Problem ze szpilkami - Pomocy!

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » czw maja 04, 2006 7:03 am

vandall1 pisze:Kup M14x1.5 twardości 10.9 i długości odpowiedniej.Łby zetnij i niech ci tokarz nagwintuje od tej strony gdzie nie ma gwintu na M12x1.5,na długości ok 20mm.
Zrób nowe otwory w piaście,wkręć te szpile i z drugiej strony zakontruj niskimi nakrętkami.
I koniec tematu,bo mi dekiel wyrwie :evil: !
......ja bym go.......postrzelił w kolano.... :lol: :lol:
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
mazurkas007
 
 
Posty: 2828
Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
Lokalizacja: podlasie

Post autor: mazurkas007 » czw maja 04, 2006 9:13 pm

nie chce nic obiecać ale pracuje i mieszkam sobie w rosji. Często gęsto widzę różne wynalazki na alu-felgach więc skądś muszą te szpilki brać. Objaśnij mi dokładnie co to za szpilki mają być i do czego to postaram się poszperac po moto-sklepach i jak będą to przywiozę. Jestem w Polsce 25.05.06 na kilka dni to bym ci je wysłał. Tylko maks info proszę bo spec od szpilek to ja nie jestem.
Jest 4x4 - rusza wyścig zbrojeń
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » ndz maja 07, 2006 3:02 pm

panowie dołącze się do tematu szpilek co zrobić jak się same odkręcają?? czy są na to jakieś patenty??

z góry dzięki za odpowiedzi

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » ndz maja 07, 2006 7:10 pm

Olek1605 pisze: panowie dołącze się do tematu szpilek co zrobić jak się same odkręcają?? czy są na to jakieś patenty?? i
he he, dużo mleka pić :lol: :wink:
a tak serio to więcej danych napisz bo przyczyn dużo może być :roll:
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » ndz maja 07, 2006 7:16 pm

motokogut pisze:
Olek1605 pisze: panowie dołącze się do tematu szpilek co zrobić jak się same odkręcają?? czy są na to jakieś patenty?? i
he he, dużo mleka pić :lol: :wink:
a tak serio to więcej danych napisz bo przyczyn dużo może być :roll:
danych to znaczy jaki samochód UAZ 469 jak jeżdze to mi sie po trochu odkręcają ale tylko przy jednym kole z tyłu. nie wiem co zrobić żeby się nie odkręcały.

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » ndz maja 07, 2006 7:22 pm

odkręcają sie te od półosi i olej wycieka.

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » ndz maja 07, 2006 7:45 pm

aaa to trzeba było od razu tak :) bo myślałęm że od kół bo temat dotyczył, miałem to samo, któś raz nie dopilnował, pojeździł i sie odkręcało, trzeba zrobić szpileczki dwustronne z jednej strony gwint mertyczny wchodzący w piaste z drógiej jakiś drobnijszy, jakie sie drobne nakrętki znajdą takie niech będzie. najlepiej jak gwint w piaście dojdzie do końca i sie zacieśni a dodatkowo można na taki klej do szpilek w głowicy sakleić te szpilki w piaście. ale w sklepie też sie takie szpilki bez problemu powinno dostaś, tylko żeby nie jakiś 5.5, conajmniej 8.8. gwarantowana satysfakcja :wink:
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » ndz maja 07, 2006 8:34 pm

nowe sruby i podkladki sprezynowe :)2
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » ndz maja 07, 2006 8:38 pm

szpilki półosi luzują sie jak jest luz na pieście :wink: miałem to kilka razy :)2
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

szymon milimetr
Posty: 612
Rejestracja: pt lip 22, 2005 5:56 pm
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: szymon milimetr » ndz maja 07, 2006 8:45 pm

gaaz99 pisze:szpilki półosi luzują sie jak jest luz na pieście :wink: miałem to kilka razy :)2
Witam , to fakt ale na polosi sa jeszcze dwie srobki na klucz 10 . Jak juz dociagniesz sroby polosi to tymi srobkami napresz polos i masz po problemie :)2
cale zycie z wariatami

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » ndz maja 07, 2006 9:07 pm

szymon milimetr pisze:
gaaz99 pisze:szpilki półosi luzują sie jak jest luz na pieście :wink: miałem to kilka razy :)2
Witam , to fakt ale na polosi sa jeszcze dwie srobki na klucz 10 . Jak juz dociagniesz sroby polosi to tymi srobkami napresz polos i masz po problemie :)2
te dwie śróbki to na klucz 12 do ściągania półosi :)21
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » ndz maja 07, 2006 9:09 pm

może nie na klucz 12 bo to gwint 8-semka to może byc klucz 13-14 :lol:
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » ndz maja 07, 2006 9:19 pm

gaaz99 pisze:może nie na klucz 12 bo to gwint 8-semka to może byc klucz 13-14 :lol:
na klucz 12 bo to sa ruskie sruby
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » ndz maja 07, 2006 9:33 pm

gosc pisze:
gaaz99 pisze:może nie na klucz 12 bo to gwint 8-semka to może byc klucz 13-14 :lol:
na klucz 12 bo to sa ruskie sruby

ale możesz wkręcić 8-semki na 13-14 klucz :wink:
ale tera o pierdołach gadamy :D
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » ndz maja 07, 2006 9:37 pm

Chlopaki maja ważniejszy problem ze szpilkamu :wink: :)21
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

Awatar użytkownika
motokogut
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:40 pm
Lokalizacja: między Warszawą a Radomiem

Post autor: motokogut » pn maja 08, 2006 7:40 am

luz robi sie też jak ktoś nie dokręci na czas i wtedy wyrabiają sie otwory mocno. ja tak miałem, co prawda i tak piaste zmieniłem i szpilki powstawiałem, ale nic sie nie luzuje :)2
no risk, no fun !! :)
uaz 300D

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » pn maja 08, 2006 9:52 am

system niesbyt fachowy ale dziala kiedy sa otwory wybite jak napisal @Motokogut
dokrecic sruby przylozyc na calym okregu srub drut 1-2mm i przyspawac do kazdej sruby :)2
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » pn maja 08, 2006 3:04 pm

dzięki panowie

miggi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pn mar 28, 2005 9:21 am
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: miggi » wt maja 09, 2006 7:03 am

Witam

A może tak taki sprytny dystans ze szpilkami. kumpel miał taki w giezie dystans miał jakieś 2,5 cm grubości i 5 otworów na szpilki oryginalne i 5 szpilek nie pamiętam jakiej długości. Może to jest jakikeś wyjście nie ruszając piasty zakręcasz felgę
UAZ 469b 2,4 B/G

markoss
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: pt lis 05, 2004 1:18 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: markoss » wt maja 09, 2006 8:37 pm

Szanowni koledzy. . . . Sprawa jest bardzo prosta . Po prostu kupujecie odpowiedniej długości i twardości śruby , które osadzacie na miejsce starych szpilek i ich łby musicie przyspawać z tyłu do znajdującej się tam cienkiej blachy, aby się nie obkręcały.
( cienka blacha - ale daje radę ) jest to pomysł Artura z Piły , który do tego dodaje jeszcze pierścienie 43 mm na zewnątrz piasty i dzięki temu felgi od UAZ-a wkłada odwrotnie.
Jezeli to wytrzymuje wszelkie amoki jego i moje , to w alusach tym bardziej wytrzyma i to bez pierścieni .
Ja to mam od 1,5 roku i jest O.K. .
Proszę tylko , jeżeli tego nie macie to nie kasztancie że to nie wytrzyma, urwie się itd. , bo cisnienie mi znowu wzrosnie .
Niech sobie gość to zrobi i nie wchodzi w koszty , a tokarzy używa się do innych celów , a nie do czegoś co jest w sklepie za grosze.

Awatar użytkownika
pakjusz_pl
Posty: 526
Rejestracja: śr lis 30, 2005 11:39 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: pakjusz_pl » czw maja 11, 2006 8:48 pm

No panie i panowie :)21 Problem szpilek rozwiazany... otoz zostaly dorobione nowe szpilki na tokarni twardosc 8.8 to chyba wystarczy???? Szpile z atestem..... Pozdrawiam i Dziekuje za wszelkie rady 8)
Nie ma to jak poszalec radzieckim sprzetem :D

notbad
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: pn kwie 17, 2006 9:40 pm
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: notbad » pt maja 12, 2006 10:26 pm

w kwestii odkręcających się śrub półosi to ponoc najlepszym patentem jest dorobienie klinu w piaście , tak aby cały obrót koła (jego siła) opierał się właśnie o niego, a nie o śruby- ale top wyjście pracochłonne i kosztowne- najtaniej i najlepiej jak juz ktos wspomniał podkładki sprężynowe i po kłopocie :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość