regulator napięcia

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

skyrafal
 
 
Posty: 195
Rejestracja: śr kwie 18, 2007 5:08 pm
Lokalizacja: Mielec

Re: regulator napięcia

Post autor: skyrafal » pn mar 23, 2009 9:54 pm

Kolego, czy nie prościej kupic używany alternator z wewnątrzym elektronicznym regulatorem ??? dasz 300zł, masz ze 100A, a nie jak uaz 50A i jest to całkowicie bezobsługowe. Ja kupiłem jakiegoś bosh'a i nawet pasował bez przeróbek łącznie ze zmianą koła pasowego. Działa od 2 lat bardzo ładnie i przez ten czas nie było z nim problemów. Po co sobie tak życie utrudniasz i kombinujesz z regulatorami mechanicznymi które są trudne do ustawienia.
http://www.7fly.pl Ekstremalne loty widokowe

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: regulator napięcia

Post autor: carinus » wt mar 24, 2009 5:05 pm

Popieram,też wywaliłem ruskie 40A na rzecz nowego 75A japońskiego prawie bezawaryjnego.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

Awatar użytkownika
bobbik
Posty: 608
Rejestracja: śr mar 01, 2006 9:27 pm
Lokalizacja: Swarzędz
Kontaktowanie:

Re: regulator napięcia

Post autor: bobbik » ndz kwie 12, 2009 6:41 pm

japońskie drogie w częściach, najlepszy bosch stary typ ( regulatorem odkręcanym z zewnątrz na 2 śruby) Regulator ze szczotkami 3 dychy diody góra 7 dych.

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: regulator napięcia

Post autor: carinus » pn kwie 13, 2009 1:48 pm

bobbik pisze:japońskie drogie w częściach, najlepszy bosch stary typ ( regulatorem odkręcanym z zewnątrz na 2 śruby) Regulator ze szczotkami 3 dychy diody góra 7 dych.
Taniej kupię cały alternator z toyoty niż komplet naprawczy do boscha.Przynajmniej po wymianie szczotek na nowe nie muszę zaglądać do niego na co najmniej 15 lat a cenowo jest podobnie.Czasy się zmieniły i zapanowała w miarę normalność.Części do japońców są w przyzwoitych cenach i z dostępnością nie ma problemów.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

Awatar użytkownika
bobbik
Posty: 608
Rejestracja: śr mar 01, 2006 9:27 pm
Lokalizacja: Swarzędz
Kontaktowanie:

Re: regulator napięcia

Post autor: bobbik » wt kwie 14, 2009 8:52 pm

chociaż mam inne zdanie bo naprawiam takie rzeczy na co dzień to nie będę się kłócił - w końcu jestem nowy na forum :)

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: regulator napięcia

Post autor: carinus » śr kwie 15, 2009 2:50 pm

bobbik pisze:chociaż mam inne zdanie bo naprawiam takie rzeczy na co dzień to nie będę się kłócił - w końcu jestem nowy na forum :)
Pisz śmiało po to jest forum,kłócić się nie musimy ale poglądy wymienić dobra sprawa.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

Awatar użytkownika
bobbik
Posty: 608
Rejestracja: śr mar 01, 2006 9:27 pm
Lokalizacja: Swarzędz
Kontaktowanie:

Re: regulator napięcia

Post autor: bobbik » śr kwie 15, 2009 5:02 pm

chodzi o to że zmotasz sobie uchwyt coby pasek szło naciągnąć i koła szły w osi a jak Ci padnie regulator to do starego typu boscha kosztuje 29 zeta i można go wykręcić z zewnątrz a np do Hitachi z byle Mazdy koło 130. Więc albo znajdziesz taki sam altek na szrociarni albo znowu będziesz musiał motać uchwyty :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość