




Moderator: Student
Szanowny kolego balu no powiem że przejścia konkretne ze sprzęcichemBalu-Balu pisze: ↑pn lis 06, 2017 2:48 amNajpierw miałem 2.4D z MB i był trochę za słaby do mojej postury.Wymieniłem na 3.0D z MB i po niedługim czasie zablokowała się (rozpadła) pompa oleju zrywając klin na kole od łańcucha. Silnik zrobił wypad z auta do naprawy a jak zobaczyłem tyle wolnego miejsca pod machą to się zaczęło. Uaza remontowałem 6 lat, nie nacieszyłem się jeszcze "trzysetą" a tamten wpadł za kilogramy więc stoi grzecznie w garażu.
Ja już chyba nie będę "swapił" chyba, że synek będzie zdania, że 2.9 lepiej śpiewa od 3.0 i zacznie klucze kompletować.![]()
Kolego ta "siłownia" o której mówisz czyli silnik v6 i skrzynia rodem z Opla była montowana seryjnie we frotachlbl78 pisze: ↑pn lis 06, 2017 10:45 amja pierdziu temat jak z przed 15 lat![]()
![]()
powiem tak miałem 2,9V6 z forda w automacie w UAZie było miodzio![]()
teraz jak bym miał rzeźbe robić też bym wsadził Vke tyle że jakąś lekką aluminiową, 2,5V6 albo 3.0V6 opla, fajnie łączy się ze skrzynią od froty![]()
no i masz 150-215 kucy na fajnym i tanim silniku bez modzenia flanszy sranszy tylko łąpy wspawać i jazda![]()
nie była frota niegdy nie miała V6 poniej 3,2V6 a to jest zupełnie inny konstrukcyjnie silnik niż te z omegi czy vectry
Obrót tego mostu to żaden problem,wierzaj mi
strach na rolnikach czy JA192 takie prędkości rozwijać
Tylko nie JA192...ja juz miałem wtedy nalewki Wrangler
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości