jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
autogryf1990
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: pn gru 13, 2010 11:54 am
Post
autor: autogryf1990 » pn gru 13, 2010 12:09 pm
Adampio pisze:I-502 ma o blisko 6 cm mniejszą średnicę od opony typowo uazowej. Na zimową szosę może być całkiem niezła. Ja wczoraj na dobrze ponad 10 letnich Ja 245 ślizgalem sie ponad 80 kilometrow po cimoku i gdyby nie to że takie 4 oponki to kupa forsy to bym pewnie kupił
a co do opinii to są tutaj:
http://www.uazbuka.ru/wheels.htm#i-502
są w trybie tekstowym więc można pogonić do roboty Wujka Gugla
podstawowa wada o jakiej piszą to zabijanie sie gliną
np. tutaj:
"курсовая устойчивость по глине - ну никакая"
"Работает нормально везде, кроме мокрой глины - в момент зализывает, самоочищение протектора - 0"
czyli musi taki ATek
=============
p.s. mala poprawka do średnicy: w różnych źródłach ta I-502 ma rożne rozmiary. Np Autogryf na Alledrogo podaje że to 235/75/15 (i to samo jest na oponie) a Uazbuka - ze 225/85/15
Są różne I-502?
witam wszystkich. ,mam na imie krzysiek i pracuje w firmie auto-gryf. chce sprostowac pare rzeczy

opona I-502 jest nizsza o4 milimetry od oryginalniej opony do uaz-a . a co do opon 235/75/15 sa to opony
I-520 jest to zupelnie inna opona. poprostu gdy wystawialem ja na allegro popelnilem literowke.
i zapewniam wszystkich ze wszystkie opony ktore sprzedaje sa nowe i nie sa to lanki
pozdrawiam wszystkich
-
Adampio
-

- Posty: 903
- Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Adampio » wt gru 14, 2010 1:55 pm
Zechce Krzysiek nas uświadomić czy Ja-409 są jeszcze produkowanie i/lub do kupienia?
-
autogryf1990
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: pn gru 13, 2010 11:54 am
Post
autor: autogryf1990 » wt gru 14, 2010 3:42 pm
nie interesowalem sie nimi juz dłuższy czas. z tego co wiem nie sa juz dostepne. ostatni zakup jaki mam jest z 2006 roku. potem nie moglem ich kupic. ale ruskie źródełko mówi że sa dostepne. musze to sprawdzic. a po co wam one? co to sa jakies mega kozaki?

dlaczego według was sa one lepsze od innych?
-
ralf8484
- jestem tu nowy...

- Posty: 10
- Rejestracja: sob lis 22, 2008 7:55 pm
Post
autor: ralf8484 » wt gru 14, 2010 4:08 pm
bo ruscy je w miarę chwalą ja na przykład potrzebuję opon które radziły by sobie dobrze nie tylko na śniegu ale i w błocie nie były najgorsze

-
Adampio
-

- Posty: 903
- Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Adampio » śr gru 15, 2010 12:19 am
Ja mam dwie Ja-409, na przodzie. Po zmianie z Ja-245 poczułem się superkomfortowo

-
autogryf1990
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: pn gru 13, 2010 11:54 am
Post
autor: autogryf1990 » śr gru 15, 2010 10:02 am
opona JA 245 jest najgorsza opona jaka mozna zalozyc do UAZ-a. zwykły kartoflak ze slabym bieznikiem. nawet gdybys zalozyl ja-192 tez bys myslal ze sa to super opony. a w rzeczyswistosci nadaja sie one tylko w góry. najlepszym rozwiazaniem jest kupic opone RADIALNĄ. i wtedy zobaczycie prawdziwa roznice. przede wszystkim jest ona zrobiona z miekkiej mieszanki. która zima nie przypomina drewnianego koła a latem ładnie zachowuje się w terenie. do normalnej jazdy w 100% wystarczy. chyba ze jezdzisz w rajdach to nie tematu...

-
Balu-Balu
-

- Posty: 5312
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
- Lokalizacja: GWE
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Balu-Balu » śr gru 15, 2010 10:32 am
autogryf1990 pisze:opona JA 245 jest najgorsza opona jaka mozna zalozyc do UAZ-a. zwykły kartoflak ze slabym bieznikiem..............
Tu Cię trochę poniosło, chyba, że masz na myśli jazdę w terenie.

Generalnie mało kto zakłada nówki opony radialne do Uaza. W większości są to nalewki (piszę o MT) i tu nie można mówić o "miękkiej" gumie. A do normalnej jazdy to i Ya245 wystarczy

Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
-
Adampio
-

- Posty: 903
- Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Adampio » śr gru 15, 2010 11:05 am
Jak tyko się pojawily Ja-409 to kupiłem dwie, bo: radialne i bardzo ciekawy bieżnik z niblamelami, które się sprawdzily na śniegu.
Ja-245 jest beznadziejna w zimie. W lecie, w turystyce robi nieźle poza głębokim błotem, a jej zaletą jest nieprzebijalność.
-
autogryf1990
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: pn gru 13, 2010 11:54 am
Post
autor: autogryf1990 » śr gru 15, 2010 3:40 pm
ja np. bardzo malo sprzedaje tych 245 na allegro tez nie widze zeby je ktos sprzedawal (nowe). i poza tym ze trudno je pzrebic to chyba nie ma za wielkiego sensu kupowac tej 245. zima slaba w terenie tez( wasze spostrzezenia). dokładasz 160 zł i masz opone ktora swietnie sprawdza sie w sniegu i w terenie tez se dobrze radzi. a co do 409 to zobaczymy co mi ruscy odpisza.
-
ralf8484
- jestem tu nowy...

- Posty: 10
- Rejestracja: sob lis 22, 2008 7:55 pm
Post
autor: ralf8484 » śr gru 15, 2010 9:06 pm
to czekamy

a swoja drogą ja mam 245 tylko ze dwie są ruskie a dwie stomilowskie i naprawdę widać różnice w składzie mieszanki na korzyść polskich
-
kb-autostyle
-

- Posty: 1313
- Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:20 am
- Lokalizacja: Moskwa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kb-autostyle » sob gru 18, 2010 4:08 pm
autogryf1990 pisze: a co do 409 to zobaczymy co mi ruscy odpisza.
stawiam zgrzewkę lecha, że nic nie odpiszą, albo odpisza że do polski nie wysyłają (jeśli to maiłeś na myśli)
Jeżdżę na felgach kutych SLIK i dziur się nie boję. Offroadu też nie. Polecam.
-
zippo68

- Posty: 2197
- Rejestracja: pt sty 16, 2009 10:19 pm
- Lokalizacja: Rybnik
Post
autor: zippo68 » sob gru 18, 2010 6:17 pm
kb-autostyle pisze:autogryf1990 pisze: a co do 409 to zobaczymy co mi ruscy odpisza.
stawiam zgrzewkę lecha, że nic nie odpiszą, albo odpisza że do polski nie wysyłają (jeśli to maiłeś na myśli)
To chyba zgrzewkę już wtopiłeś.
Odpiszą i wyślą jak trzeba będzie. Kojarz nick
http://www.auto-gryf.com.pl/
Śniadanie na kacu jest jak przeszczep. Przyjmie się, albo nie.
-
autogryf1990
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: pn gru 13, 2010 11:54 am
Post
autor: autogryf1990 » czw sty 13, 2011 1:33 pm
witam
niestety opony ja 409 nie są produkowane. i nikt w rosji nie potrafil mi odpowiedziec czy beda jeszcze w sprzedaży.
-
Adampio
-

- Posty: 903
- Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Adampio » czw sty 13, 2011 3:50 pm
@autogryf
dzięki za info, muszę wiec rozważyć co dalej...
-
bolek4x4
-

- Posty: 122
- Rejestracja: śr sty 23, 2008 10:57 pm
- Lokalizacja: bobrowice (ko krosna odrz)
Post
autor: bolek4x4 » ndz sty 23, 2011 10:11 pm
mam pytanie: mam nowe oponki i przydalo by sie ustawic zbierznosc na oko to mam niezlom rozbierznosc, jakie parametry przyjac do ustawienia zbierznosci na 0 czy z 1-2 mm zbieznosci??????
uaz dojedzie prawie wszedzie, w inne miejsce dolecisz smiglowcem.
-
zippo68

- Posty: 2197
- Rejestracja: pt sty 16, 2009 10:19 pm
- Lokalizacja: Rybnik
Post
autor: zippo68 » ndz sty 23, 2011 10:22 pm
bolek4x4 przecież Ty świeży nie jesteś. Skąd wziąłeś te wartości

Przecie kniga podaje co innego.
Śniadanie na kacu jest jak przeszczep. Przyjmie się, albo nie.
-
bolek4x4
-

- Posty: 122
- Rejestracja: śr sty 23, 2008 10:57 pm
- Lokalizacja: bobrowice (ko krosna odrz)
Post
autor: bolek4x4 » ndz sty 23, 2011 10:34 pm
kinga?? powymienialem tez koncowki i nigdy nie zastanawialem sie wczesniej nad zbieznoscia ale wydaje mi sie ze na 0 musze ustawic a w sumie to nie wiem
uaz dojedzie prawie wszedzie, w inne miejsce dolecisz smiglowcem.
-
zippo68

- Posty: 2197
- Rejestracja: pt sty 16, 2009 10:19 pm
- Lokalizacja: Rybnik
Post
autor: zippo68 » ndz sty 23, 2011 11:39 pm
bolek4x4 pisze:kinga??
Kniga/книга/

To po rosyjsku książka. Zapomniałem, że młodsze roczniki się nie uczyły
Zbieżność powinna wynosić od 1,5-3mm
Śniadanie na kacu jest jak przeszczep. Przyjmie się, albo nie.
-
bolek4x4
-

- Posty: 122
- Rejestracja: śr sty 23, 2008 10:57 pm
- Lokalizacja: bobrowice (ko krosna odrz)
Post
autor: bolek4x4 » pn sty 24, 2011 6:22 pm
ok dzeki bardzo

uaz dojedzie prawie wszedzie, w inne miejsce dolecisz smiglowcem.
-
Macugow
- jestem tu nowy...

- Posty: 75
- Rejestracja: wt mar 25, 2008 3:44 pm
- Lokalizacja: Augustów
Post
autor: Macugow » pn mar 28, 2011 9:04 pm
Witam. Mam pytania do użytkowników/sprzedawców opon Kama I-502: są one dętkowe czy bezdętkowe? Na stronie producenta
http://www.tyre-kama.com/catalog/?tp=lgt jest napisane "Tubbeless/Tubbed"

I jak z wyważeniem?
czarna mać 2.0 SOHC '95 - ta historia nie ma końca
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości