jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » wt kwie 08, 2008 7:19 pm
zapomnialem o tym ze to zabytek

-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » czw maja 15, 2008 8:50 pm
Panowie ratujcie,
odebralem silnik od magika i ni cholery ni chce zakopcic, iskra na swiecach jest i majdrowalismy zaplonem i nic, tylko co dziwne jest to ze swiece sa suche, gaznik podaje paliwo, palowo mozna nawet sposcic tą sruba w kolektorze. Co mogl pomieszać magik? Wg mnie nie ma co przy zaplonie grzebac skoro nie ma wachy na tlokach, moze zle rozrzad ustawil??
Ale ja sie nie znam, wiec potrzebuje rady.
-
gÓral świętokrzyski

- Posty: 1565
- Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
- Lokalizacja: Kielce/Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gÓral świętokrzyski » czw maja 15, 2008 9:52 pm
za telefon i magika za łeb przyprowadzić
tylko upewnij się ze paliwo jest w baku i aku naładowany
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » pt maja 16, 2008 5:59 am
paliwo stoi w kolektorze nawet, z tym ze nie idzie na swiece...
-
maruda

- Posty: 497
- Rejestracja: śr lip 28, 2004 5:46 pm
- Lokalizacja: Sosnowiec
Post
autor: maruda » pt maja 16, 2008 9:11 am
A zawory w ogóle sie ruszają ?
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » pt maja 16, 2008 10:15 am
tak, regolowane na szczelinomierz.
-
maruda

- Posty: 497
- Rejestracja: śr lip 28, 2004 5:46 pm
- Lokalizacja: Sosnowiec
Post
autor: maruda » pt maja 16, 2008 10:21 am
Pamiętam taki stary sposób:
po zdjęciu filtra powietrza jedna osoba uruchamia rozrusznik, a druga zatyka dłonią wlot do gaźnika ( tylko nie całkiem , bo wessie rękę).
Takie ssanie musi zassać paliwo do cylindrów.
-
Tomek_B

- Posty: 376
- Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
- Lokalizacja: Chojnice
Post
autor: Tomek_B » sob maja 17, 2008 3:50 pm
Czasem może się ciśnienie tworzyć

GyGy 5479591
Uaz 469 B
-
Kielon

- Posty: 364
- Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
- Lokalizacja: KATOWICE
Post
autor: Kielon » sob maja 17, 2008 4:52 pm
Jak jest paliwo w kolektorze to ok. moze podupcyl cos z rozrzadem, albo jest zle wlozony ap.zaplonowy? iskra jest, ale nie tu gdzie trzeba? b
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi

Uljan 469b
-
Rafał D

- Posty: 672
- Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Rafał D » sob maja 17, 2008 5:13 pm
sprawdz zapłon- jest możliwe, że zamontował źle napęd aparatu zapłonowego
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » ndz maja 18, 2008 8:25 am
ja sie nei zam ale wg mnie, zle zalozyl wieksze kolo rozrzadu, bachnol sie tylko o 3 zęby

przestawil jak chciałem i od razu zaskoczył.
-
boogiman
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: sob maja 17, 2008 10:09 pm
Post
autor: boogiman » ndz maja 18, 2008 10:00 pm
objawy o których piszesz najprawdopodobniej są spowodowane przez przetarcie lub za mały odstęp w kopułce zapłonu , na palcu.
Miałem to samo , po zwiększeniu odstępu na palcu , jest git.
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » ndz maja 18, 2008 10:04 pm
Aparat zaplonowy nowy, mechanior sie pomylil i tyle, traz pali z 1. A wlasnie czy jak byl zle ustawiony rozrzad to sie nic nie pogielo?
-
boogiman
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: sob maja 17, 2008 10:09 pm
Post
autor: boogiman » ndz maja 18, 2008 10:07 pm
szychu pisze:Aparat zaplonowy nowy, mechanior sie pomylil i tyle, traz pali z 1. A wlasnie czy jak byl zle ustawiony rozrzad to sie nic nie pogielo?
zależy ile... jeżeli o 1 ząbek do 2 to raczej nic nie powinno się pogiąć .
GAZ-Wołga 24
FSD Nysa 522M x2
Romet Ogar 205
-
Kielon

- Posty: 364
- Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
- Lokalizacja: KATOWICE
Post
autor: Kielon » pn maja 19, 2008 6:30 am
jakbys pogial zawory to bys wiedzial
od razu brak kompresji

Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi

Uljan 469b
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » pn maja 19, 2008 8:17 am
A wlaśnie po wymianie tulei, tlokow, pierscieni, remoncie glowicy to ile powinno byc cisnienia na cylindrach?
-
piotrek_uaz

- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Post
autor: piotrek_uaz » pn maja 19, 2008 12:32 pm
maruda pisze:Pamiętam taki stary sposób:
po zdjęciu filtra powietrza jedna osoba uruchamia rozrusznik, a druga zatyka dłonią wlot do gaźnika ( tylko nie całkiem , bo wessie rękę).
Takie ssanie musi zassać paliwo do cylindrów.
Tylko odlaczcie zaplon, bo jak kichnie w dolot to reke moze upiec

-
lisiurski
-

- Posty: 1125
- Rejestracja: wt mar 07, 2006 2:34 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: lisiurski » pn maja 19, 2008 12:45 pm
boogiman pisze:szychu pisze:Aparat zaplonowy nowy, mechanior sie pomylil i tyle, traz pali z 1. A wlasnie czy jak byl zle ustawiony rozrzad to sie nic nie pogielo?
zależy ile... jeżeli o 1 ząbek do 2 to raczej nic nie powinno się pogiąć .
A czy przypadkiem uaz nie ma rozrządu bezkolizyjnego

"Bo ofrojd to nie je rurka z kremem ani nie gilgotki, ostry...."
Uaz z uazowołgą a nie z andorią
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » pn maja 19, 2008 1:07 pm
lisiurski pisze:boogiman pisze:szychu pisze:Aparat zaplonowy nowy, mechanior sie pomylil i tyle, traz pali z 1. A wlasnie czy jak byl zle ustawiony rozrzad to sie nic nie pogielo?
zależy ile... jeżeli o 1 ząbek do 2 to raczej nic nie powinno się pogiąć .
A czy przypadkiem uaz nie ma rozrządu bezkolizyjnego

No też mi to ta wygląda ze zawory za daleko mają do tłoków, ale ja sie nie znam...

dlatego pytam.
-
gasti
-

- Posty: 136
- Rejestracja: pn cze 19, 2006 3:32 pm
- Lokalizacja: Korytów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gasti » czw maja 29, 2008 2:41 pm
szychu pisze:Może ktoś zna godnego polecenia magika od silników w okolicach warszawy?
Ja robiłem swój silnik u p. Zbyszka Jarczyńskiego w Sulejówku. Wg mnie godny polecenia. Poszukaj na forum lub w zakładce "warsztaty". Tanio nie jest (ok. 2500 zł) ale na pewno solidnie.
pozdr.
Marcin
był UAZ 31512/1985r prawie oryginał
jest GAZ 69M/1969r prawie oryginał
-
tarhim
-

- Posty: 1163
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 6:09 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Bydgoszcz
Post
autor: tarhim » pn cze 09, 2008 2:35 pm
Tutaj się podczepię, bo chciałbym wiedzieć po czym się tak właściwie odróżnia te silniki: jakie wołga ma oznaczenie? Takie:
http://chruptak.eu.org/uaz/20080607-5.jpg
?
UAZ 469B '86 z wołgą, "Krokodyl"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"
-
cezii

- Posty: 419
- Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
- Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów
Post
autor: cezii » czw cze 12, 2008 6:39 am
Oznaczenia oznaczeniami a życie życiem. Uaz ma oznaczenia 414- starszy i 417 nowsza głowica - obie występują z kwadratowymi kolektorami czyli wołgoskimi . O tym czy jest się z czego cieszyć decyduje stopień sprężania ; wysokość głowicy. Z 414-stki spokojnie można wyciągnąć 11- ście a może i więcej .
Więc może lepiej zacząć od tego.
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
-
cezii

- Posty: 419
- Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
- Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów
Post
autor: cezii » pt cze 13, 2008 8:14 am
Oczywiście chodziło mi o okrągłe kolektory. Sorki.
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
-
tarhim
-

- Posty: 1163
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 6:09 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Bydgoszcz
Post
autor: tarhim » pt cze 20, 2008 8:16 am
Jasne, występują w przyrodzie różne odmiany silnika plus kombinacje typu uazowołga. Ja tylko próbuję ustalić co mam pod maską, a co w garażu leży

UAZ 469B '86 z wołgą, "Krokodyl"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"
-
szychu
-

- Posty: 240
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 12:51 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: szychu » ndz cze 22, 2008 11:10 am
Powiedzcie jak to jest że piszecie ze kompresia powinna być powezej 10, a w instrukcji jest 7. ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości