przystawka odbioru mocy - reaktywacja tematu

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » czw lut 02, 2006 8:27 pm

Bart03 pisze:schemat to pol biedy tylko kto wam dorobi caly nowy walek z kolem zebatym :)
wałek z kołem zębatym to pół biedy tylko kto nam cały nowy schemat pokaże?? :D :wink: :wink: :wink:
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pt lut 03, 2006 10:48 am

kto nam cały nowy schemat pokaże
....nikt :lol: prawo autorskie 8)
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
matys
 
 
Posty: 1196
Rejestracja: czw sty 12, 2006 2:32 am
Lokalizacja: Stawiguda/Olsztyn

Post autor: matys » pt lut 03, 2006 4:42 pm

faziuaz pisze:
kto nam cały nowy schemat pokaże
....nikt :lol: prawo autorskie 8)
phii
ale jak dodasz przed tym cytuje, to juz nie naruszysz prawa autorskiego :)21 :)21
Metal to wojna! Więc pompuj rower dla szatana!
Ponury Niviarz!
Rzecznik Klubu Nocnych Kasztaniarzy

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pt lut 03, 2006 6:12 pm

lubię pruć uazy 8) ......ale żeby postawić między fotelami jakieś ustrojstwo które na dodatek chce przetrącić kończyny dolne, wybebeszyć dodatkowo 2/3 uaza żeby przepuścić wał :o .....wybaczcie ale taka zmota to już perwersja 8)
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » pt lut 03, 2006 9:45 pm

prawda li to...
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

Awatar użytkownika
kacperekk
 
 
Posty: 877
Rejestracja: sob maja 29, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kacperekk » pt lut 03, 2006 11:39 pm

faziuaz pisze:lubię pruć uazy 8) ......ale żeby postawić między fotelami jakieś ustrojstwo które na dodatek chce przetrącić kończyny dolne, wybebeszyć dodatkowo 2/3 uaza żeby przepuścić wał :o .....wybaczcie ale taka zmota to już perwersja 8)
No ale jak ktoś robi UAZa do szaleństw, to i tak go tnie, przeważnie miejsca są tylko z przodu, więc nie robi jeszcze jakiś dodatkowy kawałek metalu wystający w postaci wałka 8)
Poduszkowiec master :)21
http://www.gdansk4x4.pl

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » sob lut 04, 2006 9:14 am

U nas wyystaje tylko dzwignia zeby to wlaczyc a cale PTO jest pod spodem.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » sob lut 04, 2006 3:20 pm

tiger pisze:U nas wyystaje tylko dzwignia zeby to wlaczyc a cale PTO jest pod spodem.
czyli prawidłowo 8) 8)
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » sob lut 04, 2006 5:53 pm

W uazie tez da sie tak na pewno zrobic tylko kwestia tego czy nie trzeba bedzie sie pozbyc recznego na wale.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » sob lut 04, 2006 6:13 pm

Bart03 już pokazał takie rozwiązanie, które zreszta bardzo by mnie zadawalało :P :P
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » ndz lut 05, 2006 7:58 am

Ja sie dzisiaj jakos umowi z kluczem i na dniach dam znac czy cos wymotam z tym pto czy nie.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » ndz lut 05, 2006 6:30 pm

Przemekslaw pisze:Bart03 już pokazał takie rozwiązanie, które zreszta bardzo by mnie zadawalało :P :P
....zgoda tylko ,środek dalej jest zamknięty 8) 8) ,......mógłby zdjąć dekiel,wałek wyciągnąć,kolegom pokazać.........a on co? :o ....nic 8) 8)
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » ndz lut 05, 2006 6:35 pm

Nikt nie prosił 8) 8) :D
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » ndz lut 05, 2006 6:40 pm

Przemekslaw pisze:Nikt nie prosił 8) 8) :D
..
....o mnie nikt nie prosi a serial idzie....... :)20 :)20 :)20
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » ndz lut 05, 2006 8:03 pm

Nie prosza tylko damagają :D :D twój serial musi być...tak jak "M jak Miłość" i "Klan" 8) 8) 8)
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » pn lut 06, 2006 10:24 pm

tiger pisze: trzeba będzie się pozbyć ręcznego na wale.


:o :o :o Czas najwyższy !! !! !!




:)20
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn lut 06, 2006 11:40 pm

Władziu-tu jest sporo nieżonatych,młodych,samotnych mężczyzn,co to bez ręcznego nie ujadą :)20
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

markoss
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: pt lis 05, 2004 1:18 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: markoss » czw lut 16, 2006 8:44 pm

Panowie , z zawodu jestem geologiem i widziałem mnóstwo Uazów z przystawkami , robionych pod świder dla samojezdnych wiertni na bazie 452.
Wszystkie miały odbiór mocy - podobny jak u barta 03 , i po zamontowaniu nigdy nie wymagały remontu - działają na 100%.
( ale bardziej skromnie wygląda ) . Jak odtaje to przy okazji naprawy w/w 452 / - które koleś remontuje -wezmę reduktor na warsztat i zrobię wierną kopię.
Wiem , ze firmy za to płacą u jakiegoś facia aż 1200 pln. i to mnie wkurza - bo wartość tego gówna nie powinna przekraczać 500 pln.
Tym bardziej , że ten mondrala skopiował od ruskich to cudo wiele lat temu i żadnych praw autorskich nie złamię puszczając to w polskę :lol:

markoss
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: pt lis 05, 2004 1:18 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: markoss » czw lut 16, 2006 8:46 pm

Panowie , z zawodu jestem geologiem i widziałem mnóstwo Uazów z przystawkami , robionych pod świder dla samojezdnych wiertni na bazie 452.
Wszystkie miały odbiór mocy - podobny jak u barta 03 , i po zamontowaniu nigdy nie wymagały remontu - działają na 100%.
( ale bardziej skromnie wygląda ) . Jak odtaje to przy okazji naprawy w/w 452 / - które koleś remontuje -wezmę reduktor na warsztat i zrobię wierną kopię.
Wiem , ze firmy za to płacą u jakiegoś facia aż 1200 pln. i to mnie wkurza - bo wartość tego gówna nie powinna przekraczać 500 pln.
Tym bardziej , że ten mondrala skopiował od ruskich to cudo wiele lat temu i żadnych praw autorskich nie złamię puszczając to w polskę :lol:

Awatar użytkownika
_CaShu_
Posty: 309
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: _CaShu_ » pt lut 17, 2006 1:47 am

no to czekamy z niecierpliwością :)

Awatar użytkownika
_CaShu_
Posty: 309
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 10:30 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: _CaShu_ » pn cze 19, 2006 10:31 pm

coś sie dzieje w materii przystawek? chętnie bym takową nabył... ;) Jakby co to na prv

Pozdrawiam

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » czw cze 22, 2006 1:10 pm

I znowu sie zaczyna. wysilcie swoje lby i sprobujcie cos sami wykombinowac. Ja jak bym mial tak czekac az mi ktos poda przystawke na tacy to do tej pory bym sie wyciagal tirforem.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
yankee
Posty: 333
Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am

Post autor: yankee » pn gru 18, 2006 12:59 am

Witam odświeżę troszeczkę temacik :wink: Z godnie z maksyma tigera „wysilcie swoje łby” :lol: cos wymyśliłem teraz proszę szanowne grono o sprawdzenie czy aby dobrze kombinuje :)2 Rozważałem zasadę pracy przystawki odbioru mocy z wałka pośredniego dla jasności http://img36.imagevenue.com/view.php?lo ... az_011.jpg i wymyśliłem :wink: ze w zasadzie wystarczy przedłużyć wałek pośredni to wiedza wszyscy i z tym nie było niejasności :wink: Problem pojawia się jak uniezależnić prace wałka pośredniego od obracających się kół to okazuje się jeszcze prostsze :wink: na wałku napędowym tylnego mostu należy stoczyć fragment zębów dokładnie należy zachować grubość zębów z przedniego wałka napędowego W celu zobrazowania o co chodzi http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd9 ... 7d89e.html Stoczyc należy czerwony X po lewej stronie pionowej linii Ten zabieg spowoduje ze po od łączeniu przedniego napędu zatrzyma się wałek pośredni :)2 Następnie przełączając reduktor w pozycje terenowa przekażemy napęd na wałek pośredni i damy zasilanie na PTO :)2 (PTO zasilone koła samochodu bez napędu) :)2 natomiast w celu uruchomienia PTO i kół pojazdu należy zapiąć most przedni wtedy działa PTO i 4 koła. Problem tego rozwiązania jaki zauważyłem to to ze wałek pośrednie nie obraca się podczas odłączonego napędu przedniego co powoduje brak smarowania górnej części reduktora :cry:
Legnica

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » pn gru 18, 2006 10:12 am

Szarbia rozwiązał jakoś problem smarowania góry reduktora przy nieobracającym się wałku pośrednim, zdaje się dołożył pompę oleju.
Kolejnym, acz mniej istotnym problemem może być dołączanie przedniego napędu w czasie jazdy, trzeba to będzie po prostu robić na postoju lub przy powolnym toczeniu.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
yankee
Posty: 333
Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am

Post autor: yankee » pn gru 18, 2006 5:40 pm

Co do smarowania górnej części reduktora to czy nie wystarczy wlać więcej oleju??
Legnica

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość