Dziadku pisze:DamianKrosno pisze:Witam.
Zrobiłem parę fotek swojej zmoty. W budowie była roczna przerwa a sprzęt stał przykryty pod chmurką co widać na zdjęciach. Niektóre elementy muszę odświerzyć jeszcze raz. Jeżeli chodzi o przeróbkę reduktora uaza to wałek wejściowy został wykonany z jednego kawałka pod kryzę i krzyżak z Uaza. Kawałek wału łączący skrzynię z reduktorem jest orginalny z BMW. Mam zwiększony rozstaw kół co było wymuszone i tak skróconym nadwoziem.Konieczne było przeniesienie lewarków reduktora w przód bo wyszły prawie za siedzeniami. Starałem się tak ustawić reduktor aby użyć na tył i przód orginalnych wałów tylnych Uaza. Silnik był już przepalany i mruczy jak kotek i zero wibracji![]()
Jak kogoś interesuje to znajomy w orginalnym Uazie ma silnik peugota 2100 12V TD. moc też ponad 100 koni połączony z orginalną skrzynią i reduktorem Uaza.
Dzięki za fotki na pewno mi się przydadzą widzę że masz juz kupę roboty za sobą ja mam zamiar zrobić swojego przez zimę przez zimę ale raczej mi się nie uda, fajnie że znalazłem tą stronę bo na prawdę dużo można się dowiedzieć ciekawych żeczy, ja pewnie też bym dał tak pduszki a tu jednak jest lepsze rozwiązanie co kilka głów to nie jedna dzięki wszystkim
A i jeszcze linki do zdjęć:
http://img436.imageshack.us/my.php?image=img02914iz.jpg
http://img436.imageshack.us/my.php?image=img02925yw.jpg
http://img436.imageshack.us/my.php?image=img02976fp.jpg
http://img436.imageshack.us/my.php?image=img02989hb.jpg
http://img436.imageshack.us/my.php?image=img02999mb.jpg
http://img436.imageshack.us/my.php?image=img03002xz.jpg
http://img436.imageshack.us/my.php?image=img03012ay.jpg
http://img436.imageshack.us/my.php?image=img03036vt.jpg
http://img436.imageshack.us/my.php?image=img03046mi.jpg
http://img436.imageshack.us/my.php?image=img03053um.jpg

BTW: autko fajnie zmotane(silnik)...
