Jakie zmiany WYMUSZA zmiana silnika

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn gru 11, 2006 9:15 pm

od czego można podebrać taką pompe???
zbiornik wywaliłem na pake ale chyba zrezygnuje z niego zupełnie
wcisne pod tylne siedzenie butle z gazem i obok jakis mały max 10 litrowy zbiornik co by było jak na benzynie go odpalac

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn gru 11, 2006 9:17 pm

a to zalezy jakie cisnienie daje zawor cisnieniowy paliwa w tym twoim silniku
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pn gru 11, 2006 9:20 pm

a tak wogole to jest wielopunktowy czy jednopunktowy wtryska paliwa bo tak pisze i moze sie zbytnio zagalopowalem :wink:
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn gru 11, 2006 9:21 pm

wielopunktowy

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » pn gru 11, 2006 10:39 pm

2,9 EFi to wielopunkt. W czesci samochodow pompa byla zewnetrzna obok baku czyli mozna ja zamontowac obok a w czesci byla w baku. Jezeli jej nie masz to mozesz dac inna pompe byle by dawala wystarczajace cisnienie a komputer sam sobie wlacza i wylacza pompe jak potrzebuje.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn gru 11, 2006 10:43 pm

ok już wiem jak i co jeśli chodzi o paliwo
teraz układ chłodzenia
wiskoza czy wentylator elektryczny?

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt gru 12, 2006 8:20 am

tu juz wobor nalezy do ciebie
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » wt gru 12, 2006 11:00 am

co bardziej zdjae egzamin???
koledze z okolic na takim silniku z chłodnica autosana bez wiskozy grzeje sie i ma to przerabiać
a moze jest sens zamontować jedno i drugie??

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » wt gru 12, 2006 1:52 pm

Jeżeli chcesz tym autem smigac a'la RMPST to przyjrzyj sie na tamtym konstrukcjom... Maja rozwiązania przetestowane i sprawdzone :)2 :)2
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » wt gru 12, 2006 2:32 pm

w moim są dwa wiatraki elektryczne włączane czujniekiem temperatury i w razie ostrego butowania ręcznie włącznikiem na desce rozdzielczej


dodatkowo w mooim są dwie chłodnice montowane jedna za drugą


zastanawiam się nad wrzuceniem trzeciej chłodnicy na pace która robiłaby również za nagrzewnicę

te silniki bardzo dużo wydają ciepła :oops: więc z układem chłodzenia trzeba trochę pokombinować
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » wt gru 12, 2006 2:50 pm

piotr oskwarek pisze: zastanawiam się nad wrzuceniem trzeciej chłodnicy ...
:o o kurcze
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » wt gru 12, 2006 4:40 pm

a mozę dwie chłodnice-jedna oryginał druga cieńsza plus wiskoza i plus elektro
moze ktoś ma tak zmotane?? ?? :-?

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » wt gru 12, 2006 7:22 pm

Ja zamontuje 8 chlodnic zeby bylo parzyście ale lepiej 10 bo to bedzie taka okragla liczba.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » wt gru 12, 2006 7:29 pm

strzał w 10 :)2 !! :P

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » wt gru 12, 2006 7:46 pm

chrzań..... kotka za pomoca mlotka. Jak wsadzacie jakies zakamienione chlodnice to na pewno bedzie sie grzal. Scorpio ma jedna i jakos jezdzi i sie nie grzeje. Andrzej z Nowej Rudy ma w swoim syfie tez taki silnik i tez ma jedna chlodnice i nic sie nie gotuje.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » wt gru 12, 2006 8:48 pm

ok czyli z chłodnicą udać sie do kogoś kto zamuje się odmulaniem i oczyszczaniem i bedzie ok
ale czy proponujesz wisko plus elektro wentylator??
powiem szczerze że niewiem jak ma ford w oryginale

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » wt gru 12, 2006 9:13 pm

To scorpio ktore bylo dawca serca do mojego gazika mialo i wisko i elektryka.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » wt gru 12, 2006 9:35 pm

Obrazek

na tym zdjęciu widać dwie chłodnice tylko, że są one jedna za drugą

autko przy porządnym butowaniu dość dużo ciepła z siebie wydaje i stąd moje stwierdzenie coby dać na tył jeszcze jedną

ale widzę że się mylę i lepiej zapodać jedną ale pożądną chłodnicę


pierwszy raz się spotkałem z takim patentem jak w moim uazie ale na rempestach ponoć to działało a w terenie gdzie prędkości jazdy są niewielkie to silnik może osiągać wyżsżą temp. i dlatego chcę przerobić układ
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » wt gru 12, 2006 11:03 pm

rozmawiałem i widzialem patent kolegiktory na silniku forda włożył wspomnianą juz przeze mnie chłodnica autosana.
jest sporo większa niz oryginałk uaza i tak samo gruba i bez wiskozy sam twierdził że nie daje rady w terenie

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Post autor: Majkello » śr gru 13, 2006 1:11 am

piotr oskwarek pisze:na tym zdjęciu widać dwie chłodnice tylko, że są one jedna za drugą
Jedna za drugą chłodnica mnie nie przekonuje, szczególnie jak nie zasuwa się setką w RMPST tylko tkwi gdzieś w lagrze i kręci silnik na obrotach.
Ale przyszedł mi do głowy pomysł, że można by dać jedną dobrą (np uazową-jesli sie mylę poprawcie) chłodnicę na przód, a niedobór chłodzenia uzupełnić wąską chłodnicą, lub wręcz dużą nagrzewnicą, podwieszoną pod maską z odpowiednim wlotem powietrza. W hummerze tak jest i robi :)21 Błotem tak drastycznie sie nie będzie zachlapywało, wygląda bojowo, kierunek chłodzenia konwekcyjnego dużo bardziej naturalny, wykonanie otworu dodatkowo polepszy chłodzenie całej komory silnikowej. Tylko trzeba czymś usztywnić maskę, żeby nadal wytrzymywała chodzenie po niej, no i wycierać buty przed wewjściem się na nią :)21
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » śr gru 13, 2006 6:05 am

natknołeś się mozę na akieś zdjecia takiego rozwiązania??
i nie chodzi mi o hamera

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » śr gru 13, 2006 7:57 am

chlodnica oryginalna z uaza ma 2 lub 3 rdzenie (teraz juz dokladnie nie pamietam) i jest w stanie bez problemu wychlodzic silnik 4,0 R6 z wranglera :)2 Znajomy mial problemy z oryginalna 2 rdzeniowa chlodnica jeepa i zapodal z uaza + 2 elektrowentylatory - jeszcze nie mial sytuacji zeby sie 2 wentylator zalaczyl. Dodam jeszcze ze moj znajomy mieszka w Bieszczadach wiec jest gdzie ugotowac auto.

Ja na ten przyklad takze chcialem zapodac chlodnice z uaza ale niestety mi sie nie miesci i po dlugich testach w koncu pozostalem przy chlodnicy z rdzeniem rurkowym z BMW540 z silnika 4,4V8 - to jest dopiero ciekawostka dropsa tylko dostac taka za normalne pieniadze graniczy z cudem 8)
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » śr gru 13, 2006 2:13 pm

wrzucam uaza w takim razie
ma ktoś namiary na jakiś zakład lub kogoś kto profesjonalnie odmuli mi chłodnice?

Awatar użytkownika
Majkello
Posty: 316
Rejestracja: pt paź 04, 2002 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa Białołęka

Post autor: Majkello » śr gru 13, 2006 10:36 pm

wofka pisze:natknołeś się mozę na akieś zdjecia takiego rozwiązania??
i nie chodzi mi o hamera
Nie, sam na to wpadłem, a co, to gorzej? :)21
cienka chłodnica trochę w bok od lini silnikaw zależności jak staje miejsca, do tego ew jakiś wiatrak, lub nie i estetyczne otwory w masce. Ale nadal nie wiem jak może nie starczyc sprawna chłodnica uaza z wentylatorem i chłodnicą oleju (da się ją do tego forda podczepić jak sądzę)
Michał "Majkello"
UAZ -expect the unexpected....

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » śr gru 13, 2006 10:44 pm

A po co ci ta chłodnica oleju ?
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość