jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » ndz paź 17, 2004 9:23 pm
wiem ze juz praktycznie wszystko było na temat uazów na forum wiec teraz trzeba bzdury wymyslac aby było o czym piasc

jak tylko zuciłem ja zmodyfikowac silnik aby był lepszy to była cisza a na temat meska to na 15 stron sie rozpisywali no cóz sami teoretycy co klucza w reku nie mieli
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » ndz paź 17, 2004 9:25 pm
widocznie uazowolga jest tak dobra, ze sie jej nie da ni jak poprawic

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
El Modzello

- Posty: 379
- Rejestracja: czw mar 14, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żywiec
Post
autor: El Modzello » pn paź 18, 2004 8:47 am
MOC pisze:
jak ci sie chce spac to idz sie poloz

a przynajmniej reka wypadaloby usta zaslonic w towarzystwie.....


dobre, to cie sie udało

-
Artur

- Posty: 562
- Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: Artur » pn paź 18, 2004 8:58 am
Kasprol pisze:tylko wiem kto go robił i oprócz pomp i czujników to wszystko nowe
Czyli wszystko dobrze bo sa dwa rodzaje wołg i uazo wołg dzielą się na dwie kategorie :
-dobrze zrobione
-nie dobrze zrobione
A tak poważnie to przegądać temat jaki silnik najlepszy do uaza

-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » pn paź 18, 2004 6:58 pm
Kasprol pisze:wiem ze juz praktycznie wszystko było na temat uazów na forum wiec teraz trzeba bzdury wymyslac aby było o czym piasc

jak tylko zuciłem ja zmodyfikowac silnik aby był lepszy to była cisza a na temat meska to na 15 stron sie rozpisywali no cóz sami teoretycy co klucza w reku nie mieli
No popatrz Pan, Panie Kasprol, ile się tu wydarzyło tylko z powodu kontrolki, od mojego autka niestety. Czy ów człowiek, o którym myślę, ma manometr, żeby zmierzyć? A może Kasprol ma czujnik na podmiankę? W końcu wymienić czujnik to chyba nie jest kosmos jak przy wymianie pompy. jeśli zgaśnie po tej podmianie to wszystko jest jasne, jeśli nie zgaśnie to też będzie wszystko jasne - że dalej nie wiadomo.
Władek - Kraków
-
L80

- Posty: 646
- Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
- Lokalizacja: Mlawa
Post
autor: L80 » pn paź 18, 2004 9:55 pm
Artur pisze:Kasprol pisze:tylko wiem kto go robił i oprócz pomp i czujników to wszystko nowe
Czyli wszystko dobrze bo sa dwa rodzaje wołg i uazo wołg dzielą się na dwie kategorie :
-dobrze zrobione
-nie dobrze zrobione
A tak poważnie to przegądać temat jaki silnik najlepszy do uaza

właśnie

-
Slawquu

- Posty: 377
- Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Slawquu » pn paź 18, 2004 10:41 pm
kazdy mowi swoje...jednak kazdy zrobi po swojemu i jest git wtedy...
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...
-
RudeBoy
-

- Posty: 3656
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
- Lokalizacja: Kraków / Balice
Post
autor: RudeBoy » wt paź 19, 2004 9:27 am
Kasprol pisze:nie wsadziłem bo jest dzwon zaduzy

i mi szkoda kiereszoawc auto a ten silnik wsadze do innego uaza
Grzechu...
jak to dzwon zaduzy?
Wszyscy mowia, ze silnik uaza do gaziora pasuje bez chlastania czegokolwiek...
Zmartwiles mnie ta informacja...
Napisal bys o co chodzi...
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » wt paź 19, 2004 9:35 am
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
RudeBoy
-

- Posty: 3656
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
- Lokalizacja: Kraków / Balice
Post
autor: RudeBoy » wt paź 19, 2004 9:41 am
O ja pierd.ole!!
To mi pieknie zryles psyche tymi slowami!
Cos mi sie widzi ze aby wolge zalozyc to trzeba podciac belke poprzeczna. Obudowa od wolgi jest wyzsza...
Co ja zrobie

grzechu
LR Discovery II TeDePińć
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » wt paź 19, 2004 11:47 am
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
RudeBoy
-

- Posty: 3656
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
- Lokalizacja: Kraków / Balice
Post
autor: RudeBoy » wt paź 19, 2004 1:29 pm
ja mam
Moge sie wymienic za uaza

grzechu
LR Discovery II TeDePińć
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » wt paź 19, 2004 1:31 pm
Sebek ma w super stanie

LJ 70
-
RudeBoy
-

- Posty: 3656
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
- Lokalizacja: Kraków / Balice
Post
autor: RudeBoy » wt paź 19, 2004 1:33 pm
Mag69 pisze:
Sebek ma w super stanie

he..he.. no ma

nawet chyba ze dwie sztuki

grzechu
LR Discovery II TeDePińć
-
Adampio
-

- Posty: 903
- Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Adampio » wt paź 19, 2004 3:17 pm
Ja tam bym w pierwszej kolejnosci sprawdzal czujnik. Sam tak mialem a i w instrukcji nawet pisza ze w
żarkije dni moze sie na wonych zapalac lampka, a jak rozumiem Wlodkowi dalej sie silnik grzeje czyli ma ekwiwalent upalu.
Kasprol sie wydarl na 20W/50 ale jak wlasciwej klasy a nie do trupow - sa takie specjalne - to bym nalal, na pewno pomoze.
Ale najprostszym sposobem jest podkrecic lekuchno wolne obroty, miganie lampki przechodzi jak reka odjal

-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » wt paź 19, 2004 5:27 pm
Adampio pisze:Ale najprostszym sposobem jest podkrecic lekuchno wolne obroty, miganie lampki przechodzi jak reka odjal

Widzę, Adampio, że chcesz mi zafundować wiaterek w kieszeni?

Myślę, że Kasprol ma rację, zacznę od czujnika i problem będzie wiadomy.
Władek - Kraków
-
L80

- Posty: 646
- Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
- Lokalizacja: Mlawa
Post
autor: L80 » wt paź 19, 2004 5:50 pm
Władek pisze:Adampio pisze:Ale najprostszym sposobem jest podkrecic lekuchno wolne obroty, miganie lampki przechodzi jak reka odjal

Widzę, Adampio, że chcesz mi zafundować wiaterek w kieszeni?

Myślę, że Kasprol ma rację, zacznę od czujnika i problem będzie wiadomy.
zacznij (bo to najtaniej)
ale marne sznanse że to właśnie on
skoro zapala się po stacyjce i gaśnie po zapaleniu silnika to wygląda na to że działa poprawnie
a objaw który opisałeś jest typowy dla zajężdzonego silnika na kiepskim oleju
-
RudeBoy
-

- Posty: 3656
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
- Lokalizacja: Kraków / Balice
Post
autor: RudeBoy » wt paź 19, 2004 5:52 pm
L80...
podane objawy wcale nie musza swiadczyc o zajezdzonym silniku.
Moze wystarczy zrobic remont pompy (pąpy) oleju i bedzie ok.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
-
L80

- Posty: 646
- Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
- Lokalizacja: Mlawa
Post
autor: L80 » wt paź 19, 2004 6:21 pm
RudeBoy pisze:L80...
podane objawy wcale nie musza swiadczyc o zajezdzonym silniku.
Moze wystarczy zrobic remont pompy (pąpy) oleju i bedzie ok.
nieprzecze
a puki co to niech wkońcu sprawdzi ten czujnik
bo my tu gdybamy już pare dni a nic z tego nie wynika
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » śr paź 20, 2004 3:39 am
RudeBoy pisze:....Moze wystarczy zrobic remont pompy (pąpy) oleju i bedzie ok.
remont polegajacy na wymianie

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » śr paź 20, 2004 8:55 am
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość