nie wiem czyje to autko ale wygląda na godne uwagi poza drobnym niedociągnięciem słownymBanko pisze:Moze zle ze tu podpinam ale:
http://www.allegro.pl/item111684725_uaz ... ilne_.html
szukam wlasciciela
Pozdrawiam

Moderator: Student
nie wiem czyje to autko ale wygląda na godne uwagi poza drobnym niedociągnięciem słownymBanko pisze:Moze zle ze tu podpinam ale:
http://www.allegro.pl/item111684725_uaz ... ilne_.html
szukam wlasciciela
Pozdrawiam
Tam jest kilka niedociagniec ale to nie wazne.Olek1605 pisze:nie wiem czyje to autko ale wygląda na godne uwagi poza drobnym niedociągnięciem słownymBanko pisze:Moze zle ze tu podpinam ale:
http://www.allegro.pl/item111684725_uaz ... ilne_.html
szukam wlasciciela
Pozdrawiam"dowiec sie wiencej"
może tak ten pierwszy jest dość ostro przerobiony pod względem blachyt ten drugi zaś to oryginał.Kalreg pisze:To moj pierwszy tekst w dziale Uazowym wiec na poczatek powitanie: Czesc!
Jestem posiadaczem od dluzszego czasu Isuzu Troopera i chwale sobie to auto jako terenowke ktora radzi sobie, i jest komfortowa w tereni i poza nim - na przecietnych drogach swietnie sie prowadzi i jeszcze mnie nie zawiodla. Specyfika mojej pracy jednak wymusza na mnie zakup drugiej terenowki. Jakkolwiek fajnie byloby miec dwa troopery, to moge okazyjnie kupic Uaza. Okazyjnie bo ponoc po remoncie silnika, blacharskim, z nowa tapicerka, w gazie, za 3500 pln. Nie widzialem jednak tego auta i zobacze je/przejade sie nim jutro. Byc moze uznacie mnie za szarlatana ale standardowy Uaz nie zachwycil mnie swoim pieknem. Oczywiscie terenowka musi byc funkcjonalna, a nie sliczna, aczkolwiek walory wizualne zawsze wplywaja pozytywnie na obraz takiego auta (beda je prowadzic rozni ludzie w lekkim terenie). Wszedlem na allegro i znalazlem tam kilka uazow ktore wygladaja naprawde bardzo fajnie np ten http://www.allegro.pl/item110774942_uaz.html. I w zwiazku z tym nasuwaja mi sie nastepujace pytania:
Czy przemiana wizualna standardowego Uaza (nie znam rocznika ani modelu) w cos zblizonego do tego co podalem powyzej to jest mega inwestycja czy da sie ogarnac w kilku tysiacach? najlepiej pasowaloby mi wypunktowanie w postaci: podnoszenie - tyle, klatka - tyle itp.
Spotkalem sie z dwiema diametralnie roznymi teoriami. Jedna to Uaz to gniotsia nielamiotsia i maksymalnie prosty pojazd. Prostota oznacza trwalosc i ciezko w nim cos rozwalic. Druga strona mowi: Uaz - dobre auto, wjedzie wszedzie, wyjedzie z kazdego syfu, ale by posiadac takie auto trzeba byc mechanikiem, albo miec zaprzyjaznionego mechanika bo z autkiem jest wiecznie masa problemow. Zdaje sobie sprawe z tego ze wynika to z jego uzytkowania no i jakichs tam wlasnosci indywidualnych pojazdu, ale jak to wyglada z perspektywy osob ktore rzeczywiscie posiadaja uaza?
Rzecz ostatnia - zauwazylem, ze np podany powyzej uaz ma inny bok niz standardowe uazy np ten http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1046024 - czy ten pierwszy to poprostu wersja dwudrzwiowa i tak wyglada, a czterodrzwiowa wyglada inaczej, czy tez te burty byly jakos indywidualnie robione i ewentualnie jak byly robione?
Sorry za te moze banalne pytania, ale jesli chodzi o Uazy jestem kompletnym abnegatem.
Dzieki za odpowiedzi.
Darek.
eee właśnie odwrotnieOlek1605 pisze:ale po czasie zaczyna dostarczać wiele radości ta robota przy nimgÓral świętokrzyski pisze:Uaz to jak każde inne auto pełnoletnie wymaga ciągłej nieustającej pracy przy nim
Jak nie masz na to ochoty to się w to nie pchaj
z tą opinią się zgadzam, decyzja należy do ciebiegÓral świętokrzyski pisze:eee właśnie odwrotnieOlek1605 pisze:ale po czasie zaczyna dostarczać wiele radości ta robota przy nimgÓral świętokrzyski pisze:Uaz to jak każde inne auto pełnoletnie wymaga ciągłej nieustającej pracy przy nim
Jak nie masz na to ochoty to się w to nie pchaj
na początku jest dużo radoch z robotą a pózniej już człowiek ma dość
faziuaz pisze:
....nie zawsze uaz,przypomina uaza.......ale tak na poważnie,jakie auto nie wymaga żadnej ingerencji osób trzecich???,chyba żadne, tak naprawdę, uaz potrafi być również niezawodny!,.....ale trzeba mu dać szansę bycia niezawodnym......robić okresowe przeglądy,od czasu do czasu,wyjać "szabelkę"sprawdzić olej,wleżć w"kanał"ruszyć wałem sprawdzić luzy, podokręcać obluzowane elementy,itd bo uaz to auto które posiada swój urok,czasami da popalić, ale tym większa radość jak nic się nie psuje i jeździsz bez problemów,naprawić wszystko możesz sam (no przy małej pomocy kolegów z forum)koszty napraw naprawdę są niewielkie(porównując inne terenówki)......i jeszcze jedno nie martwisz się że właśnie wpie.......eś w taką rozpadlinę że inne wynalazki już by w niej zostały.....prostotę budowy uaza można zaliczyć jedynie jako wielki plus tego auta,dle tego polecam ci to auto,jeżeli ma pracować na siebie jak wół da sobie radę.......tylko jedna rada,unikaj egzemplarzy extremalnych,lepiej weź orginała i przystosuj do swoich potrzeb,no i najważniejsze........skalkuluj czy warto
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość