
regulator napięcia
Moderator: Student
Re: regulator napięcia
Kolego, czy nie prościej kupic używany alternator z wewnątrzym elektronicznym regulatorem
? dasz 300zł, masz ze 100A, a nie jak uaz 50A i jest to całkowicie bezobsługowe. Ja kupiłem jakiegoś bosh'a i nawet pasował bez przeróbek łącznie ze zmianą koła pasowego. Działa od 2 lat bardzo ładnie i przez ten czas nie było z nim problemów. Po co sobie tak życie utrudniasz i kombinujesz z regulatorami mechanicznymi które są trudne do ustawienia.

http://www.7fly.pl Ekstremalne loty widokowe
Re: regulator napięcia
Popieram,też wywaliłem ruskie 40A na rzecz nowego 75A japońskiego prawie bezawaryjnego.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Re: regulator napięcia
japońskie drogie w częściach, najlepszy bosch stary typ ( regulatorem odkręcanym z zewnątrz na 2 śruby) Regulator ze szczotkami 3 dychy diody góra 7 dych.
Re: regulator napięcia
Taniej kupię cały alternator z toyoty niż komplet naprawczy do boscha.Przynajmniej po wymianie szczotek na nowe nie muszę zaglądać do niego na co najmniej 15 lat a cenowo jest podobnie.Czasy się zmieniły i zapanowała w miarę normalność.Części do japońców są w przyzwoitych cenach i z dostępnością nie ma problemów.bobbik pisze:japońskie drogie w częściach, najlepszy bosch stary typ ( regulatorem odkręcanym z zewnątrz na 2 śruby) Regulator ze szczotkami 3 dychy diody góra 7 dych.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Re: regulator napięcia
chociaż mam inne zdanie bo naprawiam takie rzeczy na co dzień to nie będę się kłócił - w końcu jestem nowy na forum 

Re: regulator napięcia
Pisz śmiało po to jest forum,kłócić się nie musimy ale poglądy wymienić dobra sprawa.bobbik pisze:chociaż mam inne zdanie bo naprawiam takie rzeczy na co dzień to nie będę się kłócił - w końcu jestem nowy na forum
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Re: regulator napięcia
chodzi o to że zmotasz sobie uchwyt coby pasek szło naciągnąć i koła szły w osi a jak Ci padnie regulator to do starego typu boscha kosztuje 29 zeta i można go wykręcić z zewnątrz a np do Hitachi z byle Mazdy koło 130. Więc albo znajdziesz taki sam altek na szrociarni albo znowu będziesz musiał motać uchwyty 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość