Jakie zmiany WYMUSZA zmiana silnika
Moderator: Student
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
2,9 EFi to wielopunkt. W czesci samochodow pompa byla zewnetrzna obok baku czyli mozna ja zamontowac obok a w czesci byla w baku. Jezeli jej nie masz to mozesz dac inna pompe byle by dawala wystarczajace cisnienie a komputer sam sobie wlacza i wylacza pompe jak potrzebuje.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
w moim są dwa wiatraki elektryczne włączane czujniekiem temperatury i w razie ostrego butowania ręcznie włącznikiem na desce rozdzielczej
dodatkowo w mooim są dwie chłodnice montowane jedna za drugą
zastanawiam się nad wrzuceniem trzeciej chłodnicy na pace która robiłaby również za nagrzewnicę
te silniki bardzo dużo wydają ciepła
więc z układem chłodzenia trzeba trochę pokombinować
dodatkowo w mooim są dwie chłodnice montowane jedna za drugą
zastanawiam się nad wrzuceniem trzeciej chłodnicy na pace która robiłaby również za nagrzewnicę
te silniki bardzo dużo wydają ciepła

były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Ja zamontuje 8 chlodnic zeby bylo parzyście ale lepiej 10 bo to bedzie taka okragla liczba.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
chrzań..... kotka za pomoca mlotka. Jak wsadzacie jakies zakamienione chlodnice to na pewno bedzie sie grzal. Scorpio ma jedna i jakos jezdzi i sie nie grzeje. Andrzej z Nowej Rudy ma w swoim syfie tez taki silnik i tez ma jedna chlodnice i nic sie nie gotuje.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
To scorpio ktore bylo dawca serca do mojego gazika mialo i wisko i elektryka.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska

na tym zdjęciu widać dwie chłodnice tylko, że są one jedna za drugą
autko przy porządnym butowaniu dość dużo ciepła z siebie wydaje i stąd moje stwierdzenie coby dać na tył jeszcze jedną
ale widzę że się mylę i lepiej zapodać jedną ale pożądną chłodnicę
pierwszy raz się spotkałem z takim patentem jak w moim uazie ale na rempestach ponoć to działało a w terenie gdzie prędkości jazdy są niewielkie to silnik może osiągać wyżsżą temp. i dlatego chcę przerobić układ
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
Jedna za drugą chłodnica mnie nie przekonuje, szczególnie jak nie zasuwa się setką w RMPST tylko tkwi gdzieś w lagrze i kręci silnik na obrotach.piotr oskwarek pisze:na tym zdjęciu widać dwie chłodnice tylko, że są one jedna za drugą
Ale przyszedł mi do głowy pomysł, że można by dać jedną dobrą (np uazową-jesli sie mylę poprawcie) chłodnicę na przód, a niedobór chłodzenia uzupełnić wąską chłodnicą, lub wręcz dużą nagrzewnicą, podwieszoną pod maską z odpowiednim wlotem powietrza. W hummerze tak jest i robi


Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....
UAZ -expect the unexpected....
chlodnica oryginalna z uaza ma 2 lub 3 rdzenie (teraz juz dokladnie nie pamietam) i jest w stanie bez problemu wychlodzic silnik 4,0 R6 z wranglera
Znajomy mial problemy z oryginalna 2 rdzeniowa chlodnica jeepa i zapodal z uaza + 2 elektrowentylatory - jeszcze nie mial sytuacji zeby sie 2 wentylator zalaczyl. Dodam jeszcze ze moj znajomy mieszka w Bieszczadach wiec jest gdzie ugotowac auto.
Ja na ten przyklad takze chcialem zapodac chlodnice z uaza ale niestety mi sie nie miesci i po dlugich testach w koncu pozostalem przy chlodnicy z rdzeniem rurkowym z BMW540 z silnika 4,4V8 - to jest dopiero ciekawostka dropsa tylko dostac taka za normalne pieniadze graniczy z cudem

Ja na ten przyklad takze chcialem zapodac chlodnice z uaza ale niestety mi sie nie miesci i po dlugich testach w koncu pozostalem przy chlodnicy z rdzeniem rurkowym z BMW540 z silnika 4,4V8 - to jest dopiero ciekawostka dropsa tylko dostac taka za normalne pieniadze graniczy z cudem

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Nie, sam na to wpadłem, a co, to gorzej?wofka pisze:natknołeś się mozę na akieś zdjecia takiego rozwiązania??
i nie chodzi mi o hamera

cienka chłodnica trochę w bok od lini silnikaw zależności jak staje miejsca, do tego ew jakiś wiatrak, lub nie i estetyczne otwory w masce. Ale nadal nie wiem jak może nie starczyc sprawna chłodnica uaza z wentylatorem i chłodnicą oleju (da się ją do tego forda podczepić jak sądzę)
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....
UAZ -expect the unexpected....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość