Zmielił sie most :(

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » czw wrz 02, 2004 10:25 pm

Marci! A współosiowość?Taż to ch.. strzeli!Ja tam bym wywalił....A wiadomo,że bardzo trzeba pilnować luzów dwustożkowego,bo to najważniejsze.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

KAZIK
 
 
Posty: 141
Rejestracja: wt mar 30, 2004 8:22 pm
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: KAZIK » czw wrz 02, 2004 10:26 pm

JaFuzz pisze:... nie zgadzam się z tobą wcale a wcale... jak podpora jest to ma być...
Wiedziałem, że obóz zwolenników łożyska podpory ataku się odezwie.
Tak trzymać :)2

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » czw wrz 02, 2004 10:33 pm

cos wymysl podpora ma być zobacz jakie tam siły działają zwłaszcza jak jedziesz w terenie lub kup drugi most (300-400zł) i po problemie tylko go wyreguluj luzy bo go też szlak trafi tak szczerze to niewidziałem jeszcze dyfra bez tego łozyska ale kazdy sobie zepke skrobie dobrej nocy panowie to tyle z mojej strony a łozysko ma być i już
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

KAZIK
 
 
Posty: 141
Rejestracja: wt mar 30, 2004 8:22 pm
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: KAZIK » czw wrz 02, 2004 10:38 pm

Taa..
Wmontuj łożysko w pieprzniętą obudowę a potem to od razu kupuj drugi most :lol:

Awatar użytkownika
JaFuzz
Posty: 378
Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: JaFuzz » pt wrz 03, 2004 7:19 am

vandall1 pisze:Noooo,ale jak Jaromie nadpękła ta obudowa noskowego-to chyba lepiej ja całkiem wypieprzyć,nie?
Po oblukaniu tego pęknięca nie jestem pewien czy ono już klasyfikuje je do wyrombania podpory... w końcu jest u nas pare zakładów dobrze znających się na spawaniu żeliwa... inna sprawa to czy ta podpora sama się nie exmituje podczas wyjmowania ataku... bo coś mi się tak wydaje... :( ni cholery nie możemy tego ruszyć z tamtąd... trza bęedzie jaiś ściągacz namotać ... bo wersia młotek 5kilowy mnie jakoś nie przekonuje :-?
może ma kto w okolicy taki ściągacz na pożyczkę ??
P2, M10, K175, 69M
Remont Miska

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » pt wrz 03, 2004 8:01 am

KAZIK pisze:Taa..
Wmontuj łożysko w pieprzniętą obudowę a potem to od razu kupuj drugi most :lol:

przecierz niewiem jak jest pękniete bo przytym niebyłem jak jest tylko pęknięte to pospawać a jak już niema tego oczka to druga obudowa
bo luz na tych łozyskach bedziesz co tydzien regulował
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt wrz 03, 2004 8:01 am

JaFuzz pisze: ... nie zgadzam się z tobą wcale a wcale... jak podpora jest to ma być... mam nadzieję że w odziedziczonych po tobie te podpory znajdę...
nie znajdziesz...
luzy na wałku atakującym kasuje się regularnie...najlepiej wogóle w te stożkowe dwurzędowe nie zakładać dystansu między nimi...zobacz jakie malutkie jest łożysko na podporze - i gniazdo w dziewięciu przypadkach na dziesięć jest wybite...uwierz, że podpora jest zbędna...i nie jest to tylko moje zdanie ale wielu osób które użytkuja uazowe mosty dość intensywnie...

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt wrz 03, 2004 8:03 am

Marci pisze: bo luz na tych łozyskach bedziesz co tydzien regulował
piękna teoria...sprawdzałeś ? czy sobie wydedykowałeś ?
gdy jest podpora to właśnie oszukuje prawdziwy luz...a główne łożyska już pracują "bokiem"...

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » pt wrz 03, 2004 8:19 am

nie praktyka bo ja w swoim dzipku to przerabiałem w przednim i tylnim moscie i umnie luzu na łozysku podporwym brak bo gniazdo nie jest wyj....ne a łozysko to kosztuje około 30zł ale mówie kazdy zrobi jak uważa to moje zdanie umnie jest to łozysko
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
JaFuzz
Posty: 378
Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: JaFuzz » pt wrz 03, 2004 8:03 pm

banan pisze: luzy na wałku atakującym kasuje się regularnie...najlepiej wogóle w te stożkowe dwurzędowe nie zakładać dystansu między nimi
ciach...
kuhde... trza było od razu powiedzieć... jak się kasuje te luzy ??
P2, M10, K175, 69M
Remont Miska

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt wrz 03, 2004 8:26 pm

no jak? :o dokręcając nakrętke...tylko nie za mocno bo się zapali łożysko...

Awatar użytkownika
JaFuzz
Posty: 378
Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: JaFuzz » pt wrz 03, 2004 8:30 pm

banan pisze:no jak? :o dokręcając nakrętke...tylko nie za mocno bo się zapali łożysko...
i to wszystko ?? tak się zastanawiałem czemu to to takie luźne... nawt pół zwoja dokręciłem... hehehe... powiedz mi czy zamierzasz przesłać mi wskaźnik oleju czy nie ?? jak nie to sobie jutro kupie... na Łodzi
P2, M10, K175, 69M
Remont Miska

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt wrz 03, 2004 8:32 pm

zamierzam...a wskaźnik sobie kup i tak bo się czasami psują...
co do regulacji to to wszystko...a w którym moście się luz zrobił ?

Awatar użytkownika
JaFuzz
Posty: 378
Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: JaFuzz » pt wrz 03, 2004 8:37 pm

banan pisze:zamierzam...a wskaźnik sobie kup i tak bo się czasami psują...
co do regulacji to to wszystko...a w którym moście się luz zrobił ?
tył bo przód to na razie z powodu bananatowości wału odłączony... ale i tak się przymioerzam do rozbiórki obu... tylko one mi zostały... już wszystkie inne podzespoły rozłożyłem na czynniki pierwsze i poskładałem po swojemu... tak dla pewności... czy trocin nie ma wśrodku.... a z przedniego mostu, jak zmieniałem olej, to taki niepewny leciał... lekko świecący... jakby z opiłkami... trochu mnie to martwi... ale spoko; czy podpór nie ma w obu mostach ?? i pytanie jak udało ci się zrobić taki krzywy przedn wał napędowy ??
P2, M10, K175, 69M
Remont Miska

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt wrz 03, 2004 8:45 pm

skrzynie i reduktor też rozbierałeś ? :o
po co ? i jak wyglądały ?
opiłki....taa...a pomyśleć to się nie chce ? że to smar z przegubów ? 8)
podpór nie ma w obu...ale załóż sobie...będzie ci się lepiej spać (bo nic innego to nie daje poza upierdliwością przy składaniu)
a wał to na szybko robiony przed wyjazdem...i taki został już...

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pt wrz 03, 2004 8:52 pm

:o po czterech latach prac tyle niedorobek :)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
JaFuzz
Posty: 378
Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: JaFuzz » pt wrz 03, 2004 8:52 pm

banan pisze:skrzynie i reduktor też rozbierałeś ? :o
po co ? i jak wyglądały ?
Rozbierałem bo nie znoszę jak sprzęt rzyga na potęgę... wyglądały ok... trochu dodystansowałem, tu i tam uszczelki zmieniłem... ale ogólnie to jest ok... a ze smarem to faktycznie bym nie wpadł... a co do podpory to już śpię spokojnie... jak dzisiaj wyciągnęliśmy dwurzędowe łożysko ataku i zobaczyłem jego gabaryty, to faktycznie mogę uwierzyć że to łożysko na podporze to niewiele zmienia... :)21
P2, M10, K175, 69M
Remont Miska

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt wrz 03, 2004 8:54 pm

no :)21
co do żygania...mówi się trudno :)21

Awatar użytkownika
JaFuzz
Posty: 378
Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: JaFuzz » pt wrz 03, 2004 8:54 pm

MOC pisze::o po czterech latach prac tyle niedorobek :)21
hehehe 4 lata i śmiga... ciekawe ile Tobie zejdzie... po ostatnich fotkach to mniemam że jeszcze 4 latka conajmniej... i dopiero wejdziesz w fazę testów terenowych... i sprzedaż jak Banan hehehe
P2, M10, K175, 69M
Remont Miska

Awatar użytkownika
JaFuzz
Posty: 378
Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: JaFuzz » pt wrz 03, 2004 8:55 pm

banan pisze:no :)21
co do żygania...mówi się trudno :)21
uznaj to za zboczenie ale nie trudno... już się nasłuchałem o tym że musi ciec... blablablabla
P2, M10, K175, 69M
Remont Miska

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pt wrz 03, 2004 8:58 pm

JaFuzz pisze:
MOC pisze::o po czterech latach prac tyle niedorobek :)21
hehehe 4 lata i śmiga... ciekawe ile Tobie zejdzie... po ostatnich fotkach to mniemam że jeszcze 4 latka conajmniej... i dopiero wejdziesz w fazę testów terenowych... i sprzedaż jak Banan hehehe
nic sie nie boj w tym roku teren zobaczy a nawet poczuje :)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
JaFuzz
Posty: 378
Rejestracja: czw maja 27, 2004 6:46 am
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: JaFuzz » pt wrz 03, 2004 9:00 pm

MOC pisze: nic sie nie boj w tym roku teren zobaczy a nawet poczuje :)21
jaasne... a łyżka na to niemożliwe... foty mu pokażesz i błota szufelką napchasz... hehehe chiba że błoto w spreyu sprzedają ... :wink:
P2, M10, K175, 69M
Remont Miska

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt wrz 03, 2004 9:41 pm

JaFuzz pisze:
banan pisze:no :)21
co do żygania...mówi się trudno :)21
uznaj to za zboczenie ale nie trudno... już się nasłuchałem o tym że musi ciec... blablablabla
nie miałem robić pomnika...i simmeringów wymieniać co dwa miesiące...
a oliwe zmieniałem baaardzo często - w przekładniach co wodowanie praktycznie...

Awatar użytkownika
Jaroma
Posty: 353
Rejestracja: sob maja 29, 2004 1:23 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Jaroma » pt wrz 03, 2004 10:00 pm

Atak, talerz i komplet lozysk juz prawiem mam :)21
Prosze znawcow tematu o porade jak to szybko sprytnie zdystansowac. Jaka kolejnosc itd... ??
Przy gabarytach tego ogromnego łozyska to male w podporze wyglada conajmniej jak idz stad wiec zastanawiam sie czy potraktowac mlotem peknieta podpore czy raczej do spawacza zaniesc noo ale o to nie pytam, wiem sa dwa obozy jedni za inni przeciw.
Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt wrz 03, 2004 10:02 pm

to się nie pytaj tylko uderz młotem :)21
co dystansować ? na mechaniźmie różnicowym łożyska też wymieniasz ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość