Znacie go?

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » ndz gru 18, 2005 9:05 pm

faziuaz pisze:będzie zakup.....do "plaskacza",tylko nie wiem co tam w głowie siedzi...sponsorowi !! :roll:
Na standardowym silniku to 33x12,5 chyba za dużo :roll: Jak myślicie?
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » ndz gru 18, 2005 9:12 pm

<Kacper> pisze:
faziuaz pisze:będzie zakup.....do "plaskacza",tylko nie wiem co tam w głowie siedzi...sponsorowi !! :roll:
Na standardowym silniku to 33x12,5 chyba za dużo :roll: Jak myślicie?
Zgadzam się :)2 Ale..... wołga daję radę u Pawła. Ja tez miałem wcześniej piaskowe 33 i wołga wyrabiała.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » ndz gru 18, 2005 9:19 pm

A jeśli przełożenia zmienić na 8x41 i 33 założyć? Bartmann ty na jakich jeździłeś?
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » ndz gru 18, 2005 9:24 pm

BRIDGESTONE DESERT DUELER.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » ndz gru 18, 2005 9:25 pm

Przełożenia? :D
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » ndz gru 18, 2005 9:25 pm

Obrazek
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » ndz gru 18, 2005 9:27 pm

A ch... wie:):) Ale pamietaj ja mam wołgi silniczek nie UAZa.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » ndz gru 18, 2005 9:30 pm

Wiem no jest różnica pewnie między 78KM a ponad 100KM mocy 8)
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
KUbutek
Posty: 583
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: KUbutek » pn gru 19, 2005 12:20 am

Bartmann pisze:
Pawelec pisze:Było super.
Syfek robi pięknie :)2

Rzeczywiście wkleiłem się wzorowo, ale "wespół w zespół" wyciągnęliśmy UAZIORA ze śmierdzącego bagna. Nie obyło się oczywiście bez nurkowania po pachy :lol: :lol: :lol:

A kapcie mam 33x12,5 :)2
Aha porada do wszystkich...jak macie UAZa "pod chmurką" broń boże nie trzymajcie gumiaków w środku:):):) dziś nie mogłem ich przywdziać gdzyż.....zamarzły w środku:):):)
To pod mache trza było zapodać, to by się zagrzały deczko podczas jazdy . :lol:

Kajman
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: czw paź 02, 2003 7:33 am
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Kajman » pn gru 19, 2005 11:10 am

Przepraszam jeśli mozna się wtracić na temat tego to felgii poszezone są do 10 cali na zewnątrz a silnik ma tylko góra od wołgi aby zwiększyć ciśnienie sprężania (jeszcze dodatkow splanowana) dół jest od uaza tak by krótsze były korbowody (wołga ma dłuższe) a jezeli chodzi o głębokośc brodzenia to do wysokosci lamp bez problemu a jeśli trzeba głębiej to należy zamotować inny wentylator na wyłączany elektrycznie bo łopatki stawiją sytawiają za duży opór . Jeszcze raz przepraszam że wtracam się w waszą klubową rozmowę ale chodziło mi o rozwianie wątpliowści a nie broń boże o pouczanie Ja jestem zadowolony że Pawłowi sprzed się spisuje A ha jeśli ktoś ma jakieś pytania to służe odpowiedzią
Rzeźba 4x4 - Suzuki Samurai 1,3
http://www.rzezba4x4.torun.pl

Awatar użytkownika
Pawelec
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 10:44 pm
Lokalizacja: Warszawa i Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: Pawelec » pn gru 19, 2005 11:45 am

Kajman pisze:Przepraszam jeśli mozna się wtracić na temat tego to felgii poszezone są do 10 cali na zewnątrz a silnik ma tylko góra od wołgi aby zwiększyć ciśnienie sprężania (jeszcze dodatkow splanowana) dół jest od uaza tak by krótsze były korbowody (wołga ma dłuższe) a jezeli chodzi o głębokośc brodzenia to do wysokosci lamp bez problemu a jeśli trzeba głębiej to należy zamotować inny wentylator na wyłączany elektrycznie bo łopatki stawiją sytawiają za duży opór . Jeszcze raz przepraszam że wtracam się w waszą klubową rozmowę ale chodziło mi o rozwianie wątpliowści a nie broń boże o pouczanie Ja jestem zadowolony że Pawłowi sprzed się spisuje A ha jeśli ktoś ma jakieś pytania to służe odpowiedzią
Dzięki Kajman :wink:
Sprzęt stanowi rozsądną i wydaje się przemyślaną całość, i pracuje w terenie bardzo dobrze.
Z tym wentylatorem to masz rację, ale na wszystko przyjdzie czas.

Na moje potrzeby, możliwości i umiejętności to ten samochód jest w sam raz w stanie takim jak jest w tej chwili.
Myślę na poważnie o dwóch rzeczach: wspomaganie kierownicy (kręcenie na tych szerokich kapciach np. w błocie :)3 ) i może jakaś winda w niedalekiej przyszłości, bo lubię też wypady solo i czasami mogłaby się przydać do ratowania przed samotnym zamarznięciem w lesie... Chociaż lift, siekiera i łopata też robią i można się rozgrzać :D
"Skorpion",
ZJ '95 5,2 2" BFG 31"AT,

Kajman
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: czw paź 02, 2003 7:33 am
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Kajman » pn gru 19, 2005 1:42 pm

Jęsli chodzi o wyciągarkę to tylko mechanik koszt ok 4000 wykonanie i ząłożenie. Sprawdza się naprawde dobrze co do wspomagania pomyśl bo przy tych kółkach możesz mielić mosty jak się zaprzesz. W Uazie zmieliś mosto nie problem nawet na zwykłych kołach skręcając na maksa wrzuć reduktor i przedni most i jedynkę i masz po półosiach lub zebach na przekładni głównej (sprawdzone z organoleptycznie)
Rzeźba 4x4 - Suzuki Samurai 1,3
http://www.rzezba4x4.torun.pl

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pn gru 19, 2005 7:15 pm

chiquito83 pisze:
faziuaz pisze:będzie zakup.....do "plaskacza",tylko nie wiem co tam w głowie siedzi...sponsorowi !! :roll:
no na wystawe psow jak znalazl :)21
to prawda !! i co z tego ?? :lol:
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Post autor: sanders » czw lut 23, 2006 12:13 pm

A co do tych ratoferów , mefistów to racja ścimniełem ale juz za to przepraszałem . Zaczeło się to że na początku nie znałem zwyczajów na forum - zostałem zbesztany (ja tam tez świety nie byłem ) i mnie zatkało no wpadłem na ten patent że może inny nik (na sanders) i dalej ściemniać brat się do tego dołączył ( mefisto) .Ale jak to mówią ma kłamstwie daleko nie zajedziesz i zmoczyłem dupe . Ale szcerze to wartałem .Po trzech miechach administrator dal mi ostatni szanse . :roll:

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Post autor: sanders » czw lut 23, 2006 12:19 pm

Ps: Uraze to ja moge mieć tylko do siebie . Uważam "teraz " że z was śą lużni goście tylko trzeba zajarzyć w czym żecz
pozdrawiam

sanders
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 6:55 am

Post autor: sanders » czw lut 23, 2006 12:25 pm

:)26 No ale tearaz juz nic nie zmienię za pózno .
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » czw lut 23, 2006 2:01 pm

sanders pisze::)26 No ale tearaz juz nic nie zmienię za pózno .
pozdrawiam
Nie no chyba już wszystko w porządku...zdaje sie ze zrozumiałes swoje błędy :D Aczkolwiek staraj sie pisać mniej błędów (wiemy ze jesteś dyslektykiem) 8) 8)
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość