mam słabą iskrę

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pt wrz 10, 2004 6:19 pm

No jak z tym iskrzeniem to tez byl zart z mojej strony.

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » pt wrz 10, 2004 6:37 pm

ej a moze Uaz sie obrazil na te zolte tablice? :D zdejmij to moze zagada :lol:

a ja bym dal jakas cewke w kompieli olejowej (ja mialem chyba z poldka)

.. a jak nie pomoze to ja CHYBA jakas cewke mam...nowke..
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt wrz 10, 2004 6:57 pm

Tablice sa dla wścibskich sasiadów :lol: a zauważyłem że na zacisku cewki, tym z wiekszym oczkiem, tam gdzie wchodzą przewody z tego ceramicznego urządzonka , po podłączeni próbówki słabo świeci .ten drugi świeci dobrze i jasno .W związku z tym czy to jest oznaka padaczki cewki czy raczej czegoś innego?
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pt wrz 10, 2004 7:02 pm

pierwsze co to przemyj caly aparat benzyna ekstrakcyjna, zeby miec pewnosc, ze jest czysty aparat i nie ma zadnych pozostalosci olejowych, pzoniej sprawdz probowka czy nie masz przebicia do masy na przerywaczu, kondensator, ustaw przerwe, sprawdz kopulke, kable no i cewka zmiec na jakas pewna. Na koniec ustaw zapolon poprawnie...
Jezeli wszystko zrobisz zgodnie z wytycznymi musi zagadac 8)
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt wrz 10, 2004 7:28 pm

własnie wróciłem z garazu ma checi odpalać :)2 problem był elektryczny ,że tak powiem zlokalizowałem felerny kabel do cewki i poluzowaną końcówkę na stacyjce :evil: .Odpalałem bez filtra i na 10 sek. łapał.Wielie dzięki za wszystkie rady i porady :D
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » pt wrz 10, 2004 7:31 pm

mowilem ze "z pradem i ch..jem nie ma zartow" :)21
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pt wrz 10, 2004 7:34 pm

nam to mowiesz :o kobitom powiedz :)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt wrz 10, 2004 8:54 pm

ale jednak nie zapala na stałe , świece suche. juz mam dośc a mam mało czasu, w przyszłym tygodniu przegląd rejestracyjny.chyba muszę kogos poszukac kto by się Nim zajął :(
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pt wrz 10, 2004 9:03 pm

doprowadz zaplon do porzadku i ustaw go porzadnie pozniej zajmij sie gaznikiem :wink:
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adampio » pt wrz 10, 2004 9:40 pm

Sprawdz kopulke, u mnie juz pare razy kopulka powiedziala ze dalej sie nie bawi. To znaczy silnczek stawal i prosta wymiana kopuki dawala znowu iskre. Byc moze to cos ze stykiem srodkowym ale to tylko moze

Ale ja bym na wszelki wypadek kupil zwykla cewke (do aparatu stykowego, jakies czeskie byly ostatnio kolo mnie po 60 PLN-ow) i omijajac stacyjke (zasilajac cewke na krotko z aku) lecial po kolei, dodajac kolejne elementy ukladu zaplonowego i sprawdzal gdzie wreszcie padnie. Inaczej sie bedziesz miotal do us...nej smierci.
Na pocztek nawet bym ominal aparat zwierajac minus cewki do masy i ogladajac co z niej wychodzi.

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adampio » pt wrz 10, 2004 9:43 pm

MOC pisze:doprowadz zaplon do porzadku i ustaw go porzadnie pozniej zajmij sie gaznikiem :wink:
Fakt, niech ktos Ci kreci rozrusznikie a ty krec podstawa aparatu az moze znajdziesz moment kiedy pali. Moze to tu jest pies pogrzebany

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » pt wrz 10, 2004 9:51 pm

nie tedy droga....silnik ustaw na znaka zdejmij kopulke sprawdz czy palec pokazuje na pierwszy cylinder....wraz swiece w kabel z cewki i przekrec aparat calkiem w lewo a teraz powoli przekrecaj w prawo i czekaj az przeskoczy iskra....teraz przekrec jeszcze troche z 5 stopni w prawo i tak zostaw...w tej pozycji powinien zapalic i dzialac....
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pt wrz 10, 2004 10:00 pm

przestancie robic chlopakow wode z mogu 8) wez zwykla zaroweczke lub probnik, znajdz suw sprezania, jedz do gory i znajdz moment kiedy zaczyna swiecic to jest twoj kat wyprzedzenia zaplonu dostosuj go do, tego co ludziska pisali, ze powinien byc z tego co pamietam nawet 13 stopni przed GMP, dla pewnosci mozesz to powtorzyc z ktoryms z pozostalych cylindrow, jezeli iskre masz niebieska i katy wyprzedzenia sie zgadzaja to zostaje gaznik, przy zalozeniu ze z cylindrami jest wszystko ok
powodzenia :wink:
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » pt wrz 10, 2004 10:09 pm

MOC pisze: znajdz suw sprezania, jedz do gory i znajdz moment
staram sie mu wytlumaczyc w bardziej zrozumialy sposob dla laika....niz znajdz suw sprezania bo gdzie on ma go znalesc ?
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pt wrz 10, 2004 10:11 pm

no przeciez nie pod lozkiem :D
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » pt wrz 10, 2004 10:15 pm

gdybys byl laikiem to jak bys znalazl suw sprezania....tlok idzie do gory to sprawdzisz bo wykrecisz swiece i wrazisz drut...a co dalej ma zdjac dekiel klawiatory i zobaczyc czy zawory maja luz ? nie prosciej ustawic na znak i sprawdzic czy palec pokazuje 1 czy 4 cylinder ?
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt wrz 10, 2004 10:44 pm

Jutro jeszcze powalcze bo zauważyłem że po kilku godzinach w garazu metlik mi sie robi w bani ,i koniecznie bez browara !!
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Grinch
 
 
Posty: 205
Rejestracja: śr maja 28, 2003 4:06 pm
Lokalizacja: Kalisz/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: Grinch » ndz wrz 12, 2004 3:15 pm

gri74 pisze: koniecznie bez browara !!
Kiedyś też wszystko robiłem bez browara i zauważyłem, że sa takie usterki które należy usuwać z browarem i takie co bez browara.
Masz racje - elektrykę to raczej o suchym pysku :)20
Stop Tabu Radykalnych Akcji Jednostek Kasztaniarzy

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn wrz 13, 2004 7:32 pm

Wszystko chodzi malinowo , zapala od razu , sprawa wybitnie elektryczna była .Tylko muszę pożyczyć gaznik na pare dni bo na moim nie pali , na pozyczonym od razu, ale go musze jutro oddać :cry:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Grinch
 
 
Posty: 205
Rejestracja: śr maja 28, 2003 4:06 pm
Lokalizacja: Kalisz/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: Grinch » wt wrz 14, 2004 8:48 am

gri74 pisze:Wszystko chodzi malinowo , zapala od razu , sprawa wybitnie elektryczna była.
Czyli dokładnie jaka??
Oświeć nas :)20
Stop Tabu Radykalnych Akcji Jednostek Kasztaniarzy

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » wt wrz 14, 2004 8:58 am

No więc tak:
1 nie stykało połączenie w aparacie zapłonowym pomiędzy stykami a kostką ,tam na tym sprężystym pasku
2 słabawe połączenie na oczku przy cewce raz był styk raz nie.
3 na jednym biegunie cewki za niskie napięcie, próbnik ledwo się świecił na drugim ok. połączyłem zasilanie cewki bezpośrednio z cewki
No i teraz zapala od cyknięcia :D , choć w dalszym ciągu szukam gażnika 126g bo na moim to jak w poście napisałem :)3
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » wt wrz 14, 2004 9:25 am

Jak chcesz ja mam gdzies jeszcze jednego jikova tylko nie wiem czy spasuje sie na kolektor.. ja mam nakladke za 4 sruby potem przejsciowke na dwie.. ale moze uda sie na nim zadzialac.,
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adampio » wt wrz 14, 2004 9:31 am

gri74 pisze: 3 na jednym biegunie cewki za niskie napięcie, próbnik ledwo się świecił na drugim ok. połączyłem zasilanie cewki bezpośrednio z cewki
Ze co prosze? :o

Grinch
 
 
Posty: 205
Rejestracja: śr maja 28, 2003 4:06 pm
Lokalizacja: Kalisz/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: Grinch » wt wrz 14, 2004 9:43 am

Adampio pisze:
gri74 pisze: 3 na jednym biegunie cewki za niskie napięcie, próbnik ledwo się świecił na drugim ok. połączyłem zasilanie cewki bezpośrednio z cewki
Ze co prosze? :o
Co się dziwisz Adampio ??
Przecież każy mężczyzna ma jedna cewke zapasową, prawda ??
Stop Tabu Radykalnych Akcji Jednostek Kasztaniarzy

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adampio » wt wrz 14, 2004 9:53 am

Rozumiem, ze mamy tu do czynienia z ukladem hybrydowym: hydrauliczno-elektrycznym? :o

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości