Oplaca sie na pierwszego UAZKA?

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » śr sty 26, 2005 3:01 pm

W jednym z najlepszych Uazów w Polsce w zeszłym roku dwa razy urwał się wąs przekładni kierowniczej (wspomaganej z BMW),a przeróbki dokonał świetny mechanik i kierowca.Nazwiska nie podam bo go lubię i szanuję.Wypadek przy pracy ? Może ?

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » śr sty 26, 2005 5:22 pm

tylko ze ten uaz tylko jezdzi na rajdach a przeróbki na asfalcie to juz prokurator
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
jose
 
 
Posty: 289
Rejestracja: czw mar 25, 2004 10:26 pm
Lokalizacja: była 100lica

Post autor: jose » śr sty 26, 2005 5:47 pm

no wlasnie o to mi chodzilo!
zaufania nie mozna miec do czegos czego sie samemu nie zrobilo lub do czegos zrobionego przez fachowca pochodzenia znanego!!!!!!
na ogol jest tak, ze jak ktos sie nie zna to chce sie poznac motajac swoje auto, czyta, konsultuje (np. na forum:D) i robi to w konsekwencjach dobrze, bo chyba kazdy zdaje sobie sprawe co oznacza spier..... zmota!

pozdr
jose
UAZ.Sexy technology.
SAMURAI disco.Jeszcze bardziej sexy technology.

tel. 600 520 504

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » czw sty 27, 2005 9:11 am

MOC my swoje ty swoje u mnie stoi na placu honker którego poprawiam po mechanikach i nie ma zadnych przeróbrk tylko silnik od mesia wsadzony tylko tak fatalnie ze wał kardana rezpier...... bo flansza reduktora nie widziała sie zflansza skrzyni a chłodnica wyrabiała przy tym silniku tylko z właczonym ogrzewaniem super co :lol: :lol: :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » czw sty 27, 2005 10:23 am

Najzabawniejsze, że przyczyna zamieszania tj Pan Alibaba 655 rzucił jeden post i pewnie zapomniał że się w jakimś forum zarejestrował, a tu jego zapytanie rozrasta się do wielostronnicowej rozprawy… :o

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » czw sty 27, 2005 11:13 am

jesteś mechanikiem z WYKSZTAŁCENIA I Z ZAMIŁOWANIA masz warunki to bezwzglednie kupuj orginał i sam przerabiaj (a kosztów od samego początku lepiej nie licz )............ obracam się w środowisku gdzie wielu przerabia i prawda jest taka że jeżeli przeróbki poszły w złym kierunku to taką zmotę łatwiej sprzedać niż dalej motać (ile razy można spaw na ramie odcinać i znowu nakładać ).......a jeżeli przeróbka sie uda i auto jeżdzi (tak jak zaplanował ,, konstruktor'') to nikt tego nie sprzedaje .
.........sam jeżdże uazem od wielu wielu lat- z auta jestem zadowolony (od zawsze ) ale początkującemu ofrołdowcowi i niemechanikowi raczej odradzał bym zakup uaza

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » czw sty 27, 2005 11:57 am

A tam panowie pitolicie troszkę jak by to wszystkie zmonty były :)3 . A ja jeszcze raz powtarzam Oryginalnym uazem czy G czy Patrolem to w terenie nic wielkiego nie zrobisz !! !! !! Po to sie przerabia co by było bardziej bezpiecznie itd. Po to są klatki itd. pasy 4 punktowe. Ale wiadomo trza zdrowego rozsądku i znajomości , wyobraźni w montażu a kto sie nie zna niech zleci renomowanym fachowcom

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » czw sty 27, 2005 12:07 pm

borman pisze:jesteś mechanikiem z WYKSZTAŁCENIA I Z ZAMIŁOWANIA masz warunki to bezwzglednie kupuj orginał i sam przerabiaj (a kosztów od samego początku lepiej nie licz )............ obracam się w środowisku gdzie wielu przerabia i prawda jest taka że jeżeli przeróbki poszły w złym kierunku to taką zmotę łatwiej sprzedać niż dalej motać (ile razy można spaw na ramie odcinać i znowu nakładać ).......a jeżeli przeróbka sie uda i auto jeżdzi (tak jak zaplanował ,, konstruktor'') to nikt tego nie sprzedaje .
.........sam jeżdże uazem od wielu wielu lat- z auta jestem zadowolony (od zawsze ) ale początkującemu ofrołdowcowi i niemechanikowi raczej odradzał bym zakup uaza
no coś jak to...
:)2
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw sty 27, 2005 1:52 pm

borman pisze:jesteś mechanikiem z WYKSZTAŁCENIA I Z ZAMIŁOWANIA masz warunki to bezwzglednie kupuj orginał i sam przerabiaj (a kosztów od samego początku lepiej nie licz )............ obracam się w środowisku gdzie wielu przerabia i prawda jest taka że jeżeli przeróbki poszły w złym kierunku to taką zmotę łatwiej sprzedać niż dalej motać (ile razy można spaw na ramie odcinać i znowu nakładać ).......a jeżeli przeróbka sie uda i auto jeżdzi (tak jak zaplanował ,, konstruktor'') to nikt tego nie sprzedaje .
.........sam jeżdże uazem od wielu wielu lat- z auta jestem zadowolony (od zawsze ) ale początkującemu ofrołdowcowi i niemechanikowi raczej odradzał bym zakup uaza
Daj spokoj borman, ja tez jestem mechanikiem, mam swoj warsztat i co z tego jak ci powiedza ze lepiej kupic gotowy. Owszem jak ktos nie siedzi w temacie i jezdzi do pana "Stasia" zeby mu auto zrobil to faktycznie lepiej niech kupi gotowa zmote niz pakuje kapuste w przerobki.
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
p69k
Posty: 376
Rejestracja: pn lis 15, 2004 10:09 pm
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: p69k » czw sty 27, 2005 9:36 pm

Witam
Przeglądam wasze gawiedzi wyraże swoją opinie, wole kupić orginał i dopiero motać poniewaz wiem czego się trzymać ,(a kilka już zrobiłem) teraz robie Gaza na Uazie i wiem ile to kosztuje
to ja
67,69, m-72, bmw r35,willys

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » czw sty 27, 2005 10:58 pm

A ja uważam że na początek Uaz jest zajebisty i tyle. Zadne autko nie niesie ze soba tyle tajemnic i niespodzianek!
Przykłady - wystarczy poczytać posty Władka :lol: - ukłon w stronę legis - tak na wszelki wypadek -Władek :D :D :D
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » pt sty 28, 2005 12:04 am

ja mam uaza i dzieki niemu poznalem znakomita czesc Polskiej i nie tylko motoryzacji :)21
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » pt sty 28, 2005 12:06 am

vandall1 pisze:Testy,testy testy....z dala od gawiedzi.

MOC-ale błotniki to zajebiste masz :)2 To laminat,czy blacha?
Wreszcie cos widac :)21
sa bardzo ladne. tylko juz widze jak na jakims mucie wjedzie miedzy drzewa :)21 az ich szkoda.

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » pt sty 28, 2005 12:08 am

sie zweryfikuja i osiagna wlasciwy ksztalt..
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pt sty 28, 2005 12:45 am

Trzepak ochroni :)21 Trochę.A gdzie te zdjecia?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » pt sty 28, 2005 12:48 am

o ironio w temacie PRZEPROSINY :)21
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » pt sty 28, 2005 1:51 am

ja to bym tylko te halogeny wyrzucił a poza tym to miodzio :wink: 8)
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » pt sty 28, 2005 2:21 am

same sie zdejma po weryfikacji :)21 ale pancerwyglad jest :)2
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości