mosty nissan

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw wrz 21, 2006 7:24 pm

Jakoś nie widzę sensu wkładania mostów od 160(już wolę afgany) jak już zmieniać to tylko gr :roll:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » czw wrz 21, 2006 7:27 pm

mudder pisze:Jakoś nie widzę sensu wkładania mostów od 160(już wolę afgany) jak już zmieniać to tylko gr :roll:


taa ale nalezy tez zwrocic uwage na ceny takich mostow :roll: k160 mozna kupic tyl i przod za przyzwoite pieniadze a GR to juz wiadomo grubsza kasa :roll:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw wrz 21, 2006 7:30 pm

pakjusz_pl pisze:
mudder pisze:Jakoś nie widzę sensu wkładania mostów od 160(już wolę afgany) jak już zmieniać to tylko gr :roll:


taa ale nalezy tez zwrocic uwage na ceny takich mostow :roll: k160 mozna kupic tyl i przod za przyzwoite pieniadze a GR to juz wiadomo grubsza kasa :roll:
tak tylko po co zmieniać to nie ma sensu mówię już lepsze afgany śmiało znoszą 33" a i prześwit duuużo lepszy
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » czw wrz 21, 2006 7:38 pm

mudder pisze:
pakjusz_pl pisze:
mudder pisze:Jakoś nie widzę sensu wkładania mostów od 160(już wolę afgany) jak już zmieniać to tylko gr :roll:


taa ale nalezy tez zwrocic uwage na ceny takich mostow :roll: k160 mozna kupic tyl i przod za przyzwoite pieniadze a GR to juz wiadomo grubsza kasa :roll:
tak tylko po co zmieniać to nie ma sensu mówię już lepsze afgany śmiało znoszą 33" a i prześwit duuużo lepszy


co do oponek 33" to nawet zwykle mosty uazowskie wytrzymuja tyle ze warto zmienic przelozenia na "szybsze" i mozna smialo smigac... (oczywiscie tez zalezy od stylu jazdy bo skatowac mozna kazdy most) zreszta poruszalem wlasnie na forum temat 33" w uazie przy oryginalnych mostach :wink:
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw wrz 21, 2006 7:44 pm

stąd moje pytanie jaki ma sens taka zamiana
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » czw wrz 21, 2006 8:35 pm

mudder pisze:stąd moje pytanie jaki ma sens taka zamiana


Na to pytanie ci odpowiem dopiero kiedy naprawde sie przekonam ze warto wrzucac mosty patrola do syfa. Narazie chce jezdzic na oryginalach i zobaczyc jak to sie ma na wlasnej skorze :roll: znajomy jezdzil 4 lata uazem na oryginalnych mostach i nawet na oryginalnych przelozeniach a silnik prawie 200koni i zadnych remontow zwiazanych z mostami tylko olej zmieniac... wiec co do motania mostow patrola to naprawde musze sie przekonac..narazie jestem na nie :wink: :)2
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw wrz 21, 2006 8:45 pm

pakjusz_pl pisze:
mudder pisze:stąd moje pytanie jaki ma sens taka zamiana


Na to pytanie ci odpowiem dopiero kiedy naprawde sie przekonam ze warto wrzucac mosty patrola do syfa. Narazie chce jezdzic na oryginalach i zobaczyc jak to sie ma na wlasnej skorze :roll: znajomy jezdzil 4 lata uazem na oryginalnych mostach i nawet na oryginalnych przelozeniach a silnik prawie 200koni i zadnych remontow zwiazanych z mostami tylko olej zmieniac... wiec co do motania mostow patrola to naprawde musze sie przekonac..narazie jestem na nie :wink: :)2
ja też jestem na nie jeśli chodzi o 160 ale GR to inna bajka :)2
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » czw wrz 21, 2006 9:20 pm

mudder,
1 za ta kase co kupilem mosty od K160 to warto bylo
2 wiecej niz 33" niebede wkladal bo niebede zmotal zadnej przeprawowki i niepotrzeba mi do moich jazd zadny leprzch i nieuwazam ze patrolowskie sa zle
3 pozatym awgany drogie a o GR mosty nawet niemyslalem bo sa drogie i ciezkie
4 potrzeba mi bylo pewnych mostow a K160 spelniaja mi wszystkie wymagania moje
5 jestem studentem i niemam kasy 8)
Pakjusz ja przez 3lata jezdzilem na orinalnych mostach, zmienilem tylko poloski wykasowalem luzy i dodzisaj smigam, i jestem znich zadowolony, ale niejezdzilem nanich w jakimc ciezkim terenie, no kilka razy sie zdazylo ale prawie nic, ale 33" na orinalnym silniku to raz ze w blocie tylko reduktor a dwa ze polosie beda leciec zobaczysz, nawet niemusisz ostro upalac, wjedz w piach, jak niepolos to atak
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw wrz 21, 2006 9:27 pm

Doktor200 pisze:mudder,
1 za ta kase co kupilem mosty od K160 to warto bylo
2 wiecej niz 33" niebede wkladal bo niebede zmotal zadnej przeprawowki i niepotrzeba mi do moich jazd zadny leprzch i nieuwazam ze patrolowskie sa zle
3 pozatym awgany drogie a o GR mosty nawet niemyslalem bo sa drogie i ciezkie
4 potrzeba mi bylo pewnych mostow a K160 spelniaja mi wszystkie wymagania moje
5 jestem studentem i niemam kasy 8)
Pakjusz ja przez 3lata jezdzilem na orinalnych mostach, zmienilem tylko poloski wykasowalem luzy i dodzisaj smigam, i jestem znich zadowolony, ale niejezdzilem nanich w jakimc ciezkim terenie, no kilka razy sie zdazylo ale prawie nic, ale 33" na orinalnym silniku to raz ze w blocie tylko reduktor a dwa ze polosie beda leciec zobaczysz, nawet niemusisz ostro upalac, wjedz w piach, jak niepolos to atak
nie przekonałeś mnie uważam że mosty od 160 to strata pieniedzy i czasu :)3
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » czw wrz 21, 2006 9:43 pm

a ty czym jezdzisz? GR?studiujesz filozofie?
Ostatnio zmieniony czw wrz 21, 2006 9:44 pm przez Doktor200, łącznie zmieniany 1 raz.
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw wrz 21, 2006 9:44 pm

W terenia uazem na afganch na 33" BFG a obecnie na 32" Simex
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » czw wrz 21, 2006 9:46 pm

a bedziesz robil sprezynki?
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw wrz 21, 2006 9:47 pm

Doktor200 pisze:a bedziesz robil sprezynki?
nie składam zmotę na ramie i mostach od gr-a
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » czw wrz 21, 2006 9:49 pm

mam nadzieje ze niebedziesz przekladal bydy bo rama w w patrolu jest strasznie niska, i ciezka,a ja jakkbym chcial kolosa to kupil bym calego 2tonoweg patrola, tylko chce lekkie zwinne auto
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw wrz 21, 2006 9:53 pm

Doktor200 pisze:mam nadzieje ze niebedziesz przekladal bydy bo rama w w patrolu jest strasznie niska, i ciezka,a ja jakkbym chcial kolosa to kupil bym calego 2tonoweg patrola, tylko chce lekkie zwinne auto
wiesz mi wyszło że cały patrol z silnikiem v8 i oryginalną budą skróconą o 30 cm będzie ważył 1500 więc to tyle co uaz powodzenia ze 160 :wink:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » czw wrz 21, 2006 9:53 pm

wedlug mnie lepiej rame wyspawac sobie samemu w tym przypadku
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw wrz 21, 2006 9:56 pm

Doktor200 pisze:wedlug mnie lepiej rame wyspawac sobie samemu w tym przypadku
wg. mnie nie dobra ja kończe bo mi się już nie chce :)21
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » czw wrz 21, 2006 9:56 pm

skrocona o 30?? w ktorym miejscu to zrobiles :lol: ,a e tyle wazy to troche ci niewieze. bo seryjny uaz wazy 1600, a jak ty dolozyles mosty ciezkie jak cholera, silnik tez duzy to ci wyszlo 1500 :o ,napewno kolka niemale zaloysz, nadwozia nielicze bo to tylko blacha
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw wrz 21, 2006 9:58 pm

Doktor200 pisze:skrucona o 30?? w ktorym miejscu to zrobiles :lol: ,a e tyle wazy to troche ci niewieze. bo seryjny uaz wazy 1600, a jak ty dolozyles mosty ciezkie jak cholera, silnik tez duzy to ci wyszlo 1500 :o ,napewno kulka niemae zaloysz, nadwozia nielicze bo to tylko blacha
silnik waży 150 kg skrzynia niecałe 80 skrócona z tyłu do mocowań mostu dobranoc
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » czw wrz 21, 2006 10:46 pm

,,ja o niebie - on o chlebie , nara..."
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » pt wrz 22, 2006 12:12 pm

Doktor200 pisze:mudder,
1 za ta kase co kupilem mosty od K160 to warto bylo
2 wiecej niz 33" niebede wkladal bo niebede zmotal zadnej przeprawowki i niepotrzeba mi do moich jazd zadny leprzch i nieuwazam ze patrolowskie sa zle
3 pozatym awgany drogie a o GR mosty nawet niemyslalem bo sa drogie i ciezkie
4 potrzeba mi bylo pewnych mostow a K160 spelniaja mi wszystkie wymagania moje
5 jestem studentem i niemam kasy 8)
Pakjusz ja przez 3lata jezdzilem na orinalnych mostach, zmienilem tylko poloski wykasowalem luzy i dodzisaj smigam, i jestem znich zadowolony, ale niejezdzilem nanich w jakimc ciezkim terenie, no kilka razy sie zdazylo ale prawie nic, ale 33" na orinalnym silniku to raz ze w blocie tylko reduktor a dwa ze polosie beda leciec zobaczysz, nawet niemusisz ostro upalac, wjedz w piach, jak niepolos to atak


co do talerzy i atakow to sie nie boje bo wlasnie poto zmieniam przelozenia,gorzej wlasnie z polosiami o to sie obawiam ze nie beda dawac rady :roll: co do silnika to nie jest orginal tylko jest (buduje sie) 2.8 merc dlatego pomyslalem o takich kapciach na oryginale to wiadomo ze takie kapcie to pomylka :)3
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
Mike
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: czw kwie 01, 2004 5:35 pm
Lokalizacja: Toruń - Wielka Nieszawka

Post autor: Mike » pt wrz 22, 2006 9:50 pm

podłącze sie do tematu...
ja mam mosty od k160 wsadzone do uaza... silnik 2,8 V6 .. i nic sie z nimi nie dzieje.. no i w końcu mam hamulce po wyjechaniu z wody.... hehehe.... jedyne co szarpneło mnie po kieszeni to sprzegiełka manualne AVM .. ponieważ oryginały nie dały rady...
.....dla zainteresowanych moge wysłać fotki na meila.....

pozdrawiam...
MIKE
UAZ V6
GR 2,8TD + 4"
GR LONG
NP 300
KQ 750

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » pt wrz 22, 2006 9:55 pm

Mike pisze:podłącze sie do tematu...
ja mam mosty od k160 wsadzone do uaza... silnik 2,8 V6 .. i nic sie z nimi nie dzieje.. no i w końcu mam hamulce po wyjechaniu z wody.... hehehe.... jedyne co szarpneło mnie po kieszeni to sprzegiełka manualne AVM .. ponieważ oryginały nie dały rady...
.....dla zainteresowanych moge wysłać fotki na meila.....

pozdrawiam...


chetnie sie przyjze co jak masz pomotane :)
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

Awatar użytkownika
Mike
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: czw kwie 01, 2004 5:35 pm
Lokalizacja: Toruń - Wielka Nieszawka

Post autor: Mike » pt wrz 22, 2006 10:04 pm

ok .. jutro wysle ci na meila....
MIKE
UAZ V6
GR 2,8TD + 4"
GR LONG
NP 300
KQ 750

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » pt wrz 22, 2006 10:54 pm

mike ja lada dzien wkladam od k160 mosty, tez prosze o foty :)2. moga sie przydac
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość