przeca piszą wyżej ze nowe wały to złom od początkukolorek pisze:Ja bym sie nie bawil w regeneracje, kupil bym nowy. Koszt okolo 250zl

Moderator: Student
przeca piszą wyżej ze nowe wały to złom od początkukolorek pisze:Ja bym sie nie bawil w regeneracje, kupil bym nowy. Koszt okolo 250zl
Nie to po prostu wygoda, a człek jest z natury leniwylosiek pisze:nie prosciej/taniej oryginaly na klucz 10x10? Czy wy kogoś gonicie w tym terenie, ze wam 4x4 potrzebne w 20 sekund?
dabek79 pisze:kolego-11 lat temu z pewnoscia inna jakosc czesci byla!a ruskie czesci to juz w chwili zakupu wymagaja czesto reanimacji.a sprzegi wygodna sprawa.zalaczasz predko kiedy trza, na asfalcie rozlaczasz i mniej pali gad.a jak wal sie caly czas kreci to i literek gazu na sto km tez lyknie.a jak sie ma avm,to wyjezdzasz z syfu i paluszkami przekrecisz.przy ruskich to kombinerki.niby nie ma roznicy,a jednak.no chyba ze zima jak przymarzna to nie ma mocnych na to.
Nie narzekajmy tak ogólnie na "ruskie" to po prostu ichniejsze zamienniki robione pokątnie w różnych warsztatach rzemieślniczych mniejszych lub większych które nawet czasami Rosji in fabryk produkujących w kooperacji z Ulianowskiem nie widziały na oczy.dabek79 pisze:kolego-11 lat temu z pewnoscia inna jakosc czesci byla!a ruskie czesci to juz w chwili zakupu wymagaja czesto reanimacji.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości