Rozmiar Torx'a do mostów

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » śr paź 27, 2004 8:53 am

ja mam korki 1/2 cala wodne kupiłem po 3zł szt czy jakos tak podjedz to zobaczysz
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » śr paź 27, 2004 9:22 am

a po co kombinowac jak sa oryginalne na imbus 12
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Post autor: Majkello » śr paź 27, 2004 1:15 pm

Jagoda pisze: Tam jest kwadrat, o ile dobrze pamiętam, to coś ok 11mm, dokładnie taki sam jak do sprzęgiełek w przodzie, a jest tam osiem kątów, bo są to dwa kwadraty przekręcone względem siebie o 45st.
Dobrze gada! tak jest.
Mam nawet 2 orginalne ruskie klucze do tego :D
Po prostu kwadrat 11mm (czasami wchodzi dosyc ciasno jak poprzedni wlasciciel odkrecal np. śróbokrętem, albo torxem :wink: )
Mozna go sobie dorobic zanabywając w skladzie metali pręt kwadratowy o boku 11mm - wygiąć, obszlifować, hartować nie trzeba.

Alternatywą do "dwukwadraru" jest ampul 11mm - i takie korki są barziej wytrzymałe (więcej materiału działa na ścięcie) i łatwiej dostępne są klucze.
A klamka od drzwi u mnie pasowala tylko do korka wlewowego skrzyni biegów - więc zamieniłem go na dwukwadrat.

U siebie dałem 6-kąty na korki spustowe (łatwiej się je oczyszcza z syfu i są wytrzymalsze , a dwukwatrat na wlewowe (bo byly bardziej zużyte a to mniej odpowiedzialne stanowisko)
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr paź 27, 2004 1:40 pm

Majkello pisze: Dobrze gada! tak jest.
Mam nawet 2 orginalne ruskie klucze do tego :D
Po prostu kwadrat 11mm (czasami wchodzi dosyc ciasno jak poprzedni wlasciciel odkrecal np. śróbokrętem, albo torxem :wink: )
Mozna go sobie dorobic zanabywając w skladzie metali pręt kwadratowy o boku 11mm - wygiąć, obszlifować, hartować nie trzeba.
Mowisz nie trzeba hartowac :o Chyba raczej trzeba, albo w tym skladzie metali to jakies kosmiczne materialy maja. :wink:

Awatar użytkownika
cykor
 
 
Posty: 145
Rejestracja: czw paź 07, 2004 10:15 am
Lokalizacja: Warszawa i nie

Post autor: cykor » śr paź 27, 2004 2:23 pm

Materiał nie koniecznie kosmiczny. Jak kupujesz w sklepie z zelastwem material na klin to material jest zahartowany? Ja tam tego nie wiem, ale klin sciac to nie taka prosta sprawa jak wszystko poprawnie zmontowane i eksploatowane przy obciazeniach przewidzianych przez konstruktora. Zawsze mocarz sie znajdzie co zetnie ten klin, ale mysle ze nie tylko klin ulegnie zniszczeniu tylko polowa mechanizmu.

Awatar użytkownika
Jagoda
Posty: 328
Rejestracja: wt cze 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja:

Post autor: Jagoda » czw paź 28, 2004 7:31 pm

Poczatkowo jak nie miałem klucza, to zeszlifowałem na kwadrat końcówkę od klucza do kół, tego oryginalnego kątowego 22.
W razie jak by co, to 601-34-87-25

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » czw paź 28, 2004 7:37 pm

romanowicz_z3 car469b pisze:ja wspawałem ucięte śróby i teraz wystaje łebek na klucz 17


zdziebko łatwiej 8)
...spustowy utrącic w terenie o kamień.....:)21
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

korki

Post autor: ub40 » sob paź 30, 2004 6:21 pm

Czasami nawet korek drewniany lub korkowy tez sie przydaje w uazie
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość