa.
Myślę że nie powinno byc problemów z włożeniem. Sprężyny tylne daj wewnątz ramy.
Gdybym ja to teraz robił, zwiększył bym rostaw osi, dając przedni most do przodu, żeby mijał się z silnikiem - a nie znajdował się pod nim. Tył robiłbym na sierżancie - może wtedy wystąpic problem kolizji z wałem do mechanika.
Myślę że nie powinno byc problemów z włożeniem. Sprężyny tylne daj wewnątz ramy.
Gdybym ja to teraz robił, zwiększył bym rostaw osi, dając przedni most do przodu, żeby mijał się z silnikiem - a nie znajdował się pod nim. Tył robiłbym na sierżancie - może wtedy wystąpic problem kolizji z wałem do mechanika.
Re: rama uaz a mosty patrol GR Y60
tak jest w oryginale gratapilmar pisze:Sprężyny tylne daj wewnątz ramy.


co do prowadzenia ja bym zostawił oryginalny pomysł z GRa który bardzo ładnie się krzyżuje, a wszystkie potrzebne wymiary mamy i nie trzeba ich robić na "nowo"

przód bym zmienił bo nie jest najlepszy

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
- UAZ Adventure
- Posty: 611
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
- Lokalizacja: Tarnów
Re: rama uaz a mosty patrol GR Y60
Tak z ciekawości zapytam, co kolega by radził z przodu, czyje rozwiązanielbl78 pisze: przód bym zmienił bo nie jest najlepszy

Re: rama uaz a mosty patrol GR Y60
ja nie mogę dać mostu do przodu bo buda ma być z Gaz 69.
Zastanawiałem się długo nad ta przeróbką, nie przespałem 2 nocy i doszedłem do wniosku, że
użyje mostów od K160, i zamontuję je do ramy uaza na springach z tyłu " A " wahacz.
Jednak pomysł z GRem wciąż mnie nurtuje - nie odpuszczę mu
Zastanawiałem się długo nad ta przeróbką, nie przespałem 2 nocy i doszedłem do wniosku, że
użyje mostów od K160, i zamontuję je do ramy uaza na springach z tyłu " A " wahacz.
Jednak pomysł z GRem wciąż mnie nurtuje - nie odpuszczę mu

low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się
-= GAZIOR =- - robi się
Re: rama uaz a mosty patrol GR Y60
mi pasujelbl78 pisze:
przód bym zmienił bo nie jest najlepszy
Re: rama uaz a mosty patrol GR Y60
a jak macie rozwiązany problem napędu? Jakie reduktory? Jakie przełożenia?
Życie to wielka impreza. Rób wszystko żeby nie być na niej kelnerem
uwielbiam 69
uwielbiam 69

Re: rama uaz a mosty patrol GR Y60
szukaj mostów k260Jarem pisze:ja nie mogę dać mostu do przodu bo buda ma być z Gaz 69.
Zastanawiałem się długo nad ta przeróbką, nie przespałem 2 nocy i doszedłem do wniosku, że
użyje mostów od K160, i zamontuję je do ramy uaza na springach z tyłu " A " wahacz.
Jednak pomysł z GRem wciąż mnie nurtuje - nie odpuszczę mu
zazwyczaj przełożenia 4,625 jak w gr (k160 najczęściej 4,11), grucha prawie po środku - nie ma problemów z posadzeniem sprężyn.
mosty węższe od uazowych, ale można dac odsadzone felgi.
Tył można przerobic na tarcze GR plus zaciski.
Niedawno wyjechał samuraj mojego kolegi na takich mostach,
i wyszło calkiem nieźle, a i prowadzi się super.
Re: rama uaz a mosty patrol GR Y60
tfu tfu JeepUAZ Adventure pisze:Tak z ciekawości zapytam, co kolega by radził z przodu, czyje rozwiązanielbl78 pisze: przód bym zmienił bo nie jest najlepszy


jeśli chodzi o nie seryjne to bardzo podoba mi się patent jednego kolegi z forum (ma kaste Wranglera na ramie patrola) i bardzo ładnie rozwiązany zawias z przodu (przerobione wahacze patrolowskie) niestety nie moge znaleźć tematu gdzie były foty tego rozwiązania

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: rama uaz a mosty patrol GR Y60
pilmar pisze:szukaj mostów k260Jarem pisze:ja nie mogę dać mostu do przodu bo buda ma być z Gaz 69.
Zastanawiałem się długo nad ta przeróbką, nie przespałem 2 nocy i doszedłem do wniosku, że
użyje mostów od K160, i zamontuję je do ramy uaza na springach z tyłu " A " wahacz.
Jednak pomysł z GRem wciąż mnie nurtuje - nie odpuszczę mu
zazwyczaj przełożenia 4,625 jak w gr (k160 najczęściej 4,11), grucha prawie po środku - nie ma problemów z posadzeniem sprężyn.
mosty węższe od uazowych, ale można dac odsadzone felgi.
Tył można przerobic na tarcze GR plus zaciski.
Niedawno wyjechał samuraj mojego kolegi na takich mostach,
i wyszło calkiem nieźle, a i prowadzi się super.
O tym że grucha mostu w K260 była na środku wiem jednak nie wiedziałem o przełożeniach

A tarcze chcę zrobić - mam dość bębnów

low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się
-= GAZIOR =- - robi się
Re: rama uaz a mosty patrol GR Y60
tarcze z przodu masz w obydwu przypadkach (160 i 260) z tyłu (260) masz ręczny na bębnach odpada motanie ręcznego
jeśli motać tarcze to na zaciskach od Y61 (nie zapiekają się tak jak Y60)
co do reduktora zależy jaki silnik
BTW mosty z 160/260 są węższe niż GR i UAZ trzeba odsadzić felgi minimum 30mm

co do reduktora zależy jaki silnik

BTW mosty z 160/260 są węższe niż GR i UAZ trzeba odsadzić felgi minimum 30mm

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: rama uaz a mosty patrol GR Y60
silnik 2.9 v6 ford scorpio efi .
Choć bardzo korci mnie zapodać jeepowską 4.0 OHO
Choć bardzo korci mnie zapodać jeepowską 4.0 OHO
low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się
-= GAZIOR =- - robi się
Re: rama uaz a mosty patrol GR Y60
GAZikowy reduktor może nie wytrzymać tego połączenia 

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: rama uaz a mosty patrol GR Y60
więc robur lub skrzynia i reduktor k260
low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się
-= GAZIOR =- - robi się
Re: rama uaz a mosty patrol GR Y60
robur trochę szybki przy dużych kołach będzie lipa 

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: rama uaz a mosty patrol GR Y60
Widziałem połączenie silnika 2.5 td z discoteki + skrzynia merc + reduktor robur - i nie był szybki ten redudktor
low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się
-= GAZIOR =- - robi się
Re: rama uaz a mosty patrol GR Y60
przełożenie 1:1,8
jest szybki, jedyny plus to PTO
a co do skrzyni pewnie z busa kaczki gdzie masz dłuuuuugą 1
jest szybki, jedyny plus to PTO
a co do skrzyni pewnie z busa kaczki gdzie masz dłuuuuugą 1

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: rama uaz a mosty patrol GR Y60
skrzynia tzw wolna piątka.
ja mam dokładnie taki zestaw w swoim aucie, a do tego fedimę 35, czyli faktycznie koło 36,5".
Daje rade taki zestaw. Sprzęgło ma się dobrze.
Ale to ciężki zestaw - silnik ciężki, kryza ciężka(blacha 3cm), skrzynia i reduktor też ciężkie.
Zabawy było z połączeniem scorpio ze skrzynią MB.
auto na fedimach(bez zapasu), z wyciągarką i klatką waży 1850kg.
ja mam dokładnie taki zestaw w swoim aucie, a do tego fedimę 35, czyli faktycznie koło 36,5".
Daje rade taki zestaw. Sprzęgło ma się dobrze.
Ale to ciężki zestaw - silnik ciężki, kryza ciężka(blacha 3cm), skrzynia i reduktor też ciężkie.
Zabawy było z połączeniem scorpio ze skrzynią MB.
auto na fedimach(bez zapasu), z wyciągarką i klatką waży 1850kg.
Re: rama uaz a mosty patrol GR Y60
Na chwilę obecną mam 6 cylindrowego merca 2.5 benzyna połączonego ze skrzynia merca diesla 4 biegową (kaczka ), do tego reduktor gaz 69.
Jednak przy silniku 2.9 efi może nie wystarczyć koła nie będą większe niż 35".
Jednak przy silniku 2.9 efi może nie wystarczyć koła nie będą większe niż 35".
low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się
-= GAZIOR =- - robi się
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości