Idzie zima !
Moderator: Student
Kiedyś zasłaniałem wloty folią, ale jak było cieplej to czasem trzeba było odwijać i poszedłem krok dalej założyłem elektrowiatraki z czujnikiem od poldka. Nagrzewa się jeszcze szybciej, wystarczy tylko zamknąć żaluzję, żeby osłabić pęd powietrza, a i w wodzie duży plus, bo się wiatraki wyłącza i nie zalewają wszystkiego pod maską.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Zaluzja nie wystarcza na zime, niestety.
A jak zalozysz karton, zamkniesz zaluzje to sie szybko nagrzewa, ok, ale jak wjedziesz w teren to tylko otwarcie zaluzji moze nie wystarczyc.
Poza tym sama zaluzja wystarcza dla silnika, ale jak juz otworzysz - sprawna!!! - nagrzewnice to niestety, przy gazie nie wystarcza.
A jak zalozysz karton, zamkniesz zaluzje to sie szybko nagrzewa, ok, ale jak wjedziesz w teren to tylko otwarcie zaluzji moze nie wystarczyc.
Poza tym sama zaluzja wystarcza dla silnika, ale jak juz otworzysz - sprawna!!! - nagrzewnice to niestety, przy gazie nie wystarcza.
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
Ped powietrza omija zaluzje bokami i gora i chlodzi dosc intensywnie :>Marci pisze:a zaluzji to niemacie
Jak masz pokrowiec to zaden ped powietrza nie wpada do srodka i po otworzeniu maski miedzy pokrowcem a chlodnica jest wrecz goraco a np. w rogach przy rewlektorach jets baardzo cieplo. Jak nie masz ocieplacza to niestety tracisz duzo ciepla ktore by moglo ogrzewac twoja kabine :>
UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu 

Niestety ale w zime czesto na drogach jest mokro, woda z innyhc aut chlapie, poza tym pada snieg ktory chcac nie chcez wpada za atrape i niestety karton namaka dosc intensywnie. Z grugiej strony jest nagrzewany, wiec zaczyna go skrecac... no i w autku dalej ziiimno.Didymos pisze:A karton to się wpycha przed chłodnicę, a nie przed atrapę i nikt go wtedy nie zajuma
Powiem wam ze poki nie mialem pokrowac z prawdziwego zdarzenia tez myslalem ze karton i zaluzja wystarcza. Ale po jezdzenij jeden sezon z pozadnym ocieplaczem juz do kartonu nie wroce i kazdemu polecam pozadne ocieplacze.
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
do Uaza są takie fajne ocieplacze mocowane do atrapy na śrubki 6 z dwoma otwieranymi wlotami. Warto też mieć blachę osłonową mocowaną w przedniej części ramy pod chłodnicą.stef pisze:Niestety ale w zime czesto na drogach jest mokro, woda z innyhc aut chlapie, poza tym pada snieg ktory chcac nie chcez wpada za atrape i niestety karton namaka dosc intensywnie. Z grugiej strony jest nagrzewany, wiec zaczyna go skrecac... no i w autku dalej ziiimno.Didymos pisze:A karton to się wpycha przed chłodnicę, a nie przed atrapę i nikt go wtedy nie zajuma
Powiem wam ze poki nie mialem pokrowac z prawdziwego zdarzenia tez myslalem ze karton i zaluzja wystarcza. Ale po jezdzenij jeden sezon z pozadnym ocieplaczem juz do kartonu nie wroce i kazdemu polecam pozadne ocieplacze.
Czy piszesz o takim ocieplaczu:do Uaza są takie fajne ocieplacze mocowane do atrapy na śrubki 6 z dwoma otwieranymi wlotami. Warto też mieć blachę osłonową mocowaną w przedniej części ramy pod chłodnicą.

Mocowany na 6 srub, dwa otwory ktore oczywiscie mozna zamknac.
No wlasnie co do tych blach. Mam takie blachy ale wymontowane pod zbiorniki, niestety nie mam pod silnik... a wiem ze sa. Duzo ona pomaga??[/quote]
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r
[/quote]stef pisze:Czy piszesz o takim ocieplaczu:do Uaza są takie fajne ocieplacze mocowane do atrapy na śrubki 6 z dwoma otwieranymi wlotami. Warto też mieć blachę osłonową mocowaną w przedniej części ramy pod chłodnicą.
Mocowany na 6 srub, dwa otwory ktore oczywiscie mozna zamknac.
No wlasnie co do tych blach. Mam takie blachy ale wymontowane pod zbiorniki, niestety nie mam pod silnik... a wiem ze sa. Duzo ona pomaga??
ooo!! właśnie o coś takiego mi chodziło. A co do blach - myślę że podwiewa trochę mniej. Wżane też żeby mieć w uazie osłony chłodnicy - te mocowane po jej bokach z dobrymi uszczelkami gumowymi no i żaluzję oczywiście.
- gÓral świętokrzyski
- Posty: 1565
- Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
- Lokalizacja: Kielce/Łódź
- Kontaktowanie:
Możasz coś więcej o tym napisać??Marci pisze: dmuchawe ma od vw golfa jest 3biegowa i na pierwszym biegu chodzi prawie non stop
Ja mam stare nadwozie bez tej klapki otwieranej na podzybiu i słabo mi nawiew śmiga.
Rozumiem że nagrzewnica orginalna tylko dmuchawa od golfa??
Sam silniczek??
Może to faktycznie dobrze robić

- gÓral świętokrzyski
- Posty: 1565
- Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
- Lokalizacja: Kielce/Łódź
- Kontaktowanie:
- gÓral świętokrzyski
- Posty: 1565
- Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
- Lokalizacja: Kielce/Łódź
- Kontaktowanie:
tojest komplet vw IIgÓral świętokrzyski pisze:a i jeszczeMarci pisze:sam silniczek z tym bebnowym wentylatorem, minimalnie trzeba dopasować i coś podciąć przy silniniczku ale co to niepamiętam bo już tak mam 3 lata jest to vw golf I lub II
czyli ten bebnowy wentylator nasadziłes na silniczek od golfa.dobrze to rozumiem?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość