mam słabą iskrę
Moderator: Student
Tablice sa dla wścibskich sasiadów
a zauważyłem że na zacisku cewki, tym z wiekszym oczkiem, tam gdzie wchodzą przewody z tego ceramicznego urządzonka , po podłączeni próbówki słabo świeci .ten drugi świeci dobrze i jasno .W związku z tym czy to jest oznaka padaczki cewki czy raczej czegoś innego?

Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
pierwsze co to przemyj caly aparat benzyna ekstrakcyjna, zeby miec pewnosc, ze jest czysty aparat i nie ma zadnych pozostalosci olejowych, pzoniej sprawdz probowka czy nie masz przebicia do masy na przerywaczu, kondensator, ustaw przerwe, sprawdz kopulke, kable no i cewka zmiec na jakas pewna. Na koniec ustaw zapolon poprawnie...
Jezeli wszystko zrobisz zgodnie z wytycznymi musi zagadac
Jezeli wszystko zrobisz zgodnie z wytycznymi musi zagadac

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA 
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

Sprawdz kopulke, u mnie juz pare razy kopulka powiedziala ze dalej sie nie bawi. To znaczy silnczek stawal i prosta wymiana kopuki dawala znowu iskre. Byc moze to cos ze stykiem srodkowym ale to tylko moze
Ale ja bym na wszelki wypadek kupil zwykla cewke (do aparatu stykowego, jakies czeskie byly ostatnio kolo mnie po 60 PLN-ow) i omijajac stacyjke (zasilajac cewke na krotko z aku) lecial po kolei, dodajac kolejne elementy ukladu zaplonowego i sprawdzal gdzie wreszcie padnie. Inaczej sie bedziesz miotal do us...nej smierci.
Na pocztek nawet bym ominal aparat zwierajac minus cewki do masy i ogladajac co z niej wychodzi.
Ale ja bym na wszelki wypadek kupil zwykla cewke (do aparatu stykowego, jakies czeskie byly ostatnio kolo mnie po 60 PLN-ow) i omijajac stacyjke (zasilajac cewke na krotko z aku) lecial po kolei, dodajac kolejne elementy ukladu zaplonowego i sprawdzal gdzie wreszcie padnie. Inaczej sie bedziesz miotal do us...nej smierci.
Na pocztek nawet bym ominal aparat zwierajac minus cewki do masy i ogladajac co z niej wychodzi.
- Miskiller
-
- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
nie tedy droga....silnik ustaw na znaka zdejmij kopulke sprawdz czy palec pokazuje na pierwszy cylinder....wraz swiece w kabel z cewki i przekrec aparat calkiem w lewo a teraz powoli przekrecaj w prawo i czekaj az przeskoczy iskra....teraz przekrec jeszcze troche z 5 stopni w prawo i tak zostaw...w tej pozycji powinien zapalic i dzialac....
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
przestancie robic chlopakow wode z mogu
wez zwykla zaroweczke lub probnik, znajdz suw sprezania, jedz do gory i znajdz moment kiedy zaczyna swiecic to jest twoj kat wyprzedzenia zaplonu dostosuj go do, tego co ludziska pisali, ze powinien byc z tego co pamietam nawet 13 stopni przed GMP, dla pewnosci mozesz to powtorzyc z ktoryms z pozostalych cylindrow, jezeli iskre masz niebieska i katy wyprzedzenia sie zgadzaja to zostaje gaznik, przy zalozeniu ze z cylindrami jest wszystko ok
powodzenia

powodzenia

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA 
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

- Miskiller
-
- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
gdybys byl laikiem to jak bys znalazl suw sprezania....tlok idzie do gory to sprawdzisz bo wykrecisz swiece i wrazisz drut...a co dalej ma zdjac dekiel klawiatory i zobaczyc czy zawory maja luz ? nie prosciej ustawic na znak i sprawdzic czy palec pokazuje 1 czy 4 cylinder ?
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
No więc tak:
1 nie stykało połączenie w aparacie zapłonowym pomiędzy stykami a kostką ,tam na tym sprężystym pasku
2 słabawe połączenie na oczku przy cewce raz był styk raz nie.
3 na jednym biegunie cewki za niskie napięcie, próbnik ledwo się świecił na drugim ok. połączyłem zasilanie cewki bezpośrednio z cewki
No i teraz zapala od cyknięcia
, choć w dalszym ciągu szukam gażnika 126g bo na moim to jak w poście napisałem 
1 nie stykało połączenie w aparacie zapłonowym pomiędzy stykami a kostką ,tam na tym sprężystym pasku
2 słabawe połączenie na oczku przy cewce raz był styk raz nie.
3 na jednym biegunie cewki za niskie napięcie, próbnik ledwo się świecił na drugim ok. połączyłem zasilanie cewki bezpośrednio z cewki
No i teraz zapala od cyknięcia


Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Co się dziwisz AdampioAdampio pisze:Ze co prosze?gri74 pisze: 3 na jednym biegunie cewki za niskie napięcie, próbnik ledwo się świecił na drugim ok. połączyłem zasilanie cewki bezpośrednio z cewki

Przecież każy mężczyzna ma jedna cewke zapasową, prawda

Stop Tabu Radykalnych Akcji Jednostek Kasztaniarzy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości